Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kun se kööri rynnii halliin sisään ni ekan tapon jälkeen ruutuun paukahtaa 4suora ja aseen tilalle ilmestyy se saatanan merkkisavu:D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tekstuureja ladataan sitä mukaa kuin tulee tarvetta eikä kaikkea sälää yhdellä kertaa. Lyhentää latausaikoja ja mahdollistaa entistä isompien kenttien ja parempien grafiikoiden luomisen.

Saisi tulla mahdollisuus tallentaa osa datasta kovolle, ettei bd-asema sano sopimustaan irti jatkuvalla latailulla. Ei pitäisi asema ääntäkään pelailun aikana kovolta ladattaessa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

vV_OOKAMi_Vv sanoi:
Porukan kanssa kun vallataan lippua teemme niin että kaikki hajaantuu ja kun kämppääjä ampuu yhden ja paljastaa sijaintinsa muiden on helppo tappaa se sinne syvennykseensä . Itse en pahemmin uskalla lähteä valtaamaan niitä lippuja (Iiiiik! :D) joten jään katselemaan kauemmas ja varoittelen vihuista tai tapan ne jos mahdollista. Ehkä jotain hyötyä siitäkin. :p

Sinä olet juuri sitä striikkaaja tyyppiä, joka saa kiroamaan lippu vallatessa, idiootti seisoo vieressä ja vastapuoli ehtii heittää kranun...

Onko striikkaaja termi jo lanseerattu? Vois olla myös TdmIdioottiPelaamassaDominaationia eli TIPD lyhyesti. :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko jossain olemassa listaa noista aseiden tehoista? Vai mistä olet nuo katsonut?
Olisi mielenkiintoista tietää juuri tuo että miten äänenvaimennin yms. vaikuttavat aseen tehokkuuteen?
Vaikuttaisi myös create class touhuihin.

Ei oo olemassa virallista (tai siis sitä epävirallista) oikeaa listaa aseiden tehoista, mutta porukka on aika hyvin testannut noita aseita. Esim. 35hp damage on todettu sillä, että se ja 34hp on ainoat, joista ei voi stopping powerilla tulla 2 osuman tappoa. Sitä cod4-tyylistä listaa ei välttämättä koskaan nähdä, kun aseisiin liittyvät tiedot on laitettu sellaisiin tiedostoihin, joita ei vissiin kovin helpolla saa purettua/aukaistua.

Äänenvaimentimen vaikutus aseen tehoihin on ilmeisesti vain juuri snipuissa. Muissa aseissa se vaan vähentää sitä aseen maksimidamagen kantomatkaa cod4-tyyliin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sinä olet juuri sitä striikkaaja tyyppiä, joka saa kiroamaan lippu vallatessa, idiootti seisoo vieressä ja vastapuoli ehtii heittää kranun...

Onko striikkaaja termi jo lanseerattu? Vois olla myös TdmIdioottiPelaamassaDominaationia eli TIPD lyhyesti. :D

Dominaatiota on vaan niin kiva pelata TDM:n hengessä. :D Ei mua tosin tarvii kirota. Vitsillähän minä vaan. :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sinä olet juuri sitä striikkaaja tyyppiä, joka saa kiroamaan lippu vallatessa, idiootti seisoo vieressä ja vastapuoli ehtii heittää kranun...

Onko striikkaaja termi jo lanseerattu? Vois olla myös TdmIdioottiPelaamassaDominaationia eli TIPD lyhyesti. :D

No pitäisikö Dominationin olla sata lasissa lipulta lipulle juoksemista. Tai sitä että otetaan lippu ja koko jengi makaa siinä sen ympärillä ja vahtii ettei kukaan vihollinen eksy omasta makailu ringistään... Voi että kun olisi kaikkien aikojen mahtavin pelimuoto! (sarkasmia) Eikös se ole ideana se jotkut menevät siihen lipulle valloittamaan ja toiset puolustavat häntä. Vai sinun mukaan koko jengi juoksee lipulle ja toivoo että vastustajat eivät huomaa. Ja kyllä se on paljon hauskempaa että saa tappoja vaikka ei niillä voittoa tipu.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko muilla alkanu peli kaatuilemaan tuon 1.04 patchin jälkeen? Itsellä nyt kaksi kertaa jäätyny aivan totaalisesti koko pleikkari kesken kaiken. Ensimmäisellä kerralla juuri kun ottelu päättyi ja lobby aukesi ja tokalla kertaa kun matsi oli lähtölaskennassa. Tainnu joku kupru päästä patchiin vahingossa IW:n pojilla. Olen tuossa jäätyilyjen välissä poistanut patchin ja asentanut uudelleen, mutta ei näköjään auttanut.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jepsistä TDM Ihku Pelaamassa Dominaatiota!! v(^.^)v
Työt loppuu justiinsa ja taas pääsee pistää MW2ta tulille. See jyy in domination, minua ette lipuilla näe. Vaan minäpä näen teidät. Hahaa! :D;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kämppi = puolustus ja puolustus = kämppi

Harvoin sitä tulisi mieleen tosiaan oikeastikaan lähteä haahuilemaan puolustuspaikalta vihollisen tulosuuntaan tai kiertelemään tannerta.

Jos tällaisessa pelissä puolustaminen ärsyttää niin on sitten väärässä pelissä... Kannattaa vaihtaa vaikka Little Big Planetiin.

Melko tapahtuma rikasta ois tämä peli jos kaikki olisi "puolustus" linjoilla. Lähinnä rasittaa se, että astut huoneeseen, niin pitäisi nanosekunnissa pyörähtää ympäri campereiden takia. Ite käytän samaa taktiikkaa, kuin CoD 4, elikkä juostaan kenttää ympäri pudotellen vihollisia ja sitten vaihdetaan suuntaa ja silti K/D-ratio on kohtalainen eli 2 luokkaa.
Pikku camppi on ihan järkevää taas välillä esim. juuri tuo, että huomaa lössiä juoksevan taloon jossa satut juuri olemaan, niin totta kai sinne sisälle jäädään odottelemaan...tyhmä ei pidä olla. Toisin, kuin nämä jotka menee vain johonkin nurkkaan odottelemaan, että ne viholliset tulee on aika hermoja rasittavia.
Joku sanoi, että tuntuu, että huijaa jos jää pariksi sekunniksi paikoilleen. Itellä ei tunnu huijaamiselle vaan tuntuu, että ei ansaitse niitä hyviä statseja esim TDM:ssä jos istahtaa liikaa :rolleyes:

Niin ja eikös silencer rupea vaikuttamaan vasta tietyn matkan jälkeen esim jossakin 100metrissä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

1.04 pävitys ei sekään nyt ihan virheetön tainnut olla.. ainakin huomasin että M9 pistoolin hedu challengen se veti nollille ja laitto sen lukkoon eikä pysty sitä tekemään. Pikku juttu, mutta kumminkin :rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Melko tapahtuma rikasta ois tämä peli jos kaikki olisi "puolustus" linjoilla. Lähinnä rasittaa se, että astut huoneeseen, niin pitäisi nanosekunnissa pyörähtää ympäri campereiden takia. Ite käytän samaa taktiikkaa, kuin CoD 4, elikkä juostaan kenttää ympäri pudotellen vihollisia ja sitten vaihdetaan suuntaa ja silti K/D-ratio on kohtalainen eli 2 luokkaa.

Jooh, mulla sama taktiikka ja kd-ratio päälle 2. Mut eipä sitä kauaa jaksa, kämppilinjalle lähden itekin. Oon kyllästynyt noihin surkeisiin mappeihin monine piilopaikkoineen, ettei jaksa enää juosta tapattamassa itseään. Cod4:ssa ei ollut sentään niin monia piilopaikkoja ja reittejä, joista pääsi yllättämään sen ainoan pelaajan, joka pelissä liikkuu.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jooh, mulla sama taktiikka ja kd-ratio päälle 2. Mut eipä sitä kauaa jaksa, kämppilinjalle lähden itekin. Oon kyllästynyt noihin surkeisiin mappeihin monine piilopaikkoineen, ettei jaksa enää juosta tapattamassa itseään. Cod4:ssa ei ollut sentään niin monia piilopaikkoja ja reittejä, joista pääsi yllättämään sen ainoan pelaajan, joka pelissä liikkuu.

Mutta toi toimii myös hyvin toisin päin, monta reittiä mistä kiertää kämpperin selkään ja survasta moralla niskaan ja t-bagit päälle.
Ainoo mappi periaatteessa on toi Scrapyard siinä kun lähtee liikkumaan on nopeesti miinuksilla
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Voihan tuota dominationia pelata monella eri tavalla, mutta voitoista sen yleensä näkee kuinka "oikein" on tullut pelattua.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Voihan tuota dominationia pelata monella eri tavalla, mutta voitoista sen yleensä näkee kuinka "oikein" on tullut pelattua.

Jep, jos porukasta löytyy aktiivisia lipunryöstäjiä tulee omaa pelityyliä muutettua enemmän lippuja suojeleviksi. Päinvastaisessa tilanteessa sitten mennäänkin pää edellä lippujen perässä. Kaikkia tarvitaan, myös niitä TDM-pelaajia sitomaan vihuja ja antamaan tilaa muille.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tosiaan, tuo kämppääminen on hiukan rasittavaa ja toisaalta ymmärrettävää. MUTTA...

Jos käydään lippuraiskaajaksi = odotetaan lipulla että vastustaja lipun valloittaa / sieppaa, raiskataa jätkä siihen paikkaan ja siitä hankitaa lippu takasin ja varmat pisteet kotiin ja tämä jatkuu ja jatkuu ja jatkuu... Ei minun mielestä kovin hyväksyttävää :/ tai sitten itsellä ei vaan mene jakeluun.

Kuolema parista kudista tai jopa yhdestä...tätä kutsutaan ukkelit Realistisuudeksi :) Itsellä mennyt jo maku noista missä saa tykittää parhaimmillaan lippaallisen ukkeliin joa sulkee pois sen ettei saa kunnon massakillejä..

Mutta jokainen pelaaja pelaa eri tavalla, kukin tablaa tyylillään :) Oma pelityyli tulee olemaan melko suoraviivaista ja toiminta täytteistä...kunhan tuo nyt saapuisi.

Btw...Löydyn tällä samalla nickillä mikäli joku haluaa lisäillä :) Hellyeah2k8
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Voihan tuota dominationia pelata monella eri tavalla, mutta voitoista sen yleensä näkee kuinka "oikein" on tullut pelattua.
Tämä on ainoa oikea tapa mitata oikein pelaamista. Sehän se juuri ärsyttääkin kun itse olet lipulla yksin ja jäät millin päähän lipun ottamisesta, kun tälläinen "suojelija" on seisonut vähän matkan päässä "suojelemassa".
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Älkää nyt puhuko mistään lippaallisesta CODin kohdalla. Se vaan on fakta että tässä uudessa pelissä jeppe kuolee ilman stopparia herkemmin. Saati sitte sen kanssa. Ei siinä kämppäilyssä muuta pahaa ole kuin se että liika on liikaa. Ja nyt ne kämpperit on niitä ketkä ennen vielä uskalsi pelata aktiivista peliä. Edes hiukan. Search and destroy on sitte ihan erikseen. Kyllä siinä saa viisaasti kämppiä.

Kyllä dominationiin sopii pelityyli kun pelityyli. Kaikkia siinä toki tarvitaan. Se että valtaajat saa enemmän kunniaa pantuaan itsensä likoon, on oikein ja näkyy tulostaululla. Mut pelkkä frägääjä jossain kentän reunalla on täys huora ja paskahousu. Menkööt pelaa TDMia! Piste!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Eikö kukaan puhu täällä yksinpelistä enää? ;o

Mut kuitenkin. Tänään saapui peli postissa ja tuli pelattua noin 2,5 h ajan tonne Act II:een asti. Jonnekkin
Burger Towniin jäin...

Aika hauska, että
'Soap' MacTavish on nykyään pelaajan "komentajana", eikä tällä itse pelata. Ainakaan vielä. Kummastuttaa kyllä, että oon jo Act II:ssa, enkä oo vieläkään Soapin saappaissa. Kait sillä ei sit pelata koko pelissä? Mut aika hauska oli siinä lumikentän alussa havaita, että Soaphan se siinä, muttei itse ohjattavissa...

MacTavishko ei nykyään ole enää S.A.S.:issa, vaan jossain ihme tiimissä, mikä se nyt olikaan...?
Ja sitten kysymys, että
pelin alussa pelattiin jollakin amerikkalaisella, ja mä muistelin että sen nimi ois ollut tuo joku Joseph... Mut sit se CIA:n agentti olikin joku Joseph, että liittykö se muka CIA:han, vai käsitinkö vaan väärin? Sithän tää kuoli ja nyt amerikkalaisilla pelataan jollakin kokelaalla, "Private Gary 'Roach' ...joku...", vai?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom