Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kyllä tuo DDM(domination deadmatch) jurppii vähäsen täälläkin. Useimmiten kuitenkin dominationissa on ihan reilu meininki joten ei tuo domination ihan turha laji ole. Ja on DDM:ssä semmoinen ääripään hunopuoli, että mitäs tähtäilet lipulle kun niitä ei ole kukaan kaappaamassa. Ilman omia lippuja domination on tavallista DM:ää. Aika usein, kun koko oma tiimi kämppii, tulee oltua ainakin oman tiimin ykkönen pisteissä. Ziikaan vaan missä kämpitään ja valtaan sitä samaa lippua kokoajan uudelleen ja uudelleen. Todellisuudessa rasittavaa hommaa, mutta minkäs teet kun oma tiimi kämppii sitä ainoaa omaa lippua aina siihen pisteeseen asti kunnes se on taas vihulla.

Sellasta ei oo kyllä tullu vastaan, että joku olis mitään hirmu pojoja vetänyt kämppimällä dominationissa. Voihan tuo olla mahdollistakin... Varsinkin kun tuosta saa liian isot tappopojot suhteessa valtaukseen. Kyllä valtauksesta pitäs saada vähintään semmoset +300.


Ja saakelimuutes noi sniperit tuntuu turhilta. Vissiin toi lagi tekee niistä sokkotussareita (taas kerran). Tuntuu, että tota lagia on vaikka sitten olis hostina tai ei. Killcam kyllä paljastaa miksi vihu osuu kivisenän taakse kierteellä, tai tyhjäksi ammuttu lipas kuullostaakin kolmelta laukaukselta. Tuon hostina olemisen olen päätellyt siitä, että joissakin matseissa kaikilla muilla on 3palkkia ja mulla 4. Silti on noissakin matseissa ollut sama lagi vaivana. Onko tuossa joku logiikka? Miksi hostillakin lagaa?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko tuossa joku logiikka? Miksi hostillakin lagaa?

Mä oon pannu merkille, et kun joku tietty jätkää tulee nurkan takaa vastaan niin alkaa kauhee lagi. Siis vaikka muuten ko. rundi toimii ihan normaalisti niin jonkun jätkän kanssa kasvotusten lagaa. Pelin jälkeen oon katellu et näillä on ollu keltasella palkit.

Miksköhän ton emp:n saa vasta kun killstreak on 15? Sain sen eilen ekaa kertaa 4 tapon kinder yllätysmunasta. Venttasin 5minsaa että vastustaja sais koneet taivaalle. Lopulta päädyin sit tiputtamaan sillä counter uavin. Mun mielestä toi emp pitäs tulla jostain 4 killstreakista kun ne koneetkin saa samalla määrällä taivaalle.

Ja eilen oli puhetta et hekot saa helposti alas. No joskus se on näin mut ei todellakaan aina. Tosi usein ukko spawaa suoraan siihen alle. Jos lähdet stingerillä tähtäilemään niin ehtii ehkä just ja just saamaan tähtäyksen lukkoon ja sit lähti henki. Ja tämä toistuu niin kauan kun hakkaa sitä päätä seinään.

Snipulla ei tee yhtään mitään jos siihen laittaa silun. Vaatii monta osumaa ja sen rekyylin kanssa se on hyvin vaikeata. Sit jos laittaa stopping powerin niin menettää cold bloodedin. Vissiin parempi vetää famaksella / silu ja sit cold blooded jos tykkää "sniputtaa".
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko tuossa joku logiikka? Miksi hostillakin lagaa?

Se on varmaan ominaisuus. Nelosessakin oli samaa vikaa. Kovin usein kävi niin, että killcamissa ei ite ollut ees ampunut, vaikka omassa ruudussa alko ampumaan ennen vihua.

Tässä mw2:ssa on ilmeisesti vielä muutettu tuota silleen, että kaikki tapahtuu, kuten pelaajan ruudulla käy. Eli hostin tapahtumat ei vaikuta. Joten lagisin voisi periaatteessa pärjätä yhtä hyvin kuin hosti. En tiiä, onko totta, mutta tämmöstä spekulaatiota on liikkeellä. Tollahan voisi hyvin kumota hostin edun, mutta kyllä sillä hostilla edelleenkin aika järkyttävä etu on.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tässä mw2:ssa on ilmeisesti vielä muutettu tuota silleen, että kaikki tapahtuu, kuten pelaajan ruudulla käy. Eli hostin tapahtumat ei vaikuta. Joten lagisin voisi periaatteessa pärjätä yhtä hyvin kuin hosti. En tiiä, onko totta, mutta tämmöstä spekulaatiota on liikkeellä.

Kuulostaa erikoiselta, mitenköhän tommonen voi toimia? Joskus tosin on niin että parhailla on ollut palkit jopa punasella ja kuitenkin tosi hyvät statsit. Näin on tosin harvoin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Miksköhän ton emp:n saa vasta kun killstreak on 15? Sain sen eilen ekaa kertaa 4 tapon kinder yllätysmunasta. Venttasin 5minsaa että vastustaja sais koneet taivaalle. Lopulta päädyin sit tiputtamaan sillä counter uavin. Mun mielestä toi emp pitäs tulla jostain 4 killstreakista kun ne koneetkin saa samalla määrällä taivaalle.

Tiesitkö mitä kaikkea emp:llä saa aikaan:

EMP: Deploys an Electromagnetic pulse that disables the enemies' HUD, radar and any other device that uses electronics (various attachments, C4, Claymores, Semtex, etc.)

Edit
>Ja eilen oli puhetta et hekot saa helposti alas. No joskus se on näin mut ei todellakaan aina. Tosi usein ukko spawaa suoraan siihen alle. Jos lähdet stingerillä >tähtäilemään niin ehtii ehkä just ja just saamaan tähtäyksen lukkoon ja sit lähti henki. Ja tämä toistuu niin kauan kun hakkaa sitä päätä seinään.

Käytä tätä perkkiä niin helpottuu:
Cold-Blooded: Undetectable by UAVs, air support, sentries and thermal
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Se on varmaan ominaisuus. Nelosessakin oli samaa vikaa. Kovin usein kävi niin, että killcamissa ei ite ollut ees ampunut, vaikka omassa ruudussa alko ampumaan ennen vihua.

Tässä mw2:ssa on ilmeisesti vielä muutettu tuota silleen, että kaikki tapahtuu, kuten pelaajan ruudulla käy. Eli hostin tapahtumat ei vaikuta. Joten lagisin voisi periaatteessa pärjätä yhtä hyvin kuin hosti. En tiiä, onko totta, mutta tämmöstä spekulaatiota on liikkeellä. Tollahan voisi hyvin kumota hostin edun, mutta kyllä sillä hostilla edelleenkin aika järkyttävä etu on.

Täällä ei kyllä tuommosta huomannu. 70% peleistä keltaisella ja meno sen mukaista.
killcamin mukaan harvemmin edes mun laukaukset näky. Jos yksin pelailen niin lähdenkin heti pelin alussa pois jos keltasella ja uutta etsimään.

Toistaiseksi melko paska maku suussa MP:stä..
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tiesitkö mitä kaikkea emp:llä saa aikaan:

EMP: Deploys an Electromagnetic pulse that disables the enemies' HUD, radar and any other device that uses electronics (various attachments, C4, Claymores, Semtex, etc.)

Käytä tätä perkkiä niin helpottuu:
Cold-Blooded: Undetectable by UAVs, air support, sentries and thermal


Enpä muuten itse asiassa tiennyt (tai ole ajatellut) että nuokin menee pimeeks mikä tosin on päivän selvä asia. Mut siltikin kun 4 killstreakin counter uavilla saa ton radarin myös pois ja kleikkoja / c4:sta tulee muutenkin harvoin vastaan niin suhteessa siihen toi 15 killstreak on mun mielestä paljon. Varsinkin kun tosiaan paljon pienemmällä killstreakilla saa jo tosi kovia apuja. Mut eipä tää nyt mikään iso epäkohta pelissä ole. Veikkaan kuitenkin et kellään maailmassa ei ole EMP:iä valittuna killstreakiks tai jos on niin on aika sekasin se kaveri.

Joo mul on snipulla tai cold blooded + stinger mut nyt kun otit puheeks niin voi olla et oon ollu niin paavo et en oo vaihtanu classia delatessa snipuks, en oo ihan varma. Chopper gunnerilla eilen ekaa kertaa pääsin kans täräyttelee niin ihmettelin kun oli vaan kolme punaista neliötä. Kyl siel mapissa näky pieniä vaaleita hahmoja erikseen ilman neliöitä joita sit tiputtelin. Niillä oli sit vissiin myös cold blooeded mut kyl ne näkee jos kattoo tarkkaan.

edit:

haulikkoa ei oo tullu mun mielestä kertaakaa vastaan ja joku 20h takana, taitaa olla aika huonoja tässä pelissä? Ite vedän P90 + rapid fire ahtaissa paikoissa, toimii. Sit vielä kun on se eka perkki et lataus on nopeeta niin toi on mun mielestä aika kova. Mitään tähtäimiä tohon smg;n ei oo järkee laittaa.

onko porukka muuten tehny niitä FMJ haasteita et saa extended mags? Tuntuu olevan suht vaikee löytää paikkoja mistä saa penetration killsejä, onko vinkkejä?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tiesitkö mitä kaikkea emp:llä saa aikaan:

EMP: Deploys an Electromagnetic pulse that disables the enemies' HUD, radar and any other device that uses electronics (various attachments, C4, Claymores, Semtex, etc.)

Ja luultavasti keino estää nuke. Ois kyllä siistiä, jos jaksais ottaa emp:n käyttöön ja sit joku vetäis innoissaan nuken. Ois emp valmiina ja estäis sen nuken. Vois vähän varmaan nukettajaa ottaa päähän. Mahdollisuus tohon vaan taitaa olla pienempi kuin lottovoitto. Pelannut vaikka kuinka paljon ja yhtään nukea en oo nähnyt ja ite ei jaksa sitä ottaa killstreakiksi.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ja luultavasti keino estää nuke. Ois kyllä siistiä, jos jaksais ottaa emp:n käyttöön ja sit joku vetäis innoissaan nuken. Ois emp valmiina ja estäis sen nuken. Vois vähän varmaan nukettajaa ottaa päähän. Mahdollisuus tohon vaan taitaa olla pienempi kuin lottovoitto. Pelannut vaikka kuinka paljon ja yhtään nukea en oo nähnyt ja ite ei jaksa sitä ottaa killstreakiksi.

Joo se vois ehkä olla, olis kyl aikamoinen valttikortti takataskussa kun tohon väliin kaivais empin :) Siin oli vissiin joku 8sek tms aikaa toimia kun nuken lähtölaskenta alkaa, joten pitäs vähän vajaan puolensekunnin välein lahdata porukkaa kun lähtee laskenta käyntiin. Tulee perkeleen kiire jos on sillä countdownin alkuhetellä 0 tappoo. Ylläriboksista niitä empejä ei näytä juuri tulevan.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kuulostaa erikoiselta, mitenköhän tommonen voi toimia? Joskus tosin on niin että parhailla on ollut palkit jopa punasella ja kuitenkin tosi hyvät statsit. Näin on tosin harvoin.

Joissakin PC peleissä on kuulemmas joku "ping back counter" joka laskee lagin mukaan osumia laskettaessa. Näin lagi tai "lag switchit" ei pilaa peliä

Yritän tässä hahmottaa lagia. Eli jos jollakin lagaa pahasti niin se voi näkyä muille diashowna johon on mahdotonta osua, koska kukaan ei tiedä lagaajan oikeaa olinpaikkaa. En ole ihan varma asiasta kuinka se menee, mutta jos hyvällä yhteydellä pelaava ampuu samaan aikaan lagaajan kanssa, niin lagaajan ase paukahtaa itse pelissä viimeisenä. Toisaalta jos molemmat ilmaantuvat toistensa eteen nurkan takaa, niin eikös lagaajan pitäis nähdä se toinen ekana, koska lagaajan kuvakulma on pingin verta edellä sitä missä se on itse verkkopelissä. Eli kun lagaaja jo näkee vastustajansa, niin sille vastustajalle lagaaja on vasta tulossa nurkantakaa näköpiiriin. Kiteytettynä hyvällä yhteydellä osumat menevät sinne mihin ne tähtää. Lagisella yhteydellä menevät viiveellä ohi. Mutta nurkan takaa ilmestymisissä lagittajat vievät 6-0. Ymmärsinköhän nyt oikein? Kommentoikaa tai selventäkää jos joku tietää asiasta paremmin.


Tuossa muistelin, että nelkussa tuli aikoinaan joku päivitys jonka piti korjata tuo sniperien osuma juttu sellaiseksi, että osuma tulee siihen missä se tähtäin on tähtääjän vinkkelissä. En muista mitään virallista juttua moisesta, mutta täällä foorumeilla siitä oli paljonkin läppää. Jos tuollainen oli jo nelkussa, niin miksei sitten tässä?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Enpä muuten itse asiassa tiennyt (tai ole ajatellut) että nuokin menee pimeeks mikä tosin on päivän selvä asia. Mut siltikin kun 4 killstreakin counter uavilla saa ton radarin myös pois ja kleikkoja / c4:sta tulee muutenkin harvoin vastaan niin suhteessa siihen toi 15 killstreak on mun mielestä paljon. Varsinkin kun tosiaan paljon pienemmällä killstreakilla saa jo tosi kovia apuja. Mut eipä tää nyt mikään iso epäkohta pelissä ole. Veikkaan kuitenkin et kellään maailmassa ei ole EMP:iä valittuna killstreakiks tai jos on niin on aika sekasin se kaveri.

onko porukka muuten tehny niitä FMJ haasteita et saa extended mags? Tuntuu olevan suht vaikee löytää paikkoja mistä saa penetration killsejä, onko vinkkejä?

EMP: Kerran tuli EMP vastaan, itsellä HBS/joku tähtäin missä ilmeisesti komponentteja, kleikat ja stinger, kaikki siis turhia, ruutu muuttui harmahtavaksi, tutka meni pois päältä ja mietin että mitä v#¤% tapahtuu, pystyin vain ampumaan lonkalta, en tiennyt missä vastustajat (paitsi tietty näkemällä :) ja ne ilmeisesti ties missä minä olin (aika tarkkoja pulsseja kun vihujen elektroniikka ei mene rikki, noh joo peliä tämä on vai onko tuollaisia oikeesti..).Kun sitten ajattelee että toi tapahtuu koko joukkueelle niin 15 on ihan ok, melkein sama asia kuin tapa kaikki vastustajat tai laita ne nurkkaan jäähylle ja valtaa itse lippuja. Esim Harriet (7 vs. 15 streak) on mielestäni ihan p#¤a koska itselläni aina stinger ja se tipahtaa yhdestä, tai siis ihan ok koska itselle aina 300xp .-). Kleikkoja yms tulee vastaan ihan kivasti, riippuu varmaan pelimuodosta, itse käytän sitä Scavengerin kanssa niin aina yhden asetettua saa uuden kuolleelta vastustajalta.

FMJ: joka mapissa on sen verran paikkoja että ei tota kannata ajatella, kun vihu menee seinän taakse niin seuraa sitä ruiskulla vaan, kyllä se risti ja lopux rasti K-sarakkeeseen kertoo missä mennään :) Blingillä tota voi pitää toisena muutenkin, antaa jonkin verran lisää poweriikin. Eikä 40 tappoo ole niin paljoa..
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

RäxBugs puolelta moro.
Ei nuo FMJ challenget niin pahoja ole. Itselläni on jo Scarista, augista ja Acr:stä nuo kaikki challenget. M21 Ebr:ään tarvii vielä pari tappoa.
Favela, Se toinen brasilia mappi (ei muistu mieleen), Termina ja Underpass mm. On sopivia mappeja FMJ-challengeille. Paljon vaan esteitä ja pintaa joista spreijata.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joissakin PC peleissä on kuulemmas joku "ping back counter" joka laskee lagin mukaan osumia laskettaessa. Näin lagi tai "lag switchit" ei pilaa peliä

Toisaalta jos molemmat ilmaantuvat toistensa eteen nurkan takaa, niin eikös lagaajan pitäis nähdä se toinen ekana, koska lagaajan kuvakulma on pingin verta edellä sitä missä se on itse verkkopelissä. Eli kun lagaaja jo näkee vastustajansa, niin sille vastustajalle lagaaja on vasta tulossa nurkantakaa näköpiiriin. Kiteytettynä hyvällä yhteydellä osumat menevät sinne mihin ne tähtää.

Toi pingihän ilmaisee aikaa, jonka pingipaketti tarttee sun pleikalta jollekin psn serverille ja takaisin. Jotenkin sen täytyy olla tossa pelissä sisällä. Toisin päin tää ei voi olla että peliserveri pingais pelaajia koska palomuurit blokkais varmaan melkein kaikkien kohdalla pingit pois.

Eiks kuitenkin ole niin että varsinaisen pelin ollessa käynnissä data ei kulje tuon psn:n palvelimen kautta vaan suoraan pelaajien välillä yhden pelaajan eli hostin toimiessa palvelimena. Siis p2p torrent liikenteen tapaan mitään varsinaista palvelinta ei ole. Periaatteessa on mahdollista, että toi pingi on jollekin pelaajalle huono, mutta varsinaisessa pelissä tiedonsiirto on nopeaa. Tää on ihan ip-verkon ominaisuus.

Ja sit asiaan. Se ongelmahan on siinä, et kun nuo kaks pelaajaa tulee siihen nurkalle niin se lagaavampi näkee vasta myöhemmin tulleensa nurkalle viiven takia. Eli serverillä molemmat on nurkalla, mutta tämän tiedon siirtäminen toiselle pelaajalle kestää kauemmin kuin toiselle, joka ehtii jo aloittaa ampumisen. Samoiten lagaavampi näkee viiveellä sen että onkin jo nirri pois.

Tuota en ymmärtänyt yhtään et lagaavampi on pingin verta edellä? Se on just toisin päin paitsi että pingillä ei sinänsä ole mitään tekemistä sen kanssa paljonko toinen on edellä. Hyvällä yhteydellä osumat menee sinne minne tähtäät, koska hyvällä yhteydellä tilanne sun ruudulla on mahdollisimman vähän jäljessä todellisesta tilanteesta mikä on serverillä eli hostilla. Sen takia host hyötyy kun viivettä ei ole ollenkaan. Pingit voi silti olla hostillakin vaikka punaisella periaatteessa kun se ei suoraan liity pelaajien väliseen liikenteeseen.

Toi ping back counter kuulostaa mielenkiintoiselta. Serverin pitäis jotenkin puskuroida pelidata ja laskea missä kohtaa lagaavampi on ampunut? Kuulostaa liian monimutkaiselta mutta kertokaa lisää joku jos tiedätte!


edit: Kun vähemmän lagia omaava pelaaja saa tiedon nopeammin että tossa on vihu ja aloittaa ampumisen lähettää se myös nopeammin serverille tiedon että ammuin tuohon kohtaan. Jos serverin mukaan siinä on vihulainen mihin on ammuttu niin se osuu ja uppoo.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onkos kukaan huomannu, että kun läpäisette pelin niin saatte..
sen museon, niin siellä kun on niissä kahdessa huoneessa vihuja ja yhdessä on ajoneuvoja niin niissä missä on vihuja on siinä info pöydällä nappula ja kun siihen lähelle menee lukee, että Don't push the button ja jos painat sitä niin kaikki ne vihut mitä siellä huoneessa on hyökkää kimpuun

Ja sitten moninpelistä. Mielestäni tämä ei kyllä vedä vertoja neloselle. Hyvä tämäkin on, mutta nelonen vaan on parempi. Muutaman epäkohtana voin mainita, että esim. lentöharveliä on liikaa ilmassa ja kaikki kämpii niiden toivossa eikä edes yritä valloittaa esim lippua domissa, Suurin osa servuista ainakin itsellä lagaa (yhteys keltasella), ja sitten kentät : Yksikään ei ole muodostumassa minulle klassikoiksi, kuten nelosessa. On siellä toki pari hyvääkin, mutta suurin osa on kyllä huonoja.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Oon varmaan ainut kenen mielestä COD5 on paras codi tähän mennessä. Itse kyllä tykkään tästä MW2 kylläkin paljon, mutta ei vaan kummiskaan oo mikään mullistava. Ja omasta care packakeista tulee ihan aina. UAV, C-UAV tai harrier. Ja C-UAV on täysin turha, koska UAV lentokoneet saa pudotettua stingerillä 100% tarkkuudella ja siitä tulee aina 50xp. Yhden kerran päässy tykittää AC130 ja silloin tuli 23kill streakki, mutta täytyy sanoo, että oli kyllä aikamoisia noboja vastassa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tuota en ymmärtänyt yhtään et lagaavampi on pingin verta edellä?

Toi ping back counter

Mut jos lagaaja kuvittelee ampuvansa niin todellisuudessa ampuminen alkaa vasta hetken päästä. Jos lagaaja juoksee, niin todellisuudessa juoksu alkaa vasta hetkenpäästä tai juostessa on viiveen verta jäljessä. Mutta kuinkas lagaaja näkee ne joilla on hyvä yhteys ollessaan sen muutaman millisekunnin verta edellä? Viiveellä vai ilman? Sori kun jauhan tätä vaikka saatankin olla väärässä, mut tuntuu vaan niin vaikeelta käsittää tuota juttua kokonaisuudessaan.

Ja tuo ping "back counter" ei ole oikea termi. Sitä käytti kuitenkin cs-hero kaverini selittäessään asiaa. Vastaavia kommervenkkejä on kuulemma jo käytössä pc puolella.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kyllä tämä publa MP on semmosta vähän tuurilla leikkimistä, mutta pitää vaan kestää se, että pääsee sinne 10 prestigeen ja 70lvl ja voi alkaa kunnolla vetää sit priva matsei joissa tuuria ei ole niinkuin publal koska kaikil on aikalailla pitäisi olla samat yhteys palkit. Innolla odottelen FEDU! partyja:D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Oon varmaan ainut kenen mielestä COD5 on paras codi tähän mennessä. Itse kyllä tykkään tästä MW2 kylläkin paljon, mutta ei vaan kummiskaan oo mikään mullistava. Ja omasta care packakeista tulee ihan aina. UAV, C-UAV tai harrier. Ja C-UAV on täysin turha, koska UAV lentokoneet saa pudotettua stingerillä 100% tarkkuudella ja siitä tulee aina 50xp. Yhden kerran päässy tykittää AC130 ja silloin tuli 23kill streakki, mutta täytyy sanoo, että oli kyllä aikamoisia noboja vastassa.

Et ole ainut jonka mielestä COD5 on paras. Cod5:ssa tuli paljon parannuksia Cod4:seen verrattuna ja tuli tähän Cod6:kin taas parannauksia edellis osiin verrattuna. Mutta kyllä vitonen silti on pelinä tasapainoisin minun mielestä. Isoin asia mikä tässä harmittaa on juuri tuo lagi. Harvoin saa pelata vihreillä tolpilla. Wawissa vihreät tolpat oli lähes kaikissa peleissä, ainakin jos suomalaisia samassa partyssa vähintään 3kpl. Toivottavasti tuo asia jotenkin korjaantuu tulevaisuudessa. Toiseksi eniten harmittaa, kun S&D pelimuoto on raiskattu noilla lentohärveleillä. Toivottavasti jossakin päivityksessä tulee S&D pelimuoto jossa ei ole lentohärveleitä.
Onko muilla tullut seuraavaa "huijausta" vastaan. Pelimuoto esim. demolition. Vihollinen ottaa käyttöön sen tikun millä saa määritellä minne syntyy. Tekee syntymä paikan lähelle vastustajan respaa ja alkaa teurastamaan vihuja selkään ampumalla. Todella tehokas konsti saada paljon tappoja. Kokeilin itsekin kuinka käytännössä toimii. Tapoin esim. saman vastustajan 5 kertaa peräkkäin, voi vain kuvitella tunnelmia vastustajalla. Toivottavasti tämä ei tule yleistymään. Tapaa peli ilon kyllä totaalisesti.
Ja olen muiden kanssa samaa mieltä, että noista lipun valtauksista pitäisi saada enemmän pisteitä. Tai sitten eniten vallanneelle pelinjälkeen kunnolla lisäpisteitä. Sama juttu pommien virittämisien ja purkamisien kohdalla.
 
Ylös Bottom