Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Samaa just ihmettelin. Toivotaan että asentaisivat kehittyneempää match makingia.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mielestäni nuo LiveGamers-matsit olivat paljon tylsempiä kuin Raitzerin omat videot, enkä jaksanutkaan katsoa noita kaikkia, enkä yhtään kokonaan. Selostus oli aika päätöntä "en oikein tiedä, mitä tässä nyt tapahtuu, tai kuka pelaa mitenkin". Jos joku saa tuosta jotain irti, niin ok, mutta minulle enemmän iloa on ollut siitä, kun omissa videoissaan Raitzer on voinut perustella sitä, MIKSI tekee niin kuin tekee.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tanelton video olikin jo huikea. Aika uskomattomia tappoja ja tapposarjoja, olisi vaan hauska tietää, miten paljon esimerkiksi noista 360 asteen pyörähdyksistä ja lonkalta ampumisista päätyy kuolemaan per yksi onnistunut tappo. :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Modit vaan pahenee, mitä enemmän IW saa patcheja kasaan. Nyt löytyy jo god modea, wall hackia, unlimited ammoa... ja myös suoraan toiselle puolelle kiusaa tekeviä, kuten perkkien poistuminen.



Käsittämätöntä. Tuota videon jätkää ei olla muuten edes bannattu vielä, tarkistin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Modit vaan pahenee, mitä enemmän IW saa patcheja kasaan. Nyt löytyy jo god modea, wall hackia, unlimited ammoa... ja myös suoraan toiselle puolelle kiusaa tekeviä, kuten perkkien poistuminen

Käsittämätöntä. Tuota videon jätkää ei olla muuten edes bannattu vielä, tarkistin.
Aika sairasta puuhaa todellakin. Kaverin kommentit ovat samaa tasoa: "En viitsi käyttää koko ajan RPG:tä, kun se olisi jo vähän halpaa"...ja samaan aikaan kuolemattomuudet, loppumattomat ammukset, superhypyt, wallhackit ja rekoilittomuudet päällä. Todellinen herrasmies juu.

Bannausraporttia kannattaa näistä lähettää todistusaineiston kera IW:lle ja Microsoftille, josko saisivat edes muutaman tällaisen kaverin verkkopeleistä jäähylle. Ikävä nähdä näitä tapauksia yleistymässä konsolialustoilla. :(
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Huhhuhhhuhhhuhhuhhuhhuhhu!!

Voiko enää täydellisemmin pilata peli-iloa... Hullua touhua.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Toi on kyl aika epiciä. En kyl tajua miten joku saa tosta jotain tyydytystä. Toi on pari ekan pelin jälkeen varmaan jo puuduttavaa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

En nyt halua mitenkään puollustella kyseistä henkilöä, saatika glitchaamista joka ei edes ole millään lailla puolusteltavissa, mut kuitenkin. Kyseinen pelaaja(t) näyttäis olevan opticin glitchiteamissa, ja oon melko varma et kyseinen video oli vaan esittelyä varten, en todellakaan usko et jatkuvasti käytettäis noita. Lähinnä kyse on vaan näyttää mihin pystyy..

edit. ja tosiaan kuten kys. kaveri sanoi, noita lobbyja on vaan 2. Joten jos satut päätymään tollaseen lobbyyn niin kannattaa laittaa lotto vetämään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

En nyt halua mitenkään puollustella kyseistä henkilöä, saatika glitchaamista joka ei edes ole millään lailla puolusteltavissa, mut kuitenkin. Kyseinen pelaaja(t) näyttäis olevan opticin glitchiteamissa, ja oon melko varma et kyseinen video oli vaan esittelyä varten, en todellakaan usko et jatkuvasti käytettäis noita. Lähinnä kyse on vaan näyttää mihin pystyy..
Juu, harva glitchaaja haluaa käyttää hyväkseen kaivamiaan aukkoja, kunhan esittelevät taitojaan ja jos jengi äänestää positiivisesti esittelevät lisää normipelaajien ownaamista. Pelkkää positiivista viihdyttämistähän tuo:rolleyes:.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kyseinen pelaaja(t) näyttäis olevan opticin glitchiteamissa, ja oon melko varma et kyseinen video oli vaan esittelyä varten, en todellakaan usko et jatkuvasti käytettäis noita. Lähinnä kyse on vaan näyttää mihin pystyy..
En tiedä pitäisikö "opticin glitchitiimin" herättää jotain kelloja, sillä minulla se ei sitä tee. Varmaan herrasmiesporukkaa kuitenkin.

Privapelissä ei varmaan pysty modeja esittelemään? Vai onko kyse siitä, että halutaan myydä mahdollisimman suuri määrä modipiirejä ja niiden ostajille on usein tärkeää nimenomaan rankedilla ounaus?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

En tiedä pitäisikö "opticin glitchitiimin" herättää jotain kelloja, sillä minulla se ei sitä tee. Varmaan herrasmiesporukkaa kuitenkin.

Privapelissä ei varmaan pysty modeja esittelemään? Vai onko kyse siitä, että halutaan myydä mahdollisimman suuri määrä modipiirejä ja niiden ostajille on usein tärkeää nimenomaan rankedilla ounaus?

Ei siis kyllä minullakaan arvostus nouse kyseisiä pelaajia kohtaan, glitchaaminen nyt ei oo millään tavalla oikein siistiä. Optichan on alunpelin sniper-tiimi, jo cod kakkosesta lähtien.

Mietin kans samaa et miks näitä ei privapeleissä näytetty, tuskin tarkoituksena on (ainakaan toivottavasti) näiden modipiirien myyminen, kunhan nyt vaan esittelevät taitojaan. Sopii kyllä minulle kunhan vain pysyy siinä 1-2 lobbyssa.

http://www.opticgaming.net/
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kuinka moni täällä on oikeasti törmännyt tuollaisiin glitchaajiin? Itse en ole kertaakaan nähnyt noita ja suurinosa videoistakin on tehty private matcheissa. Nykyinen trendi minkä itse olen huomannut on nuke boostiminen. Tuota tapahtuu melkein jokaissessa pelimuodossa. On se kumma kun eivät saa edes yhtä playlistiä tehtyä jossa ei olisi killstreakkeja tai perkkejä käytössä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

No ei mua oo noi clitsaajat sen kummemmin häirinneet. Pari kertaa oon sattumalta törmänny johonkin seinän onanoijaan, joka on luultavasti etsiny bugia tms, mutta nappi otsaan ja claymore hollille on välittänyt viestin.
Noi nukettajat ärsyttää, mutta nehän löytyy tosiaan listaa vilkaisemalla aika nopeesti, kun hoksaa ettei pelin pistetasapaino ole balanssissa sen kulun kanssa.

Muutenkin mä pelailen tätä peliä rentoutuakseni, enkä tajua kun jengi vetää kamalat pultit kämppereistä yms. Niillä on eri pelityyli ja monethan vähemmän pelanneet on vaan lirissä noissa mäpeissä, joita ne ei oikein tunne.

Ainoo mikä välillä ottaa pattiin, on ne pelin lopettajat. Se vie peli-ilon (ja ne pojot) muiltakin.
Taas eilen frendin kans jouduttiin tilanteeseen, että HC-TDM:ssa otettiin lopulta kahdestaan turpaan vastapuolelle sattuneelta klaanilta, kun omalta puolelta häipyi sakki vähän kerrassaan. Onks se sitten se K/D ratio, mitä jengi varjelee vai mitä ihmettä?

Niin ja dominationissa olis kiva, jos kaikki pelais samaa peliä. On kosolti pelimuotoja, joissa se tappamisen meininki on se pääasia.

Sitten taas toisaalta sehän tästä pelistä tekee pohjimmiltaan niin pirun hyvän, että sitä pelataan ihmisiä vastaan. Niin hyvässä kuin pahassakin. Mä saan jopa isomma kiksit siitä, että vastapuoli tekee jotain ennalta arvaamatonta ja pääsee niittaan sinut, kuin että sitä sakkia yrittää väkisin tunkea samasta aukosta toinen toisensa jälkeen, mistä ne on helppo poimia.

Paradoksaalisesti toivottaisin teille rauhaa ystävät!:p
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mulla jää varmaan toi sabotage challenge tekemättä vähä ärsyttää ku kaikki muut pelimuodot on pelattu. Monta kertaa sitä yrittäny pelata, mutta ei siitä tuu mitään ki ei jengi pelaa sitä niinku pitää. Pelaa tota vaan pitkänä TDM matsina.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Järkyttävää toimintaa näillä modaajilla tuossa stammyn näyttämässä videossa. :(
Ei siinä mitään jos "vain" olisivat näyttäneet modaajan taitojaan privatessa, mutta onlinessa. Kunhan ei vaan lähde tuosta leviämään kovin monelle brittikakaralle.

Tanelton video olikin jo huikea. Aika uskomattomia tappoja ja tapposarjoja, olisi vaan hauska tietää, miten paljon esimerkiksi noista 360 asteen pyörähdyksistä ja lonkalta ampumisista päätyy kuolemaan per yksi onnistunut tappo. :)
Sen verran paljon, että siinä ei olisi mitään järkeä jos vähänkään vakavammin pelaisi tätä peliä. ;)


EDIT: Seuraava filmi tulee olemaan ainoastaan Search And Destroysta, useillla eri aseilla, välineillä ja tyyleillä. Aikataulusta voin sanoa, että kuvaustarvikkeiden hankintaan saattaa kulua parikin kuukautta (niiden toimimaan saamisessa mahdollisesti saman verran), ja sitten tietty itse kuvaaminen. Niin ja olisihan sitä pino muitakin pelejä pelattavana, mikä syö aikaa. :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ei tainnu loppua toi cp glitchin käyttö, eilen tuli kaveri vastaan terminaalissa joka sai varmaan joku 6 cp:tä ja silti statsit oli tyylii 12-5 tms. Sain vielä itseteossa kiinni kun se oli menny sinne laukku"kärryjen" taakse heittelee niitä. Huomasin että se just sai yhden ja samantien heitti sen savun ja uusi tippu taivaalta.

File Complainttia ja viestiä vaan kaverille että näin tein :)

Ja jos joku kehtaa väittää ettei tosta tuu mitää sanktioo niin miksi siellä lukee näin: The player used known or unknown ingame or other exploits to influence the results of game.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ja jos joku kehtaa väittää ettei tosta tuu mitää sanktioo niin miksi siellä lukee näin: The player used known or unknown ingame or other exploits to influence the results of game.

Ite jätän ton kaverille ilmottamisen pois tosta complaintista, koska voin olla varma et jos ilmottaa niin tulee samaa itelle takas kostoksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Olipa joku saanut aikaisempi jonkun wallhachin / aimbot systeemin jo privaan. Olin pilaamassa parin nuke buustaajan juhlia, ja ne meni sit private peliin. Katoin vaan et nyt on jossain pelissä ja joinasin, ja huomasin et on private match, ja paukuttivat toisiaan siellä snipuilla. Otin itekki snipun, ja lähin tappaa niitä mut kas kummaa ku aina sai mut hengiltä, pari kertaa sain niitä tapettuu, mut muuten aina ne tappo mut. Jotenki ne aina onnnistu juoksee suoraan mun spawniin, eli spawnasin paikkaan a, niin ne oli jo heti mun viime kuoleman jälkeen lähteny juoksee sinne. Testasin silleen et musta näky vaan tosi pieni osa, ja silti sai jonku quickscopen muhun. Ja tätä toistu jo pari kertaa..
 
Ylös Bottom