Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tässä parin päivän aikana ehdottomaksi lemppariaseekseni on noussut FAL. Ihan pirun hauska tykki. Tällä hetkellä tulee pelailtua tälläisellä nöyryytys-classilla:

- FAL ilman mitään turhia lisäpalikoita (kiva omistaa SMG-jannuja ;))
- Glock 18 lähitaisteluun
- Heittoveitsi
- Perkkeinä Scavenger Pro, Stopping Power Pro ja Ninja
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ei noissa SMG:ssä taida olla mitään järkeä kun on niin iso recoil.Tähän asti olen käyttäny UMPia ja saanut siihen jo urbanin,mutta taitaa olla parempi siirtyä assaulttien puoleen.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Eipä taas toimi nettipeli ja näytti äsken tulevan 1.04 päivitys. Mitähän tuolla korjattiin? :rolleyes:


EDIT: Siis käsittämätöntä tämä touhu. Eilen toimi ihan täysin peli netissä ja nyt ei sitten enää. Koitin jo kikkojakin mutta ei enää yhdistä eli jää siis tähän "Connecting to Matchmaking Server"
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itse asiassa max pelaaja määrä on 18, katsoppa find game kohdasta ground war EIKÄ team deathmatch tai joku muu , ground war on deam deatmathia ja dominatonia mutta 18 pelaajaa maksimissa,joo itsekkin olen tottunut killzone 2:seen joten toi pieni pelaaja määrä harmittaa :(

Joo tosissaan kokeilin tota ground war.ia ja heti olo tuntu "kotosammalta" :)
Ei tullu heti tajuttua tota ground war moodia :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Eipä taas toimi nettipeli ja näytti äsken tulevan 1.04 päivitys. Mitähän tuolla korjattiin? :rolleyes:

Itse pelasin ton päivytyksen jälkeen ja aseeseen liitetttävä kranaatin heitin jotenkin toimii paremmin, kun ampuu sen kranaatin se räjähtää herkemmin :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joo tosissaan kokeilin tota ground war.ia ja heti olo tuntu "kotosammalta" :)
Ei tullu heti tajuttua tota ground war moodia :D

Jep on se ground war hyvä :D tosin ground warissa pitää odottaa kauemmin peliä että löytää sen pelin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itse pelasin ton päivytyksen jälkeen ja aseeseen liitetttävä kranaatin heitin jotenkin toimii paremmin, kun ampuu sen kranaatin se räjähtää herkemmin :D

Toivottavasti toi ei nyt ole sitten ainoa korjaus/päivitys. Jos edes onkaan (en toki epäile sua, ei sillä :D ). Toivottavasti partysta putoaminen on korjattu. :rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Toivottavasti toi ei nyt ole sitten ainoa korjaus/päivitys. Jos edes onkaan (en toki epäile sua, ei sillä :D ). Toivottavasti partysta putoaminen on korjattu. :rolleyes:

Se kranaatti juttu en ole varma parantuko se mutta jotenki tuntuu niin, toi 1.04 päivytys rullaa hyvin ei lagita pahemmin enään.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

COD4: MWssä pääsin vetää prestigejä mut en ihan tajunnu mikä siinä nyt on se juttu!!? :confused:
Siis menetän kaiken ja saan vaihdossa vaan jonku penteleen härväkkeen nimeni viereen jolla ei oo oikeesti mitää merkitystä yhtään kenellekkään?? Täh? No joo, yks kaveri niillä yritti jopa kehuskella. Yritykseks se kyllä jäiki. :D Mua kiinnosta vadelmiakaan mitä sulla on nimes vieressä.
Ymmärtäisin asian täysin jos siitä sais jonku kunnon palkkion.

Tajuan kyllä että muille ne eii oo välttämättä vaan näitä "penteleen härväkkeitä", mutta mulle on. :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko vielä kellään tietoa, mikä se koodi siellä ohjekirjan takana on?

E: muotoillaans uudelleen: Mitä siitä saa?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mikäs idea tässä on kun TD saa paljon enemmän scorea kuin SnD? kyllä SD saat 500 kun tapat 1 vihollisen mutta lopussa kun alkaa kattelee paljonko sitä scorea tuli niin ei juurikaan TD verran? exp siitä SD kyllä saa enemmän?!?

se score taulukko näyttää ne pisteet jonkun takia, että taposta saa 50, assistista 20 ja plänista / defusta 100. en sit tiiä miks noin tekee:confused:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jaahas... Huomenissa tuon pitäisi putkahtaa luukusta tännekin...
Innolla odottelen kyllä että pääsen klaanin kanssa hakkaamaan tätä!

Paaaaitsi, että kuinkahan pahasti tuo Finnairin lakko mahtaa vaikuttaa tähän mun pakettiin :'(
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tässä parin päivän aikana ehdottomaksi lemppariaseekseni on noussut FAL. Ihan pirun hauska tykki. Tällä hetkellä tulee pelailtua tälläisellä nöyryytys-classilla:

- FAL ilman mitään turhia lisäpalikoita (kiva omistaa SMG-jannuja ;))
- Glock 18 lähitaisteluun
- Heittoveitsi
- Perkkeinä Scavenger Pro, Stopping Power Pro ja Ninja

Suosittelen jättämään stopping powerin pois, kun se ei falia auta yhtään. Ellet sitten käytä sitä glockia tosi paljon. Fal tappaa ilman stopping poweria 2 osumalla läheltä ja 3 kaukaa ja ihan samat määrät vaaditaan stopping powerilla. :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

onkos muuten konsoli finistä kuinka moni mennyt presigelle? saako siitä mitään muuta kivaa, kuin uuden custom slotin? ite meinaan muuten jäädä tohon ekaan 70lvl koska se on imo hienoin merkki :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Suosittelen jättämään stopping powerin pois, kun se ei falia auta yhtään. Ellet sitten käytä sitä glockia tosi paljon. Fal tappaa ilman stopping poweria 2 osumalla läheltä ja 3 kaukaa ja ihan samat määrät vaaditaan stopping powerilla. :)

No juu. Itsekin olen huomannut että ei se hirveästi FALin tehoa lisää. Varmaankin Cold Bloodedin voisi vaihtaa siihen tilalle...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nyt on sitten kaikki 70 leveliä takana :D vähän harmittaa kun CoD4:sen AK47:n "puinen" lookki oli paljon hienompi kuin tämän nykyisen mutta hyvinhän noi vihut on tollakin tippunu :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mahtava peli! Miinuksena vain rumat aseet ja ''HCmaisuus''...

Kenelläs suomalaisella muuten mahtaa olla eniten tappoja?
 
Ylös Bottom