Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Meni viikonloppu aika tiiviisti tämän verkkopelin parissa. Suosikiksi melkeimpä noussut Ground Warin Domination. Toiminta keskittyy tiettyihin kiinteisiin pisteisiin ja taistelu omistuksessa käy välillä hyvinkin katkerana. Viuhkamiinalle löytyy tässä oivallisia paikkoja hiljaisen vartiomiehen paikkaa hoitamaan. Maastoista ehkä alun suurin inhokki noussut suosikkien joukkoon, eli tämä lentokenttä. Mahdollisia tulo ja menoreittejä on jo niin paljon ettei tätä tahdo enään oikein Call of Dutyksi tunnistaa, melkein ollaan siellä Battlefieldin puolella.

Selässä kulkee stinger-ilmatorjuntaohjus, jolla tiputetaan niitä toisten hiellä ja tuskalla tienaamia ilmassa leijuvia killstreak-palkintoja. Välillä menee kuitenkin huti, kun lentolaite heittää flaret alleen hämätäkseen lämpöhakeutuvaa ohjusta. Voi vain kuvitella sen fiiliksen, kun juuri ilmaan noussut AC-130:n ylpeä tähtääjä huomaa jo pian tulevansa alas rojujen kanssa :D UAV-lennokit saa tällä myös poimittua. Oikeastaan tämän takia ei tee suurta vahinkoa, vaikka laukaisisi puolivahingossa lennokkeja toistensa päälle, kun stingereitä kulkee kuitenkin matkassa vain yksi kappale ja näitä ei vielä kovin monen selässä näe.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

"kun stingereitä kulkee kuitenkin matkassa vain yksi kappale ja näitä ei vielä kovin monen selässä näe."

Ei pidä paikkansa, stingerissä on kaksi laukausta. Porukalla kun pelaa, niin kannattaa sopia, että yks kantaa stingeriä. Eipä oo silloin haittaa lentolaitteista.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ei pidä paikkansa, stingerissä on kaksi laukausta. Porukalla kun pelaa, niin kannattaa sopia, että yks kantaa stingeriä. Eipä oo silloin haittaa lentolaitteista.

Jos meinaat javelinia, aukeaa se vasta lvl 50 ja sinne on kuitenkin vielä matkaa. Laitetaan testiin heti kun repusta löytyy.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mikäs idea tässä on kun TD saa paljon enemmän scorea kuin SnD? kyllä SD saat 500 kun tapat 1 vihollisen mutta lopussa kun alkaa kattelee paljonko sitä scorea tuli niin ei juurikaan TD verran? exp siitä SD kyllä saa enemmän?!?

vahvistaisko joku asiaa että olenko oikeassa vai väärässä ?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Eihän respamodeissa kunnon frägääminen ja objektiivin pelaaminen välttämättä toisiaan poisulkevia? Jos pelaaja tekee sen lippua puolustaakseen tai jonkin pääkulkureitin blokkiakseen niin frägääminenhän on enemmän kuin suotavaa?

Tiedän toki, että kommenttisi varmaan tarkoitti näitä, jotka ovat omasta mielestään auttavinaan tiimiä. Omassa basessa mahallaan haulikko kädessä kun kaikki actioni käydään 500 metrin päässä vihun basessa.

Meinaan sitä, että edes yrittää pelata esim. Dominationia, eikä niin, että ollaan Dom-tantereella mutta hakataan kuin TDM:ssä konsanaan. Piekana sanoi aika hyvin.

Olen kyllä itsekin kokeillut erilaisia pelityylejä dominationissa. Kun sitä pelaa kuin TDM:ää pienin domination-vivahtein "puolustaen tiimiä", tapot voi olla helposti vaikka 35/5 koska muut keskittyy oikeaan pelaamiseen. Yllättäen kun vaikka 2 pelaa omalla puolella näin, pointit menee ja tappiota tulee vaikka helikopteria on ilmassa koko ajan. Sitten taas jos yrittää hommata pointteja, päästä ongelma-alueille ja puolustaa niitä jne, tapot on helposti huonompaa luokkaa, mutta tiimi pärjää ihan eri tavalla. Meinaa välillä palaa käpy näihin streak-miehiin. Ja en tarkoita että susi pelais näin, en oo kunnolla ollu samalla servulla. Kysyin vaan miten siellä pelataan.

Koko pelin yksi pahimmista ongelmista on kuitenkin tilastot. Moni pelaa vaan KDR mielessä joko istuen basessa tai kämppien jossain päin kenttää tappaen objektiiveille yrittäviä ukkoja. Jos tilastoja ei olisi, tätä ongelmaa ei olisi samoissa määrin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Koko pelin yksi pahimmista ongelmista on kuitenkin tilastot.
Täysin samaa mieltä. Eräs kaverinikin menettää välillä hermonsa pelatessa peliä kun ei suju, sillä k/d-ratio huononee. Itse pelailen peliä ja kunhan ei ihan päin persettä mene, niin on ihan kivaa pelata (eli ei kuole ihan joka nurkan taa juostessa jne.). Itselleni noilla tilastoilla ei ole paskankaan väliä, mutta ymmärrän, että joillekin ne ovat tässä(kin) pelissä se kaiken a ja o.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Meinaan sitä, että edes yrittää pelata esim. Dominationia, eikä niin, että ollaan Dom-tantereella mutta hakataan kuin TDM:ssä konsanaan. Piekana sanoi aika hyvin.

Olen kyllä itsekin kokeillut erilaisia pelityylejä dominationissa. Kun sitä pelaa kuin TDM:ää pienin domination-vivahtein "puolustaen tiimiä", tapot voi olla helposti vaikka 35/5 koska muut keskittyy oikeaan pelaamiseen. Yllättäen kun vaikka 2 pelaa omalla puolella näin, pointit menee ja tappiota tulee vaikka helikopteria on ilmassa koko ajan. Sitten taas jos yrittää hommata pointteja, päästä ongelma-alueille ja puolustaa niitä jne, tapot on helposti huonompaa luokkaa, mutta tiimi pärjää ihan eri tavalla. Meinaa välillä palaa käpy näihin streak-miehiin. Ja en tarkoita että susi pelais näin, en oo kunnolla ollu samalla servulla. Kysyin vaan miten siellä pelataan.

Koko pelin yksi pahimmista ongelmista on kuitenkin tilastot. Moni pelaa vaan KDR mielessä joko istuen basessa tai kämppien jossain päin kenttää tappaen objektiiveille yrittäviä ukkoja. Jos tilastoja ei olisi, tätä ongelmaa ei olisi samoissa määrin.

Kyllähän siitä varmaan jotain apua on jos on 1-2 tehokasta äijää omassa joukueessa jotka puhdistaa nurkkia ja pitää reittejä avoimena mutta välillä tuntuu että sitä on yksin valloittamassa lippuja, kartasta näkee että omat ovat takana kykkimässä jossain puskassa odottamasa susia haaskalle tai jos edessä ei näy vihuja niin sitten juoksevat lipun ohi vaikka muutamaksi sekunniksi pysähtymällä sais pisteitä tiimillekin ja sen lipulla kykkijän itselleen turvaksi taistelupariksi seuraavan kulman taakse?!? Kun sitten tulee vihu jota nää kykkijät ei saa siivottua ja saa kuulaa kalloon miettii että miksi ei sitä itsekin menis nukkaan keräämään KD-ratiota, helppoa kuin heinänteko...ja yhtä tylsää. Noh itse saan palkintoni lopussa missä tulee arvostelut, 'Most points captured' on ylimpänä ja kun oma nimi on sen vieressä tietää olleensa 1. 'tiimin puolesta' :) ja 'best kd' yms. seuraavat sitä jäljessä...

Heh, arvosteluissa on muuten sanottu aika kiltisti että vois mennä paremminkin, 'Most time looking killcams' voi tietty olla että tutkit vain toisten pelityylejä, etsit kämppääjiä tms mutta yleensä ko kaverin saavutukset ovat hmmm no vähän niinkuin itsellä alussa :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

^Aikalailla samoja huomioita olen tehnyt. SMG:t ja haulikot ovat täysin turhia tässä pelissä. Harmittaa, koska ne olivat suosikkini COD4:ssä. Toisaalta en ihmettele, että pelistä löytyy niin paljon kämppereitä. Sen verran kaukaa tässä pystyy vihollisen ampumaan ettei kannata liikaa juoksennella ympäriinsä. Itse tosin kuoleman uhallakin jatkan rynnimistä. Se välillä näkyy tosin lopputuloksissa.

SMGt turhia!!!?? Oon ainaki omalla kohdalla huomannu että SMG sopii näihin käpälii vallan mainiosti. Parhaita tuloksia saan just sen SMG:n kanssa ravatessa. Pysyttelen lähellä suojia ja yritän ovelana kiertää vihollisen taakse. Eipä ne leirinuotiokykkijät niin iso ongelma oo jos ite liikut oikein. Mun mielestä ihan hyvin on kartat suunniteltu.

Ei kannata pelata kämppääjän ehdoilla sitä peliä. Oli huvittavaa katella ku joku oma juos ku päätön kana uudestaa ja uudestaa sen saman kämppääjän tulilinjalle samaa reittiä. :rolleyes: Luulen että ei ollu pysyny pää kylmänä; kostamisen halu oli kai sen verran vahva että järki jäi kyydistä. Ite kiersin sitte kauempaa sivusta silu MP5K:n kanssa. 2 vihollista tuli vastaan. Eivät onneks huomannu mua. En uskaltanu ampua, vaikka ehkä olisin saanu teilattua kummanki (killcamista oisivat sit kattonu missä olin), ja mullahan oli toinen tehtävä. :D Sain napattua sen kämppääjän. :D Harvoin pääsen tilastojen kärkeen pisteissä pelityylini takia, mut eipä se oo mulle se tärkein asia.

On se ghillie suit muuten näppärä joku vihu juos kylmästi mun yli (tai ihan vierestä ainaki) ku olin maissa. Kyllä siinä ois äijältä lähteny ilmat pihalle oikeesti ku kaveri juoksee täysissä varusteissa päältä. UGHHH! :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

-SMG-aseiden potkut. Tuntuu niin pirun älyttömälle, että Scarilla(ja muillakin assault riffleillä) pystyt nappi pohjassa ampumaan yhteen pisteeseen, kun MP5K:lla just ja just uskaltaa 3 panosta ampua ilman että ase lentää jonnekkin suuntaan.

Agreed. Toisaalta ihmettelen kuinka helppoa on noilla pikkuruiskuilla ampua kauas. Jos naputtaa yhtä laukausta kerralla, niin kantama tuntuu lähes samalta kuin rynkyissä. Vectoria on tullut käytettyä tosi tehokkaasti myös pidemmillä matkoilla. COD4:jässä ei smg:n kantama riittänyt moiseen. Jos tuo potku olis smg:ssä samaa luokkaa kuin rynkyssä, niin sehän olis rynkky tässä pelissä. Todellisuudessahan noiden rynkkyjen pitäisi potkia enemmän, mutta tässä pelissä voi muutenkin spreiata todellisuuden vastaisesti. Ehkä tolla ylimalkaisella potkaisulla tehdään smg:stä väkipakolla lähitaisteluase ja tarkoitan lähitaistelulla puukotus etäisyyttä ja siitä vähän pidemmälle. Ahtaissa kahakoissa smg:t ovatkin aika mukavia.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mulla on täsmälleen sama juttu, että lukee levyä jatkuvasti moninpelissä. Vanha 80g malli. Melkein tohdin lyödä pääni pantiksi, ettei kone tuu kestämään tuota montaa kuukautta. No toivottavasti olen väärässä.
Onko muilla tullut sellaista bugia moninpelissä, ettei äänet kuulu? Pitää käynnistää peli uudelleen.

MW2:n moottoriin on lisätty texture streaming

samaa olin kysynyt aiemmin, ja tuon takia se nylkyttää sitä levyä kait?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

vahvistaisko joku asiaa että olenko oikeassa vai väärässä ?

Kyllä olet oikessa S&Dssä saa edelleen scorea samassa kaavassa kun sai cod4 50pts/tappo ja 100pts/plant/defu, mutta exptä tulee 500exp/tappo ja 1000exp/plant/defu. Mikä järki siinä on? En tiedä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mulla on täsmälleen sama juttu, että lukee levyä jatkuvasti moninpelissä. Vanha 80g malli. Melkein tohdin lyödä pääni pantiksi, ettei kone tuu kestämään tuota montaa kuukautta. No toivottavasti olen väärässä.
Onko muilla tullut sellaista bugia moninpelissä, ettei äänet kuulu? Pitää käynnistää peli uudelleen.

tossa vähä aikaa sitte yks 120g slimmin omistaja raportoi samaa. että näyttäis olevan kaikkien riesana. itellä on 40g malli jossa hyrrää 320g seagate
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kyllä olet oikessa S&Dssä saa edelleen scorea samassa kaavassa kun sai cod4 50pts/tappo ja 100pts/plant/defu, mutta exptä tulee 500exp/tappo ja 1000exp/plant/defu. Mikä järki siinä on? En tiedä.
Ite tykkään tästä, että taulukossa näkyy pisteet samanlailla kuin CoD4:ssä. Helpompi vertailla nimittäin pisteitä, vaikka aika hämäävähän tuo on. :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jos meinaat javelinia, aukeaa se vasta lvl 50 ja sinne on kuitenkin vielä matkaa. Laitetaan testiin heti kun repusta löytyy.

Kyllä ihan Stingeris on kaksi ammusta. Se luku (tässä tapauksessa 1) näyttää, monta ammusta löytyy vielä ns. varastosta (koska lippaita ei varsinaisesti ole).
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

SMGt turhia!!!?? Oon ainaki omalla kohdalla huomannu että SMG sopii näihin käpälii vallan mainiosti. Parhaita tuloksia saan just sen SMG:n kanssa ravatessa. Pysyttelen lähellä suojia ja yritän ovelana kiertää vihollisen taakse. Eipä ne leirinuotiokykkijät niin iso ongelma oo jos ite liikut oikein. Mun mielestä ihan hyvin on kartat suunniteltu.

Ei kannata pelata kämppääjän ehdoilla sitä peliä. Oli huvittavaa katella ku joku oma juos ku päätön kana uudestaa ja uudestaa sen saman kämppääjän tulilinjalle samaa reittiä. :rolleyes: Luulen että ei ollu pysyny pää kylmänä; kostamisen halu oli kai sen verran vahva että järki jäi kyydistä. Ite kiersin sitte kauempaa sivusta silu MP5K:n kanssa. 2 vihollista tuli vastaan. Eivät onneks huomannu mua. En uskaltanu ampua, vaikka ehkä olisin saanu teilattua kummanki (killcamista oisivat sit kattonu missä olin), ja mullahan oli toinen tehtävä. :D Sain napattua sen kämppääjän. :D Harvoin pääsen tilastojen kärkeen pisteissä pelityylini takia, mut eipä se oo mulle se tärkein asia.

Ei ne todellakaan turhia ole. Itse tykkään ihan pirusti tämmösellä setillä vetää: UMP45+Silencer+Red Dot ja perkkeinä Bling,Cold Blooded ja Ninja...Ihan loistava. Ja nurkka-keijoja vastaan on jo classi jos menee hermot urakalla, eli M4+Silencer+Heartbeat Sensor perkkeinä Bling, Stopping Power/Cold Blooded ja Ninja. On Pertit ja Jormat ihmeissään, kun pöllähtää huoneeseen ääntäkään päästämättä ja ampuu kuulaan. Mini-Uzi on kans aivan järkyttävän hyvä ja ihan perkeleen seksikäs silun kanssa :rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ei ne todellakaan turhia ole. Itse tykkään ihan pirusti tämmösellä setillä vetää: UMP45+Silencer+Red Dot ja perkkeinä Bling,Cold Blooded ja Ninja...Ihan loistava. Ja nurkka-keijoja vastaan on jo classi jos menee hermot urakalla, eli M4+Silencer+Heartbeat Sensor perkkeinä Bling, Stopping Power/Cold Blooded ja Ninja. On Pertit ja Jormat ihmeissään, kun pöllähtää huoneeseen ääntäkään päästämättä ja ampuu kuulaan. Mini-Uzi on kans aivan järkyttävän hyvä ja ihan perkeleen seksikäs silun kanssa :rolleyes:

miten saa liitetty äred dotin ja silun yhtäaikaa?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tuli muutes vedettyä peli Hardened tasolla läpi. Tuohon rykäisyyn mahtui kyllä monta über suoritusta joita jälkeenpäin tuli itsekkin ihmeteltyä. Jotkut kohdat meni niin kertakaikkisesti hyvän tuurin piikkiin, että en uskalla vielä veteraanilla kokeilla. Onko täällä monia jotka on veteraani tasolla läpäissyt pelin? Meinaan tuntuu vähän mahdottomalta ajatukselta ryhtyä moiseen.

Tuon läpästyä statseissa lukee vielä, että kamppajaa on 25% jäljellä. Johtuuko tuo just siitä, että peliä ei ole pelattu veteran tasolla läpi? Vai pitääkö ne intelit etsiä?
 
Ylös Bottom