Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Aika monta asetta yhdellä prestigellä. Itellä aina kaatuu toi mastery siihen, että kyllästyy aseeseen liian aikasin. Seuraavaks ajattelin vetää miniuzin. Sitä ei oo näkynyt paljon kellään :cool:

Vielä muuten lisäkysymys. Onko täällä kukaan saanut surgery-challengee suoritettua? Millä aseella? Itse aijon sen saada seuraavan prestigen aikana. Siinä täytyy tyhjentää assault-riflen lipas vihollisiin niin ettei mee kertaakaan ohi. Aika paha...

Sain tuon puolivahingossa ACR.llä Underpass kentässä, kaveri makoili ritilällä passelisti ja latasin koko lippaan siihen eikä se edes kuollu :) ite pääsin kyllä hengestäni tilanteessa :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Aseisiin saa 2 lisäosaa laittamalla 1.perkiksi Blingin, jos haluat myös kakkos-aseesen kaksi lisäosaa täytyy sun eka kehittää Bling prolle tekemällä Bling perkillä tarpeeksi tappoja.

joo niinpä nykyy olevan, mutta saako tuolla esim scariin 2 lisäosaa, ei näkyny olevan ku siihe m4 ja sit p2000:seen vai mikä lie?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

joo niinpä nykyy olevan, mutta saako tuolla esim scariin 2 lisäosaa, ei näkyny olevan ku siihe m4 ja sit p2000:seen vai mikä lie?
Ne lisäosat täytyy avata vielä erikseen ks. aseeseen tekemällä sen challengeja.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tietääkö kukaan mitä tosta 10 prestigestä saa palkinnoksi? Nopeella googlauksella/youtubella en löytänyt mitään.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tietääkö kukaan mitä tosta 10 prestigestä saa palkinnoksi? Nopeella googlauksella/youtubella en löytänyt mitään.

Kieltämättä mystistä.. Peli on ollut kuukauden ulkona, eikä kukaan ole puhunut tuosta vielä mitään. Eikö kuukausi riitä edes himohimopelaajilla 10th Prestigen suorittamiseen, vai mikä nyt on homman nimi?

Kaikkiin aseisiin saa 2 lisäosaa.

Itse asiassa ei. Mihinkään launcheriin ei "lisäosaa".. :p
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Meinaatteko masteryllä niitä kaikkia challengeja jota prestige ei vaadi? Jos niin mulle on kertynyt toisen prestigen olinko nyt lvl.30 mennessa niitä kulta/pronssisia maltan ristillä koristettuja titlejä:M4a1, F2000, FAL, SCAR, ACR, Intervetion, Ump45, M21 EBR ja Ak-47. Hopeat prestige titlet on FAL, Ump45 ja Model1887:sta. Hopea emblem Umpista ja Falista (1000 tappoa prestigellä).
Nyt otan tyon alle RPD:n josta kai tavotteena olisi 1k tappoa. Secondaryna on Spas12 ja n.300 tappoa siinäkin.
Itse tykkään pelata pari asetta per prestige, mukavaa vaihtelua.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kieltämättä mystistä.. Peli on ollut kuukauden ulkona, eikä kukaan ole puhunut tuosta vielä mitään. Eikö kuukausi riitä edes himohimopelaajilla 10th Prestigen suorittamiseen, vai mikä nyt on homman nimi?

Siis PC-puolellahan peli hackattiin auki jo muutaman päivän aikana julkaisun jälkeen. (Täydet prestiget, kaikki challenget, kaikki titlet ja emblemit) Mutta prestigen tuomat edut ovat niin pieniä ja tuttuja jo entuudestaan, ettei kukaan ole jaksanut tehdä asiasta mitään suurempaa numeroa : ) (Tosiaan saat pelkästään 10. custom classin ja muutaman hienon titlen/emblemin.)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Siis PC-puolellahan peli hackattiin auki jo muutaman päivän aikana julkaisun jälkeen. (Täydet prestiget, kaikki challenget, kaikki titlet ja emblemit) Mutta prestigen tuomat edut ovat niin pieniä ja tuttuja jo entuudestaan, ettei kukaan ole jaksanut tehdä asiasta mitään suurempaa numeroa : ) (Tosiaan saat pelkästään 10. custom classin ja muutaman hienon titlen/emblemin.)

Eli siis Infinity Wardin rokkitähtien hehkutukset "pelin muuttumisesta täysin" olivat sitten vähän muutakin kuin lievästi liioiteltuja. Miten yllättävää.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Eli siis Infinity Wardin rokkitähtien hehkutukset "pelin muuttumisesta täysin" olivat sitten vähän muutakin kuin lievästi liioiteltuja. Miten yllättävää.

No odotitko, että sieltä saa oikeasti jotain maata mullistavaa? Siitä vasta itku ja poru syntyisi, mikäli jotain oikeaa etua antavaa sälää olisi jaettu.

Hauska kyllä lukea näitä ketjuja. Valitusta valituksen perään. Ja silti porukalla on jo kymmeniä ellei satoja tunteja pelikellossa. (koskee enemmän PS3 puolta, siellä on varmaan kaikki aseet/perkit jo nimetty "nyyppälistalle". Kaikille ilmeisesti puukko käteen - ainiin, sekin ottaa "liian kaukaa" :D ). Jos itseä joku peli kyrsii, niin en sitä montaa päivää viitsisi hakata.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Jos itseä joku peli kyrsii, niin en sitä montaa päivää viitsisi hakata.
Niinno MW2 on varmasti juuri tälläinen peli, jota porukat hakkaa vaikkei nappaa, koska kaikki kaverit hakkaa, eikä haluu vaan yksin varpaankynsiä lakkaa tjtn.

Ja tietty MW2:n asema tämän hetken "suurimpana" pelinä aiheuttaa pakostikin sitä narinaa.

Oma näkemyksenihän on, että peli on oikein mainio, muttei toki suinkaan virheetön saati kaiken hypensä arvoinen (mikään peli ei olisi).
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Peli on erittäin hyvä, mutta kun peliä kymmeniä ellei satoja tunteja pelaa niin niitä "vikoja" vaan rupeaa löytymään. Kaikkein hauskintahan tässä on että nämä "viat"(pois lukien tietysti selvät glitchit) eivät ole vikoja laisinkaan vaan pelin ominaisuuksia. Jos IW on nähnyt asian niin että esim. puukko tappaa tietyltä etäisyydeltä niin kyllä se sitten tappaa. Ennenkaikkea sen etäisyyden oppii kun hetken pelaa.

Näitä "M16 on nyyppä ase!!", "noobituubia käyttää kaikki pellet!11" jos kyseinen ase pelistä löytyy niin on se kumma jos sitä ei saa käyttää. Aikaisemmin itsekin valittelin noista akimbohaulikoista, mutta totesin kuitenkin että saanhan niitä itsekin käyttää. Joka aseessa olen challengien takia grenadelauncheria käyttänyt, mutta kun chanllenge on tullut tehtyä, olen vaihtanut launcherin pois. En siksi että se olisi noobia, vaan siksi että launcher ei ole sovi omaan pelityyliin niin hyvin. Mieluummin pidän reddottia, kun ei tunnu jyvältä näkevän niin hyvin. Bling perkille saisin tietysti molemmat, mutta olen huomannut että silloinkin parempi attachementti punapisteen kanssa on esim. silencer tai vaikka haulikko. Itse mehustelin ennen julkaisua tuota bling perkkiä aivan hulluna, mutta kyllä esim. sleight of hand pro on omaan käyttöön parempi.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Itse olen ollut aina sillä kannalla, että noista "nyyppä pyssyistä" täytyy kyllä ihan syyttää itse kehittäjää, eikä pelaajia. Totta kai pelaajat käyttävät tasan niitä torrakoita mitä luvallisesti saavat, ja on pelinkehittäjien vastuu tasapainottaa ne niin, ettei porua tule. Tässä mahdottoman tuntuisessa tehtävässä ei sitten ilmeisesti mikään muu kehittäjä nykyään sitten onnistukaan paitsi Bungie.
TeRm0z sanoi:
Hauska kyllä lukea näitä ketjuja. Valitusta valituksen perään. Ja silti porukalla on jo kymmeniä ellei satoja tunteja pelikellossa. (koskee enemmän PS3 puolta, siellä on varmaan kaikki aseet/perkit jo nimetty "nyyppälistalle". Kaikille ilmeisesti puukko käteen - ainiin, sekin ottaa "liian kaukaa" ). Jos itseä joku peli kyrsii, niin en sitä montaa päivää viitsisi hakata.
Itse olen pelannut 1.5h. Ihan kohtuullinen määrä, että valitella kehtaa. Ja ei, en omista ko. peliä. Vaikka stammy nyt sitten lankesikin, minä en!
No odotitko, että sieltä saa oikeasti jotain maata mullistavaa? Siitä vasta itku ja poru syntyisi, mikäli jotain oikeaa etua antavaa sälää olisi jaettu.
En suinkaan. Näin on kuitenkin Infinity Wardin paras A-ryhmä korskeasti tuhahtanut meille alhaisille pelaajille.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kertokaahan te, jotka olette jo pitempään pelanneet, että miten tuo tupla-aseet toimivat käytännössä? Huolestuttaa kun näin videon kyseisten käytöstä, että voipi olla tasapainotus aika rankasti päin *juuri sitä*.

Entä sitten tämä sniper rifle, joka näköjään vetää laakin yhdestä osumasta? Alkaa vähitellen tuntua siltä, että peli jää kokonaan väliin näiden naurettavien aseiden ja paljon puhutun campereille suunniteltujen kenttien takia.

Valaiskaa tilannetta!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ja ei, en omista ko. peliä. Vaikka stammy nyt sitten lankesikin, minä en!
:p Vaikka kritiikkiä esitin ja yhä seison tämän kritiikin takana, niin ei silti missään vaiheessa ollut tarkoitukseni jättää peliä hankkimatta. Oikein kannattava hankinta, sillä sain pelin lähes välirahatta kun vaihdoin pois kaksi selvästi viihdearvoltaan heikompaa räimettä (OFP ja FC2). Pelin uutena ostamiseen olen syyllinen, mutta käytettynä ostaessa olisin säästänyt maksimissaan sen pari euroa-->ei mene mun kaaliin. Tulipahan tuettua suomalaista työvoimaa pahan Activisiirin lisäksi.

Kyllä CoDillekin on paikkansa boksin räiskintäpelikirjastossa, sillä mielestäni CoD on konsoleiden CS, Bad Company on konsoleiden Battlefield ja Halossa on sitten ripaus jotain Quakea ja loppu sitten vaan Haloa. Kaikkea tarvitaan ja kaikkea on miellytävä pelata, vaikka sydän sykkisikin koviten jonkin tietyn pelityylin suuntaan. Elkeeke nyt vetäkö hernettä nenään tosta hyvin ylimalkaisesta jaottelusta.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kertokaahan te, jotka olette jo pitempään pelanneet, että miten tuo tupla-aseet toimivat käytännössä? Huolestuttaa kun näin videon kyseisten käytöstä, että voipi olla tasapainotus aika rankasti päin *juuri sitä*.

Entä sitten tämä sniper rifle, joka näköjään vetää laakin yhdestä osumasta? Alkaa vähitellen tuntua siltä, että peli jää kokonaan väliin näiden naurettavien aseiden ja paljon puhutun campereille suunniteltujen kenttien takia.

Valaiskaa tilannetta!

Itselläni on hyvin vähän kokemusta akimboista, mutta shotguneilla niillä näyttäisi pärjäävän oikein mallikkaasti (ottaa snipun ykösaseeksi, niin pystyy pistellä sillä sitten kunnon etäisyyksillä), mutta akimbo SMG:t ovat aika kämäsiä. Varmaan tulitehoa riittää, mutta tarkkuus on järkyttävä ja lähes millä tahansa assault riflellä sut voidaan tiputtaa, läheltäkin.

Sniput ovat osittain pelin suola, sillä niillä vaaditaan jotain taitoakin. Tosin nykyään kun mukaan on sysätty pilaamaan thermali, on tältäkin osin otettu askel HC-pelaamisen luota. Ja ehdottomasti One Shot - One Kill, mitä muutakaan? Tosin semiautoille en tällaista ominaisuutta soisi, mutta minkäs teet. Intervention ftw. Ja en valittaisi mistään snipujen ylivoimaisuudesta, sillä AR-aseiden kantomatka on ihan läppä ja thermalin kanssa aseet toimivat kuin sniput. Niihin ne syyttävät katseet pitäisi kohdistaa. Tosin olen tämän jo turhan monta kertaa huomauttanut.

Näitä "M16 on nyyppä ase!!", "noobituubia käyttää kaikki pellet!11" jos kyseinen ase pelistä löytyy niin on se kumma jos sitä ei saa käyttää.

Sitten tästä tiettyihin aseisiin/attachmentteihin kohdistetusta valittelusta. Joohanhin pointti osui nappiin. Olen monesti miettinyt, mitä siellä kehitysportaassa on mietitty kun peliin on lykätty mahdollisuus kahteen nuubituubin + tupla ammoilla, sillä tällä kertaa nuubituubi ei vie ensimmäistä perk-slottia. Eivätkö he oikeasti näe, kuinka ylivoimaisia jotkin aseet ovat? Eikä nuubituubi ole edes mikään suurin pahe. Näihin tuskin on mitään päivitystä odotettavissa, sillä silloin monet klaanit ja yksilöt eivät enää pärjäisi ja alkaisi hirveä valituskuoro.

Mutta suurin ongelma omalla kohdallani on, että otan pelit, etenkin kilpailulliset nettipelit, iiihan liian tosissaan. (tosi(kko)pelaaja) Ja mikä tekee juuri kilpailullisista nettipeleistä sellaisen, joiden epäkohdat nousevat paljon vahvemmin pinnalle kuin normaaleissa tapauksessa, on leaderboardit. Tajusin sen juuri äsken itsekin. (Vaikka jo käsitelty aihe varmaan onkin) Siis jos tässä pelissä ei olisi tulospalvelua, joka laskisi kaikki kuolemat jne. en välittäisi vaikka kuolo korjaisi näiden nyyppäaseiden piipusta, en. Sillä etenkin pelimuodoissa, joita minä pelaan, pääset heti respawnaan takaisin peliin ja homma jatkuu. Mutta K/D-ration tullessa kehiin, se on lähes ainoa mittapuu verrata paremmuuttaa ystäviisi, ja saada hyvänolon tunnetta, että "Hei meikähän ownaa tässäkin!!11". Tämä on vain säälittävä fakta tämän hetken olemuksessani, joka ajan mittaan ja iän kerryttyä varmasti menee ohi. Täysin turhaa avautumista, mutta parannusidea tuli siinä sivussa kuitenkin.

Itse siis kannattan leaderboardsien poistamista right away, mutta uskon että saan vain marginaalisen vähemmistön puolelleni. Sillä välin koitan jättää KD-ration sivuun ja vain nauttia pelistä, nyyppäaseidenkin kera, toki kohtuuden rajoissa ; )

PS. Peliä on mahdoton pelata aamuisin; pingit yhdeksässä pelissä kymmenestä keltaisella, hmph.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Pelin uutena ostamiseen olen syyllinen
And for that, you shall be doomed. :p
No ei vais, yleisimmissä tapauksissa tuo logiikka kyllä pitäisi minullakin. Mutta tässä tapauksessa vetelen nuo rebel-mittarit kyllä kaakkoon, ja jos joskus pelin mahdollisesti hankin, tulee tämä olemaan käytetty.
Kyllä CoDillekin on paikkansa boksin räiskintäpelikirjastossa, sillä mielestäni CoD on konsoleiden CS, Bad Company on konsoleiden Battlefield ja Halossa on sitten ripaus jotain Quakea ja loppu sitten vaan Haloa
Mutta meneekö tuo CoD sittenkin sinne Battlefield kastiin, kun nykyään tunnutaan peliä pelaavan melkein pelkästään kaikennäköisillä ilmassa lentelevillä härveleillä? ;)
Japle sanoi:
Ja ehdottomasti One Shot - One Kill, mitä muutakaan?
One Shot - ½ Kill? Call of Dutyn naurettavan helppo tarkkuuskiväärin käsittely tuottaa juuri sen, että jätkät riehuvat parhaimmillaan pulttilukoilla metrietäisyyksiltäkin paremmin kuin konepistooleilla.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kuoleeko tässä siis snipulla 1 luodilla?
Vaikka osuisi mihin tahansa kohtaan ruumista?

Cod 4:ssa kun ei meinannut kuolla millään, jos alle navan osui.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kuoleeko tässä siis snipulla 1 luodilla?
Vaikka osuisi mihin tahansa kohtaan ruumista?

Cod 4:ssa kun ei meinannut kuolla millään, jos alle navan osui.

Itse asiassa Pelin ainut pulttilukkonen on tehottomampi kuin mw:n m40A3, eli ei tapa tässäkään yhdestä osumasta jos osuu alle keskivartalon.
 
Ylös Bottom