Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

CodeMajic on ennenkin kunnostautunut noissa leaderboard jutuissa.
Sillä on useempi konsoli ja se hakkaa häkkimatseja itseään vastaan. Ei siitä sen enempää. :rolleyes:

Meni melkein viikko tätäkin peliä ennen kuin porukka alkoi painua maan alle kämppimään. Patchia toivottavasti pukkaa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Hmm *****, mikähän ***** siinä on että mun plege pitää sellasta ääntä aina MP:s.
Kun Pleikkari kuitenkin toimii ihan normaalisti, voit ihan hyvin olla välittämättä koko asiasta. Syytä ilmiölle on mahdotonta sanoa, joten sen "korjaaminenkin" on ihan yhtä vaikeaa. Ei siis tarvitse samasta asiasta jankuttaa useampaan kertaan.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Voi pelata kaksin kaikkia. Ja joissain on pakko ollakki se 2. Tänää mentii Bravosta se eka ja vika tehtävä kaverin kanssa. Siihen asti kyllä vedinki yksin kaikki. Suspension oli muuten aika messevä sillä veteraanilla yksin, voin kertoa.

Kunhan pääsee niitä viimesimpiä spec ops tehtäviä koittamaan niin voi melkei sanoa jo hyvästit 69 tähdelle. Aika hermoja raastavaa hommaa oli ne jotku 40 tähtee saada et pääsee koittaa Echosta niit loppui tehtäviä.

Kyl on toi Tar-21 tän hetkinen favo mulla. Noista perkeistä ei ihan tiedä että mitä kaikkia kannattais pitää. Scavenger melkein se tärkein mielestäni. Stopping power Pro löytyy myös sekä Sleight of handit sun muut. Toisaalta ku aattelee ni toi cold-blooded on tosi hyödyllinen kanssa meinaa onse kyl menoo siin vaihees ku se kopteri tulee sielt ja jannu ampuu sielt.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kunhan pääsee niitä viimesimpiä spec ops tehtäviä koittamaan niin voi melkei sanoa jo hyvästit 69 tähdelle. Aika hermoja raastavaa hommaa oli ne jotku 40 tähtee saada et pääsee koittaa Echosta niit loppui tehtäviä.

Uskotaan. Ku ei oo checkpointteja (Edes siellä Echoissa?) ni se tuo kivan pikku (tai vähän isommanki :D) jännityselementin siihen hommaa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Uskotaan. Ku ei oo checkpointteja (Edes siellä Echoissa?) ni se tuo kivan pikku (tai vähän isommanki :D) jännityselementin siihen hommaa.

Juu ei ole checkpointteja ei.. Kyllä mun mielestä sais olla edes niissä vaikeimmissa.. Onse niin kiva homma kun on suurel vaival päässy sinne loppuun ja sit PAM alusta. :/ Mut tarpeeks kauan ku niitä tahkoo ni eiköhän ne siitä.. :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Näköjää mp puoli muuttuu täysin ku porukka saa lvl50 täyteen ja Javelin käyttöönsä. Äsken oli porukassa 5-6kpl noita ja ne ei oikeastaa muuta tehny ku ammuskeli noilla. ARGH!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mistä mahtaisin löytää suomalaisia MW2 klaaneja, jotka ottais uusia jäseniä vastaan? Googlesta koitin ettiskellä aika huonol menestyksel. :confused:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Hmm *****, mikähän ***** siinä on että mun plege pitää sellasta ääntä aina MP:s. iha sellane ääni ku se lukis koko ajan tota levyä, sellane levyn "luku-ääni" :/ mutta peli itsessään toimii aivan täydellisesti
Kyl mul levyä lukee toi kokoajan ja tuuletinkin aina välillä alkaa pitää sellasta rohina ääntä. Onhan toi palvellu ihan hyvin julkasupäivästä asti, joten jos toi tuuletin nyt alkaa hajoamaan, niin ehkä voin jo avata kotelon ja vaihtaa sen itse.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Juu ei ole checkpointteja ei.. Kyllä mun mielestä sais olla edes niissä vaikeimmissa.. Onse niin kiva homma kun on suurel vaival päässy sinne loppuun ja sit PAM alusta. :/ Mut tarpeeks kauan ku niitä tahkoo ni eiköhän ne siitä.. :D

No eiks noissa spec-opeissa tuo ole vähän se ideakin. Eli pitää oikeesti hallita se taso kunnolla, että saa täydet tähdet. Jos olis checkpointit ni välil saattais kaveri vaan paniikis juoste sen yli (jos siis alkais lähestymään kyseinen kohta), ja näin selvitä sit tilanteesta vain pienellä murheella.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itselläkin kuuluu pientä rohinaa aina välillä...

Mutta sitten vähän miinuksia mitä olen havainnut tässä

-Aivan uskomaton määrä camppereita. Edes WaWissa ei ollut näin paljon. On nähty ukkoja jotka istuu akimbo setti kädessä katsoen yhteen ovi aukkoon jne.
-SMG-aseiden potkut. Tuntuu niin pirun älyttömälle, että Scarilla(ja muillakin assault riffleillä) pystyt nappi pohjassa ampumaan yhteen pisteeseen, kun MP5K:lla just ja just uskaltaa 3 panosta ampua ilman että ase lentää jonnekkin suuntaan.
-Chopper Gunner on ihan älytön. Päivitykselle veks :rolleyes:
-Ja tämä on käynyt niin useasti, että ei edes enää naurata, eli Harrier ilmestyy pään päälle kuolet, spawnaat sen alle ja kuolet, spawnaat ja kuolet jne. Avonaisissa kentissä just rasittava, kun ei edes pääse sisään juoksemaan piiloon.
-Haulikoiden kantama on taas sen 1,5 metriä.
-Jos meinas pressuttaa ei saa AK:sta nauttia aina pitkään
-Niin perkeleen koukuttava. :D

PS. Eikös suomen armeija käytä tuota lippua jossa on leijona mukana.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

^Aikalailla samoja huomioita olen tehnyt. SMG:t ja haulikot ovat täysin turhia tässä pelissä. Harmittaa, koska ne olivat suosikkini COD4:ssä. Toisaalta en ihmettele, että pelistä löytyy niin paljon kämppereitä. Sen verran kaukaa tässä pystyy vihollisen ampumaan ettei kannata liikaa juoksennella ympäriinsä. Itse tosin kuoleman uhallakin jatkan rynnimistä. Se välillä näkyy tosin lopputuloksissa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itselläkin kuuluu pientä rohinaa aina välillä...

Mutta sitten vähän miinuksia mitä olen havainnut tässä

-Aivan uskomaton määrä camppereita. Edes WaWissa ei ollut näin paljon. On nähty ukkoja jotka istuu akimbo setti kädessä katsoen yhteen ovi aukkoon jne.
-SMG-aseiden potkut. Tuntuu niin pirun älyttömälle, että Scarilla(ja muillakin assault riffleillä) pystyt nappi pohjassa ampumaan yhteen pisteeseen, kun MP5K:lla just ja just uskaltaa 3 panosta ampua ilman että ase lentää jonnekkin suuntaan.
-Chopper Gunner on ihan älytön. Päivitykselle veks :rolleyes:
-Ja tämä on käynyt niin useasti, että ei edes enää naurata, eli Harrier ilmestyy pään päälle kuolet, spawnaat sen alle ja kuolet, spawnaat ja kuolet jne. Avonaisissa kentissä just rasittava, kun ei edes pääse sisään juoksemaan piiloon.
-Haulikoiden kantama on taas sen 1,5 metriä.
-Jos meinas pressuttaa ei saa AK:sta nauttia aina pitkään
-Niin perkeleen koukuttava. :D

PS. Eikös suomen armeija käytä tuota lippua jossa on leijona mukana.

Pistetäänpä näin illan ratoksi vähän vastausta.

Pelaan Boxilla, mutta samat jutut pätee sielläkin. Ehkä enemmän heliumeja lobbyssa näin perstuntumalta.

-Jengi kämppää. Okei, täähän ei tullut sullekaan yllätyksenä? WaWiin verrattaessa MW2 kentät sisältää (paria poikkeusta lukuunottamatta) todella monta reittiä, joita pitkin pääset telttailijoiden iholle, ilman että ne huomaa sut. Pitää vaan pitää pää kylmänä ja kiertää vihun selkään. Ninja Pro sopii tähän hyvin. HCssa tämä on vaikeampaa, mutta minähän en pelaa HC TDM, ainakaan hyvin :) Äärimmäisenä keinona suosittelen Tuubia.

-Komppaan, AR (etenkin M4A1 ja M16A4) toimii mun käsissä 1000% paremmin kuin SMG. En vaan osu viittä metriä kauemmaksi, etenkään liikkuvaan kohteeseen :)

-Teet yhden Anti-Air classin, vaihdat siihen välittömästi kuoltuasi ja pamautat toverin lennokkia Stingerillä. Pisteitä ropisee. Ja Cold-Blooded perkhän piilottaa sinut kaikilta Killstreak-lennokeilta. Tietenkin Normissa joutuu uhraamaan sitten Stopping Powerin, mitä en itse taida enää tehdä.

-Haulikot on äärimmäisen epäkäytännöllisiä. Ehkä jossain kämppitaktiikassa voisi hyödyntää? Tai ahtaat käytävät, siellä voisi vaihtaa SPASsiin.

-Miksi ihmiset hehkuttaa tätä kylmän sodan reliikkiä? Eikö kirurginveitsen tarkkuudella ampuva M16/FAMAS/M4 riitä? Eihän aakoota käytä enää kuin... talebanit?

-1,5d mittarissa, ihan hitosti liikaa.

Ps. Joo, itekkin mietin sitä miksi tuo versio on pelissä. On se ainakin hiano.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sen verran kaukaa tässä pystyy vihollisen ampumaan ettei kannata liikaa juoksennella ympäriinsä. Itse tosin kuoleman uhallakin jatkan rynnimistä. Se välillä näkyy tosin lopputuloksissa.

Vähän sama ongelma itsellä, ei aina vaan jaksa rauhassa tarkkailla ja vainuta. maratoonari lenkkarit jalkaan, lightweighti ja commando käyttöön ja kämppääjien kimppuun leikkimään puukkohippaa. tuleehan sitä näin aika paljon itselle kuulaa kalloon, mutta vuorostaan onnistunut heittopuukko niskaan rauhoittaa kummasti.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

PS. Eikös suomen armeija käytä tuota lippua jossa on leijona mukana.

Eli kyseessä on Suomen valtiolippu. Tätä normaalia, ilman leijonaa olevaa, kutsutaan kansallislipuksi.

Suorakaiteista valtiolippua käyttävät eduskunta, valtioneuvosto ja sen ministeriöt, korkein oikeus, korkein hallinto-oikeus, keskusvirastot ja niihin verrattavat virastot ja laitokset, hovioikeudet, lääninhallitukset, tuomiokapitulit, ortodoksinen kirkollishallitus, Suomen ulkomailla olevat diplomaattiset tai niihin rinnastettavat edustustot ja lähetettyjen konsulien johtamat konsulinedustustot, Suomen Pankki, kansaneläkelaitos, Suomen Akatemia, rajavartiolaitos, valtion korkeakoulut sekä valtion alukset.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mikäs idea tässä on kun TD saa paljon enemmän scorea kuin SnD? kyllä SD saat 500 kun tapat 1 vihollisen mutta lopussa kun alkaa kattelee paljonko sitä scorea tuli niin ei juurikaan TD verran? exp siitä SD kyllä saa enemmän?!?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Hmm *****, mikähän ***** siinä on että mun plege pitää sellasta ääntä aina MP:s. iha sellane ääni ku se lukis koko ajan tota levyä, sellane levyn "luku-ääni" :/ mutta peli itsessään toimii aivan täydellisesti

Mulla on täsmälleen sama juttu, että lukee levyä jatkuvasti moninpelissä. Vanha 80g malli. Melkein tohdin lyödä pääni pantiksi, ettei kone tuu kestämään tuota montaa kuukautta. No toivottavasti olen väärässä.
Onko muilla tullut sellaista bugia moninpelissä, ettei äänet kuulu? Pitää käynnistää peli uudelleen.
 
Ylös Bottom