Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]
No kun ite tapan ensin sen 9 äijää että saan pawen ja st sillä 2 niin saan chopperin, siinä vaiheessa hyppää puskaan piilon kun menen chopper gunneriin tossa 47 killstreakissakin kun meillä oli melkein koko ajan kolme lippua niin peli loppu kesken! Ja mun win ratio melkein 2 että kyl niitä voittoja on tullu! Mutta publa taso on oikeasti ihan järkyttävän surkeeta!
Meinaan sitä, että edes yrittää pelata esim. Dominationia, eikä niin, että ollaan Dom-tantereella mutta hakataan kuin TDM:ssä konsanaan. Piekana sanoi aika hyvin.
Olen kyllä itsekin kokeillut erilaisia pelityylejä dominationissa. Kun sitä pelaa kuin TDM:ää pienin domination-vivahtein "puolustaen tiimiä", tapot voi olla helposti vaikka 35/5 koska muut keskittyy oikeaan pelaamiseen. Yllättäen kun vaikka 2 pelaa omalla puolella näin, pointit menee ja tappiota tulee vaikka helikopteria on ilmassa koko ajan. Sitten taas jos yrittää hommata pointteja, päästä ongelma-alueille ja puolustaa niitä jne, tapot on helposti huonompaa luokkaa, mutta tiimi pärjää ihan eri tavalla. Meinaa välillä palaa käpy näihin streak-miehiin. Ja en tarkoita että susi pelais näin, en oo kunnolla ollu samalla servulla. Kysyin vaan miten siellä pelataan.
Koko pelin yksi pahimmista ongelmista on kuitenkin tilastot. Moni pelaa vaan KDR mielessä joko istuen basessa tai kämppien jossain päin kenttää tappaen objektiiveille yrittäviä ukkoja. Jos tilastoja ei olisi, tätä ongelmaa ei olisi samoissa määrin.
No kun ite tapan ensin sen 9 äijää että saan pawen ja st sillä 2 niin saan chopperin, siinä vaiheessa hyppää puskaan piilon kun menen chopper gunneriin tossa 47 killstreakissakin kun meillä oli melkein koko ajan kolme lippua niin peli loppu kesken! Ja mun win ratio melkein 2 että kyl niitä voittoja on tullu! Mutta publa taso on oikeasti ihan järkyttävän surkeeta!