Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jos luet tarkkaan niin siinä lukee että 40 tappoa seinän läpi.

Derail ehdottomasti paras kenttä.

Nuke = Host ended game, mitään järkeä katkasta peliä jos 25 kill streakki päällä.

Saa hienon titlen :p Ja kyllä mieluummin peli loppuu kesken Nukeen kuin että tulee ''Host ended game''. Tosin tässä MW2:ssa peli loppuu aika usein siihen että tulee ''Server connection lost'' tai kun hosti lähtee niin omasta partysta tippuu puolet pelaajista pois :eek:
Ja ainahan sillä voi v*ttuilla vastustajalle laittamalla sen juuri kun vihut ovat voittamassa pelin :rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Hah, kattokaapa GamesRadarin "MW2 easter eggs" -video. Siinä näytetään Highrisessä yks kova sniputuspaikka. :D Pitää huomenna kokeilla kiivetä sinne. :) Vielä kun kukaan ei älyä sitä paikkaa (luulen et kohta se on aika suuressa käytössä).

Juu en ole itse vielä kenenkään nähnyt tuolta ampuvan, noistä roikkuvista telineistä olen pari tyyppiä tiputtanut. Vaikuttaa kyl aika siistiltä paikalta ja noi nallekarhut oli kyllä aika.. :p Itse jos on halua ollut sniputtaa niin nopeasti kiivennyt sinne nostokurkeen mut siellä on kyl vähän turhan esillä. :o
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ei tuo mikään ihme ole. CoD:eissa on nähtävästi useinkin remakeja aiempien pelien kartoista. Esimerkiksi CoD4:n Chinatown on remake ykkösen Caretanista ja MW2:n Wasteland on remake ykkösen Brecourtista. Myös osittaista "kopiointia" aikaisemmista peleistä on olemassa. Esimerkiksi CoD4:n Pipelinen toinen varastorakennus on sama kuin CoD2:n yhden alkupään tason varasto.

carentan on muuten cod historian paras mappi! brecourt toimii myös, mut ei näillä aseilla.

mitä ny oon ps3:lla pelannu 4,5 ja 6 niin onhan noi nyt aivan liian helpoks tehty, hitboxit on kivitalon kokosia ja aseitten rekyylit on ihan naurettavia. ja kaikki perkit sun muut lisä featuret ei vaan toimi. IW tekee pelit nykyään rändom pelaajien makujen mukaan, no mikäs siinä kun kassat nauraa :) snipoilla ei tahdo hitboxeihin kylläkään osua jostain syystä. free-for-all on kyllä ihan pelattava modi tässä
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ensimmäinen prestige lähestyy ja kun ajattelee mw1:stä, niin on jopa aikamoinen ihme, että ainoastaan yhdellä aseella on tullut vedettyä marksman täyteen.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pystyykö noita toisien accoladeja katsomaan? Meinaan mitä järkeä niissä sitten loppujen lopuksi on jos niitä ei ketään muu pysty katsomaan? :confused:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ahh, äsken sain elämäni ekan Nuken!

Nyt koen olevani Pr0! :D

783199e3dd54f395d01afc04a9e7a05450482156.jpg


(huomatkaa kuinka paskat pingit PCllä oikeesti on... KOASin 100mb/s netillä kun hostii niin puolalaisten vihujen pingi hipoo sataa.. yhen palkin väli 20ms, maxbars on 10)

E: Wasteland a.k.a Brecourt (Cod2) on kyllä imo pelin paras mappi.

Tämä MNeviksen kuva kertoo paljon noista pingeistä. Kuva pc puolelta mutta sama ongelma pleikan puolella. Lähes kaikissa matseissa on suurella osalla porukkaa noin huonot pingit. Ihmeellisesti homma kustu tämän osalta, ei Wawissa ollut tätä ongelmaa. Ja välillä tuntuu ettei auta vaikka on neljä tolppaa, kuva nykii siitä huolimatta. Käsittämätöntä ettei näillä pelaaja määrillä saada aikaan tasapainoisia partyja.
Niille jotka valittaa kartoista, antakaa pelille vähän lisää aikaa. Kyllä sieltä niitä suosikki helmimappeja alkaa löytymään. Ja sitä en ymmärrä, että kartassa on liikaa reittejä??? Eikö juuri se tee mapista hyvän. Tietysti jos pelityyli on maata snipun kanssa jossakin nurkassa koko pelin ajan, niin sen ymmärtää.
Oli muuten mun mielestä kiva boonus nuo veteran-chalenget mitä sai, kun painoi prestigeä. Tuleekohan niitä lisää joka prestigessä?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tämä MNeviksen kuva kertoo paljon noista pingeistä. Kuva pc puolelta mutta sama ongelma pleikan puolella. Lähes kaikissa matseissa on suurella osalla porukkaa noin huonot pingit. Ihmeellisesti homma kustu tämän osalta, ei Wawissa ollut tätä ongelmaa. Ja välillä tuntuu ettei auta vaikka on neljä tolppaa, kuva nykii siitä huolimatta. Käsittämätöntä ettei näillä pelaaja määrillä saada aikaan tasapainoisia partyja.
Niille jotka valittaa kartoista, antakaa pelille vähän lisää aikaa. Kyllä sieltä niitä suosikki helmimappeja alkaa löytymään. Ja sitä en ymmärrä, että kartassa on liikaa reittejä??? Eikö juuri se tee mapista hyvän. Tietysti jos pelityyli on maata snipun kanssa jossakin nurkassa koko pelin ajan, niin sen ymmärtää.
Oli muuten mun mielestä kiva boonus nuo veteran-chalenget mitä sai, kun painoi prestigeä. Tuleekohan niitä lisää joka prestigessä?

sen takia nuo dedicated serverit olisi hyviä että saisi mennä aina niihin hyviksi havaittuihin servuihin mutta sekin piti raiskata tässä pelissä :(
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Hah, kattokaapa GamesRadarin "MW2 easter eggs" -video. Siinä näytetään Highrisessä yks kova sniputuspaikka. :D Pitää huomenna kokeilla kiivetä sinne. :) Vielä kun kukaan ei älyä sitä paikkaa (luulen et kohta se on aika suuressa käytössä).

Jos tarkoitat sitä nosturia niin joka matsissa sinne joku kiipeää.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ei sitten porukka näköjään millään voi luopua siitä MW4:sta, pakko sitä aina vertailla ja itkeä että voi kun sielä oli sitä ja sielä oli tätä. Voittehan te aina palata takasin pelaa sitä jos tää ei nappaa. Mitä mappehin tulee, niin mä en käsitä miten muka nelosen sillipurkkimapit oli sitten niin paljon parempia, sekö että heti pelin alkaessa voi ottaa snipun käteen ja ampuu jostain raosta suoraan 3 tyyppiä nuriin sillä hienolla M40 snipulla. Tässä kun ei onnistu se suora ''pro'' sniputus mikä on mun mielestä vaan hyvä juttu. Mappeja mun mielestä ei ees voi verrata nelosen mappehin. Paitsi ehkä joku Owergrown. Sitäpaitsi menee hetki ennen kun oppii ne mapit ym reitit ''täydellisesti'' mut itse koen asian niin että ei oikee pahemmin koskaan tiie missäpäin se vihu mahtaa olla kun on niin paljon jemmapaikkoja. Oli miten oli, sekä kuten joskus sanoin, peli on kun mulle tehty ja vihdoinkin se peli joka syrjäyttää nelosen jota nykyään ei edes jaksa ajatella. Vaikka loistavia pelihetkiä se 2:n vuoden aikana tarjosikin!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jos tarkoitat sitä nosturia niin joka matsissa sinne joku kiipeää.

Jos et jaksa katsoa videota niin älä heitä oletuksia ;)

Ei ollut siis nosturista puhe vaan toisen kerrostalon katosta. Tosin aika vaikea tuo reitti, kun eilen sitä privassa yksin kokeilin. Etenkin, kun luodit lentävät niin aika esillä oot siinä, kun kävelet siinä ikkunoiden yläpuolella. Tosin jos ylös pääset niin se on sitten tactical insertion paikka :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ei sitten porukka näköjään millään voi luopua siitä MW4:sta, pakko sitä aina vertailla ja itkeä että voi kun sielä oli sitä ja sielä oli tätä. Voittehan te aina palata takasin pelaa sitä jos tää ei nappaa. Mitä mappehin tulee, niin mä en käsitä miten muka nelosen sillipurkkimapit oli sitten niin paljon parempia, sekö että heti pelin alkaessa voi ottaa snipun käteen ja ampuu jostain raosta suoraan 3 tyyppiä nuriin sillä hienolla M40 snipulla. Tässä kun ei onnistu se suora ''pro'' sniputus mikä on mun mielestä vaan hyvä juttu. Mappeja mun mielestä ei ees voi verrata nelosen mappehin. Paitsi ehkä joku Owergrown. Sitäpaitsi menee hetki ennen kun oppii ne mapit ym reitit ''täydellisesti'' mut itse koen asian niin että ei oikee pahemmin koskaan tiie missäpäin se vihu mahtaa olla kun on niin paljon jemmapaikkoja. Oli miten oli, sekä kuten joskus sanoin, peli on kun mulle tehty ja vihdoinkin se peli joka syrjäyttää nelosen jota nykyään ei edes jaksa ajatella. Vaikka loistavia pelihetkiä se 2:n vuoden aikana tarjosikin!

Täysin samaa mieltä. Pakko kyllä myöntää, että aluksi tuli joidenkin mappien sokkelomaisuus vähän shokkina, mutta nykyään ei voi kuin nauttia kenttien tarjoamista mahdollisuuksista. Pelin rytmi on hieman erilainen kuin edeltäjässä, mutta nykyään se tuntuu vain hyvältä. Run and gun ei enää ole se tapa jolla pärjää vaan mapit jokseenkin pakottavat harkittuun etenemiseen. Kyllähän tämä surkea peli on sille joka toivoi vain grafiikoiltaan päivitettyä nelosta. Ainoa miinus tulee epävakaasta toimivuudesta eli siis peli kaatuu toisinaan. Jostain syystä kaatuminen on tapahtunut aina silloin kun minä olen host ja palataan lobbyyn pelin jälkeen. Noh.. patchia odotellessa...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tämä MNeviksen kuva kertoo paljon noista pingeistä. Kuva pc puolelta mutta sama ongelma pleikan puolella. Lähes kaikissa matseissa on suurella osalla porukkaa noin huonot pingit. Ihmeellisesti homma kustu tämän osalta, ei Wawissa ollut tätä ongelmaa. Ja välillä tuntuu ettei auta vaikka on neljä tolppaa, kuva nykii siitä huolimatta. Käsittämätöntä ettei näillä pelaaja määrillä saada aikaan tasapainoisia partyja.
Niille jotka valittaa kartoista, antakaa pelille vähän lisää aikaa. Kyllä sieltä niitä suosikki helmimappeja alkaa löytymään. Ja sitä en ymmärrä, että kartassa on liikaa reittejä??? Eikö juuri se tee mapista hyvän. Tietysti jos pelityyli on maata snipun kanssa jossakin nurkassa koko pelin ajan, niin sen ymmärtää.
Oli muuten mun mielestä kiva boonus nuo veteran-chalenget mitä sai, kun painoi prestigeä. Tuleekohan niitä lisää joka prestigessä?

Jep, ja jos PS3lla voisi vaihtaa maxbarssit kymmeneen (10) ja yhden palkin viiveen 20ms (vakiona 50ms), sielläkin puolella huomaisi connectien kusun.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Eniten tällä hetkellä häiritsee pelihaku ja erityisesti vajailla partyilla pelaaminen. Jostakin syystä muut ei pääse peliin mukaan, ei kesken pelin eikä lobbyyn, kai tätä muillakin on ettei vain meikäläisen romuyhteyksillä?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kyllä tästäkin niitä, onnettomia, suoria snipupaikkoja löytyy. Pahimpana esimerkkinä Skidrow. En tosin itse koskaan kulje siitä keskeltä juurikin tuon takia, joten itseäni ei haittaa. Monet kuitenkin yrittävät tunkea siitä. Muuten mapit on kyllä pääosin hyviä. Mukavaa, että ne ovat isompia. Chopper gunner on kyllä ylivoimaisuudessaan aivan järjetön tekele. Kyllähän sen alas voi ampua, mutta kovinkaan moni ei edes yritä ja Javelinilla joutuu joskus ampua kolmekin kertaa ennen, kuin osuu. Tactical nuke itsessään on jo naurettava kapistus. Täydellä suomalaisten partyllä sen saa yllättävänkin helposti, jos se nyt kenelläkään on edes valittuna.

Parasta tässä on kuitenkin vain käyttää Magnumia ja puukkoa. Itse ainakin tykkään, eikä enää muilla classeilla jaksa pelata. :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tämä MNeviksen kuva kertoo paljon noista pingeistä. Kuva pc puolelta mutta sama ongelma pleikan puolella. Lähes kaikissa matseissa on suurella osalla porukkaa noin huonot pingit. Ihmeellisesti homma kustu tämän osalta, ei Wawissa ollut tätä ongelmaa. Ja välillä tuntuu ettei auta vaikka on neljä tolppaa, kuva nykii siitä huolimatta. Käsittämätöntä ettei näillä pelaaja määrillä saada aikaan tasapainoisia partyja.
...

Kummallista että mitä oon ite pelannut ainakin yli 15 matsia, niin joka pelissä useemmilla 3 palkkia, mukaanlukien itteni, ehkä jollain yhellä, kahdella paras eli 4 palkkia, ja parilla muulla pelaajalla 2 ja ehkä jollain nobolla 1. En yleensä ees kiinnitä huomiota palkkeihin, koska joka kerralla on ollut peli täysin lagitonta. Joskus on kuva tavallaan jumittunut, mut sillon onki tullu joku Connection Error.

Että näin täällä. Mukavaa, lagitonta peliä ollut omalta osaltani. :)

(Btw, viesti kirjotettu pädillä. :P)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]


Miten tää nyt kusee pc pelin? Ja tuollahan oli vielä 2 muutakin modia piilotettu, en musta niiden nimiä tähän hätään. Kysymys onkin, että onkohan samat modit myös piilotettu pleikalle ja boxille ja IW:n tarkotus oli laittaa ne mukamas DLC:nä jakoon ja rahastaa. Aika läppä jos vastaus joo :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tuosta lagista on pakko tunnustaa että se kyllä syö miestä, näppituntumalta (ja killcamin perusteella) lagi ei kuitenkaan tuntuisi olevan läheskään yhtä paha kuin MW1 tai WAW:issa. Arvioisin että keskimäärin lagi ollu n 0,2 sek jossa kyllä ehtis saada muutaman kuulan enemmän piipusta ulos.. Etenkin silloin tuo risoo kun vihun kanssa törmää yllättäen kasvotusten, silloin hengenlähtö on melko todennäköistä. Tämä arvio lagin suuruudesta perustuu siis eroon oman kuoleman ja killcamin näkymän välillä. Tästähän ilm sen lagin huomaa, eiköstä juu? :)

Pelityyli tässä MW2 on tosiaan aika erilainen kuin MW1:ssä, . Plussaa siitä että tässä ei vihut kestä yhtä paljoa osumaa mutta joku raja sais olla esim Magnumin (ja muiden "lyhyen matkan aseiden") tarkkuudella. Vieläkin risoo kun vihu pudotti mun äijän aivan sairaan kaukaa 2 laukauksella siinä lumikentässä Derail. Aluks oletin että siel oli vastassa joku Barretin kanssa mutta paskat.. :D

Tästä pelistä ei saa ihan yhtä hyviä säväreitä kuin aikoinaan MW1:stä mutta hauskahan tätäkin on pelata, varmasti tän parissa vuosi vierähtää..
 
Ylös Bottom