Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Eilen selvisi syy monien suomalaisten täälläkin mainostamiin hurjiin K/D-ratiohin.
Pelasin kolme peliä free for all:ta serverillä, jossa nimien perusteella oli seitsemän muuta suomalaista. Yritin normaaliin tapaani jahdata ympäri kenttää vihulaisia mutta elämäni loppuivat aina varsin lyhyeen kun joka toisen kulman takana istui tai makasi joku suomalainen ja napsi ohikulkijat äänenvaimennetulla aseella. Kuoleman jälkeen kun kävin tarkastamassa niin samat ukot istuivat monesti edelleen samassa kolossa.

Varsin hienoa. Laitoin viisi näistä seitsemästä vältä-listalle ja jatkossa vaihdan aika paljon nopeammin serveriä jos huomaan pelaavani useamman kuin kahden suomalaisen pelaajan kanssa.

Laitetaan nyt se disclaimer tähän vielä, eli pelissähän toki nurkissa kykkimistä ei ole kielletty, mutta ei tuo mielestäni ole kovin hohdokas tapa pelata eikä varsinkaan oikeuta kovin suureen retosteluun hyvillä K/D-ratioilla - ikään kuin niillä nyt muutenkaan mitään merkitystä olisi.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Voi jestas sentään miten rupes tänään rassaamaan todella rankasti noi "trueskill -aseet", eli nuubituubit.
HC-HQ:ta ku pelas, ni tuntui että ulkomaan 1-2 prestigetyypit ei muilla pelannukaan.

Mun mielestä hc-peleistä vois ottaa noi tuubit pois, ja kattoa kuka oikeesti osaa pelata.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Saako tässä inteleitä keräämällä samanlaisia koodeja kuin cod4 yksinpelissä?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Enemy Intelit ovat yksinpelin kentistä löytyviä läppäreitä, samoin kuin CoD 4:ssä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Saako tässä inteleitä keräämällä samanlaisia koodeja kuin cod4 yksinpelissä?

Ei ainakaan mielestäni saa. Ainakaan tuossa normaalissa campaign pause menussa ei sellaista vaihtoehtoa kuin "Cheats" ole. Eikös juuri tälläinen CoD 4:ssä ole?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Voisi kuvitella, että ACR olisi omiaan tähän huonon tehon ja tarkkuuden ansiosta, toinen vaihtoehto SCAR pienemmän lippaansa ansiosta.

Siitä vaan yrittämään, ei oo inhimillinen challenge tuommonen :D Käytännössä pitäisi ampua paikallaan olevia vihollisia (pienikin lagi aiheuttaa yhden ohimenevän kudin jos vihollinen liikkuu) ja osata lopettaa ajoissa, niin että viimeinen ammuttu panos on aina se tappava. Ei nappaa ei.. Helikoptereihinhan tämä olisi helppo, mutta ei taida onnistua sitä kautta ;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

OT: Se on siellä ja pysyy!!
...sanoi SPITAALINE:n ku naisen päältä nousi:rolleyes:
Nii ja sitte vielä aiheeseen liittyvää:

Ei varmaankaan olisi IW:lla kovin vaikea tehdä pelimuotoja joissa kaikki tuubit ja muut respatappajat olisi jätetty pois.

Melkowarmasti tällaiselle olisi kannatusta??

En ymmärrä miksi näin ei ole tehty, koska kentät ovat niin pieniä että aina lentää toisen respaan...meinaan tuubeja :)

Itse ainakin arvostaisin peliä paljon enemmän jos näin olisi..

Saisivatpahan kaikki tuubittelijat pelailla toisia samanlaisiansa vastaan...alkaisikohan hymy hyytymään ku koko porukka molemmin puolin kuolee esim. HCSD:ssä heti alkuunsa.

Ja tosiaan jos tässä jollain ihmeellisellä tavalla haetaan jotain realistisuutta, niin tuskin jenkit ja rättipäät suoraan hyökkäykseen/puolustukseen lähtiessään ensimmäisenä ampuvat kaikki kiväärikranaattinsa tiettyihin kohtiin tietäen että sieltähän ne tulee...eli vois ainakin ne lähtöpaikat muuttua niissä SD matseissakin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

OT: Se on siellä ja pysyy!!
...sanoi SPITAALINE:n ku naisen päältä nousi:rolleyes:
Nii ja sitte vielä aiheeseen liittyvää:

Ei varmaankaan olisi IW:lla kovin vaikea tehdä pelimuotoja joissa kaikki tuubit ja muut respatappajat olisi jätetty pois.

Melkowarmasti tällaiselle olisi kannatusta??

En ymmärrä miksi näin ei ole tehty, koska kentät ovat niin pieniä että aina lentää toisen respaan...meinaan tuubeja :)

Itse ainakin arvostaisin peliä paljon enemmän jos näin olisi..

Saisivatpahan kaikki tuubittelijat pelailla toisia samanlaisiansa vastaan...alkaisikohan hymy hyytymään ku koko porukka molemmin puolin kuolee esim. HCSD:ssä heti alkuunsa.

Ja tosiaan jos tässä jollain ihmeellisellä tavalla haetaan jotain realistisuutta, niin tuskin jenkit ja rättipäät suoraan hyökkäykseen/puolustukseen lähtiessään ensimmäisenä ampuvat kaikki kiväärikranaattinsa tiettyihin kohtiin tietäen että sieltähän ne tulee...eli vois ainakin ne lähtöpaikat muuttua niissä SD matseissakin.

Mielestäni hienointa olisi jos poistaisivat nuo challenget tosta tubesta niin tarvitsisi itsekään sillä huorata. Etenkin SD:stä voisi kyllä poistaa nuo tubet. Mielestäni myös haulikot voisi nostaa primary weaponeiksi tai sitten vähentää akimbojen kantamaa/tehoa tai poistaa akimbot.

Eilen julkaistun pätsin jälkeen ei pitäisi javelin/stinger-glitchaajia enää näkyä :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

On se niin mukavaa,kun kanssa pelaajat istuvat piiloissaan muna kädessä ja kun itse erehtyy liikahtamaan,niin ammutaan selkään.Ja on se mukavaa,kun taivaalla yhtäaikaa hyörii Harrier,Pawelow ja Apache.Voi p.....e miten mukava peli!:mad:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

On se niin mukavaa,kun kanssa pelaajat istuvat piiloissaan muna kädessä ja kun itse erehtyy liikahtamaan,niin ammutaan selkään.Ja on se mukavaa,kun taivaalla yhtäaikaa hyörii Harrier,Pawelow ja Apache.Voi p.....e miten mukava peli!:mad:
Ootko ikinä kuullu stingeristä?

Tänään alko vihdoinkin sujumaan toi pelaaminen, vitummoinen rushi päälle nii tuliha sieltä jotain... Nyt otin ton nuken käyttöön, kattoo jos joskus sen sais.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Itellä nostaa hymyn joka kerta suunpieleen, kun jostain paiskaat semtexin ikkunasta sisään ja suoraan jonkun onnettoman selkään ja tämän jälkeen ruutuun napsahtaa multikill bonukset.
En ole suuremmin yhdessäkään pelissä ollut joka nostaisi vi***us käyrää niin paljoa, että peli pitäisi kesken lopettaa. Yleensä jos turpiin tulee niin vika löytyy kyllä ohjainta heiluttavasta uunosta (eli minä).
Jossain kartassa (en muista nimeä) jossa on polvenkorkuista heinää joka nurkassa, niin niissä lurkkii aina joku kämppääjä. Tuo pistää vähän kaivelemaan.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ootko ikinä kuullu stingeristä?
Mikäs siinä,kun olisi Stingeri.Koska olen "aloittelija" pelissä ja vuorotyöt ja perheen huomioiminen syövät peliaikaa tehokkaasti,niin ei paljon kokemuspisteitä pelissä ylleni satele.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kovin tärkeätä tuntuu monille olevan noi K/D statsit ja Accuracyt ym.

Itse olen ottanut sen päätavoitteeksi, että pyrin suurta osaa aseista käymään läpi ja saavuttamaan
niillä vaadittavat tapot. Tämähän tottakai syö sitten jonkinverran näitä K/D statseja, kun ei koko ajan suosikkiasecombolla pyöri.

63 taitaa XP taso olla nyt, joten vielä vähän niin ollaan siinä 70 tavoitteessa.

Hieman auki mulle on vielä, että mikä on OIKEASTI tehokkain ase pelissä. Noi haulikot on kyllä ihan pyllystä, koska niitä vastaan ei kyllä voi mitään jos tulee nopeammin tilanne vastaan.

Jokainen pelaa tyylillänsä, mutta hieman liikaa on kyllä näitä jotka vain venaavat jossain jemmassa...itse en jaksa sellaista, vaan haluan olla aktiivinen ja sotia kunnolla!

Ps. Kuinka tärkeää on muuten tässä pelissä se, että kuka on hosti? Joskus tuntuu että vaikka lippaan tyhjentää johonkin äijään, niin ei vaan tipu ja vastustaja heittää muutaman luodin kohti ja nirri veks?!? Se potuttaa. Varsinkin kun joskus pääsee yllättämään takaapäin ja ampuu ekat rundit vihun selkään ja se vaan kääntyy ja ampuu pari hassua ja itse olet dead....en ymmärrä?!?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ps. Kuinka tärkeää on muuten tässä pelissä se, että kuka on hosti? Joskus tuntuu että vaikka lippaan tyhjentää johonkin äijään, niin ei vaan tipu ja vastustaja heittää muutaman luodin kohti ja nirri veks?!? Se potuttaa. Varsinkin kun joskus pääsee yllättämään takaapäin ja ampuu ekat rundit vihun selkään ja se vaan kääntyy ja ampuu pari hassua ja itse olet dead....en ymmärrä?!?

Hostilla on 0 ping kun muilla se on varmaan 30 ylöspäin. Hostilla siis aina jonkunlainen etulyönti asema. Ja ton statsi huorauksen näkee ihan oikaisessa pelissä missä sellaset on.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Hostilla on 0 ping kun muilla se on varmaan 30 ylöspäin. Hostilla siis aina jonkunlainen etulyönti asema. Ja ton statsi huorauksen näkee ihan oikaisessa pelissä missä sellaset on.

Tällaisessa P2P systeemissä on kyllä todella onnekasta, jos verkkoviive olisi lähellekään kolmeakymmentä millisekuntia. Käytännössä pelaajien pitäisi sijaita samassa läänissä jotta tämä olisi edes mahdollista.

Normaali "hyvä" CoD-latency on siinä 80-100ms paikkeilla.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tällaisessa P2P systeemissä on kyllä todella onnekasta, jos verkkoviive olisi lähellekään kolmeakymmentä millisekuntia. Käytännössä pelaajien pitäisi sijaita samassa läänissä jotta tämä olisi edes mahdollista.

Normaali "hyvä" CoD-latency on siinä 80-100ms paikkeilla.

Näkeekö sen mistään, että kuka on hosti? Onko tämä etu kuitenkin vain yhdellä pelaajalla vai voiko jossain pelissä käydä niin että itse olet "huonoimmall" yhteydellä kiinni pelissä...eli altavastaajana joka tilanteessa?!?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Näkeekö sen mistään, että kuka on hosti? Onko tämä etu kuitenkin vain yhdellä pelaajalla vai voiko jossain pelissä käydä niin että itse olet "huonoimmall" yhteydellä kiinni pelissä...eli altavastaajana joka tilanteessa?!?

Hostin näkee jokaisen rundin alussa, kun painat back nappia ja katsot kenellä napsahtaa ensin se neljänpalkin yhteys. On hyvinkin mahdollista että yksi pelaaja on huonommassa tilanteessa yhteyden puolesta kuin kukaan muu. Esim. jos kaikki muut pelaajat ovat jenkkejä ja sinä ainoana suomesta. Hosti etu on vain yhdellä pelaajalla.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tällaisessa P2P systeemissä on kyllä todella onnekasta, jos verkkoviive olisi lähellekään kolmeakymmentä millisekuntia. Käytännössä pelaajien pitäisi sijaita samassa läänissä jotta tämä olisi edes mahdollista.

Normaali "hyvä" CoD-latency on siinä 80-100ms paikkeilla.

Sanoinko jossain vaiheessa et toi 30ms ois joku "normi" latensi? Jos ja kun kavereitten kanssa pelaa ja kaveri saa sen hostin niin kyllä se pingi on varmasti melko alhanen. Ei se tietysti mikään itsestään selvyys ole niikuin tietokoneella pelattaessa. 4 palkkia on alle 100ms 3 200ms jne. eli voidaan sanoo et jos alle 4 palkkia on niin yhteys on aika kuraa ja sen kyllä pitäis jo huomata selvästi että on hankalempi osua.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ootko ikinä kuullu stingeristä?

Itse suosittelen nurmikoissa lurkkiviin vihollisiin AT4-HS:ää mielummin. Ei tarvii vehicle lock-onia, mutta pystyy myös lockaamaan jos taivaalla on liikaa romua. Ei ehkä niin tehokas mutta monikäyttösempi :)

Ja muuten nyt oon alkanu huomaamaan näitä boostaajatyyppejä jotka on huippuleveleillä ja fall-camot aseissa. Eipä oo omat skillssit parantunut buustailemalla.
 
Ylös Bottom