Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tätä ketjua lukiessa saa väkisinkin sellaisen kuvan, että kaikki suomalaiset on helevetin kovia codittajia kun kaikilla on hurja KDR ja kaikki saa nukeja eikä kukaan kämpi ikinä. Jos publalla tulee joskus takkiin niin se on tietysti vain lagin ja istuvien tiimitovereiden syytä.

Itse pelistä sen verran, että ensimmäisen peliviikon jäljiltä ei MW2:ssa tunnu olevan oikein yhtään mappia jossa olisi "klassikon" ainesta. Ei ole kenttiä joita on ilo pelata sekä hyökkäyksessä että puolustuksessa a la Crash, Backlot, Strike jne. No, ehkäpä ajan myötä ne jyvät erottuvat akanoista, eipä muistaakseni nuo nelosenkaan huippumapit heti ensimmäisen viikon aikana erottuneet edukseen.

Hiukan kismittää tuo pelisivustoilta (GB, CG) toistaiseksi puuttuva Search & Destroy -optio. Voisi kai suomiklaanien kesken ottaa vähän SnD-friendlyä lähitulevaisuudessa.

Itse voin kyllä sanoa käsi sydämellä, että en campi ja jos menee paskasti syytän vain omaa tyhmyyttäni/ratkaisuja toiminnan keskellä.

Ja sinulla on helvetin hyvä mappi maku. Nuo kentät olivat aivan ehdottomat suosikit nelosessa(varsinkin crash) ja toivoisin, että näkisin nuo karttapakettina. Helposti voisin pulittaa 10e siitä, että saisin nuo kentät tähän peliin. Kartat on omasta mielestä paljon parempia keskiarvoltaan, kuin nelosessa. Nelosessa sait pelata 3 täysin surkeaa kenttää ja sitten yhden hyvän väliin. Tässä ei ole omasta mielestä vain yksi kenttä, jota ei mielellään pelaisi ja se on Rundown. Miljoona ikkunaa ja taloa, joissa periaatteessa porukka istuu ja tähtäilee kujille ja silloille jne.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Paljo paremmat mapit tässä on kuin nelosessa. Paljon enemmän reittejä lipuille/pommeille.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tätä ketjua lukiessa saa väkisinkin sellaisen kuvan, että kaikki suomalaiset on helevetin kovia codittajia kun kaikilla on hurja KDR ja kaikki saa nukeja eikä kukaan kämpi ikinä. Jos publalla tulee joskus takkiin niin se on tietysti vain lagin ja istuvien tiimitovereiden syytä.

Itse pelistä sen verran, että ensimmäisen peliviikon jäljiltä ei MW2:ssa tunnu olevan oikein yhtään mappia jossa olisi "klassikon" ainesta. Ei ole kenttiä joita on ilo pelata sekä hyökkäyksessä että puolustuksessa a la Crash, Backlot, Strike jne. No, ehkäpä ajan myötä ne jyvät erottuvat akanoista, eipä muistaakseni nuo nelosenkaan huippumapit heti ensimmäisen viikon aikana erottuneet edukseen.

Hiukan kismittää tuo pelisivustoilta (GB, CG) toistaiseksi puuttuva Search & Destroy -optio. Voisi kai suomiklaanien kesken ottaa vähän SnD-friendlyä lähitulevaisuudessa.

Eikö edes Derail tai Underpass? Ei montaa yhtä hyvin tasapainosta mappia ollut edes Cod4 kuin nuo kaksi ovat.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itse pelistä sen verran, että ensimmäisen peliviikon jäljiltä ei MW2:ssa tunnu olevan oikein yhtään mappia jossa olisi "klassikon" ainesta. Ei ole kenttiä joita on ilo pelata sekä hyökkäyksessä että puolustuksessa a la Crash, Backlot, Strike jne. No, ehkäpä ajan myötä ne jyvät erottuvat akanoista, eipä muistaakseni nuo nelosenkaan huippumapit heti ensimmäisen viikon aikana erottuneet edukseen.

Aika samaa mieltä. Toistaiseksi mikään mappi ei ole säväyttänyt paitsi Terminal, joka on hienosti toteutettu. Toinen hieno mappi on Karachi josta itelle tulee mieleen nelosen Distict. Aika paljon neutraaleja mutta sitten löytyy myös muutamia ns "downpoureja" ja "creekkejä" mitkä eivät oikeen nappaa.

Ladattavat nelosen mapit menis heti ostoon.

Veikkaan että 2010 Spring season GB:ssä alkaa olemaan jo paljon aktiivisempi CoD4:n parissa kuin nyt eli luulen, että porukka palaa siihen takaisin ajallaan. Se jokin tästä puuttuu, mutta kyllä tätä nyt pelaa ja toki voisi luetella paljonkin huonoja asioita, mutta nyt ei jaksa.

S&D-only optio olis aika ehdottoman hyvä saada noihin ladderi-saiteille pian. Publa on shittiä tässä pelillisesti, mutta onhan sielä aina välillä hauska kämppiä se chopper gunneri ja latoa siitä 150 tappostreakki. Kuka tulee pelaa nelosta joku päivä?

Ite veikkaan, että tätä tullaan pelamaan kuin cod4 aikanaan. Niin paljon saavutettavaa publalla, että tästä ei vähään aikaan suuri yleisö päästä irti, en aio minäkään päästää aikaisemmin kuin kymppi prestige on naulakossa johon on vielä lähes kymmenisen pelipäivää matkaa, jos jatkan samaa tahtia mitä nyt.

Klaanipelejä on tosiaan alle viikko pelattu joten aika aikaisin luovutat. SD on paras pelimuoto mutta mapit ei oo niin hyviä, että kaikki soveltuis SD:hen kun näitä "downpoureja" tuntuu löytyvän. Muutama all modes matsi takana (CG ja GB) ja täytyy sanoa niiden olleen yllättävän hyviä.

Kannattaa antaa aikaa pelille, eihän nelosen ekoissa ladduissa ees bannattu mitään joten kaikki aikanaan.

btw dominaatiossa vituttaa ne sällit ketkä istuvat talojen rappusten päällä kun ovat 100-20 häviöllä ja heitä dominoidaan. Silloin on luvallista haukkua cämppereiks ja toinen on SD:n respaan jääminen ekaan puskaan proneen. Naurattaa aina välillä vetää predatori toisen respaan 10sec rundin jo alettua ja vetää triple kill siitä.

EDIT: Invasion ja Skidrow hyviä SD mappeja Karachin mukana.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tätä ketjua lukiessa saa väkisinkin sellaisen kuvan, että kaikki suomalaiset on helevetin kovia codittajia kun kaikilla on hurja KDR ja kaikki saa nukeja eikä kukaan kämpi ikinä. Jos publalla tulee joskus takkiin niin se on tietysti vain lagin ja istuvien tiimitovereiden syytä.

Itse pelistä sen verran, että ensimmäisen peliviikon jäljiltä ei MW2:ssa tunnu olevan oikein yhtään mappia jossa olisi "klassikon" ainesta. Ei ole kenttiä joita on ilo pelata sekä hyökkäyksessä että puolustuksessa a la Crash, Backlot, Strike jne. No, ehkäpä ajan myötä ne jyvät erottuvat akanoista, eipä muistaakseni nuo nelosenkaan huippumapit heti ensimmäisen viikon aikana erottuneet edukseen.

Mun kokemukset noista random-suomalaisista, joita servuilla tulee vastaan: voittavalla puolella ollessaan saattavat pysyä kauemmin kuin sen yhden pelin. Jos taas häviö tulee, niin sit lähdetään hyvinkin äkkiä pakoon. Sama pätee tosin muihinkin, mutta ei suomalaiset mitään superpelaajia ole, vaikka niin antavatkin aina ymmärtää. Vaikka ite oon aikamoinen statsihuora, lähinnä kd-ration takia, niin en mä silti jaksa häviön, huonon päivän tai servulla olevien parempien pelaajien takia lähteä, ellei sitten ihan tajuton lagitus ole. Silloinkin tulee lähdettyä lähinnä pelin ensimmäisten 30 sekunnin aikana.

Mapeissa on kyllä muutama, joita pelaa mielellään. Ehdottomasti paras on afghan. Pari muuta hyvää on derail ja skidrow (vaikka skidrow tuntuukin menevän välillä ihan tajuttomaksi kämpiksi). Sitten taas ne ehdottomasti kauheimmat mapit: estate ja invasion. Estate pelkästään sen ansiosta, että ylhäältä lähtevät menevät automaattisesti sinne taloon istuskelemaan. Invasion on surkea ihan vaan siitä syystä, että siellä niitä reittejä on ihan liikaa. Menee maku pelaamisesta kyllä noissa 2 mapissa.

Edit: Heh, eipä siitä 10 prestigestä mitään mullistavaa saa, ei näytä saavan yhtään mitään erityistä. Ainoastaan 10 custom-slottia siihen mennessä. http://www.youtube.com/watch?v=SycegZ40Zqg
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ehkäpä siksi, koska BF ei ole yhtä nopeatempoista kuin COD4/MW2. Kyllä tän pelin nopeasti oppii ja alkaa killstreakeja tulemaan, kunhan malttaa pelata hiukkasen enemmän

Ton takia tämä mp on menty pilaamaan! Jengi pelaa liikaa noiden killstreakien takia. Joka johtaa taas siihen että nyylätään vaan jossain "nurkassa" ja pelataan muutenkin "vittumaisesti"! Onko tässä mp:ssä tavoiteltavissa muuta kun vaan noi ylivoimaset streakit? Ei mitään muuta?

Noh, ehkä joku voi olla ylpee siitä kun saa kikkailtua noilla koptereilla yms. hyvät statsit... Ei niinkään ne taidot vaan...

Sp: 8/10
Mp: 5/10
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mikäköhän olisi nopein tapa suorittaa noita ase challengeja, suoritatteko aina yhden loppuun (10 000exp), eli myös nuo bullet penetration tapot, 40kpl? Auttaako tuo Thermal sights attachment jotenkin niiden metsästykseen?

Minkälaisilla Kill Streak-yhdistelmillä pelailette tätä peliä? Itse olen vaihdellut niitä challengeja silmällä pitäen. Suurimmaksi osaksi pelaan Ground War-osiossa, joten sitä silmällä pitäen kyselen.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tässä kun olen kymmenkunta tuntia pelannut mp:tä, huomaan olevani keskinkertainen tai hieman sitä huonompi mw-pelaaja. Kuitenkin olen keskivertoa parempi, ehkä jopa hyvä battlefieldeissä. Mistähän moinen johtuu? Ajoneuvot on tietenkin yksi syy, mutta eipä niitä aina tule käytettyä. Jollain tavalla bäfien pelimekaniikka sopii mulle paremmin kuin mw:n. Miksi se näin on, en tiedä. Pidän kyllä molemmista, mw:t ei vaan suju...

Johtuu siitä, että CoD:issa ei tarvitse tähdätä niin paljon kuin esim. BF1943:ssa jolloin huonommillakin peukaloilla varustettu jantteri pärjää.
1943 oli mainio esimerkki siitä miten pahasti p90 sperjjerit kynti kun olis pitänyt osata ampua kertalaukeavalla kaukaa.

Niin no tokaan vois kenties jäädä, kun toi lisä classi on aika hyödyllinen mm. Search and destroyssa.

Muuten kattooko kukaan youtubesta noita chromebanditin S&D pelivideoita. Se on hyvä pelaamaan ja sil on aika asiallista kommentointia. Niistä videoista saan aika hyviä vinkkejä miten sijotun just eri S&D matseissa. Se teki myös cod4:sessa niitä sen videoita ja niit oli mukava katella jos ite ei pystyny pelaa, vaik esim. illalla.

Tämä mielestäni kertoo kaiken oleellisen SD:stä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pyöriikö tossa free for all pelimuodossa muut mapit kuin Estate, Afghan, Favela, Highrise, Rust, Scrapyard, Terminal? Itse en ainakaa ole muita päässy pelaamaan vaikka aika urakalla on tullu tahkottua.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

aijjaa :eek: minkähän takia toi sit pyörii mulla 1080p:nä, vaikka mulla on tuolta näyttöasetuksista kaikissa rastit? eikös sen pitäs olla 720p peli?
Kysyit natiiviresoa. Pleikkari osaa kyllä skaalata MW2:n vaikka 1080p:ksi, mutta ei se pelin natiiviresoon mitenkään vaikuta.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tätä ketjua lukiessa saa väkisinkin sellaisen kuvan, että kaikki suomalaiset on helevetin kovia codittajia kun kaikilla on hurja KDR ja kaikki saa nukeja eikä kukaan kämpi ikinä. Jos publalla tulee joskus takkiin niin se on tietysti vain lagin ja istuvien tiimitovereiden syytä.

Itse pelistä sen verran, että ensimmäisen peliviikon jäljiltä ei MW2:ssa tunnu olevan oikein yhtään mappia jossa olisi "klassikon" ainesta. Ei ole kenttiä joita on ilo pelata sekä hyökkäyksessä että puolustuksessa a la Crash, Backlot, Strike jne. No, ehkäpä ajan myötä ne jyvät erottuvat akanoista, eipä muistaakseni nuo nelosenkaan huippumapit heti ensimmäisen viikon aikana erottuneet edukseen.

Hiukan kismittää tuo pelisivustoilta (GB, CG) toistaiseksi puuttuva Search & Destroy -optio. Voisi kai suomiklaanien kesken ottaa vähän SnD-friendlyä lähitulevaisuudessa.

Noista kentistä täysin samaa mieltä.Ainoo missä tykkään juoksennella SD:ssä on vain afghan ja estate.Kentät ollu ittelle ainaki helvetin iso miinus peliin, toivottavasti mappipakeis tulis edes muuta hyvä kenttä.

ja äske afghanis 17-0 sd:ssä ja chopper gunner <3
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kysyit natiiviresoa. Pleikkari osaa kyllä skaalata MW2:n vaikka 1080p:ksi, mutta ei se pelin natiiviresoon mitenkään vaikuta.

totta, mutta tarkotin sitä, että minkatakia plege skaala sen 1080p:ksi? kun natiivi reso on 1024x600, nii eikös sen pitäs skaalata se aina siihen "lähimpään" eli tässätapauksessa 720p?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

totta, mutta tarkotin sitä, että minkatakia plege skaala sen 1080p:ksi? kun natiivi reso on 1024x600, nii eikös sen pitäs skaalata se aina siihen "lähimpään" eli tässätapauksessa 720p?
Ei, vaan se riippuu Pleikkarin näyttöasetuksista ja siitä, millä logiikalla pelikehittäjät ovat skaalausasetukset valinneet. Jotkut pelit (esim. GTA4) laittavat oletuksena 720p-tilan, vaikka 1080p olisikin valittu ja jotkut (esim. tämä MW2) ottavat suoraan sen "parhaan" (eli suurimman) mahdollisen tarkkuuden.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ei, vaan se riippuu Pleikkarin näyttöasetuksista ja siitä, millä logiikalla pelikehittäjät ovat skaalausasetukset valinneet. Jotkut pelit (esim. GTA4) laittavat oletuksena 720p-tilan, vaikka 1080p olisikin valittu ja jotkut (esim. tämä MW2) ottavat suoraan sen "parhaan" (eli suurimman) mahdollisen tarkkuuden.

aaa okeii! nyt hiffasin :D ollu vähä väärä käsitys. mulla on ollu aina sellane käsitys että kun kaikki näyttötilat on valittuna (niinkuin FULL HD telkulla pitäisikin) niin natiivireso määrittää sen suoraan mihin resoon se pelin skaalaa, eli lähimpään (eli 720 tai 1080). mutta joo, hyvä et tääki selkiintyi :)

mun ymmärtääkseni kuitenkin pitäs aina pelata sillä, minkä pelintekijät ovat oletukseksi valinneet? eiköstä vain?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

mun ymmärtääkseni kuitenkin pitäs aina pelata sillä, minkä pelintekijät ovat oletukseksi valinneet? eiköstä vain?
Sanotaan näin, että ainakin vähimmällä vaivalla sillä lailla pääsee. Ja hyvin harvoin lopputuloksessa mitään mainittavia eroja edes huomaa, vaikka käyttäjä käsin pakottaisikin skaalatun reson johonkin muuhun kuin mikä oletuksena on käytössä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Noista kentistä täysin samaa mieltä.Ainoo missä tykkään juoksennella SD:ssä on vain afghan ja estate.Kentät ollu ittelle ainaki helvetin iso miinus peliin, toivottavasti mappipakeis tulis edes muuta hyvä kenttä.

ja äske afghanis 17-0 sd:ssä ja chopper gunner <3

Samaa mieltä, noi kentät on selkeä miinus, erityisesti ne Brasiliaan sijoittuvat. Saman luokan aseet tuntuu liian samanlaisilta ja konepistoolilla saa listittyä kaverin helposti vaikka olis melkein toisella puolella kenttää. Perksejäkin on liian vähän ja veri on korvattu jollain ilmaan lennähtävällä tukulla seteleitä. Käsittämätöntä... Saakohan tuota säädettyä jostain valikoista? Eipä ole silmään osunut. Kyllä se näin on, että cod 4 on edelleen vaan paras peli.
 
Ylös Bottom