Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Meinaan sitä, että edes yrittää pelata esim. Dominationia, eikä niin, että ollaan Dom-tantereella mutta hakataan kuin TDM:ssä konsanaan. Piekana sanoi aika hyvin.

Olen kyllä itsekin kokeillut erilaisia pelityylejä dominationissa. Kun sitä pelaa kuin TDM:ää pienin domination-vivahtein "puolustaen tiimiä", tapot voi olla helposti vaikka 35/5 koska muut keskittyy oikeaan pelaamiseen. Yllättäen kun vaikka 2 pelaa omalla puolella näin, pointit menee ja tappiota tulee vaikka helikopteria on ilmassa koko ajan. Sitten taas jos yrittää hommata pointteja, päästä ongelma-alueille ja puolustaa niitä jne, tapot on helposti huonompaa luokkaa, mutta tiimi pärjää ihan eri tavalla. Meinaa välillä palaa käpy näihin streak-miehiin. Ja en tarkoita että susi pelais näin, en oo kunnolla ollu samalla servulla. Kysyin vaan miten siellä pelataan.

Koko pelin yksi pahimmista ongelmista on kuitenkin tilastot. Moni pelaa vaan KDR mielessä joko istuen basessa tai kämppien jossain päin kenttää tappaen objektiiveille yrittäviä ukkoja. Jos tilastoja ei olisi, tätä ongelmaa ei olisi samoissa määrin.

No kun ite tapan ensin sen 9 äijää että saan pawen ja st sillä 2 niin saan chopperin, siinä vaiheessa hyppää puskaan piilon kun menen chopper gunneriin tossa 47 killstreakissakin kun meillä oli melkein koko ajan kolme lippua niin peli loppu kesken! Ja mun win ratio melkein 2 että kyl niitä voittoja on tullu! Mutta publa taso on oikeasti ihan järkyttävän surkeeta!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nyt mulla taitaa olla jonkunlainen ongelma. Onlineen yhdistäessä tulee vaan se connecting to matchmaking servers, eikä se mee siitä eteenpäin. Kokeilin jo kirjautua ulos ja käynnistää pelin uudelleen.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Spec opseista 45 tähteä jo ja trophyki kilahti.. Toi High explosive on varmaan vaikein jos ei tiä miten se mennään helposti (veteranilla) :D

Huomasin just et olin väärässä, FAMAS onki aika tehokas ase. Tippuu yleensä burstista mut ammuin 2 burstia yhen kerran ku vihu oli paikallaan ja ei mitään muutaku se ampu mut! :mad:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kaikki eivät pitäneetkään Modern Warfare 2, yhtä paljon kuin suurin osa meistä:

MODERN WARFARE 2 SUCKS!!!!! - Totallycrap.com

Hieman OT.

Ei perkele mikä jätkä :D Ei se kuitenkaan kertonut pätevää syytä, että miksei se siitä pelistä pitänyt. Vaikka se sanoikin, että 4 ja waw olivat hyviä. MW2 tykittää joka osa-alueella nopeammin, kovemmin, scootterimmin... eiku siis, paremmin :D Alkanut omakin peli pikkuhiljaa tuolla MP:ssä parantua kun kellossa on jo aikaa melkein 1d. Vihdoinkin alkaa tappoja tulemaan ja peli menee niinkuin sen pitäisikin. Ja toi special ops on kyllä aivan mahtava hyvän kaverin kanssa, suosittelen kaikille co-op pelien ystäville ;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itse ainakin tulen kyllä muistamaan vielä pitkään alun lumikentän (millään ei voi muistaa nimeä!). Tunnelma oli katossa ja hieman yli, kun hiippaili ja napsi vihulaisia yksi kerrallaan. Kohtaus, jossa bensatankit räjytettiin C4:llä ja Soapia uhitelleet käänsivät selän vastaanottaaksen lyijylähetyksen oli ainakin itselleni yksi upeimmista kohtauksista muutamiin vuosiin. :rolleyes:

Melko "vanha" viesti, mut kun kukaan ei enää puhu yksinpelistä. ;D
Eli tuo kohtaus oli myös mielestäni kyllä todella upea, mutta sen olin jo nähnyt aiemmin videolla, niin... Niinpä. :| Toivottavasti yhtä hienoja kohtauksia tulis useampiakin vielä yksinpelin aikana.

Ja sitten vielä, että kun siellä Rio de Janeirossa räiskittiin, niin siis ei helvetti! Kuolin vähintään 30 kertaa kentän aikana Regular-vaikeustasolla! Siis mietin että bugaako tää peli, että on laittanu päälle vahingossa jonkun Hardenedin tms. ;F Sitten taas seuraava kenttä oli ihan normaalia, melko helppoa menoa. En tossa Rio de Janeirossa oikein edes älynnyt, että minne edetä, kun tässä CoD: MW2:ssa nuo kentät on vähän enemmän "hiekkalaatikkomaisia", että on pieni alue, jossa liikkua (oli tällasia MW1:ssäki, mut ei niin paljon)...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

No kun ite tapan ensin sen 9 äijää että saan pawen ja st sillä 2 niin saan chopperin, siinä vaiheessa hyppää puskaan piilon kun menen chopper gunneriin tossa 47 killstreakissa

Nukea vaan kehiin ja voittoa vyön alle. ;)

OT: Hieman on jäänyt näin ensimmäisen 12h pelitunnin jälkeen "huonohko" maku suuhun MW2:sta, pelattava peli on ja hauskaakin aina välillä mutta sanoisin että ei tämä COD4:lle vertoja vedä. WaW:sta kuitenkin peli menee ohi että ihan mukiin menevää räiskintää. Toivotaan että matsit eivät ole samanlaista "killstreak" härveli sontaa ja löydettäisiin mahdollisimman hyvä ratkaisu sääntöjen suheen :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mieltä ylentävää oli huomata tänään että tuo SCAR on tappava myös ilman Stopparia.
Siihen kun heittää kaveriksi Scavenger/ColdBlood/Ninja perkit + Silu+Savu+Kleikat+Stinger [for fun]
Niin johan lähtee kämpperit soittelemaan harppua. Heittopuukko on toinen hyvä vaihtoehto jos haluaa pelleillä kyseisellä "Shadow Assassin" buildilla.

Ja tietysti oli sitten se pakollinen Manuel tänään pelaamassa keltaisella pingillä. Sen kun pudotti lippaallisella kuulia ja kun alkoi lataamaan, niin huomasi että kyseinen modeemi-jeesus olikin vielä last standilla. Johan paloi hermot. Ja kehtasi pelin jälkeen paukutella henkseleitään ihan niinkuin olisi ollut kovempikin pelaaja vaikka 99%prosenttisesti sai tapponsa pelkän armottoman lagin vuoksi

Jaa niin, onko muita Diablo II veteraaneja hymyilyttänyt tuo Smitter? Itse repesin totaalisesti kilven heiluttajalle.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

[/SPOILER]
Ja sitten kysymys, että
pelin alussa pelattiin jollakin amerikkalaisella, ja mä muistelin että sen nimi ois ollut tuo joku Joseph... Mut sit se CIA:n agentti olikin joku Joseph, että liittykö se muka CIA:han, vai käsitinkö vaan väärin? Sithän tää kuoli ja nyt amerikkalaisilla pelataan jollakin kokelaalla, "Private Gary 'Roach' ...joku...", vai?
[/QUOTE]

Joo eli se nimi oli just joku Allen ja oli armeijan Rangerissa, mutta sit tää Kenraali shephard pestasi sen CIA:n peiteoperaatioon, jossa se sitten kuoli.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tätä ketjua lukiessa saa väkisinkin sellaisen kuvan, että kaikki suomalaiset on helevetin kovia codittajia kun kaikilla on hurja KDR ja kaikki saa nukeja eikä kukaan kämpi ikinä. Jos publalla tulee joskus takkiin niin se on tietysti vain lagin ja istuvien tiimitovereiden syytä.

Itse pelistä sen verran, että ensimmäisen peliviikon jäljiltä ei MW2:ssa tunnu olevan oikein yhtään mappia jossa olisi "klassikon" ainesta. Ei ole kenttiä joita on ilo pelata sekä hyökkäyksessä että puolustuksessa a la Crash, Backlot, Strike jne. No, ehkäpä ajan myötä ne jyvät erottuvat akanoista, eipä muistaakseni nuo nelosenkaan huippumapit heti ensimmäisen viikon aikana erottuneet edukseen.

Hiukan kismittää tuo pelisivustoilta (GB, CG) toistaiseksi puuttuva Search & Destroy -optio. Voisi kai suomiklaanien kesken ottaa vähän SnD-friendlyä lähitulevaisuudessa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko kukaan muuten kokeillut tuota 3rd person modea?

Kokeilin äsken ja vaikutti kyllä ihan kivalta vaikka ennakkoluuloja oli. Siinä pitää vaan ottaa huomioon se kamera eli esim. vihu voi nähä sut nurkan takaa vaikka ite et voi sitä. Ehdottomasti aion kyllä pelata lisää tuota pelimuotoa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

"Onkos muuten kukaan kokeillut tuota 3rd person muotoa?"

Pari matsia tullut testattua ja hauskaahan tuo. Saisi tulla enemmän noita 3rd person muotoja, vaikka dominationii ja demolitionii. Kuinka pahasti PS3 versio lagaa? Ainakin COD4 oli PS3slla lagisempi kuin 360lla. Ja kyllä olen 3rd personia testannut boksilla, mutta koska on sama peli ja olen ostamassa tämän pleikallekkin joskus, niin kirjotin tänne :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tässä kun olen kymmenkunta tuntia pelannut mp:tä, huomaan olevani keskinkertainen tai hieman sitä huonompi mw-pelaaja. Kuitenkin olen keskivertoa parempi, ehkä jopa hyvä battlefieldeissä. Mistähän moinen johtuu? Ajoneuvot on tietenkin yksi syy, mutta eipä niitä aina tule käytettyä. Jollain tavalla bäfien pelimekaniikka sopii mulle paremmin kuin mw:n. Miksi se näin on, en tiedä. Pidän kyllä molemmista, mw:t ei vaan suju...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ehkäpä siksi, koska BF ei ole yhtä nopeatempoista kuin COD4/MW2. Kyllä tän pelin nopeasti oppii ja alkaa killstreakeja tulemaan, kunhan malttaa pelata hiukkasen enemmän
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kuinka moni täältä aikoo vetää prestigejä läpi? Ite vedin cod4:sessa 9 prestigeen, mut sit tulikin jo tää mw2. Sit siin cod4:sessa alotin aina heti ku olin 55lvl ja sen takia oli harvoin mitään red tigereita tai mitään kultaisia pyssyjä valittavana. Sitten kun täs on kuitenkin ne 70 lvl ja siin kestää sit aika kauan. Enkä kauheasti tykkää tosta 10 merkistä joka on mun mielestä aika nolon näkönen. Sitten kun mikään muukaan prestige merkki ei oikein iske noista prestige iconi- listoista.

Joten onko teidän mielestä järkevää aloittaa prestigejä, koska se ehkä eniten harmittaa et kaikki pro-perkit ja varmaan killstreakit nollaantuu. Eikä se yks slotti oikeestaan mua kiinnosta niin paljon. Mut sanokaa vähän teidän mielipiteitä prestigen aloittamisesta, koska en haluais olla sit ainut joka jää ekalle tai sit olisin ainut joka aloittais täältä prestiget. Olis mukavaa tietenkin omistaa kaikissa noi fall värit ja kaikki equipmentit. Mut sit kun ei oo enää mitään saatavaa niin saattais kyllästyä.

Ite oon vasta joku 37lvl, eikä prestige mode viel täs lähellä oo, mut mietin vaan ku täältäkin aika moni on jo hakannu tätä peliä sinne 60-70lvl tienoille. Se olis ehkä kaikkein pahin että vetäis täydelliseks kaikki aseet ja sit kyllästyis peliin. Sit ku painais sitä prestige nappulaa ja tajuis minkä virheen tekikään.

Mut no mulla itelläni on viel aika auki et aloittaisko sitten vai eikö aloittais. Mut siit oon melko varma et jos kaikki muut aloittaa pressuttamisen nii kyl mäkin seuraisin varmaan perässä. :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Uuden classin saat ja pientä kivaa(kenties challengeja)joita on kiva tehdä:)

iTse kyllä jään varmaan ekaan tai tokaan. AK-47 vaan kuulostaa niin makeelta:D ei malttais luopuu taas
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Uuden classin saat ja pientä kivaa(kenties challengeja)joita on kiva tehdä:)

iTse kyllä jään varmaan ekaan tai tokaan. AK-47 vaan kuulostaa niin makeelta:D ei malttais luopuu taas

Niin no tokaan vois kenties jäädä, kun toi lisä classi on aika hyödyllinen mm. Search and destroyssa.

Muuten kattooko kukaan youtubesta noita chromebanditin S&D pelivideoita. Se on hyvä pelaamaan ja sil on aika asiallista kommentointia. Niistä videoista saan aika hyviä vinkkejä miten sijotun just eri S&D matseissa. Se teki myös cod4:sessa niitä sen videoita ja niit oli mukava katella jos ite ei pystyny pelaa, vaik esim. illalla.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Veikkaan että 2010 Spring season GB:ssä alkaa olemaan jo paljon aktiivisempi CoD4:n parissa kuin nyt eli luulen, että porukka palaa siihen takaisin ajallaan. Se jokin tästä puuttuu, mutta kyllä tätä nyt pelaa ja toki voisi luetella paljonkin huonoja asioita, mutta nyt ei jaksa.

S&D-only optio olis aika ehdottoman hyvä saada noihin ladderi-saiteille pian. Publa on shittiä tässä pelillisesti, mutta onhan sielä aina välillä hauska kämppiä se chopper gunneri ja latoa siitä 150 tappostreakki. Kuka tulee pelaa nelosta joku päivä?

:D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

kyl nää TDM pelaajat vois pysyä pois dominationista ja hedquartersista. kyl se välillä sylettää ku liput muuttuu punasiks ja kaverit vaan istuu jossain ikkunassa yhden tapon toivossa.

onneksi sen verran kavereita pelaa codii että saadaan partyt aina pystyyn,on se niin helppoo sillon.
hearbeat sensor on pakollinen varuste kämppereitten takia.

on se vaan hauska välil kattoo ku joku kämppää jossain ja sen tappaa niin se tulee heti samaanpaikkaa uudestaan.7 kertaa yhdessä pelissä samant tyypin tapoin peräkkäin ku oli aina samas mestassa heti uudestaan:)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Veikkaan että 2010 Spring season GB:ssä alkaa olemaan jo paljon aktiivisempi CoD4:n parissa kuin nyt eli luulen, että porukka palaa siihen takaisin ajallaan. Se jokin tästä puuttuu, mutta kyllä tätä nyt pelaa ja toki voisi luetella paljonkin huonoja asioita, mutta nyt ei jaksa.

S&D-only optio olis aika ehdottoman hyvä saada noihin ladderi-saiteille pian. Publa on shittiä tässä pelillisesti, mutta onhan sielä aina välillä hauska kämppiä se chopper gunneri ja latoa siitä 150 tappostreakki. Kuka tulee pelaa nelosta joku päivä?

:D

odotinkin et milloin ensimmäinen tyyppi pyytää takas cod4:seen.:) Täs ei vaan oo sitä jotain, eikä mappi design oo niin hyvää kuin cod4:sessa. Odotan vaan et milloin ne julkaisee ne map packit. Sais olla paljon parempia maita, koska nää on vaan niin laimeita mappeja. Sekin ärsyttää et täs tulee kokoajan samoja mappeja karachia ja underlinea tai mikä se olikaan se sateinen ja ruohoinen mappi kuitenkin. Lumimaita sais tulla niissä mapeissa lisää.
 
Ylös Bottom