Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Peli on erittäin hyvä, mutta kun peliä kymmeniä ellei satoja tunteja pelaa niin niitä "vikoja" vaan rupeaa löytymään. Kaikkein hauskintahan tässä on että nämä "viat"(pois lukien tietysti selvät glitchit) eivät ole vikoja laisinkaan vaan pelin ominaisuuksia. Jos IW on nähnyt asian niin että esim. puukko tappaa tietyltä etäisyydeltä niin kyllä se sitten tappaa. Ennenkaikkea sen etäisyyden oppii kun hetken pelaa.

Näitä "M16 on nyyppä ase!!", "noobituubia käyttää kaikki pellet!11" jos kyseinen ase pelistä löytyy niin on se kumma jos sitä ei saa käyttää. Aikaisemmin itsekin valittelin noista akimbohaulikoista, mutta totesin kuitenkin että saanhan niitä itsekin käyttää. Joka aseessa olen challengien takia grenadelauncheria käyttänyt, mutta kun chanllenge on tullut tehtyä, olen vaihtanut launcherin pois. En siksi että se olisi noobia, vaan siksi että launcher ei ole sovi omaan pelityyliin niin hyvin. Mieluummin pidän reddottia, kun ei tunnu jyvältä näkevän niin hyvin. Bling perkille saisin tietysti molemmat, mutta olen huomannut että silloinkin parempi attachementti punapisteen kanssa on esim. silencer tai vaikka haulikko. Itse mehustelin ennen julkaisua tuota bling perkkiä aivan hulluna, mutta kyllä esim. sleight of hand pro on omaan käyttöön parempi.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kertokaahan te, jotka olette jo pitempään pelanneet, että miten tuo tupla-aseet toimivat käytännössä? Huolestuttaa kun näin videon kyseisten käytöstä, että voipi olla tasapainotus aika rankasti päin *juuri sitä*.

Entä sitten tämä sniper rifle, joka näköjään vetää laakin yhdestä osumasta? Alkaa vähitellen tuntua siltä, että peli jää kokonaan väliin näiden naurettavien aseiden ja paljon puhutun campereille suunniteltujen kenttien takia.

Valaiskaa tilannetta!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ja ei, en omista ko. peliä. Vaikka stammy nyt sitten lankesikin, minä en!
:p Vaikka kritiikkiä esitin ja yhä seison tämän kritiikin takana, niin ei silti missään vaiheessa ollut tarkoitukseni jättää peliä hankkimatta. Oikein kannattava hankinta, sillä sain pelin lähes välirahatta kun vaihdoin pois kaksi selvästi viihdearvoltaan heikompaa räimettä (OFP ja FC2). Pelin uutena ostamiseen olen syyllinen, mutta käytettynä ostaessa olisin säästänyt maksimissaan sen pari euroa-->ei mene mun kaaliin. Tulipahan tuettua suomalaista työvoimaa pahan Activisiirin lisäksi.

Kyllä CoDillekin on paikkansa boksin räiskintäpelikirjastossa, sillä mielestäni CoD on konsoleiden CS, Bad Company on konsoleiden Battlefield ja Halossa on sitten ripaus jotain Quakea ja loppu sitten vaan Haloa. Kaikkea tarvitaan ja kaikkea on miellytävä pelata, vaikka sydän sykkisikin koviten jonkin tietyn pelityylin suuntaan. Elkeeke nyt vetäkö hernettä nenään tosta hyvin ylimalkaisesta jaottelusta.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kertokaahan te, jotka olette jo pitempään pelanneet, että miten tuo tupla-aseet toimivat käytännössä? Huolestuttaa kun näin videon kyseisten käytöstä, että voipi olla tasapainotus aika rankasti päin *juuri sitä*.

Entä sitten tämä sniper rifle, joka näköjään vetää laakin yhdestä osumasta? Alkaa vähitellen tuntua siltä, että peli jää kokonaan väliin näiden naurettavien aseiden ja paljon puhutun campereille suunniteltujen kenttien takia.

Valaiskaa tilannetta!

Itselläni on hyvin vähän kokemusta akimboista, mutta shotguneilla niillä näyttäisi pärjäävän oikein mallikkaasti (ottaa snipun ykösaseeksi, niin pystyy pistellä sillä sitten kunnon etäisyyksillä), mutta akimbo SMG:t ovat aika kämäsiä. Varmaan tulitehoa riittää, mutta tarkkuus on järkyttävä ja lähes millä tahansa assault riflellä sut voidaan tiputtaa, läheltäkin.

Sniput ovat osittain pelin suola, sillä niillä vaaditaan jotain taitoakin. Tosin nykyään kun mukaan on sysätty pilaamaan thermali, on tältäkin osin otettu askel HC-pelaamisen luota. Ja ehdottomasti One Shot - One Kill, mitä muutakaan? Tosin semiautoille en tällaista ominaisuutta soisi, mutta minkäs teet. Intervention ftw. Ja en valittaisi mistään snipujen ylivoimaisuudesta, sillä AR-aseiden kantomatka on ihan läppä ja thermalin kanssa aseet toimivat kuin sniput. Niihin ne syyttävät katseet pitäisi kohdistaa. Tosin olen tämän jo turhan monta kertaa huomauttanut.

Näitä "M16 on nyyppä ase!!", "noobituubia käyttää kaikki pellet!11" jos kyseinen ase pelistä löytyy niin on se kumma jos sitä ei saa käyttää.

Sitten tästä tiettyihin aseisiin/attachmentteihin kohdistetusta valittelusta. Joohanhin pointti osui nappiin. Olen monesti miettinyt, mitä siellä kehitysportaassa on mietitty kun peliin on lykätty mahdollisuus kahteen nuubituubin + tupla ammoilla, sillä tällä kertaa nuubituubi ei vie ensimmäistä perk-slottia. Eivätkö he oikeasti näe, kuinka ylivoimaisia jotkin aseet ovat? Eikä nuubituubi ole edes mikään suurin pahe. Näihin tuskin on mitään päivitystä odotettavissa, sillä silloin monet klaanit ja yksilöt eivät enää pärjäisi ja alkaisi hirveä valituskuoro.

Mutta suurin ongelma omalla kohdallani on, että otan pelit, etenkin kilpailulliset nettipelit, iiihan liian tosissaan. (tosi(kko)pelaaja) Ja mikä tekee juuri kilpailullisista nettipeleistä sellaisen, joiden epäkohdat nousevat paljon vahvemmin pinnalle kuin normaaleissa tapauksessa, on leaderboardit. Tajusin sen juuri äsken itsekin. (Vaikka jo käsitelty aihe varmaan onkin) Siis jos tässä pelissä ei olisi tulospalvelua, joka laskisi kaikki kuolemat jne. en välittäisi vaikka kuolo korjaisi näiden nyyppäaseiden piipusta, en. Sillä etenkin pelimuodoissa, joita minä pelaan, pääset heti respawnaan takaisin peliin ja homma jatkuu. Mutta K/D-ration tullessa kehiin, se on lähes ainoa mittapuu verrata paremmuuttaa ystäviisi, ja saada hyvänolon tunnetta, että "Hei meikähän ownaa tässäkin!!11". Tämä on vain säälittävä fakta tämän hetken olemuksessani, joka ajan mittaan ja iän kerryttyä varmasti menee ohi. Täysin turhaa avautumista, mutta parannusidea tuli siinä sivussa kuitenkin.

Itse siis kannattan leaderboardsien poistamista right away, mutta uskon että saan vain marginaalisen vähemmistön puolelleni. Sillä välin koitan jättää KD-ration sivuun ja vain nauttia pelistä, nyyppäaseidenkin kera, toki kohtuuden rajoissa ; )

PS. Peliä on mahdoton pelata aamuisin; pingit yhdeksässä pelissä kymmenestä keltaisella, hmph.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kuoleeko tässä siis snipulla 1 luodilla?
Vaikka osuisi mihin tahansa kohtaan ruumista?

Cod 4:ssa kun ei meinannut kuolla millään, jos alle navan osui.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kuoleeko tässä siis snipulla 1 luodilla?
Vaikka osuisi mihin tahansa kohtaan ruumista?

Cod 4:ssa kun ei meinannut kuolla millään, jos alle navan osui.

Itse asiassa Pelin ainut pulttilukkonen on tehottomampi kuin mw:n m40A3, eli ei tapa tässäkään yhdestä osumasta jos osuu alle keskivartalon.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Eilen selvisi syy monien suomalaisten täälläkin mainostamiin hurjiin K/D-ratiohin.
Pelasin kolme peliä free for all:ta serverillä, jossa nimien perusteella oli seitsemän muuta suomalaista. Yritin normaaliin tapaani jahdata ympäri kenttää vihulaisia mutta elämäni loppuivat aina varsin lyhyeen kun joka toisen kulman takana istui tai makasi joku suomalainen ja napsi ohikulkijat äänenvaimennetulla aseella. Kuoleman jälkeen kun kävin tarkastamassa niin samat ukot istuivat monesti edelleen samassa kolossa.

Varsin hienoa. Laitoin viisi näistä seitsemästä vältä-listalle ja jatkossa vaihdan aika paljon nopeammin serveriä jos huomaan pelaavani useamman kuin kahden suomalaisen pelaajan kanssa.

Laitetaan nyt se disclaimer tähän vielä, eli pelissähän toki nurkissa kykkimistä ei ole kielletty, mutta ei tuo mielestäni ole kovin hohdokas tapa pelata eikä varsinkaan oikeuta kovin suureen retosteluun hyvillä K/D-ratioilla - ikään kuin niillä nyt muutenkaan mitään merkitystä olisi.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Voi jestas sentään miten rupes tänään rassaamaan todella rankasti noi "trueskill -aseet", eli nuubituubit.
HC-HQ:ta ku pelas, ni tuntui että ulkomaan 1-2 prestigetyypit ei muilla pelannukaan.

Mun mielestä hc-peleistä vois ottaa noi tuubit pois, ja kattoa kuka oikeesti osaa pelata.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Saako tässä inteleitä keräämällä samanlaisia koodeja kuin cod4 yksinpelissä?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Enemy Intelit ovat yksinpelin kentistä löytyviä läppäreitä, samoin kuin CoD 4:ssä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Saako tässä inteleitä keräämällä samanlaisia koodeja kuin cod4 yksinpelissä?

Ei ainakaan mielestäni saa. Ainakaan tuossa normaalissa campaign pause menussa ei sellaista vaihtoehtoa kuin "Cheats" ole. Eikös juuri tälläinen CoD 4:ssä ole?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Voisi kuvitella, että ACR olisi omiaan tähän huonon tehon ja tarkkuuden ansiosta, toinen vaihtoehto SCAR pienemmän lippaansa ansiosta.

Siitä vaan yrittämään, ei oo inhimillinen challenge tuommonen :D Käytännössä pitäisi ampua paikallaan olevia vihollisia (pienikin lagi aiheuttaa yhden ohimenevän kudin jos vihollinen liikkuu) ja osata lopettaa ajoissa, niin että viimeinen ammuttu panos on aina se tappava. Ei nappaa ei.. Helikoptereihinhan tämä olisi helppo, mutta ei taida onnistua sitä kautta ;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

OT: Se on siellä ja pysyy!!
...sanoi SPITAALINE:n ku naisen päältä nousi:rolleyes:
Nii ja sitte vielä aiheeseen liittyvää:

Ei varmaankaan olisi IW:lla kovin vaikea tehdä pelimuotoja joissa kaikki tuubit ja muut respatappajat olisi jätetty pois.

Melkowarmasti tällaiselle olisi kannatusta??

En ymmärrä miksi näin ei ole tehty, koska kentät ovat niin pieniä että aina lentää toisen respaan...meinaan tuubeja :)

Itse ainakin arvostaisin peliä paljon enemmän jos näin olisi..

Saisivatpahan kaikki tuubittelijat pelailla toisia samanlaisiansa vastaan...alkaisikohan hymy hyytymään ku koko porukka molemmin puolin kuolee esim. HCSD:ssä heti alkuunsa.

Ja tosiaan jos tässä jollain ihmeellisellä tavalla haetaan jotain realistisuutta, niin tuskin jenkit ja rättipäät suoraan hyökkäykseen/puolustukseen lähtiessään ensimmäisenä ampuvat kaikki kiväärikranaattinsa tiettyihin kohtiin tietäen että sieltähän ne tulee...eli vois ainakin ne lähtöpaikat muuttua niissä SD matseissakin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

OT: Se on siellä ja pysyy!!
...sanoi SPITAALINE:n ku naisen päältä nousi:rolleyes:
Nii ja sitte vielä aiheeseen liittyvää:

Ei varmaankaan olisi IW:lla kovin vaikea tehdä pelimuotoja joissa kaikki tuubit ja muut respatappajat olisi jätetty pois.

Melkowarmasti tällaiselle olisi kannatusta??

En ymmärrä miksi näin ei ole tehty, koska kentät ovat niin pieniä että aina lentää toisen respaan...meinaan tuubeja :)

Itse ainakin arvostaisin peliä paljon enemmän jos näin olisi..

Saisivatpahan kaikki tuubittelijat pelailla toisia samanlaisiansa vastaan...alkaisikohan hymy hyytymään ku koko porukka molemmin puolin kuolee esim. HCSD:ssä heti alkuunsa.

Ja tosiaan jos tässä jollain ihmeellisellä tavalla haetaan jotain realistisuutta, niin tuskin jenkit ja rättipäät suoraan hyökkäykseen/puolustukseen lähtiessään ensimmäisenä ampuvat kaikki kiväärikranaattinsa tiettyihin kohtiin tietäen että sieltähän ne tulee...eli vois ainakin ne lähtöpaikat muuttua niissä SD matseissakin.

Mielestäni hienointa olisi jos poistaisivat nuo challenget tosta tubesta niin tarvitsisi itsekään sillä huorata. Etenkin SD:stä voisi kyllä poistaa nuo tubet. Mielestäni myös haulikot voisi nostaa primary weaponeiksi tai sitten vähentää akimbojen kantamaa/tehoa tai poistaa akimbot.

Eilen julkaistun pätsin jälkeen ei pitäisi javelin/stinger-glitchaajia enää näkyä :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

On se niin mukavaa,kun kanssa pelaajat istuvat piiloissaan muna kädessä ja kun itse erehtyy liikahtamaan,niin ammutaan selkään.Ja on se mukavaa,kun taivaalla yhtäaikaa hyörii Harrier,Pawelow ja Apache.Voi p.....e miten mukava peli!:mad:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

On se niin mukavaa,kun kanssa pelaajat istuvat piiloissaan muna kädessä ja kun itse erehtyy liikahtamaan,niin ammutaan selkään.Ja on se mukavaa,kun taivaalla yhtäaikaa hyörii Harrier,Pawelow ja Apache.Voi p.....e miten mukava peli!:mad:
Ootko ikinä kuullu stingeristä?

Tänään alko vihdoinkin sujumaan toi pelaaminen, vitummoinen rushi päälle nii tuliha sieltä jotain... Nyt otin ton nuken käyttöön, kattoo jos joskus sen sais.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Itellä nostaa hymyn joka kerta suunpieleen, kun jostain paiskaat semtexin ikkunasta sisään ja suoraan jonkun onnettoman selkään ja tämän jälkeen ruutuun napsahtaa multikill bonukset.
En ole suuremmin yhdessäkään pelissä ollut joka nostaisi vi***us käyrää niin paljoa, että peli pitäisi kesken lopettaa. Yleensä jos turpiin tulee niin vika löytyy kyllä ohjainta heiluttavasta uunosta (eli minä).
Jossain kartassa (en muista nimeä) jossa on polvenkorkuista heinää joka nurkassa, niin niissä lurkkii aina joku kämppääjä. Tuo pistää vähän kaivelemaan.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ootko ikinä kuullu stingeristä?
Mikäs siinä,kun olisi Stingeri.Koska olen "aloittelija" pelissä ja vuorotyöt ja perheen huomioiminen syövät peliaikaa tehokkaasti,niin ei paljon kokemuspisteitä pelissä ylleni satele.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kovin tärkeätä tuntuu monille olevan noi K/D statsit ja Accuracyt ym.

Itse olen ottanut sen päätavoitteeksi, että pyrin suurta osaa aseista käymään läpi ja saavuttamaan
niillä vaadittavat tapot. Tämähän tottakai syö sitten jonkinverran näitä K/D statseja, kun ei koko ajan suosikkiasecombolla pyöri.

63 taitaa XP taso olla nyt, joten vielä vähän niin ollaan siinä 70 tavoitteessa.

Hieman auki mulle on vielä, että mikä on OIKEASTI tehokkain ase pelissä. Noi haulikot on kyllä ihan pyllystä, koska niitä vastaan ei kyllä voi mitään jos tulee nopeammin tilanne vastaan.

Jokainen pelaa tyylillänsä, mutta hieman liikaa on kyllä näitä jotka vain venaavat jossain jemmassa...itse en jaksa sellaista, vaan haluan olla aktiivinen ja sotia kunnolla!

Ps. Kuinka tärkeää on muuten tässä pelissä se, että kuka on hosti? Joskus tuntuu että vaikka lippaan tyhjentää johonkin äijään, niin ei vaan tipu ja vastustaja heittää muutaman luodin kohti ja nirri veks?!? Se potuttaa. Varsinkin kun joskus pääsee yllättämään takaapäin ja ampuu ekat rundit vihun selkään ja se vaan kääntyy ja ampuu pari hassua ja itse olet dead....en ymmärrä?!?
 
Ylös Bottom