Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]
Liian helposti kuolee todellakin. Sen olen huomannut että eteneminen on nyt jonkun verran haastavampaa kun Nelosessa. Eikä se ole aina positiivinen asia. Nyt ne ketkä oli ennen paskahousuja ovat nyt täysiä paskahousuja ja lymyilee entistä ankarammin jossain syvennyksissä. Mikään ei raivostuta yhtä paljon kun mennä valtaamaan lippua, putsaten ympäristön ensin ja huomata että johonkin aivan käsittämättömään kämppimestaan on jäänyt vihu odottamaan että heti valtauksen jälkeen tai ennen ampuu sut tuubilla siihen paikkaan.
Säännöt tuon toki sallii, mut jos enemmän kestäisi hittiä, niin se kämpperikin EHKÄ uskaltaisi liikkuakin. Ja olisi jossain muualla kun kytiksessä oottamassa minua...
Jos damaget on samat, joko hitboxien toimivuutta on parannettu tai aseet on muuten vaan varmempia ja fireratet samalla isompia, koska vihut kyllä kuolee paljon nopeammin kuin nelosessa. Tappaminen oli jo nelosessa liian helppoa ja tässä entistäkin helpompaa. Jos kyse on vain ja ainoastaan hitboxien toimivuudesta, energiamäärää olisi pitänyt kasvattaa samalla kun mottoria muutetaan toimivammaksi.
Liian helposti kuolee todellakin. Sen olen huomannut että eteneminen on nyt jonkun verran haastavampaa kun Nelosessa. Eikä se ole aina positiivinen asia. Nyt ne ketkä oli ennen paskahousuja ovat nyt täysiä paskahousuja ja lymyilee entistä ankarammin jossain syvennyksissä. Mikään ei raivostuta yhtä paljon kun mennä valtaamaan lippua, putsaten ympäristön ensin ja huomata että johonkin aivan käsittämättömään kämppimestaan on jäänyt vihu odottamaan että heti valtauksen jälkeen tai ennen ampuu sut tuubilla siihen paikkaan.
Säännöt tuon toki sallii, mut jos enemmän kestäisi hittiä, niin se kämpperikin EHKÄ uskaltaisi liikkuakin. Ja olisi jossain muualla kun kytiksessä oottamassa minua...