Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kyllä on boksilaisia lellitty kun pitää niin himpskatin jääräpäisesti nostaa meteli yhdestä partychätin poistumisesta. Suosittelen visiittiä pleikka puolelle jossa heikäläisillä ei ole koskaan edes ollut mahdollisuutta kyseiseen toimintoon - ei CoDeissa, ei yhdessäkään pelissä.

Eihän tuon poistaminen edes vaikuta peliin millään tavalla. Party kun on kasassa pysyvät kaikki kaverukset samalla puolella mikä on tietääkseni se tärkein pointti eikä se missä chätissä sitä läppää heittää? Huomiona heitettäköön että tiimi pysyy jatkuvasti partychätissä, moodista riippuen peli jopa vaihtaa napin painalluksella puolestasi sinne pelichättiin - eli ketään ei koskaan potkita partystä, partyn sisäinen chätti vain muuttuu. Eilen tuon kanssa elettiin ja kuoltiin, mitään ongelmaa tässä systeemissä EI OLE, meno on täysin samaa oli sitten party- tai pelichätissä.

Ja notta huhhuh, peli on äärettömän hauskaa kun saa suuren määrän finskejä matseihin! Sulavaa kommunikointia, kuolettavia täsmäiskuja ja kevyttä taktikointia. Kenttien suuret koot ovat muuttaneet pelin tempoa kyllä melkoisesti, useammassa kentässä sotiminen menee kunnon asemasodaksi vaikka niitä selkään puukottajiakin kyllä löytyy. Ehkä suurin vaiva tällä hetkellä ovat ne saamarin himocodittajat jotka sauvan heilautuksella ownaawat joskus melkein koko matsia. Mutta tasaväkinen ja kiivas mittelö jatkui edelleen, moninpeli on todella hyvin tasapainotettu.

Eli edelleen camppimisestä pitäisi palkita?

Liian monta pelia eilenkin tuli missä aina joku oli hinkannu itsensä johonkin koloon!
Saa toki valaista: millä ilmeellä hidas ja taktinen pelaaminen on kämppimistä?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kyllä on boksilaisia lellitty kun pitää niin himpskatin jääräpäisesti nostaa meteli yhdestä partychätin poistumisesta. Suosittelen visiittiä pleikka puolelle jossa heikäläisillä ei ole koskaan edes ollut mahdollisuutta kyseiseen toimintoon - ei CoDeissa, ei yhdessäkään pelissä.
Jaa-a, johtuisikohan närkästyminen vaikkapa siitä, että me maksamme LIVE:stä koska siinä on sellaisia ominaisuuksia, mitä PSN:ssä ei ole. Täten Party-tuen pitäisi olla itsestäänselvyys.

Ja mitä tuossa äsken kuvasit, niin kyllä ei sitä ongelmaa edelleenkään ole, jos ei muuta halua tehdä kuin pelata kyseistä peliä ja keskittää kaikki ajatuksensa siihen. Lue tuo ylempi stammyn viesti, ymmärrät mitä tarkoitan.

Hidas ja taktinen liikkuminen muuttuu kämppimiseksi siinä vaiheessa, kun pelaaja etsii vain mukavan kolon ja ryömii sinne kyttäämään koko matsin ajaksi. Hidasta ja taktista ehkäpä, mutta liikkuminen kaukana.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Jaa-a, johtuisikohan närkästyminen vaikkapa siitä, että me maksamme LIVE:stä koska siinä on sellaisia ominaisuuksia, mitä PSN:ssä ei ole. Täten Party-tuen pitäisi olla itsestäänselvyys.

Ja mitä tuossa äsken kuvasit, niin kyllä ei sitä ongelmaa edelleenkään ole, jos ei muuta halua tehdä kuin pelata kyseistä peliä ja keskittää kaikki ajatuksensa siihen. Lue tuo ylempi stammyn viesti, ymmärrät mitä tarkoitan.

Hidas ja taktinen liikkuminen muuttuu kämppimiseksi siinä vaiheessa, kun pelaaja etsii vain mukavan kolon ja ryömii sinne kyttäämään koko matsin ajaksi. Hidasta ja taktista ehkäpä, mutta liikkuminen kaukana.

Samalla tapaa sitä maksettiin LIVE:stä vaikkei siinä mitää party chatteja ollutkaan. Chatin poistoa on perusteltu IW:n toimesta "huijaamisen" estämin takia sekä joukkueen keskisen kommunikaation lisäämiseksi (koska osa tiimistä on partychatissa, ei kommunikoida lopputiimin kanssa mitenkään). Itse olen ainakin hyvin pystynyt pelaamaan tuota peliä ilman chattia, tuosta on varsinaista haittaa vasta silloin, kun osa pelaajista tippuu tjms.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Jaa-a, johtuisikohan närkästyminen vaikkapa siitä, että me maksamme LIVE:stä koska siinä on sellaisia ominaisuuksia, mitä PSN:ssä ei ole. Täten Party-tuen pitäisi olla itsestäänselvyys.
Tämä nyt ei perustele mitään koska näihin ominaisuuksiin osallistuminen ei vaadi kulta-jäsenyyttä, pelaaminen on se mistä meikäläiset joutuvat maksamaan.
Hidas ja taktinen liikkuminen muuttuu kämppimiseksi siinä vaiheessa, kun pelaaja etsii vain mukavan kolon ja ryömii sinne kyttäämään koko matsin ajaksi. Hidasta ja taktista ehkäpä, mutta liikkuminen kaukana.
Argumentissa esität kaksi aivan erinlaista lähestymistapaa pelaamiseen: hidas ja taktinen & pelaaja etsii vain mukavan kolon ja ryömii sinne kyttäämään =
kaksi aivan erinlaista tapaa pelata peliä. Itse suosin hidasta ja taktisempaa pelaamista mikä ei todellakaan ole kämppimistä vaan varovaisesti pelaamista.

---

Tämä ristiretki kun muutenkin tuntuu olevan täysin pohjaton ja periaatteita vastaan taisteleminen aiheuttaa vain harmia; niin suosittelen oikeasti että asiaa epäilevät käyvät vaikka kaverilla testaamassa miten peli toimii tämän ominaisuuden kanssa. Kirjaa ei koskaan kannata tuomita kansien perusteella. Itse närkästyin samaisesta uutisesta mutta eihän tuo suoraan sanottuna edes muuta peliä suuntaan tai toiseen. Samaa kunnon codihuttua tuo on, ei se mihinkään ole muuttunut :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tämä nyt ei perustele mitään koska näihin ominaisuuksiin osallistuminen ei vaadi kulta-jäsenyyttä, pelaaminen on se mistä meikäläiset joutuvat maksamaan.

Itse asiassa, partychat vaatii sen Gold-tason jäsenyyden :)
Privachat ei vaadi.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tämä ristiretki kun muutenkin tuntuu olevan täysin pohjaton ja periaatteita vastaan taisteleminen aiheuttaa vain harmia; niin suosittelen oikeasti että asiaa epäilevät käyvät vaikka kaverilla testaamassa miten peli toimii tämän ominaisuuden kanssa. Kirjaa ei koskaan kannata tuomita kansien perusteella. Itse närkästyin samaisesta uutisesta mutta eihän tuo suoraan sanottuna edes muuta peliä suuntaan tai toiseen. Samaa kunnon codihuttua tuo on, ei se mihinkään ole muuttunut :)
Ei mulla ainakaan ole mitään ristiretkeä, vaan ihan omasta puolestani ja omista mielipiteistäni olen puhunut. Tarkoitus ei ole ketään "käännyttää" tms. Asiasta on puhuttu yhtä viestiä enemmän, koska olen vastaillut toisten postauksiin ja käsitelty on mm. tätä huijaus-argumenttia ja muuta.

Enemmän sitä käännytystä sieltä leiristä tulee:

Kokeile vaan. Ei se niin paljoa haittaa. Pienellä vaivalla pääsee samaan lopputulokseen kuin ennenkin. Peli on tosi hyvä ilman partychattiakin...

Tiedän, eikä tämä ole koskaan ollut se pointti.

Partychatin poisto ei ole ominaisuus, vaan ominaisuuden poisto. Toki party on porukan kasaavana elementtinä edelleen olemassa, mutta party "laajennettuna privachattina" on poistettu, vaikka asiaa kääntelisi ja paikkailisi kuinka. Hyvän ominaisuuden poistaminen on aina negatiivista, vaikka "ilmankin pärjää". Miksi pitäisi vain "pärjätä" kun ennen kaikki oli vieläkin paremmin? Ei jummarra, ei jummarra.

Tiedä sitten missä ketjussa asiasta debatoimista pitäisi jatkaa. Tiedän että tämä ketju on suht väärä paikka asian puimiseen ja vain ärsyttää kaikkia.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Itse näen LIVE-maksun siten, että verkkopelin lukitseminen maksun taakse on vain se koukku, jolla MS saa pelaajat palvelusta maksamaan. Itse maksan ainakin todella paljon muista syistä LIVE-maksua.

Stammy tiivisti taas juuri sen, mitä olen tässä epätoivoisesti hakenut. Ihan oikeastiko meidän pitäisi pelin hinnan maksamisen lisäksi tinkiä jostain tuollaisesta jutusta, mistä olemme jo myös maksaneet? Ja vain sen takia, että peli on hyvä tms.? Tästä syystä itse boikotoin kyseistä tuotosta (noh, monien muiden syiden lisäksi), sillä olkoon se vaikka kuinka hyvä, se pakottaa pelaajayhteisön tekemään melko suuria kompromisseja vuokseen. Ja kyseinen pelaajayhteisö tekee kompromissit vielä innolla, mikä on erittäin valitettavaa. "Kun se on niin hyvä..."

En minä ole ikinä tukenut sitä, että jotain viedään minulta pois. Ja vielä siten, että joudun siitä itse maksamaan. Toisaalta kärsin yhtä lailla ilman maksamistakin, sillä Party-tuen poiston vaikutukset koskettavat minuun ja peliympäristööni hyvin dramaattisesti jo nyt. Minua ärsyttää todella paljon, että joudun kärsimään pelistä, jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä.

Foeman sanoi:
Argumentissa esität kaksi aivan erinlaista lähestymistapaa pelaamiseen: hidas ja taktinen & pelaaja etsii vain mukavan kolon ja ryömii sinne kyttäämään =
kaksi aivan erinlaista tapaa pelata peliä. Itse suosin hidasta ja taktisempaa pelaamista mikä ei todellakaan ole kämppimistä vaan varovaisesti pelaamista.
Hidas ja taktinen liikkuminen onkin aivan eri asia, hain tuolla sitä, että useimmiten jossain HCTDM-matseissa se vain valitettavan usein tarkoittaa sitä paikoillaan jököttämistä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Joo sen mä tajusin.. Ihmettelin tuota että leaderboardissa on eri pistemäärä mitä oikeasti saa.. :)

joo ihmettelin eilen ihan samaa, mutta kyllä matsin jälkeen sieltä tulee ihan oikeat pisteet kuitenkin. eli jos leaderboard näyttää 200 niin pisteitä tulee 2000 + match bonukset sun muut. ilmeisesti joku pikku bugi tuossa käynyt.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

YouTube - AC-130


"Xzibit says: Yo dawg we heard you like camping so we gave you a mega powerful killstreak reward from sitting in one spot the whole game so you can play like a bitch while you play like a bitch. "
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

yksinpeli on todella hieno kokemus!
ja tässä pelissä on loistava moninpeli, suosittelen hankkimaan ja koittamaan! on lapsellista jättää tämä hyllyyn esim. partychatin poistamisen takia.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Noi helikopterit ym.. tekee moninpelistä, ehkä hitusen epäreilua tämmöiselle noobille, kuin minä.. :eek:

Myönnän sen, että olen ihan paska tässä multiplayerissa, kun ei vaan ole aikaa/intoa pelata 24/7, että oppis jotenkin tappamaan väkeä...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

TSL9;989467[B sanoi:
]yksinpeli on todella hieno kokemus![/B]
ja tässä pelissä on loistava moninpeli, suosittelen hankkimaan ja koittamaan! on lapsellista jättää tämä hyllyyn esim. partychatin poistamisen takia.

Samaa mieltä vaikka viski hotellissa vasta mennään.
Oli kyllä yllätys kun Captain price tulee kuvioihin siellä vankilassa.
Varsinkin silloin kun on pelannut CoD 4 läpi niin Camoaingnista saa vielä enemmän irti.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

yksinpeli on todella hieno kokemus!
ja tässä pelissä on loistava moninpeli, suosittelen hankkimaan ja koittamaan! on lapsellista jättää tämä hyllyyn esim. partychatin poistamisen takia.

Näytti kun kaverilla kävin kattomassa hyvin paljon samanlaiselta MW1 kanssa, mutta kaikki on enemmän tai vähemmän vedetty överiks streakit jne. Kentät vaikutti onnettomilta MW1 verrattuna.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Oon aika samoilla linjoillaTSL9:n kanssa. Yksinpeli on sieltä parhaasta A-luokasta, eikä moninpelissäkää kauheeta moittimista oo. Toi moninpeli on kyll vaa varsinaine kämppereiden paratiisi. Ei mtn järkee et saa snipaa äänenvaimentimen ja sit viel jonku erikois tähtäimen esim thermalin. Sit ku viel saa samaa aikaa UAV jammerin ja kaikki muutkii jammerit ni voi olla varma et kukaa ei löyä. Muuten moninpeliki siis todella hyvä. Mitä nyt kentätä on ehkä vähä laimeita.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

joo ihmettelin eilen ihan samaa, mutta kyllä matsin jälkeen sieltä tulee ihan oikeat pisteet kuitenkin. eli jos leaderboard näyttää 200 niin pisteitä tulee 2000 + match bonukset sun muut. ilmeisesti joku pikku bugi tuossa käynyt.

Ei ole bugi vaan ominaisuus. Tämä sen takia, ettei scoreboardit näyttäs ihan mitä sattuu. Esim. jos ownaat kaikki ni olis se aika hurjan näköstä jos scorena näkyisi 10 000. Tämä oli jo COD 4:n PC -versiossa. Joskus (ennen tuota ominaisuutta) scoreboard meni täysin sekaisin niin suurien lukujen vuoksi. ;)
 
Ylös Bottom