Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jos damaget on samat, joko hitboxien toimivuutta on parannettu tai aseet on muuten vaan varmempia ja fireratet samalla isompia, koska vihut kyllä kuolee paljon nopeammin kuin nelosessa. Tappaminen oli jo nelosessa liian helppoa ja tässä entistäkin helpompaa. Jos kyse on vain ja ainoastaan hitboxien toimivuudesta, energiamäärää olisi pitänyt kasvattaa samalla kun mottoria muutetaan toimivammaksi.

Liian helposti kuolee todellakin. Sen olen huomannut että eteneminen on nyt jonkun verran haastavampaa kun Nelosessa. Eikä se ole aina positiivinen asia. Nyt ne ketkä oli ennen paskahousuja ovat nyt täysiä paskahousuja ja lymyilee entistä ankarammin jossain syvennyksissä. Mikään ei raivostuta yhtä paljon kun mennä valtaamaan lippua, putsaten ympäristön ensin ja huomata että johonkin aivan käsittämättömään kämppimestaan on jäänyt vihu odottamaan että heti valtauksen jälkeen tai ennen ampuu sut tuubilla siihen paikkaan.

Säännöt tuon toki sallii, mut jos enemmän kestäisi hittiä, niin se kämpperikin EHKÄ uskaltaisi liikkuakin. Ja olisi jossain muualla kun kytiksessä oottamassa minua...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tässä on kyllä erittäin voimakas autoaimi, verratuna wawiin. Wawia kumminkin tuli pelattua yli 20d ja en koskaan huomannut tähtäimen lähtevän itsekseen vaeltelemaan. Tätä takana kohta 2d ja tähtäimen vaeltelun huomaa melkein joka pelissä. Joskus jopa vihollisen ohi kävellessä kääntää tähtäimen vihuun jota ei oo itse huomannut. Eipä tuo mua haittaa, mutta ero Wawiin on todella iso.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Et ole ilmeisesti pelannut vanhoja CODeja Veteranilla? :D Tämä on nimittäin ehdottomasti helpoin sarjan peleistä. Veteran onkin perinteisesti tehty masokisteillle. Mikäli pelistä haluaa nauttia sujuvaan Hollywood tyyliin, Regular tai Hardened on oiva vaihtoehto.

No call of duty 4 pelasin hetken ja totesin että peli on ihan paska.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Liian helposti kuolee todellakin. Sen olen huomannut että eteneminen on nyt jonkun verran haastavampaa kun Nelosessa. Eikä se ole aina positiivinen asia. Nyt ne ketkä oli ennen paskahousuja ovat nyt täysiä paskahousuja ja lymyilee entistä ankarammin jossain syvennyksissä. Mikään ei raivostuta yhtä paljon kun mennä valtaamaan lippua, putsaten ympäristön ensin ja huomata että johonkin aivan käsittämättömään kämppimestaan on jäänyt vihu odottamaan että heti valtauksen jälkeen tai ennen ampuu sut tuubilla siihen paikkaan.

Säännöt tuon toki sallii, mut jos enemmän kestäisi hittiä, niin se kämpperikin EHKÄ uskaltaisi liikkuakin. Ja olisi jossain muualla kun kytiksessä oottamassa minua...

Ite kyllä tykkään että aseet on tehokkaita. En usko että oikeesti tarvitaan montaa kutia äijän pudottamisee. Noissa Battlefield sarjan peleissä tuntuu homma menevän niin että lipas per äijä (Mahdollisesti enemmänkin jos kaveri päättää laittaa baletiksi se ihQ piikki kourassa :mad:), kun CODissa saan lippaallisella liudan tyyppejä napattua.

Porukan kanssa kun vallataan lippua teemme niin että kaikki hajaantuu ja kun kämppääjä ampuu yhden ja paljastaa sijaintinsa muiden on helppo tappaa se sinne syvennykseensä . Itse en pahemmin uskalla lähteä valtaamaan niitä lippuja (Iiiiik! :D) joten jään katselemaan kauemmas ja varoittelen vihuista tai tapan ne jos mahdollista. Ehkä jotain hyötyä siitäkin. :p
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

No call of duty 4 pelasin hetken ja totesin että peli on ihan paska.

Ja päätit silti hommata jatko-osan, joka on takuuvarmasti hyvin samanlainen kuin edeltäjänsä? Ei voi ymmärtää.

edit: Jaahans sieltä se vastaus tulikin retoriseen kysymykseen. Samalla perusidealla, pelimoottorilla, ohjauksella, juonirakenteella sekä hyvin samankaltaisella tehtäväkattauksella varustettu jatko-osa iskee vaikka ensimmäinen osa oli "ihan paska". No kaikki tyylillään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ja päätit silti hommata jatko-osan, joka on takuuvarmasti hyvin samanlainen kuin edeltäjänsä? Ei voi ymmärtää.

niin no. kyselin että mitä mieltä jengi on ja kaikki sano että paljon paremppi kuin edeltäjänsä. ja kun kaikki siirty pelaamaan tuota netissä niin pitäähän se nyt sitten itsekkin ostaa. Edeltäjän oli aivan susi mutta tämä on hyvä.

Ja tiedoksi nyt kun et ymmärrä niin jatko-osa ei välttämättä edes ole ollenkaan samanlainen kun edeltäjä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

ihme kiukuttelua aseiden tehoista/ kuulankestosta.
Jos tähän tulee joku patch millä saadaan taas teräsmieheiä kentälle juoksemaan lentää peli roskakuiluun alta aikayksikön. Nyt on sentään vielä edes jotain mahdollisuuksia kun pelaa niitä Liverpoolin chaveja vastaan, putoovat yhteen lippaalliseen. Ei haittaa lagi-sponge niin paljoa.

Toinen kiukuttelun aihe joka nostattaa hymynkareen suupieliin on noiden "Im a natural sniper"-vaippaikäisten itkupotkuraivarit kun ei löydy mapista leiripaikkaa johon pääsisi vain yhtä reittiä ja kun kleikkojakin annetaan alussa vain yksi ja kun aseet on paskoja ja kun.. ja kun.... ja kun...... Hajotkaa snipuunne :D Ei näissä mapeissa tarvita tarkkuuskivääriä varsinkaan kun kiikareiden tehot on täysin olemattomat.

Ei muuta kuin kova ralli päälle vaan.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

ei täällä ole ainakaan ollut mitään ongelmaa lägin kanssa, lähestulkoon 95% matseista on vihreällä....

ja tuo että kuolee muutamasta luodista on pelkästään hyvä asia. hardcore tdm:ää tulee useimmiten pelattua ja vihu kuolee yhdestä napsaisusta. liikkuminen täytyy järkeillä tosin etukäteen, mutta eiköhän se noin menisi oikeassakin elämässä?

ja kämpperit kivestää armottomasti juu, hyvä streakki menossa niin joku nyyppä on jossain ihan ihme paikassa mahallaan, huh huh.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kyllä ne kämpperit vaan kuuluu fps peliin kuin peliin. Ihan vaan siitä syystä, että moinen on mahdollista näissä peleissä. Ja se mikä on mahdollista niin sitä on myös vastassa. Jos liika kämppiminen otta tässä päähän, niin koittakaapa Confrontationia. Siinä kämppiminen on taidetta. Mutta eiköhän sitä ajanmyötä opita ne paikat jotka kannattaa zekata ennen valtausta jne. Eihän sitä puollustaessakaan olla keskellä tunkiota punainen pipo päässä, vaan piilossa odottamassa josko pääsis selkään puukottamaan. Ja eihän se ole tiimipelaamista jos vaan vallataan ja lähetään hiivattiin kun vihollista alkaa näkyä. Ja jos vihollinen juoksee perässä mini-uzi rapidfirellä pauhaten niin eipä kukaan jää selin ovensuuhun. Silloin kämpitään urakalla sihti ovellepäin.

Ehkä tuon ärsyttävän kämppimisen raja menee siinä, että jumittaa vaan samassa paikassa koko pelin läpi, mutta jokainen voi koittaa tuota ihan itse ja todeta ettei sillä tyylillä mitään ihmeitä tehdä. Silloin tällöin pieni minikämppiminen on pelin henki.

Yhessä matsissa sama tyyppi kämppi jossain ihan turhassa mestassa koko pelin ajan. Aina välillä unohdin kyseisen jampan ja juoksin vahingossa tulilinjalle ja naps. Tämä tapahtui about 7 kertaa ja sitten kilahti. Tuli semmoinen raivari, että menin moikkaan tyyppiä haulikolla. Ei tuossa vielä mitään, mutta raivonpuuskassa jäin itse kämppimään hänen paikkaansa ja eiköhän se tyyppi yritä kerta toisensa jälkeen takaisin lempipaikkaansa. Jo muutaman oman lääkkeen maistamisen jälkeen raivo laantui ensin anteeksiantavaksi ja kun homma vaan jatkui niin sitten mentiin jo säälin puolelle. Armoa ei kuitenkaan annettu. :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ärsyttää vain kun siitä kämppimisestä tulee niin huono omatunto:D
En minä pysty olemaan paikallani hetkeäkään, kun tulee fiilis, että huijaan!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ehkä tuon ärsyttävän kämppimisen raja menee siinä, että jumittaa vaan samassa paikassa koko pelin läpi, mutta jokainen voi koittaa tuota ihan itse ja todeta ettei sillä tyylillä mitään ihmeitä tehdä. Silloin tällöin pieni minikämppiminen on pelin henki.

Tosta olen täysin samaa mieltä. Sillon tällön joutuu vähän rauhottamaan tilannetta. Mä luulen et toi kämppiminen johtuu myös siitä et porukka ei tunne noita kenttiä vielä kunnolla. Jos lähtee suin päin rynnimään niin tässä pelissä se hengenlähtö on koko ajan herkässä. Moni varmaan on vielä näin alkuun todella kujalla ja jää vaan jonnekin nurkkiin.

Muutkin on varmaan huomannu kuinka usein tulee payback? Ainakin 50% kuoleman jälkeisistä tapoista tuntus olevan se sama joka sut just lahtas ja samalla se ensimmäinen vastaantulija. Tässä spawnaa siihen kuolinpaikan lähelle hyvin usein.

Täytyy ihmetellä miten joittenkin mielestä killstreakit on tässä helppoja ja publapeleissä porukan taso on huono? Mun mielestä tässä pelissä on suht vaikea saada kunnon killstreakeja, jos ei lasketa tappoja helikopterilla yms.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kämppi = puolustus ja puolustus = kämppi

Harvoin sitä tulisi mieleen tosiaan oikeastikaan lähteä haahuilemaan puolustuspaikalta vihollisen tulosuuntaan tai kiertelemään tannerta.

Jos tällaisessa pelissä puolustaminen ärsyttää niin on sitten väärässä pelissä... Kannattaa vaihtaa vaikka Little Big Planetiin.

Eri asia on tietenkin sitten nää respapelimuodot jotka nyt muutenkin on todellisuutta vastaan, kun ei kuolemilla ole mitään seuraamuksia kuitenkaan.

HCSD all the time!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ärsyttää vain kun siitä kämppimisestä tulee niin huono omatunto:D
En minä pysty olemaan paikallani hetkeäkään, kun tulee fiilis, että huijaan!

No mutta eihän kämppiminen mitään huijaamista ole kuitenkaan. Tietysti jos näet esim. ikkunasta että porukka on tulossa just halliin sisään ni tyhmäähän se olis pihalle lähteä hillumaan. Ite ainaki yritän nopeesti päästä hyvii asemii että saan koko köörin mahdollisesti. Sitä kutsutaan ainakin meillä Lahessa järjen käytöksi. :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mietin edellisten osien (cod4/5) ja varsinkin tämä osan kanssa ja HBS/Ninjailujen kanssa että miksi homma ei vois mennä toisinpäin, alussa olis lähes kaikki aseet kehitettynä, perkit, killstrike yms. avut avattuna ja niitä sitten pudotettais pois rankin noustessa/kun on saanut challenget tehtyä.

Aloittelijat ei tuntis oloansa niin avuttomaksi kun turpaan tulee joka suunnasta mutteivat olis missään nimessä ylivoimaisia superaseineen (taivalla tuskin pörräis lentoaseita niin paljoa kuin nyt) ja kokeneet taas varmasti pärjäisivät ilman apujakin kun tuntevat kaikki metkut ja mestat. Jokaisessa uudessa prestigessä hommaa kiristettäis vielä entisestään mutta prestigen alussa vois kuitenkin aina jonkin aikaa leikkiä supertaistelijaa eikä tarvis miettiä, kuten nyt, että aloittaako uusi prestige koska alku on taas niin v...mäistä.

Homma huipentuis 10 prestigessä kun viimeiset 1 000 000 XP:tä pitäis saada jollain pistoolilla/heittoveitsellä SitRep-perkillä(kokenut näkee ansat), Copycatillä (jos nyt sattuis tällä kokemuksella kuolee neljä kertaa peräkkäin niin suotakoon hetken helpotus) ja pysyvällä UAV:lla (pysyvä yhteys HQ:in), tulis vähän sellainen hidas, huonokuntoinen/aistinen ja kädetön konttorirotta mutta kokenut ja kaikkitietävä Komentaja-fiilis välttämättäkin. Ne jotka tänne asti olisivat päässeet varmasti pelaisivat loppuun hammasta kiristäenkin, toisin kuin tiedän tapauksia että homma on jätetty kesken/ei edes aloitettu kun tietää että aloittelijana turpaan tulee rankasti.

;-)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mietin edellisten osien (cod4/5) ja varsinkin tämä osan kanssa ja HBS/Ninjailujen kanssa että miksi homma ei vois mennä toisinpäin, alussa olis lähes kaikki aseet kehitettynä, perkit, killstrike yms. avut avattuna ja niitä sitten pudotettais pois rankin noustessa/kun on saanut challenget tehtyä.
;-)

Hyvä keskustelunavaus :) mutta ei helvetissä näin! Mieluiten vaikka niin, että pelikaverien haku toimis rankin perusteella. Sillon kaikilla olis suunnilleen samat systeemit unlockattuna ja yhtä paljon kokemusta mapeista jne. No tässäkin on sitten se oma ongelma että löytyykö miten hyvin pelejä ja varsinkin lagittomia pelejä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

VVTK tuu tonne KFP:n forumillekin heittää läppää... On ainakin samanhenkistä ja vissiin ikästä porukkaa. Sulla on sinne jo tunnuskin, pyytelet vaan täydet oikat niin pääset osallistumaan kaikkiin keskusteluihin!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kämppi = puolustus ja puolustus = kämppi

Harvoin sitä tulisi mieleen tosiaan oikeastikaan lähteä haahuilemaan puolustuspaikalta vihollisen tulosuuntaan tai kiertelemään tannerta.

Jos tällaisessa pelissä puolustaminen ärsyttää niin on sitten väärässä pelissä... Kannattaa vaihtaa vaikka Little Big Planetiin.

Eri asia on tietenkin sitten nää respapelimuodot jotka nyt muutenkin on todellisuutta vastaan, kun ei kuolemilla ole mitään seuraamuksia kuitenkaan.

HCSD all the time!

SD muodossa puolustus kämppii tietenkin, mut TDM pelatessa se alkaa ärsyttämään ku hirvee hakeminen et löytää mis hitos ne toiset kämppii... Tuollasta kämppijä hakua pelattiin Apin ja Soltun ja muutaman muun kanssa. HC voi pelata, mut vaan SD ei enää muita muotoja.
 
Ylös Bottom