viljamimiami
New Member
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]
Itse voin kyllä sanoa käsi sydämellä, että en campi ja jos menee paskasti syytän vain omaa tyhmyyttäni/ratkaisuja toiminnan keskellä.
Ja sinulla on helvetin hyvä mappi maku. Nuo kentät olivat aivan ehdottomat suosikit nelosessa(varsinkin crash) ja toivoisin, että näkisin nuo karttapakettina. Helposti voisin pulittaa 10e siitä, että saisin nuo kentät tähän peliin. Kartat on omasta mielestä paljon parempia keskiarvoltaan, kuin nelosessa. Nelosessa sait pelata 3 täysin surkeaa kenttää ja sitten yhden hyvän väliin. Tässä ei ole omasta mielestä vain yksi kenttä, jota ei mielellään pelaisi ja se on Rundown. Miljoona ikkunaa ja taloa, joissa periaatteessa porukka istuu ja tähtäilee kujille ja silloille jne.
Tätä ketjua lukiessa saa väkisinkin sellaisen kuvan, että kaikki suomalaiset on helevetin kovia codittajia kun kaikilla on hurja KDR ja kaikki saa nukeja eikä kukaan kämpi ikinä. Jos publalla tulee joskus takkiin niin se on tietysti vain lagin ja istuvien tiimitovereiden syytä.
Itse pelistä sen verran, että ensimmäisen peliviikon jäljiltä ei MW2:ssa tunnu olevan oikein yhtään mappia jossa olisi "klassikon" ainesta. Ei ole kenttiä joita on ilo pelata sekä hyökkäyksessä että puolustuksessa a la Crash, Backlot, Strike jne. No, ehkäpä ajan myötä ne jyvät erottuvat akanoista, eipä muistaakseni nuo nelosenkaan huippumapit heti ensimmäisen viikon aikana erottuneet edukseen.
Hiukan kismittää tuo pelisivustoilta (GB, CG) toistaiseksi puuttuva Search & Destroy -optio. Voisi kai suomiklaanien kesken ottaa vähän SnD-friendlyä lähitulevaisuudessa.
Itse voin kyllä sanoa käsi sydämellä, että en campi ja jos menee paskasti syytän vain omaa tyhmyyttäni/ratkaisuja toiminnan keskellä.
Ja sinulla on helvetin hyvä mappi maku. Nuo kentät olivat aivan ehdottomat suosikit nelosessa(varsinkin crash) ja toivoisin, että näkisin nuo karttapakettina. Helposti voisin pulittaa 10e siitä, että saisin nuo kentät tähän peliin. Kartat on omasta mielestä paljon parempia keskiarvoltaan, kuin nelosessa. Nelosessa sait pelata 3 täysin surkeaa kenttää ja sitten yhden hyvän väliin. Tässä ei ole omasta mielestä vain yksi kenttä, jota ei mielellään pelaisi ja se on Rundown. Miljoona ikkunaa ja taloa, joissa periaatteessa porukka istuu ja tähtäilee kujille ja silloille jne.