Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Eikö muita ärsytä noi taivaalta tippuvat boxit siinä mielessä, kun ne voi ottaa kuka vain, ei pelkästään se joka on ne tilannut. Siis vaikka vihollinenkin. Onko se oikein, että itse/joku muu tappaa vihuja ja sitten sieltä tippuu joku saatanan harriet/kopteri ja joku 0/24 statseilla ottaa sen... parhaimmillaan ollut sitä, että kun heittänyt kopterille sen merkin niin oma jengiläinen tullut siihen viereen ja yrittää kilpailla kumpi on nopeampi boxille... jees :eek:

Mutta taas toisaalta eihän sitä sodassakaan tiedä kuka jonkun re-supply laatikon sattuu avaamaan ;)

Juu kyllä tuo syö miestä kun joku vie oman yllätysboxin :D Mutta ehkä se kuuluu asiaan. Pitänee yrittää tiputtaa se johonkin rauhalliseen paikkaan eikä vihuja vilisevälle paikalle, lisäksi itse kun menee painamaan sen viereen neliötä niin se ottaa sen boxin nopeammin(se mittari menee nopeempaa) kuin jos joku muu, eli jos omat on valmiina pöllimässä sitä niin sen kerkiää silti itse ottaa, ainakin vaikuttais siltä. Mutta vielä enemmän vituttaa saada siitä joku UAV neljättä kertaa peräkkäin kun mahdollisuus olis helikopteriin yms. herkkuun.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Juu kyllä tuo syö miestä kun joku vie oman yllätysboxin Mutta ehkä se kuuluu asiaan. Pitänee yrittää tiputtaa se johonkin rauhalliseen paikkaan .

Ikävä kyllä sekään ei auta. Niin kuin aikaisemmin kirjoitin yksi sankari (omasta teamistä) näki selkeästi että heitin savut ja jäin odottaa ylläriä niin se ehti napata mun edellä. HC pelimuodoissa saatan kostaa ( jos on huono päivä:p)

Itsehän en ole supertaitava pelaa ja on fiiliksissä jos saan sen ylläriboxin, MUTTA jumalauta tätä mun tuuria. Tähän asti mulle sattunut :D

1. Oma tiimiläinen pöllinyt mun nenän edestä
2. Kopteri tiputti lootan, mutta se jäi korkean talon katolle (en saanut sitä siis) sain myös kuulan päähän kun kiikaroin sitä katolta :D
3. Kaikki meni hyvin MUTTA ylläripylläri tippui suoraan mun päähän ja tietty kuolema siitä tuli :p

Tosin ensimmäistä mukaan ottamatta nämä vastoinkäymiset piristää mun pelinautintoa.

Ainiin. MP:ssä voi valita noita "laattoja" , vaikka oman maan lipun. En löytänyt Suomen lippua. Onko olemassa? Svenssonit ja Norskit löytyi
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ainiin. MP:ssä voi valita noita "laattoja" , vaikka oman maan lipun. En löytänyt Suomen lippua. Onko olemassa? Svenssonit ja Norskit löytyi

Löytyy. Ensimmäisellä "lippusivulla", lähes oikeassa yläkulmassa. Valtiolippu kyseessä eli siniristiä koristaa leijonavaakuna.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Juu ihan publa pelejä tarkoitin tuolla 20-0 K/D-ratiolla. Itellä on parhaat statsit 33-3. Kyllähän niitä nollapelejäkin alkaa varmaan tulemaan, kun kartat käy tutuiksi. Ei juoksentele siihen saakelin moiselle aukiolle jonne kaikki Keijot tähtäilee herkeämättä.

Liekköhän muuten tässä koodailtu nuo helikopterit sun muut silleen, että hyökkiivät teamin parhaimpiin suurimmaksi osaks, niin kuin CoD 4. Oli muuten nelosessa melko raivostuttavaa kun vetelet jonku 15-0 tapoilla ja sitten saavat kopterin, joka tappaa sinut heti, spawnaat, kerkeät 2 askelta ottaa ja heti tulee kuulaa uudastaan kalloon.

Yksinpelistä vielä semmoinen plussa, että aseita on joka lähtöön koko ajan. Tuossa eläkkeelle jääneessa codissa kun tuntui, että sinulla on 2 vaihtoa ehtoa 70% peliajasta ja ne oli M4 ja AK.
Ja AK:sta puheen ollen...kyllä on seksikäs ääni AK:lla tässä uudessa minun mielestä. Semmonen ihanan "helisevä". Ei muuten kauaa kerkeä tässä AK:sta nauttia multiplayerissä, jos meinasi pressuttaa, paitsi sitten 10 prestigellä.

Nyt pelaamaan--->
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kyl toi matchmaking on niin kuraa, että...tässä varmaan pian 2h yrittäny päästä nettiin mättää, mut ensin joutuu venaa joku 10min et löytää pelin, sit luultavasti host ended game tjsp. tai sit jos peli alkaa ni kestää ehkä joku 5min ni taas host ended game tjsp.... hoihoijaa

Ainut pleikkapeli missä on tehty nää asiat mp kunnolla on socom 1-2

ei pysty käsittää miks sitä ei voida myös codissa käyttää...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Minulla alko MP toimiin eilen joskus yli keskiyön. ootteks huomannut et split screen modes voi kans tienata ofline pisteitä/prestigee. vähäks kivaa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Yksinpeliä pelailin kolmisen tehtävää ennenkuin moninpeli alkoi taas eilen illalla toimimaan. Mukavan leffamaista, upean näköistä ja tiukkaa putkijuoksua, eli juuri sitä mitä kampanjalta odottelinkin.

Moninpelistä ei ole mitään pahaa sanottavaa. Taidan olla n. levelillä 47 tällä hetkellä, ja tässä joitain huomioita:

- osumien rekisteröinti tuntuu olevan valovuosia nelosta edellä + healthia tuntuu olevan hitusen vähemmän + pääosin hyvät yhteydet = välillä jopa HC-maista menoa. Hyvin harvoissa ovat olleet ne kerrat kun tuntuu ettei vihu tipu millään vaikka jyvä on suoraan rintakehän kohdalla ja nappi laulaa lippaan tyhjäksi.

- aseet ovat komeita, tasapainoisia ja kuulostavat hyviltä. Monipuoliset muokkausmahdollisuudet pitävät mielenkiinnon yllä (M16 haulikolla ja silulla namnam). Snipuja voisi olla enemmän. Intervention on hyvä, mutta ikävän alitehoinen, stopping powerillakin tarvitsee liian usein ampua kahdesti ennen kuin vihu putoaa.

- careboxi ihan mukava lisä. Ei ole kuin kerran minulta pöllitty, kaksi kertaa pudonnut omaan päähän kohtalokkaasti (mm. 3-3 tilanteessa SnD kun olen ollut tiimin viimeinen elossaoleva), eikä se ainakaan liikaa anna niitä superherkkuja. Varmaan noin 100 kertaa olen sen poiminut, kerran on tullut EMP, kerran AC130, kerran Chopper Gunner, eikä esim. nukea kertaakaan.

- perkit tasapainoisia, jokaiselle tuntuu löytyvän vastaperkki, joten mistään noobiperkistä tai heartbeat sensoreista on turha itkeä. Kohta avautuu tuo SitRep Pro, on ihan mielenkiintoista testata paljon siitä on hyötyä Ninja Prota vastaan.

- itse tykkään kun koko ajan avautuu jotain tilpehööriä (callsign, emblem, haasteet, attachmentit, aseet jne). Jokaisen pelin jälkeen on kiva rassailla valikoita ja katsoa mitä kaikkea uutta on saanut.

- kenttäsuunnittelu mallia ok, en ole vielä kaikkien kenttien kanssa oikein päässyt sinuiksi. Tuntuu että SnD:ssä tulee koko ajan noita kaupunkimappeja vastaan. Joitakin mappeja olen nähnyt vain 1-2 kertaa, vaikka pelitunteja on takana melko roimasti.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

ei pitäis hehkuttaa mut pakko :D

Sain 25 kill streakin mp:ssä ja yllätys yllätys mul oli kill streakeissa nuke. Eka alotin normaalisti vedin uav:n ja sit heitin sen care packagen sielt tuli ac-130. Sit ku lopetin mul oli 10 kill streak ja sit siitä eteenpäin vaan etenin 25:een räimimällä :D Oli kyl helmi kaikki kuoli ku laitoin sen mut kyl myös mikin kautta jotkut vittulivatkin :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

JippuQ kertoi, että partyyn pääsee melkein nopeimpaa näin.

Kutsu kaveri.
Kaveri loggaa itsensä ulos PSN;stä (paina PS-näppäintä >XMB:ssä Playstation Network välilehdeltä aukaise "Henkilötietojen hallinta"/ > "poistu"
Kaveri loggaa uudestaan sisään.
Kaveri hyväksyy aiemman kutsun > partyyn

Toimii hyvin eikä tarvitse aina sammuttaa peliä loggautuakseen ulos.

Kiitos paljon, toimii!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko mw2:ssa jotain perkkiä jolla ei näy tutkassa niinku edellisissä versioissa oli uav jammer ja camouflage?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

ei pitäis hehkuttaa mut pakko :D

Sain 25 kill streakin mp:ssä ja yllätys yllätys mul oli kill streakeissa nuke. Eka alotin normaalisti vedin uav:n ja sit heitin sen care packagen sielt tuli ac-130. Sit ku lopetin mul oli 10 kill streak ja sit siitä eteenpäin vaan etenin 25:een räimimällä :D Oli kyl helmi kaikki kuoli ku laitoin sen mut kyl myös mikin kautta jotkut vittulivatkin :D

saitko sä siit nukesta mitää pojoi?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko mw2:ssa jotain perkkiä jolla ei näy tutkassa niinku edellisissä versioissa oli uav jammer ja camouflage?

cold blooded löytyy, avaituikohan tasolla 25...

erittäin hyvä peli, eilen jouduin pelaan yksinpeliäki kun mp ei toiminu, eikä siitäkään mitään valittamista ole...

noista laatikoista: ei multa oo vaan kukaan viel kertaakaan pölliny laatikkoa, vedän sen aina niin rauhalliseen paikkaan.

ja jos joku etsii peliseuraa hardcore TDM:ään, niin lisätkää nick fogazzo. meitä on yleensä 3-6 kaveria pelaamassa. vaatimuksina mieluusti mikki, ja killratio yli 1:en... pelit aina iltaisin onin 6-12 välillä...

EDIT: ja ikää pelaajilla mieluusti 18, koska porukka on noin 22vuotiaita joten joku "hyviä läppiä" heittävä 12v killi ei ole hyvää peliseuraa. tottakai poikkeuksia löytyy.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Toivotaan,että tota nukea ei nyt ihan joka roundissa tule. siisti lisä ja hyvä juttu, että vielä voi voittaakin vaikka oma tiimi olisi reilusti häviöllä. Heti alkuun 25 tappoa ni eipä tarvi kauaa aikaa roundia pelailla:D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ne laatikot on hauskoja juurikin sen takia että niitä pystyy varastamaan. Joskus on hauskaa kun löytää vihun joka odottaa omaa laatikkoa taivaalta. Sitten ei muuta kuin vihu hengiltä ja laatikkoa varastamaan. :) Tietysti itseltäkin se laatikko voidaan varastaa mutta kuka käskee heittää sen savun keskelle kenttää.. Olisi mun mielestä tylsää jos sitä laatikkoa ei kukaan muu voisi saada. Tietysti on näitä idiootteja omia pelaajia jotka tulevat törkeästi varastamaan.. Mutta ei se ole pelin syytä jos jotkut idiootit pelaa sitä "väärin". HC pelimuodossa ainakin pääsee aina kostamaan jos joku tekee näin. ;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Toimiiko tämä suoraan 1080p tilassa? Edeltäneen pelin kanssa joutui kytkemään muut kun 1080p tilan pois saadakseen sen käyttöön..

miksi kukaan haluaisi tuollaista käyttöönsä?

jos katot tota sivun alaalla olevaa linkback hommaa "MW2 running at subHD" niin huomaat että peli pyörii 600p tilassa, joka venytellään, virutellaan ja upscaletaan 720p ruutuun... ja sitten haluaisit vielä tämän upscaleta 1080p kuvaksi? huhuh......
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Oon huomannu tässä että todella useesti brittipelaajien taustalta kuuluu kauhea naisääninen rage kun niillä on mikki päällä :D
 
Ylös Bottom