Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

ku tohon 70 leveliin tarvitaan 2,500,000 tai jotain sinnepäin xp:tä, niin eiks se oo enemmän ku cod 5? Cod 5 piti saada 150,000 xp:tä et sai prestigen ja jos ny laskeskelisin et niinku tos ois xp:t niinku cod5 niin se jaetaan 10:llä ku on 10-kertaset pisteet ja siit tulee 250,000

Oonkohan oikeessa :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Spawnkillaat? Oliko tämä kenties huono vitsi?

Jos tosiaan pyörit spawnissa tapat jengiä heti kun ne spawnaan niin mikä siinä tekee sinusta hyvän pelaajan?
Eikös se tee sinusta lähinnä säälittävän pelaajan?

Oli miten oli. Jokainen tyylillään :)

Ei waan spawn-campperin, joka luokitellaan pahemmaksi kuin nurkka-campperi johtuen siitä että nurkka-campperit vaan on, mutta spawn-campperi tekee suunnattomasti tuhoa pelin "reiluuden" nimissä. Tästä syystä on painkiller laitettu peliin jotta saa edes spwnata rauhassa. Ja yksi lisä syy pelata S&D kuin respa mutoja koska tässäkin spawn systeemi joissain mapeissa yhtä helppo "exploittas" kuin aijemmissa codeissa. Ei se väärin ole mutta etikettiin eikuulu spwan-camping muuta kuin Free for all( a.k.a DM) ja 1vs1 peleihin, Tiimi pohjasissa peleissä spwan killing ja kämping on moraalisesti väärin. LoL
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tuli tehtyä yks kauhee juttu. En tiiä uskallanko kertoa. Meinaan hävettää ihan vietävästi, mutta nyt on rynkyssä haulikko. Oi että on nannaa.

Eikö tuota pirun rynkkyhaulikkoa saa muulla konstilla kuin tuubbimalla. Edelleenkin tuubilla saa ihan liikaa lämää aikaiseksi ilman että se vaatisi mitään erityistä osaamista. Tekis niin mieli hommata haulikot joka rynkkyyn mutta ei tuota tuubbimisen häpeää tahdo kestää.:(

Ärsyttävä challenge.:mad: Ärh!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kattokaapa video youtubesta ja pistäkää hakusanaks; Modern Warfare 2 sucks. Sit kattokaa ekaks se aito video. Sitä aitoa ollaan postattu aika mont kertaa. Sit kun teidän hämmennys ja ihmetys loppuu, nii kattokaa siitä semmonen pilaversio, jossa tyypillä on peruukki ja silmälasit päällä. En osannu linkittää, mut parhaat naurut saatte jos katotte sen pilaversion sen aidon jälkeen. Siinä videossa näkyy et mitä käy jos pelaa mw2:sta 17h putkeen. Ja se aito versio ei ole feikki. Se typerys ei ollu ite laittanu sitä videota nettiin vaan joku muu. Ite repesin joku 5 kertaa sille pilaversiolle. Niin ja joku voi sanoa sen termin nimen, jota käytetään kun tehdään vitsi jostain alkuperäisestä videosta. Mulle vaan tuli blackout. Oikeesti en pystyny lopettaa nauramista hetken sen jälkeen. :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tuli tehtyä yks kauhee juttu. En tiiä uskallanko kertoa. Meinaan hävettää ihan vietävästi, mutta nyt on rynkyssä haulikko. Oi että on nannaa.

Eikö tuota pirun rynkkyhaulikkoa saa muulla konstilla kuin tuubbimalla. Edelleenkin tuubilla saa ihan liikaa lämää aikaiseksi ilman että se vaatisi mitään erityistä osaamista. Tekis niin mieli hommata haulikot joka rynkkyyn mutta ei tuota tuubbimisen häpeää tahdo kestää.:(

Ärsyttävä challenge.:mad: Ärh!

Se on muuten peli jota pelaat,mutta toivottavasti selviät tästä pelimoraaliasi vaivaavasta kriisistä ja pystyt jatkamaan ilman suurempia omantunnon tuskia.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kattokaapa video youtubesta ja pistäkää hakusanaks; Modern Warfare 2 sucks. Sit kattokaa ekaks se aito video. Sitä aitoa ollaan postattu aika mont kertaa. Sit kun teidän hämmennys ja ihmetys loppuu, nii kattokaa siitä semmonen pilaversio, jossa tyypillä on peruukki ja silmälasit päällä. En osannu linkittää, mut parhaat naurut saatte jos katotte sen pilaversion sen aidon jälkeen. Siinä videossa näkyy et mitä käy jos pelaa mw2:sta 17h putkeen. Ja se aito versio ei ole feikki. Se typerys ei ollu ite laittanu sitä videota nettiin vaan joku muu. Ite repesin joku 5 kertaa sille pilaversiolle. Niin ja joku voi sanoa sen termin nimen, jota käytetään kun tehdään vitsi jostain alkuperäisestä videosta. Mulle vaan tuli blackout. Oikeesti en pystyny lopettaa nauramista hetken sen jälkeen. :D

Parodia? Linkittäminen taas on niinkin yksinkertaista kuin kopioi ja liitä. ;)

http://www.youtube.com/watch?v=Wgn2jugK_Hk

http://www.youtube.com/watch?v=cCJwlh8H-qw
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tuli tehtyä yks kauhee juttu. En tiiä uskallanko kertoa. Meinaan hävettää ihan vietävästi, mutta nyt on rynkyssä haulikko. Oi että on nannaa.

Eikö tuota pirun rynkkyhaulikkoa saa muulla konstilla kuin tuubbimalla. Edelleenkin tuubilla saa ihan liikaa lämää aikaiseksi ilman että se vaatisi mitään erityistä osaamista. Tekis niin mieli hommata haulikot joka rynkkyyn mutta ei tuota tuubbimisen häpeää tahdo kestää.:(

Ärsyttävä challenge.:mad: Ärh!
Se on muuten peli jota pelaat,mutta toivottavasti selviät tästä pelimoraaliasi vaivaavasta kriisistä ja pystyt jatkamaan ilman suurempia omantunnon tuskia.
Tähän täytyy todeta aivan sama, ei herran jumala..

Itse olen todellakin exp:tä kerätäkseni tottakai suorittanut nuo tuubi challenget ja täytyy myöntää että alkuun jännitti todella paljon ja kylmä hiki virtasi, mutta olen kuin olenkin saanut nukuttu yöni sen jälkeenkin..:eek:
Lisäksi jokaisen tällä tavalla hankitun tapon jälkeen olen hypännyt sohvan taakse ja tuijottanut kauhuissani television oikeaa yläkulmaa, että milloin joku vento vieras pixeleistä koostuva nimimerkki, johon en tule enää ikinä elämässäni törmäämään, teilaa tämän toimintani viestin muodossa, tätä tapahtuu hyvin usein ja television kuvaan onkin jo palanut jälki siitä. :eek:

Toki ymmärrän jos se aiheuttaa jollekin myös tällaisia reaktioita, jotta saa haulikon käyttöön..
YouTube - MODERN WARFARE 2 SUCKS (crazy kid)
Nyt v**** oikeesti, joku raja elämän ja pelin välille...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko siitä nyt tullut mitään varmaa tietoa, että mitä saa kun pelaa ne kaikki 10 prestigeä?

Joku täällä puheli jostain eminemistä?? Eikai oo totta? :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko siitä nyt tullut mitään varmaa tietoa, että mitä saa kun pelaa ne kaikki 10 prestigeä?

Joku täällä puheli jostain eminemistä?? Eikai oo totta? :D

No joku pc:llä haksasi itelleen 10 prestigen ja kaikki auki, mutta ei siinä näkynyt mitään "mullistavaa". Yhteensä 10 custom-slottia oli ainoo näkyvä ero perustasoon. Sit siitä saa niitä emblemeitä ja callsignejä. Ja olihan siellä ne muutamat uudet challenget.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

ku tohon 70 leveliin tarvitaan 2,500,000 tai jotain sinnepäin xp:tä, niin eiks se oo enemmän ku cod 5? Cod 5 piti saada 150,000 xp:tä et sai prestigen ja jos ny laskeskelisin et niinku tos ois xp:t niinku cod5 niin se jaetaan 10:llä ku on 10-kertaset pisteet ja siit tulee 250,000

Oonkohan oikeessa :D

Excel WAW:in XP:sta/Rank:
http://djwhitehouse.googlepages.com/CallofDuty5WorldatWarUnlockablesShee.xls

Ja nettisivu MW2:n XP:sta/Rank:
Call of Duty: Modern Warfare 2 - PC PS3 XB360/Multiplayer - WikiCheats

..eli kauemmin tulee menee joo.

WaW:ssa pääsin lv65 alle 2pv (44h), nyt laskeskelin että tällä vauhdilla lähes 3pv(70h) tosin vauhti tietty jonkin verran nopeutuu loppua kohden.

Itsellä Domia pelatessa 'keskituntiansio' n. 35000XP, mitäs muilla?

Entäs muissa pelimuodoissa?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Hmmm.Tiedätkos mita spawnkillaaminen on? Pelaan klaanini kanssa TDM ja DOMOO, ja jokainen meista hoitaa oman tonttinsa. Et voi olla vihollisen spawnissa (DOM) sillä jos olet, ne vaihtavat spawnipaikkaa toiselle puolelle mappia. Ja miten se on säälittävää? Koska kuolet koko ajan, etkä voi kunnolla liikkua? Se on yksi tapa pelata peliä ja hyodyllinen klaanimatseissa. Ja mita tuohon nurkkacampperiin tulee, niin tuohan on nyt naurettavaa. Ainoa tapa tuntea mapit on istua nurkassa. Jep siina mtn valittamista. "Life is Pain, GET OVER IT" Uskoiskohan sulta. Miksi valitat spawnkillaamisesta? The End;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

licorice_solid sanoi:
hoitaa oman tonttinsa. Et voi olla vihollisen spawnissa (DOM)klaanimatseissa. Ja mita tuohon nurkkacampperiin tulee, niin tuo "Life is Pain, GET OVER IT" Uskoiskohan sulta. Miksi valitat spawnkillaamisesta? The End;)

Katso viestin kolme vikaa kirjainta paljastaa viestin olleen satiirinen ;)

Nurkkakämpissähän ei oo mitään vikaa kunhan omalla puolella ei oon näitä koska kämpimällä ei voi voittaa.
Ja btw Domissa juuri voi kämppiä spawnin kun toinen jokkue on enää yhdellä lipulla ja ite ei änkee sinne ihan iholle niin ne spwnaa sinne koko ajan (ks. "exploit")
Ja jos viellä jatkan en MINÄ sanonut että säälittävää, sanoie "Ei waan spawn-campperin.."
Ja toi "ainoa tapa tuntea mapit on istua" hyvä että molemmat ollaan huumori miehiä. Ja ymmärretään toisiamme, että ei se spawn raiskaus reilua ole mutta ei se väärin ole. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itse olen todellakin exp:tä kerätäkseni tottakai suorittanut nuo tuubi challenget ja täytyy myöntää että alkuun jännitti todella paljon ja kylmä hiki virtasi, mutta olen kuin olenkin saanut nukuttu yöni sen jälkeenkin..:eek:

mitä tarkotetaan "tuubi zälentsi" :llä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

mitä tarkotetaan "tuubi zälentsi" :llä?

Challenge josta saat haulikon rynkkysi alle (samaan kohtaan kun nuubituubi) kun vedät 20 tappoa tuubilla. Pakko myöntää mutta itsekkin huorasin tänään Ground Warissa ton challengen että saisin AK47 mastery challengen tehtyä :eek:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Se on muuten peli jota pelaat,mutta toivottavasti selviät tästä pelimoraaliasi vaivaavasta kriisistä ja pystyt jatkamaan ilman suurempia omantunnon tuskia.

Tähän täytyy todeta aivan sama, ei herran jumala..

Itse olen todellakin exp:tä kerätäkseni tottakai suorittanut nuo tuubi challenget ja täytyy myöntää että alkuun jännitti todella paljon ja kylmä hiki virtasi, mutta olen kuin olenkin saanut nukuttu yöni sen jälkeenkin..:eek:
Lisäksi jokaisen tällä tavalla hankitun tapon jälkeen olen hypännyt sohvan taakse ja tuijottanut kauhuissani television oikeaa yläkulmaa, että milloin joku vento vieras pixeleistä koostuva nimimerkki, johon en tule enää ikinä elämässäni törmäämään, teilaa tämän toimintani viestin muodossa, tätä tapahtuu hyvin usein ja television kuvaan onkin jo palanut jälki siitä. :eek:

Toki ymmärrän jos se aiheuttaa jollekin myös tällaisia reaktioita, jotta saa haulikon käyttöön..
YouTube - MODERN WARFARE 2 SUCKS (crazy kid)
Nyt v**** oikeesti, joku raja elämän ja pelin välille...
No pelihän se on, mutta pitää muistaa että ruudun toisella puolella on myös ihan oikeita ihmisiä vastassa. Itse tuskin tuubichalleja pelaan läpi koska hatuttaa niin maan perkeleesti kun siellä joku toinen rämäyttää suoraan spawniin. Ihan siis yleisen viihtyvyyden takia ja että kaikilla olisi hauskaa pelata. Toi "tää on vaan peliä" on jo niin kulunut väite muinoisten cheattereiden suusta että hohhoijaa. "Mitä sitte jos cheattaan, tä on vaan peliä, get over it" Jotain herrasmiesmäisyyttä pl0x. (Joo joo, cheattaaminen ei ole verrattavissa tuubeihin mutta toi argumentti on silti perseestä)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

No pelihän se on, mutta pitää muistaa että ruudun toisella puolella on myös ihan oikeita ihmisiä vastassa. Itse tuskin tuubichalleja pelaan läpi koska hatuttaa niin maan perkeleesti kun siellä joku toinen rämäyttää suoraan spawniin. Ihan siis yleisen viihtyvyyden takia ja että kaikilla olisi hauskaa pelata. Toi "tää on vaan peliä" on jo niin kulunut väite muinoisten cheattereiden suusta että hohhoijaa. "Mitä sitte jos cheattaan, tä on vaan peliä, get over it" Jotain herrasmiesmäisyyttä pl0x. (Joo joo, cheattaaminen ei ole verrattavissa tuubeihin mutta toi argumentti on silti perseestä)

Peliä se vaan on! Mulle on aina ihan sama vaikka porukka huijais tai mitä ikinä tekeeki. Kunhan on hauskaa. Ja tuleepahan jotain uutta kateltavaa ku porukka lähtee leijailee jne. :D Medal of Honor Heroesissa (PSP) äijät leiju aina ilmassa ja tuli 100 lasissa nurkan takaa loputtomat panokset jossain superaseessa. Silti pelasin sitä. :D Ei hatuttanu, vaikka säälittävän olosia tyyppejä olivat. Varmaa valaan kokosen org.. origamin sai ne huijaajat ku onnistuivat tappaa mut.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Peliä se vaan on! Mulle on aina ihan sama vaikka porukka huijais tai mitä ikinä tekeeki. Kunhan on hauskaa. Ja tuleepahan jotain uutta kateltavaa ku porukka lähtee leijailee jne. :D Medal of Honor Heroesissa (PSP) äijät leiju aina ilmassa ja tuli 100 lasissa nurkan takaa loputtomat panokset jossain superaseessa. Silti pelasin sitä. :D Ei hatuttanu, vaikka säälittävän olosia tyyppejä olivat. Varmaa valaan kokosen org.. origamin sai ne huijaajat ku onnistuivat tappaa mut.

Juu, mutta kannattaa ottaa huomioon, että suurimmalla osalla pelaajista menee hermot epäreiluihin keinoihin. Nuubituubit ja tän MW2:n helikopterit ovat yksiä suurimmista ärsykkeistä joita olen FPS-peleissä tähän menneessä kohdannut. Battlefield: Bad Companynkaan ajoneuvot kuten tankit tai helikopterit eivät aiheuttaneet vastaavaa turhautumista.

Aivan mahtava peli muuten! :D
 
Ylös Bottom