Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
vihdoin löyty omaan käteen sopiva yhdistelmä, Intervention + ACOG.. Harrastin M40A3 + ACOG PC:llä, pystyy hyvin quickscopee.. Oikeestaan eka FPS peli ps3:lla joten aluks meni totutella tatteihin ja k/d ratio rupes vajoamaan alas Nyt kun snipauksen salat on löytynyt pleikkarilla niin johan paukkuu =) ACOGii käytän yleensä söhläysmapeissa joissa on vähän tilaa / kujia paljon..
Oliko kenenkään muun mielestä pelin kampanja veteraanilla todella helppo ? Kyllä muutamaa kohtaa lopussa joutu sen muutaman kerran yrittää et onnistu, mut siis edellisiin codeihin verrattuna paljon paljon helpompi. WaW:issa taisin jopa 5 kenttää päästä veteraanilla ja MW edes sitä... Tai sit on vaan taidot parantuneet kovin paljon. Mitä muut on mieltä tästä ?
Mun paras aika on pistoolilla 24.6 sekuntia, accuracy 114%.
E: Ja tuo siis kampanjassa, spec opsissa ei muistaakseni tule tarkkuudesta mitään bonuksia?
Kyl nyt meni hermo mp:seen. Tänää tuli pelattua varmaa 10-15 otteluu sabotagea ja jokaisessa oli matsissa oli mun puolella vähemmän pelaajia heti alusta alkaen, mitä toisella puolella.. Paras (tai siis pahin) oli heti alussa 3vs6.
Itseasiassa miellän asian niin, että sen "alle 30s" saavat varmasti kohtuu helposti ne, jotka ovat myös hyviä online-pelissä. Mitään tieteellistä tutkimusta en tässä tee ja puhun ihan "mutulla", mutta mielestäni tuo esterata on hyvä mittari sille, että miten hyvin pärjää online-pelissä ns. parhaita vastaan. "Alle 30s" ja mahikset ovat todella hyvät - "yli 30-40s" ja turpaan tulee kohtuu usein, mutta onnistumisiakin tulee - "yli 40s" ja turpaan tulee vähän väliä.
(älkää ottako liian vakavasti kuitenkaan tätä).
Noh, ei se noin kyllä mee. Tuossa on kyse vaan opettelusta, pitää muistaa mihin ampua, miten liikkua, milloin latailla yms. Muutenkin yksinpeli on huomattavasti "vaikeampaa" kuin moninpeli. Vastassa on tuhat vihua samaan aikaan ja jokainen ampuu vain ja ainoastaan sua ja jo toisiksi helpoimmalla tasolla niillä ei oo reaktioviivettä eikä ne myöskään ammu ohi.
Totta kai, mutta kyllä tuossa erottuvat myös nopeasti ne pelaajat, jotka hoitavat tuon radan nopeasti alle 30 sec vs ne jotka eivät (kuten esim. minä näköjään). Sama jako kyllä näkyy omalta osaltaan myös nettipeleissä: Osa siellä vain pärjää toisia paremmin.
Itse saan nettipeleissä aina tappoja siellä täällä ja pienellä harjoittelulla pysyn välillä jopa muiden kyydissä, mutta aika usein tulee turpaan. Ei riitä nopeus yms parhaita vastaan.
Muutenkin yksinpeli on huomattavasti "vaikeampaa" kuin moninpeli. Vastassa on tuhat vihua samaan aikaan ja jokainen ampuu vain ja ainoastaan sua ja jo toisiksi helpoimmalla tasolla niillä ei oo reaktioviivettä eikä ne myöskään ammu ohi.
Tässä olen kyllä eri mieltä. Toki nyt yksinpelin vaikeustasolla on merkitystä (joku "vetaran" tai muu "super-hard" on aina melkoinen savotta vs joku "normal") ja samoin on merkitystä sillä, että ketä vastaan netissä pelailee (eli aukotonta vastausta tuskin on, koska muuttuvia tekijöitä on liikaa) - mutta ei pelien tekoäly koskaan pääse parhaiden (ihmis)pelaajien tasolle.
Eli parhaat online-pelaajat ovat parempia kuin pelin tekoäly vaikeimmalla tasolla, näin ainakin itse väitän.
Mutta kuten sanoin, niin vaikea yksiselitteisesti tehdä jotain analyysia, koska ainakin itse kuulun niin selkeästi tuollaiseen "casual online" -pelaajaan. Eli turpaan tulee netissä joka tapauksessa tietty määrä.
(edit) Asiasta toiseen. Tuosta yksinpelin "kiistanalaisesta"
lentokenttä
-kohdasta.. Täytyy ihan avoimin mielin todeta (en todellakaan ole jotain pelien väkivaltaa tms vastaan), että olipa se jotenkin tylsä ja mielikuvitukseton pätkä. Meinaan olisi ollut varmasti 50 mielenkiintoisempaa tapaa toteuttaa tuollainen
terroristi-isku, jossa pelaaja on keskellä
, mutta nyt
heput ensin listii about 100 ihmistä ja sen jälkeen painetaan poliisien läpi - ja siinä se
. Tuli vähän sellainen olo, että "tässäkö se oli"? Ja vähän huuli pyöreänä saa miettiä, että mitä pitäisi tehdä (vaikuttaako oma toiminta miten kohtauksen lopputulokseen tms - eli moraali,
undercover vs rikolliset
, ym).
Kritiikki ei siis johdu väkivallasta tai edes moraalista, mutta koko kohtaus oli vähän tylsä itse pelaajan kannalta (totta kai oma mielipide). Mahd. tehdä jotain oikeasti mielenkiintoista menetettiin..
Mutta lumimyrsky-tehtävä oli hauska. Tuollaista MGS-meininkiä, jossa voit ikäänkuin itse vaikuttaa miten kohtauksen pelaat. Pojat ovat Snakelle jotain velkaa.
Itseasiassa miellän asian niin, että sen "alle 30s" saavat varmasti kohtuu helposti ne, jotka ovat myös hyviä online-pelissä. Mitään tieteellistä tutkimusta en tässä tee ja puhun ihan "mutulla", mutta mielestäni tuo esterata on hyvä mittari sille, että miten hyvin pärjää online-pelissä ns. parhaita vastaan. "Alle 30s" ja mahikset ovat todella hyvät - "yli 30-40s" ja turpaan tulee kohtuu usein, mutta onnistumisiakin tulee - "yli 40s" ja turpaan tulee vähän väliä.
(älkää ottako liian vakavasti kuitenkaan tätä).
Mun mielestä tuo Pit -rata ei kerro pätkääkään pelaajan taidoista. Itellä meni kun sitä ekaa kertaa vedin nii joku 45s. Mut sit huomasin, et siitähän saa (achievementin/trophyn) ni rupesin opettelemaan sitä rataa ja pian muistikin jo ulkoa missä oli siviilit ja missä ei ja latauskohdatkin muisti missä kannatti ladata ja missä ei. Ja kappas. Rata meni aikaan 29s. ja harjoitteluun meni aikaa n.10min. Eikä taitoni siitä ole ainakaan mitenkään merkittävästi kohonneet.
Paras pelimuoto saada nuke on mielestäni ground war domination. Kyllä perus dominationissakin onnistuu, mutta voi olla vähän puuduttavampaa kun on vähemmän uhreja. Itse käytän scavenger pro/ hard line pro/steady aim pro tai ninja pro. FAL acogilla ounaa mukavasti ja siihen kaveriksi M1014 niin kyllä lähtee
Huh, nyt kyllä ihmetyttää (jälleen), että mitä se IW oikein touhuaa? About kaikki aseet on ihan hemmetin rekyylittömiä ja ei mitään heilumista tähdätessä, mut sit AK. Heiluu ihan järkysti ja punapisteellä se on jopa huonompi kuin nelosessa. Rautatähtäin ois muuten hyvä, mutta sitäkin on vähän muokattu huonompaan päin ja piipusta tulee savua ihan tajuton määrä. Kyllä mä ymmärrän, että se oli nelosen ehdottomasti ylivoimaisin ase oikeissa käsissä, mutta ei sitä nyt ois tarvinnut muokata ihan käyttökelvottomaksi. Noh, ehkä tuo äänenvaimennin vielä pelastaa aseen, muuten se on pakko pysytellä scarin parissa.
Huh, nyt kyllä ihmetyttää (jälleen), että mitä se IW oikein touhuaa? About kaikki aseet on ihan hemmetin rekyylittömiä ja ei mitään heilumista tähdätessä, mut sit AK. Heiluu ihan järkysti ja punapisteellä se on jopa huonompi kuin nelosessa. Rautatähtäin ois muuten hyvä, mutta sitäkin on vähän muokattu huonompaan päin ja piipusta tulee savua ihan tajuton määrä. Kyllä mä ymmärrän, että se oli nelosen ehdottomasti ylivoimaisin ase oikeissa käsissä, mutta ei sitä nyt ois tarvinnut muokata ihan käyttökelvottomaksi. Noh, ehkä tuo äänenvaimennin vielä pelastaa aseen, muuten se on pakko pysytellä scarin parissa.
Et voi olla tosissas. Kerran oon maasta ak:n ottanut ja jumankauta mikä tykki ehdottomasti pelin ylivoimasin ase: toimii ihan miltä etäisyydeltä tahansa, tappaa parista kudista, tarkka ja rekyyliä vain ylös/alas suuntasesti ja sitäkin vähemmän kuin nelosessa.
Ok, ehkä kirjoitin vähän sekavasti alunperin. Ehkä parempi olisi sanoa niin, että jos esterata menee ns. "helposti" alle 30s, niin varmaan online-pelissä on hyvät mahikset pärjätä. En varsinaisesti tarkoittanut sitä, että esterataa tahkoamalla saa merkittävästi hyötyä sitten online-peliin. Puhuin lähinnä "lähtötasosta" (tai sitä tarkoitin).
Onhan se totta, ettei rata sinänsä kerro kaikkea, koska sen voi opetella ulkoa ym, mutta toisaalta - eivätkö parhaat online-pelaajat tavallaan "opettele" kunkin kentän lopulta aika hyvin ulkoa kun sitä tunteja ja taas tunteja tahkoavat? Tuskin siellä ihan pelkällä fiiliksellä mennään koko ajan (vaikka tilanteet ja pelimuodot vaihtelevat).
Anyway, esterata oli ja meni ja nyt painetaan yksinpeliä.
Eli aivan vasta aloitin yksinpelin ja melkoinen yllätys oli tuon ekan trophyn
("Pit Boss" - eli esterata alle 30 sek)
vaikeus. Ajattelin, että kaipa se siitä menee kun tahkoaa useamman kerran, mutta useamman tunnin pelaamisella voin suoraan tunnustaa: Ei mene. Ei ***tana mene. Youtube-videot eivät näytä kovinkaan vaikeilta, mutta parhaimmillaan taisin saada tasan 30s (jos oikein muistan - en enää ole edes varma) ja sitten näitä 34 s, 35 s.. Laitoin jo konsolin kiinni kun hermot menivät sen verran tohon.
Oma parhaani on 24,8 sek. Paremminkin voisi mennä, sillä accuracy bonusta tuli noin 3 sek kun tässä jollakulla näytti olevan tarkkuusbonukset -6 sekuntia . Mutta tosiaan aluksi rata tuntui lähes mahdottomalta saada alle 30 sek, mutta kun ottaa kaksi pistoolia, opettelee radan ja vihulaisten/siviilien olinpaikan ja ei lataile niin kyllähän se menee.
Eilen oli vähän "wtf?" fiilis kun kavereitten kanssa piti mennä pelaamaan s&d:tä ja sitten losahdettiin jonkun privaan kenellekkään muulle käyny samoin?
Nice, ite sain 24 killstreakin Skidrowssa, WTF? Mut ei ollu nukee käytössä, vaikka en sitä ois saanukkaan (aika loppu), on kyllä surkee mappi toi Skidrow mut silti jotenkin sain helikopterilla tappoja, TOSIN kun olin helikopterissa niin mut tapettiin (ennen helikopteriin menoa statsit 10-0 ja kun tulin pois niin 16-1) mutta ilmeisesti ei sitten streakki katkaissu koska statseissa näkyy highest killstreak 24, ja en ollu muualla tota ennen saanu es 15 killstreakkia.. Wierd
Tuntuu että kaikki vastassa olevat pelaajat on aina yleensä ihan palikoita. Ainakin pienemmissä peleissä, missä ei tarvii olla koko ajan vilkuilemassa olan taa ja näin. Esim. normi Team Deathmatchissa. 1-vs-1 -tilanteet voittaa melkein aina ja jos tulee enemmänki äijiä vastaan, niin helposti lataa vaan koko lippaan kaikkiin jätkiin. ;0 Silti jostain syystä en oo saanut kovin isoja killstreakeja...
SIt tuossa Ground Warissa, eli pelimuodossa, jossa on yhistettynä TDM ja Domination, niin siellä tuntuu olevan vähän taidokkaampaa porukkaa liikenteessä. Tai sit se johtuu isosta pelaajamäärästä, että tulee paljon kuolemia. Kuitenkin kiikun yleensä aina siellä kärkisijoilla listoilla, olinpa kummassa tiimissä tahansa. Aika hauska, kun pelin tuntee jo nyt melkein kuin omat taskunsa (tai siis pelimekaniikkansa osalta), vaikka on eka Call of Duty, jota pelaan konsolilla (MW1:n omistan PC:lle).
Oon todella iloinen, että ostin tän PS3:lle PC:n sijaan.
EDIT: Mikä on teidän mielestänne paras map koko pelissä? Omasta mielestäni varmaanki Highrise. Ainakin niistä, mitä on tähän mennessä tullut pelattua. Toiseksi paras, miltei yhtä hyvä, on Terminal. Tuota on tullut pelattua Dominationissa, ja siihen se soveltuukin oikein hyvin. Todella hyviä mappeja tässä. Parempiakin kuin ykkösessä.
Löytyiskö muuten Spec Ops -peliseuraa..? Veteranilla pyrin kaikki pääsemään läpi ja puuttuu tällä hetkellä Bravosta pari ja sit siitä eteenpäin kaikki muut. Mikki olis hyvä löytyä. Ja noita ei jaksa vaan höntyillä läpi mahdollisimman nopeesti ja näin, vaan esim. noissa hiippailutehtävissä on siistiä edetä rauhallisesti ja taktisesti. Katoin että tuolla Deltassa(?) oli joku Chernobylin lähimaastoon sijoittuva hiippailukenttä, jonka arvioitu suorittamisaika on 8.5 minuuttia. Uijui, "All Ghilled Up" kaverin kanssa. Unelma.
Lisätkää Execta PSN-kavereihinne, jos haluutte pelata Spec Opsii. Muutenki voitte lisätä. Olis hauska pelata suomalaisten kanssa partyssa ja vielä kun olis monilla mikit.