Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kämpäign tuli ny sitte pelattua läpi kun tuo online kusoo. Ihan suht jees paketti, välillä ei juonessa tahtonut pysyä mukana. Olis saanut olla huumoriakin, kuten Battlefield: Bad Companyssä :D

Noi "valkoinen talo"-missionit pilas tunnelman, suoraan sanottuna käsittämätön mielikuvitus jollain ollu ku tollasen väsänny.
Mun mielestä singlessä ois saanu olla enemmän sellasta "sniikkausta" eikä pelkkää mättöä.. Kerkesin jo hurraamaan kun oli CheyTac Intervention M200 kädessä silencerilla varustettuna, ja oltiin vuoren jyrkänteellä että NYT NAPPAA.. vaan ei. Muutaman vaivasen nautinnollisen sniputuksen sai tehtyä. Saa nähdä miten juoni tästä jatkuu, mw3 anyone?

SPEC OPSia vois koittaa vielä sen aikaa että MP aukee.. multiplayeriin olen TYYTYVÄINEN 97,73%.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Huhhuh, jäähtyy sinunki kohalla vähäksi aikaa scoreboardit, iha pelottaa ku voittoja/tappoja jätkän mittareissa hullut määrät. :p

Kiitos, tulihan sitä tahkottua tiistaina vähän kun lomapäivän sitä varten otin :rolleyes:

Edit: nyt näyttäisi olevan onlinessa taas, tosin pitää mennä nukkumaan kun tuo herääminen puoli 7 on myrkkyä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kiitos, tulihan sitä tahkottua tiistaina vähän kun lomapäivän sitä varten otin :rolleyes:

Edit: nyt näyttäisi olevan onlinessa taas, tosin pitää mennä nukkumaan kun tuo herääminen puoli 7 on myrkkyä.

kyllä sitä nyt aina ehtii pari matsia pelaa ;D joo mut ei mulla ainakaa viel toi online toimi :S ?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

@fourzerotwo: #MW2 PS3 Update: MP Servers gradually coming back online. Some users may still experience issues. Also, EU Players get Trophy patch tonight.

Ei näköjään ihan kaikilla sitten vielä toimi! Pitäis ite viel kokeilla, jos ei toimi niin luovutan tän päivän kohdalta!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jos tässä puoli tuntia vielä odottais. Jos ei toimi niin voi voi, ja unta kuulaan. Jos toimii, niin kahvia codilla höystettynä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jooopasejoo, itellä ei vielä ainakaan alkanu toimii... Täytyy luovuttaa tältä yöltä ja painuu unimaailmoihin -----> huomenna sitte palaillaa, vois vaikka koittaa taistella jonkunäköistä partyaki aikaseksi. :p
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mie just kans vejin campaignin läpi ja vieläpä yheltä istumalta. "Sama kait se vielä on tää yks kenttä vetää". Vanhaa kunnon tuttua cod mättöä jota sopivasti maustettu uusilla herkuilla :). Vielä pitäis tota special opsia alkaa pelaamaan läpi, mutta jos jättäis sen huomiselle :D. Toivotaan että verkkopeli on kuosissa pian.

Yhdessä kohtaa campaignia rupes vituttaan se ku piti lyyä yökiikarit päähän, oli melkein sietämätöntä pelata ku kävi niin pirusti silmiin vaikka töllön ja pelin asetukset pitäis olla aikalailla kohillaan. :eek:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Oli se hienoa pelata 1 peli, sitten tuli taas connection ongelma, eikä enää menny.. Noh.. siin menee joku 15min-30min et se connectaa tosta uusiks.. "Connecting to matchmaking server..." Kätevää sinänsä ku pitää telkkaria päällä ja kattelee foorumia niin näkee kun se on connectinu uusiks ku pamahtaa traileri päälle :D Eipä tässä kauheesti vituta kun kerkes sentää päivässä aina tonne 31 rankkiin asti mennä.. Jos viikon ois MP tukossa niin sitte varmaa alkais tulla tujuvaa tekstiä tänne suuntaan, samanlaista mitä jenkkilässä lukee jo nyt :D

E:Taas sisällä :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joo tulipa yheltä istumalta kanssa vetästyä yksinpeli läpi. Kyllä oli melkosta putkijuoksua... Moottorikelkka ja kumivene-ajelet oli ihan helvetin turhia, silmät kiinni ja kaasu pohjaan ja silti päästiin ehjänä perille :eek: Samoin se yksi kenttä jossa olit yksin ja piti selvitä 300-400m päähän, niin riitti vain, kun juoksi kentän läpi ja kun vihollisia oli semmoiset yli toistakymmentä, niin pääsit checkpoint pisteelle, niin kaikki viholliset hävisivät, kuin tuhka tuuleen :rolleyes:

Ei kyllä vastannut minun odotuksia... Moninpeli on toki hauskaa, mutta yksinpeliä tuskin tulen koskaan enään pelaamaan uudelleen sen verran huono se oli.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nyt näin aamu viideltä lähti ainakin multa moninpeli toimii, olipa sitten ainakin hyvä syy vetää muutama tehtävä yksinpeliä. En tiie miks niin paljon negatiivista palautetta, mutta mun mielestä toi yksinpeli on ihan hyvä. Toivottavasti ovat oikeesti nyt vaan saanut korjattua tän moninpelin ettei vaan mulle käynyt ns. Munkkia. Eipä täs vaan enää kauan jaksa pelailla, mutta aina sitä muutama matsi ehtii ottaa!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sama homma, nyt näyttäisi MP toimivan ihan mainiosti...
Nyt kun ei tarvitsisi lähteä töihin... :(
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tjoo niin näyttäs toimivan, yhen kierroksen S&D:tä kerkes pellailee, nyt kutsuu koulutus - >
Voi kunpa vois jäädä sohvan pohjalle pellailee. :p
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Hmm, mikäs tuo juttu on, josta ei voi flassaytya/stunnautua? Tommonen musta ympyrä näkökentässä. Onko se tuo blast shield vai mikäköhän oikein on anti-flash/stun?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itse olen pelaillut nyt kampanjasta ehkä puolet. Itse odotin graffoista vähän enemmän tähän uuteen versioon. Jotenkin tuntuu välistä, että jopa huonompaan suuntaan menty edelliseen osaan verrattuna. Onkos kellään muulla tällaisia fiiliksia vai onko tää vain tällaista mutua. Lähinnä sen takia, kun aikoinaan hypetettiin dynaamisen valaistuksen paranemisesta etc. Vai onko nämä kaikki herkut valunut vain pc puolelle. PS3:lla ruutu on vielä hirveän wash-out tyylinen. Tuntuu pc:lla boxilla olevan contrastit kohdallaan. Varsinkin sisätilat on ollut tosi aneemisen näköisiä tähän mennessä. Saattaa toki johtua siitä, että uncharted 2 tuli vedettyä läpi juuri ennen tätä ja jäi se silmäkarkki vähän päälle.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ite oon saanu kyl tasan 20/0 K/D rationin. Ei ollu ees kauhean vaikeeta. Favela mapis ekana care package ja sit siitä tuli airstrike. Sit sil triple kill. Sit streakki oli 7. Sit sain pari tappoo ja sain pave lown. Sit se tappo nopee kolme ja oli 11 streak ja sain AC-130. Sit ammuin sil joku 7 vastustajaa. Sain viel 2 tappoa kunnes matsi loppu. Otin kuvankin statseist ja se matsi oli vasta muun viides mw2 matsi. Et kyl Vilijami kyl niitä nähdään niit 20/0 K/D viel jatkossakin.:D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itse olen täysin aloittelija modern warfare moninpelissä, ja pelailujen jälkeen K/D-ratio näyttäs olevan 0.45 luokkaa. Semmoinen kysymys heräsi, että kannattaako sitä L1-aimia käyttää jatkuvasti, vai pelkästään jos pääsee esim. huomaamatta lähestymään vihua. Vai onko nopeampaa/järkevämpää vedellä lonkalta?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Vastausta Vermulle: Samoilla fiiliksillä menin minäkin. Uskoisin, että Uncharted 1&2 maratonien jälkeen mikään ei näytä enää kummoiselta. Mw2 näytti kyllä silmiin omituisen epätarkalta ja sotkuisalta. Pitäs tuota ykköstäkin testata, et muistanko sen näyttävän paremmalta. Mw1 oli yksinpelinä paljon mukavampi kuin Mw2.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Vastausta Vermulle: Samoilla fiiliksillä menin minäkin. Uskoisin, että Uncharted 1&2 maratonien jälkeen mikään ei näytä enää kummoiselta. Mw2 näytti kyllä silmiin omituisen epätarkalta ja sotkuisalta. Pitäs tuota ykköstäkin testata, et muistanko sen näyttävän paremmalta. Mw1 oli yksinpelinä paljon mukavampi kuin Mw2.

Must täs on graffat cod4:n ja codWaWin väliltä. Eli huonompaan suuntaan ollaan menty. Mitenköhän vuoden 2007 pelin jatko-osalla voi olla huonommat grafiikat vaikka jatko-osa tuli vuonna 2009.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Moninpelissa grafiikka on mielestäni pari pykälää COD4:sta parantunut ja kartat ovat samalla isompia.
 
Ylös Bottom