Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

"Ton takia tämä mp on menty pilaamaan! Jengi pelaa liikaa noiden killstreakien takia. Joka johtaa taas siihen että nyylätään vaan jossain "nurkassa" ja pelataan muutenkin "vittumaisesti"! Onko tässä mp:ssä tavoiteltavissa muuta kun vaan noi ylivoimaset streakit? Ei mitään muuta?

Noh, ehkä joku voi olla ylpee siitä kun saa kikkailtua noilla koptereilla yms. hyvät statsit... Ei niinkään ne taidot vaan... "

No itse ainakin en campi missään nurkassa, jotta saan helit tai muut striket, vaan pelaan fiksusti. Rynnin eteenpäin tapan jäbän, sitten spawnkillaan, menen taakseppäi ja taas spawnkillaan. Ei se ole istumista, vaan viisaasti pelaamista. Jos koko tiimi ei saa mua tapettua, niin mitäs ovat niin surkeita. Toki ymmärrän pointtisi, että killstreakit saa ihmiset istumaan, mutta sille ei voi mitään ja se on sääli. Jos tämä viesti kohdistui minulle, että minä istuisin, niin ihan rauhassa voit pistää invite privaatti lobbyihin joskus, sillä olen klaanipelannu 1,5 vuotta ja GB ladderissa top25:ssä. En mitenkään kehuskele, mutta ylpeä olen siitä mitä olen saavuttanut ja näinpoispäin:)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Yksinpelistä taas (HEAVY SPOILERZ ALERT!)...
Tuli pelattua tänään nyt tuonne asti, että pääsin vankilakentän läpi. Oli kyllä totaalinen ylläri, että tää "Prisoner XXX" (mikälie numero) olikin Captain Price. ;O Oli niin hyvä hahmo ykkösessä ja ärsytti kun se näytti kuolevan MW1:n lopussa. Tai sitä elvytettiin siinä, niin aattelin että ehkä se selviäiski MW2:een, ja ihan pelin alussa (MW2:ssa) siellä lumikentässä, kun Soap poltti sikaria, niin luulin että se oli Captain Price. ;D Sit sain pettyä... Joten oletin tämän kuolleen ja tuli kyllä ihan pensaista tämä ylläri. Tosi kiva juttu. :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

onko tässäkään vielä täydellistä näppis ja hiiri tukea? ja mitä muuten pidätte pelistä verrattuna cod4? kokemukset pc-pelaajilta jotka on pelaavat cod1 olis jees, ei jaksas kuitenkaa sijottaa kuuttakyssää paskaan, niinku 4 ja 5 :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

uus päivitys tuli eilen ja sen jälkee ei oo toiminu taaskaa invitet special ops muodossa valittaa vaa jostai Errorista.onko kellään samoja ongelmia ja mikä auttais tohon?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

uus päivitys tuli eilen ja sen jälkee ei oo toiminu taaskaa invitet special ops muodossa valittaa vaa jostai Errorista.onko kellään samoja ongelmia ja mikä auttais tohon?


oman reitittimen tarkastus:)? mulla ainakin toiminut nyt ihan täydellisesti.

peli on täydellinen,mutta osa pelaajista osaa senkin pilata
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

oman reitittimen tarkastus:)? mulla ainakin toiminut nyt ihan täydellisesti.

peli on täydellinen,mutta osa pelaajista osaa senkin pilata

joo mut ennen päivitystä toimi vielä?ja yks kaveri ei pääs ja pelaa jos pistän invite enkä mäkään pääse sen peliin ? en tiä sit
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ihan KonsoliFINin uutisia lukemalla olisi selvinnyt, että tiedot pelin kieltämisestä ovat puppua. Peliä on kyllä sensuroitu Venäjän markkinoita varten johtuen tuosta eräästä kohtauksesta.

Pahoittelut, en huomannut tuota uutista täällä.
Hyvä esimerkki sitten siitä, että Ylekin on uutisoinnissaan sillointällöin väärässä !
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

No itse ainakin en campi missään nurkassa, jotta saan helit tai muut striket, vaan pelaan fiksusti. Rynnin eteenpäin tapan jäbän, sitten spawnkillaan, menen taakseppäi ja taas spawnkillaan. Ei se ole istumista, vaan viisaasti pelaamista. Jos koko tiimi ei saa mua tapettua, niin mitäs ovat niin surkeita.

Spawnkillaat? Oliko tämä kenties huono vitsi?

Jos tosiaan pyörit spawnissa tapat jengiä heti kun ne spawnaan niin mikä siinä tekee sinusta hyvän pelaajan?
Eikös se tee sinusta lähinnä säälittävän pelaajan?

Oli miten oli. Jokainen tyylillään :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

onko tässäkään vielä täydellistä näppis ja hiiri tukea? ja mitä muuten pidätte pelistä verrattuna cod4? kokemukset pc-pelaajilta jotka on pelaavat cod1 olis jees, ei jaksas kuitenkaa sijottaa kuuttakyssää paskaan, niinku 4 ja 5 :D

Ei se PeeCee versio kuutta kyssää maksa. Siinä on hiiri tuki. Tässä ei ole. Ja tää on yhtä paska kun COD4, ehkä vähä enemmän sattumia joukossa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nyt on pelailtu yksi päivä peli-ajassa, ihan hyvältä vaikuttaa mutta yhtä asiaa ilman en kyllä lähe pelailemaan, nimittäin suomalaista partya.
Aina kun menee yksin pelailemaan publalle niin eihän siitä tule mitään, aina on omalla puolella niitä nuubi tuubereita taikka kämppiöitä.
Pelimuoto on Domination ja tyyppi niinkun kämppii omassa basessa koko pelin ajan, taikka sitten joku tulee servulle ja ei pelaa. Yritäppä siinä sitten yksin saada niitä fläggejä haltuun ja pitää kahta yhtäaikaa.
Sitten kun tulee inviä suomalaiseen partyyn niin jo alkaa tapahtua, kerrankin osaavaa porukkaa. Yleisestikkin suomalaisista voisi sanoa että on kyllä yksi 3:n parhaimman maan joukossa näistä sotapeleistä.
Hermot on jo monta kertaa mennyt ja itelle olen semmosen sopimuksen tehnyt että SP:ssä pelaillaan niin pitkään kun tulee suomalaisia sotalinjoille. Ja vapaasti saa ystäväpyyntöä pistää :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Että ku tää paska ei toimi kunnolla. Lähes koko ajan tippuu partyst pois, mikit ei aina kuulu ku joku yks sana, sais kyl lykätä niit päivityksiä tuloon prkl:mad:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Että ku tää paska ei toimi kunnolla. Lähes koko ajan tippuu partyst pois, mikit ei aina kuulu ku joku yks sana, sais kyl lykätä niit päivityksiä tuloon prkl:mad:

Haluutko äkkiä totaalisen shitin päivityksen vai hetken odottelulla päivityksen joka saattaa toimia. EN itse tiedä pitäisikö partyjen toimia normaalisti koska en pelaa partyissa mutta haluaisin joten saa lisäillä jos haluaa pelailla. Sori OT:sta
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Että ku tää paska ei toimi kunnolla. Lähes koko ajan tippuu partyst pois, mikit ei aina kuulu ku joku yks sana, sais kyl lykätä niit päivityksiä tuloon prkl:mad:

Tuon 1.04 patchin jälkeen meidän klaanilaisten kesken on tuo pelistä putoaminen kyllä vähentynyt HUOMATTAVASTI. Aina joskus ja jouluna saattaa joku pudota mutta paljon harvemmin kuin ennen sitä päivitystä. Eikä meillä ole ikinä ollut mitään mikkiongelmiakaan. Taitaa olla aika henkimaailman asioita näköjään nuokin ongelmat :confused:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Että ku tää paska ei toimi kunnolla. Lähes koko ajan tippuu partyst pois, mikit ei aina kuulu ku joku yks sana, sais kyl lykätä niit päivityksiä tuloon prkl:mad:

Ja host migration kusee ku porukka ps quittaa eikä lähe normisti pois ja pelit päättyy siihe :/
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ei se PeeCee versio kuutta kyssää maksa. Siinä on hiiri tuki. Tässä ei ole. Ja tää on yhtä paska kun COD4, ehkä vähä enemmän sattumia joukossa.

Hassua nähdä quassimon käyttävän sanaa paska tästä/COD4:stä.

Ja jottei menisi ihan OT niin tuossa pelatessa tuli huomattua yksi jännä bugi.. Invasion mapissa kun kävin aikamoisen suurta taistelua erään tankin vierellä, tipahdin yhtäkkiä kartan sisään, ylös katsottaessa näkyi vain kentän pohja ja ympärillä sumeaa. :D Hetken ajan siinä leijjuessani kartan pohjalla iski kuolema ja näytti sitä merkkiä mikä tulee kun tippuu liian korkealta. Ensimmäinen kerta kun tapahtu, ei niin häiritsevä kunhan ei ole toistuvaa, muuten kyllä meinas huvittaa.
 
Ylös Bottom