Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Ah mitä publaherotusta,, konsolilla en tiedä, mut PCllä MP ei tosiaan toimi. Pistää pingin näyttävät maxbarssit kymmeneen (normi 4) ja yhen palkin välin 20ms huomaa, että lähes aina joutuu pelaamaan yli 100 pingillä. Miten on toiminu plegellä IWnet?
Tuli tänään pelattua Spec-Opsis kaikki paitsi Echon ja Deltan Warriding(?) tehtävä lävitse. Jälkimmäistä tuli mätettyä varmaan tunti onnistumatta. Lopulta hermostuttiin ja lopetettiin yrittäminen.. Jos huomenna sitten...
PS: Jos joku haluaa minua auttaa siinä, lisätköön ReKoni. Mikki toivottavaa.
Joku tässä pelissä on vialla, kun lähes aina vituttaa kun tätä pelaa. Sama vika ollut kaikissa codeissa mun kohdalla. Jonkun aikaa jaksaa, mutta sit ärsytyskynnys ylittyy ja peli jää hyllyyn pölyä keräämään.No bc2:sta odotellessa tää ehkä mene vielä vähän aikaa..
Päästiin kaverin kanssa tällä viikolla PCllä Spec Ops veteranilla läpi, kaks vikaa mappia täytyy vetää tietyllä taktiikalla. Varsinkin siinä toiseksi viimeisessä piti käyttää pientä bugia hyödyksi (ja silti meni varmaan 2 tuntia ennenkö saatiin se tehtyä).
tietääkö kukaan nyt et mikä tota special ops partyy vaivaa ?en pysty menee kaverin peliin eikä kaveri pysty tulee mun peliiin valittaa aina vaan jotain ERROR ja ennen päivitystä toimi.rupee pikku hiljaa vituttaa kun ei pääs pelaa muutaku yksi. moninpeli toimii hyvin .
Ah mitä publaherotusta,, konsolilla en tiedä, mut PCllä MP ei tosiaan toimi. Pistää pingin näyttävät maxbarssit kymmeneen (normi 4) ja yhen palkin välin 20ms huomaa, että lähes aina joutuu pelaamaan yli 100 pingillä. Miten on toiminu plegellä IWnet?
Kyllä tää on sanonko mistä ai mutta empäs sanokkaan muuta kun liian nopea tempo, selkään ampumista, sokkeloa ja vihut näkyvät ja siinä sivussa kaikki jouksee .... punaisien pallojen perässä.
Tiedän...jatkakaa keskusteluanne, niin kuin tätä tekstiä ei olisikaan.
Kyllä tää on sanonko mistä ai mutta empäs sanokkaan muuta kun liian nopea tempo, selkään ampumista, sokkeloa ja vihut näkyvät ja siinä sivussa kaikki jouksee .... punaisien pallojen perässä.
Tiedän...jatkakaa keskusteluanne, niin kuin tätä tekstiä ei olisikaan.
Sellaista asiaa ei ole olemssakaan kuin liian nopea tempo peleissä.
Ja ei siinä kauaa mee niin oppii noi mapit, ne on aika pienii ja avoimia loppu pelissä vaikka ehkä alkuun tuntuu sokkelolta.
Kyllä tää on sanonko mistä ai mutta empäs sanokkaan muuta kun liian nopea tempo, selkään ampumista, sokkeloa ja vihut näkyvät ja siinä sivussa kaikki jouksee .... punaisien pallojen perässä.
Tiedän...jatkakaa keskusteluanne, niin kuin tätä tekstiä ei olisikaan.
Kaikki sinänsä totta, mutta jokaiseen pystyy itse vaikuttamaan. Punasista palloista ei tarvitse välittää, kun menet HC-modeja pelaamaan, selkään ampumista tietysti tapahtuu, mutta omalla liikkumisellahan siihen voi vaikuttaa... pitäisikö selkään ampuminen/puukottaminen kieltää? Herrasmies-säännöt? Kentätkään ei tosiaan kauhean sokkeloita ole, ne pitää vain oppia. COD5 mapit on itselle edelleen ihan mysteerejä sokkeloita, koska en niitä ikinä jaksanut opetella, koska pelasin vain pari tuntia peliä, kun ei saanut koukkuun.
Oon kyllästyny normaaleihin peleihin. Kill Streakit on ne jotka määrää, ja siihen HBS kahdella kolmesta. Sitten istutaan respalla kleikkojen kanssa ettei KDR tipu alle neljään.
Kokeilin eilen kolmatta persoonaa ja ai että kun oli ihanaa, ei mitään HBS-sensoria ja paljon vähemmän kämppiä. En muuta tainnu pelatakkaan, välillä joinasin jonkun kaverilistalla olevan peliin.
Oon kyllästyny normaaleihin peleihin. Kill Streakit on ne jotka määrää, ja siihen HBS kahdella kolmesta. Sitten istutaan respalla kleikkojen kanssa ettei KDR tipu alle neljään.
Kokeilin eilen kolmatta persoonaa ja ai että kun oli ihanaa, ei mitään HBS-sensoria ja paljon vähemmän kämppiä. En muuta tainnu pelatakkaan, välillä joinasin jonkun kaverilistalla olevan peliin.
Free for all muotoa vaan vääntämään. Siellä hbs ei ole niin ylivoimainen kun joka kulmalta puskee potentiaalista vihollista. Myöskään harrierit jne eivät pysy taivaalla hirveän kauaa kun kaikki haluavat sen ales ettei niiden käyttäjä pääse ottamaan kaulaa muihin pelaajiin.
Ninja toimii myös hyvin yllättämään näitä komerokauhuja mitkä vääntävät itsensä aina siihen yhteen ja samaan reikään odottamaan kiltisti, että joku tulisi heidät korjaamaan sieltä pois
Eli aivan vasta aloitin yksinpelin ja melkoinen yllätys oli tuon ekan trophyn
("Pit Boss" - eli esterata alle 30 sek)
vaikeus. Ajattelin, että kaipa se siitä menee kun tahkoaa useamman kerran, mutta useamman tunnin pelaamisella voin suoraan tunnustaa: Ei mene. Ei ***tana mene. Youtube-videot eivät näytä kovinkaan vaikeilta, mutta parhaimmillaan taisin saada tasan 30s (jos oikein muistan - en enää ole edes varma) ja sitten näitä 34 s, 35 s.. Laitoin jo konsolin kiinni kun hermot menivät sen verran tohon.
Mutta sen verran tuli tahkottua, että peli tarjosi "hardened" vaikeustasoa, jota ajattelin sitten kokeilla. Nyt sitten ihan ekaa missionia hieman takana, mutta vaikea vielä kommentoida sen enempää. Alku oli aika perushommaa, eikä mielenkiinto noussut heti ihan samaan tapaan kuin esim. KZ2:n alussa. Mutta alku on alku..
Mutta kysymys: Onko kellään kokemusta miten "vaikea" hardened taso on vs regular? Pelaan tosiaan yleensä "normaalilla" pelit. Lähinnä mietin sitä, että jos vastaan tulee joku aivan hemmetin vaikea "piikki" tai "boss", jossa tuo ero sitten on merkittävä.. Saapa tuota vaikeustasoa kai sitten alemmas kesken pelin jos haluaa.. Mutta ei spoilereita, kiitos.
Oon kyllästyny normaaleihin peleihin. Kill Streakit on ne jotka määrää, ja siihen HBS kahdella kolmesta. Sitten istutaan respalla kleikkojen kanssa ettei KDR tipu alle neljään.
Kokeilin eilen kolmatta persoonaa ja ai että kun oli ihanaa, ei mitään HBS-sensoria ja paljon vähemmän kämppiä. En muuta tainnu pelatakkaan, välillä joinasin jonkun kaverilistalla olevan peliin.
Ehkä vähän liioittelua tuo HBS kahdella kolmesta. Ehkä yks viidestä eikä niillä oikeastaan tee paljon mitään noissa normi muodoissa. Tahti on niin nopeeta että jos ite pysyy liikkeessä niin HBS-noobit jää tuijottaan sitä ruutua kun ite kiertää jo takaa ja puukottaa..
Niin ja tuo 3rd person on kyllä mahtava! Jotenki oli vaan niin siistiä ja hyvin meni pelikin
Haha vähä hyvä Ois kyllä varmaa naxuttanu jos joku ois tappanu, tai sit toinen ois ollu samanlailla siel takana! Sit ku olis vielä menny siihe vieree makaa ja toinen ei huomais yhtään mitään.
HBS on täysin hyödytön. 3 perk Ninja päälle, siellä kolmosessa ei ole muita tarpeellisia.
Kopterit ja muut härpäkkeet voi jättää huomioimatta kun vetää kakkosperkiksi Cold Blood.
Aseeksi silutettu SCAR niin ei tarvitse stopparia.
Ja mitä laitetaan 1 perkiksi? No scavenger tietysti sillä vihollista kaatuu tuolla setupilla niin paljon ettei alussa saadut kuulat riitä.
Selkään ripustetaan Javelin jolla putoaa lentolaitteet, kämpperit ja lipunvaltaajat.
Ei se niin vaikeata ole.
Pahin vastustaja multiplayerissä on tää järjetön päätös kaikissa COD peleissä, että tungetaan kaikki pelaamaan samoihin peleihin.
parasta on tiputtaa just nuo stats huoraajat vaik kuoliskin 20x samaan paikkaan mitä väliä kuhan saa sen nobo ammuttua sieltä makaamasta tai nurkas kyykkimästä. säälittävää tuommonen stats ylistys.itelläkin oli se ongelmana aluks, mutta on se vaan niin mukavaa kun ei tarvi kantaa huolta mistää painaa vaan eteenpäin kuolemista välittämättä. ei se KDR susta pro tee. vaan se kuinka matseis vetää