Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

-Akimbo 1887 on overpowered, joka muuta väittää ei tiedä pelistä mitään. Nyt jokainen tämän lukeva nyyppä ottaa sen noobituubinsa kaveriksi, onnea valitsemallanne tiellä. Erityisesti hc:n puolella tuo haulikko on ihan yltiöpäinen oikeissa käsissä. Muiden pelit sillä(kin) pilaa.

Sellaisen bugin tuossa olin huomaavinani, että jos on care-savu kädessä, niin ei voi purkaa pommia. Se laskee savun ja aloittaa defusen, mutta laskee pommin pois hetken päästä. Pari kertaa oli tätä aikaa yrittää, mutta sitten piti vaihtaa ase esiin ja purkaa paukku, onnistui hyvin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

On varmaan jo aikaisemmin keskusteltu lyijysorvista nimeltä AK-47, mutta onko porukalla ollut kyseinen ase käytössä ????
ite en oo edes kenenkään nähnyt käyttävän sitä ( tai sitten ei vaan killcam kiinnosta :) )

Odotan aika paljon aseelta, kun on oikein viimeiks "herkuks" jätetty! ite oon lvl55

mää käytän 47:aa melkein kokoajan, tosin jossain mapeissa toimii m4 paremmin. ite oon sitä mieltä et ak47 olis pakollinen joka jannulle, ainoo ase missä on vähä rekyyliä ja vanhojen KUNNON codien tuntua. Kaikki muut tän pelin aseet (poislukien intervention) on IMO noppa vehkeitä. Vieläkun kaikki extra tähtäimet poistettais ja jäis pelkkä rauta ni vois olla jo ihan ok peli. Kaiken kaikkiaan ak47 stopparilla on aika murhaava yhdistelmä, ihmettelen miksi sitä niin vähä käytetään??
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itse seurasin tarinaa varsin tarkasti siihen asti kunnes alettiin sotimaan Jenkeissä.

Siinä vaiheessa tuli sellainen "älkää ny viittikö..." -fiilis ja totesin että ilmeisesti kannattaa vain räiskiä aina niitä vihuja ketä tulee senhetkisessä kartassa vastaan, sen sijaan että pohtisi "miksi?".

Ja ei siinä mitään, ihan hyvä menohan siinä yksinpelissäkin oli.

Allekirjoittanut ei tainnut missään vaiheessa tajuta mistään mitään. Hajua oli ehkä hivenen siitä, että missäpäin maailmaa ei oltu. Kaikesta huolimatta muistiinpainuvia kohtiakin oli. Muutama kohtaus itse pelissä oli tosi jännä ja toi hienoja fiiliksiä. Nuo hienot kohtaukset olivat ennemminkin tilanteita pelin sisässä. Itse juoni ja tapa esitellä se ei oikein iskenyt. Harvoin edes tiesin, että millä tyypillä milloinkin husitaan ympärikyliä.
Capteeni hinnan kyllä tunnistin aina. Oli jotenkin huvittavan näköinen lierihattuinen partajeesus. Hassu kipittäjä joka vilkuili ahkerasti olkansa yli. Niin hyvin kuin tässä pelissä muuten on liikkuminen mallinnettu, niin juuri tuon Pricen "Minä tähtään, minä kipitän, minä vilkuilen" animaation suppeus ja kömpelyys vaati vähän pureskelua
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

-Akimbo 1887 on overpowered, joka muuta väittää ei tiedä pelistä mitään. Nyt jokainen tämän lukeva nyyppä ottaa sen noobituubinsa kaveriksi, onnea valitsemallanne tiellä. Erityisesti hc:n puolella tuo haulikko on ihan yltiöpäinen oikeissa käsissä. Muiden pelit sillä(kin) pilaa.

Tässä kiteytyy tämän akimbo-keskustelun ydin hienosti. Kyllä jokainen ase on overpowered "oikeissa käsissä" Pitäisi ilmeisesti tehdä sellainen nettipeli jossa kaikki saa tappoja, mutta kenenkään ei koskaan tarvitse kuolla, niin sitten loppuisi whinetys foorumeilla :eek:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

-Akimbo 1887 on overpowered, joka muuta väittää ei tiedä pelistä mitään. Nyt jokainen tämän lukeva nyyppä ottaa sen noobituubinsa kaveriksi, onnea valitsemallanne tiellä. Erityisesti hc:n puolella tuo haulikko on ihan yltiöpäinen oikeissa käsissä. Muiden pelit sillä(kin) pilaa.

Sellaisen bugin tuossa olin huomaavinani, että jos on care-savu kädessä, niin ei voi purkaa pommia. Se laskee savun ja aloittaa defusen, mutta laskee pommin pois hetken päästä. Pari kertaa oli tätä aikaa yrittää, mutta sitten piti vaihtaa ase esiin ja purkaa paukku, onnistui hyvin.

Onneksi tossa 1887 ydistelmässä on sama ulottuvuus kun javelinpommissa.
Melko nopeasti katoaa kaveri pelistä sen jälkeen :D

mää käytän 47:aa melkein kokoajan, tosin jossain mapeissa toimii m4 paremmin. ite oon sitä mieltä et ak47 olis pakollinen joka jannulle, ainoo ase missä on vähä rekyyliä ja vanhojen KUNNON codien tuntua. Kaikki muut tän pelin aseet (poislukien intervention) on IMO noppa vehkeitä. Vieläkun kaikki extra tähtäimet poistettais ja jäis pelkkä rauta ni vois olla jo ihan ok peli. Kaiken kaikkiaan ak47 stopparilla on aika murhaava yhdistelmä, ihmettelen miksi sitä niin vähä käytetään??

Ei siinä ole kuin yksi lvl käyttöaikaa ennen prestigeä.
Ehkä se sitten yleistyy kun pelaajat saavuttavat sen 10 perstigen
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Oikeat kädet lähinnä tarkoitti sitä, että ne ovat ylitehokkaat jos niillä ei pelaa kuin normaalisti rynkyllä. Toki jokainen mutka on oikeissa käsissä tappava, mutta silti aseiden välillä on balanssieroja. Ko. haulikon tappava etäisyys suhteessa vaadittavaan tähtäämiseen on vain todella naurettava. "Näillä pärjää pskatkin"

Itselläni on 500 tappoa nipussa tuolla 1887:lla, joten epäilen tietäväni mistä puhun jos väitän sen olevan poikkeuksellisen helppo ja ylitehokas ase. Kyseessä on kuitenkin ikivanhoista kampitussareista verrattuna nykypäivän aseisiin, jolloin noiden kai kuuluisi olla paljon huonommat kuin nykyaseet. Vai onko joku sopimus olemassa joka kieltää ko. asetehon valjastamisen käyttöön nykypäivänä?

(Ja ei, en pelaa tuolla haulikolla enää ollenkaan.)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ei siinä ole kuin yksi lvl käyttöaikaa ennen prestigeä.
Ehkä se sitten yleistyy kun pelaajat saavuttavat sen 10 perstigen


niijoo, enpäs ajatellutkaan tota. tosin en ymmärrä et miks helvetissä porukka painaa sitä prestigee ku ei siitä oo mitää hyötyä ja on tuskallisen taipaleen jälkeen saanu max lvl? mun mielestä toi on ihan perseestä että lvl nousun myötä unlockautuu noita aseita sun muita juttuja, kaiken pitäis olla tiskissä samantien ja pelistä tarttis tehdä sen verran hyvä että porukkaa viihtyy sen parissa muutenki kun pelkästää lvl ja prestige horottamalla.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

niijoo, enpäs ajatellutkaan tota. tosin en ymmärrä et miks helvetissä porukka painaa sitä prestigee ku ei siitä oo mitää hyötyä ja on tuskallisen taipaleen jälkeen saanu max lvl? mun mielestä toi on ihan perseestä että lvl nousun myötä unlockautuu noita aseita sun muita juttuja, kaiken pitäis olla tiskissä samantien ja pelistä tarttis tehdä sen verran hyvä että porukkaa viihtyy sen parissa muutenki kun pelkästää lvl ja prestige horottamalla.

Ehkä sen takia koska tässä saa uusia titlejä, emblemejä ja pelaaminen pysyy kiinnostavana itse ainakin usko jaksavani 10 prestigelle saakka, hommaa helpottaa se kun ajattelee tulevaa map packia joka tuo lisää pelitunteja myös mahdolliset tupla XP viikot nopeuttavat 10 prestigen saavuttamista, lisäksi en luota siihen ettei kukaan mene "vahingossa" painamaan prestige nappulaa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Huomasin ettei tol harrieril tai attack helicopteril tee melkein yhtään mitään..
Jos laittaa vaik harrierin, nii joskus käy jopa niin ettei saa ku ne tapot jokka siitä räjähdyksestä tulee tai sitten ei saa yhtään mitään.. Näköjään ihmiset vähä viisastunu ku ei enää juokse näköjään rambona siel keskellä kenttää ku ilmassa on joku kopteri tai harrier
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Oikeat kädet lähinnä tarkoitti sitä, että ne ovat ylitehokkaat jos niillä ei pelaa kuin normaalisti rynkyllä. Toki jokainen mutka on oikeissa käsissä tappava, mutta silti aseiden välillä on balanssieroja. Ko. haulikon tappava etäisyys suhteessa vaadittavaan tähtäämiseen on vain todella naurettava. "Näillä pärjää pskatkin"

Itselläni on 500 tappoa nipussa tuolla 1887:lla, joten epäilen tietäväni mistä puhun jos väitän sen olevan poikkeuksellisen helppo ja ylitehokas ase. Kyseessä on kuitenkin ikivanhoista kampitussareista verrattuna nykypäivän aseisiin, jolloin noiden kai kuuluisi olla paljon huonommat kuin nykyaseet. Vai onko joku sopimus olemassa joka kieltää ko. asetehon valjastamisen käyttöön nykypäivänä?

(Ja ei, en pelaa tuolla haulikolla enää ollenkaan.)

Ok eli sulla on 500 tappoa haulikolla takana, mutta me muut ei saada siitä niitä challengeja tehdä, koska se on overpowerednyyppänolifewannabehyvisten-nuubi ase vai miten se oli? Sulta kesti toi 500 tappoa saada toi selville, et viittiny vaikka kymmenen tapon jälkeen laittaa jo asetta hyllylle?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Realistisuuden hakuiset voivat suosiolla ostaa operation flashpointin : peukku: :keskari: :redface:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ok eli sulla on 500 tappoa haulikolla takana, mutta me muut ei saada siitä niitä challengeja tehdä, koska se on overpowerednyyppänolifewannabehyvisten-nuubi ase vai miten se oli? Sulta kesti toi 500 tappoa saada toi selville, et viittiny vaikka kymmenen tapon jälkeen laittaa jo asetta hyllylle?

Niitä challengeja... voi kiesus, meinasit naputella 2500 hedua kaikilla aseilla? Näin siis mikäli meinaat kaikki challenget tehdä, vai mikä perustelu tuo 500 haaste oikein on, ei ne katsos siihen lopu. Kyllä sillä PITÄISI vielä pelata n+1 peliä jos mielii kaikki haasteet tehdä.

Se täytyy myöntää että hauskaa noilla oli se pari iltaa paukutella, varsinkin vaihtelua, mutta nyt kun niitä rupeaa joka pelissä näkymään / foorumeilla on kirjoiteltu, niin rupee maku menemään siitäkin touhusta. Kyllähän tuon setupin helppouden huomaa kun ensimmäisen tähtäämättömän hedun napauttaa muurin takana kökkivään millin kypäräsuikaleeseen. (Ja vielä lisättäköön että suurin osa tuli hakattua kaveriporukan matsissa (melko) hyvässä yhteisymmärryksessä muiden kanssa.)

Koko asiasta päästään kansakuntaa vaivanneeseen dilemmaan: miten voi sanoa jotain surkeaksi kokeilematta, kuinka paljon pitää kokeilla että voi sanoa, ja miten voi sanoa jos on kerran niin paljon ko. asiaa kokeillut. Kyllä varmaankin jokainen nuupituupia haukkunut on myös sitä kokeillut, jotta voi sanoa miten vaivatonta se on. (Ja pakkohan se on challengejen takia!)

Varokaa ettei statsit mee!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Huomasin ettei tol harrieril tai attack helicopteril tee melkein yhtään mitään..
Jos laittaa vaik harrierin, nii joskus käy jopa niin ettei saa ku ne tapot jokka siitä räjähdyksestä tulee tai sitten ei saa yhtään mitään.. Näköjään ihmiset vähä viisastunu ku ei enää juokse näköjään rambona siel keskellä kenttää ku ilmassa on joku kopteri tai harrier

Riippuu tosi paljon maasta ja vastustajista. Ite saan harrierilla usein sen neljä tappoa, jolloin pääsen käsiks chopperiin tai ac 130:een. Joka myös riippuu maasta, et kumpi on.
Kuitenkin jos on sillälailla, että joku vastustajista ampuu heti harrierin alas, niin vaihdan ens matsiin sit jonkun muun harrierin tilalle. Jonkun presicion airstriken, tai jonkun muun jota ei voi ampua alas.

Onks chopper gunner muuten 15 sek. pidempään kuin ac-130. Ite ainakin katoin, että ac-130 on vaan 45 sekuntia, kun taas chopper gunner on yhden minuutin. Ja tohon chopper gunneriin vois mun mielestä pistää vaikka päivityksenä, vaik jonkun "overheat"-ominaisuuden. Eli ei voi ampuu kokoajan vaan hazardia, kun muutenkin voi tulittaa metrin ohi, että sillä osuu.

Game winning kill on kyl hauska. Pelasin SnD ja näin kaukaa viimeisen vastustajan, joka cämppäs melko hienosti akimbo haulikoiden kanssa kaukana yhdessä nurkassa. Se ei huomannu mua ja vedin snipul longshot non-scopen, ku aikani siinä asettelin tähtäintä. Hienon näköinen tappo oli, kun tuli hidastuksena. Toi oli kyllä hyvä idea pelintekijöiltä, paitsi välillä vähän ärsyttää, kun tulee suunnilleen joka rundin jälkeen se winning kill. Mut ei se menoa haittaa. :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

mutta nyt kun niitä rupeaa joka pelissä näkymään / foorumeilla on kirjoiteltu, niin rupee maku menemään siitäkin touhusta.

Missä te oikein pelaatte, kun itse en ole noita huomannut vastustajalla vielä kuin pari kertaa ja pelitunteja takana onlinessa joku +30h. Toki ne varmasti yleistyy pikkuhiljaa, kun levelit nousee porukoille sinne missä ne saa.

Ja noihin challengeihin niin joo... en aattelu mitään 5k hedua vetää, mutta oon aika tasasesti joka aseella paukutellu sitä +300 ja seuraavaa käteen. Saa mukavasti vaihtelua ja myös challengeja kasaan.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

onhaN NOI 1887 aika kovat,mutta omaa huonoutta jos joku haulikko mies vie sua 100-0.ei kyllä omalla kohdalla tuu tapahtumaan.kyl ne aina niit tappoja saa mutta ei kyl rifle miehii voita. ainakin mitä itse oon pelannu niin nää haulikko kaverit kyl hävii aina sen pelin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Olkaa tyytyväisiä mitä nyt on tarjolla!! valitatte pikkuasioista! Ne jotka muistaa 70/80-luvun,osaa arvostaa näitä pelejä..mustavalkotennis..muistaako kukaan?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Olkaa tyytyväisiä mitä nyt on tarjolla!! valitatte pikkuasioista! Ne jotka muistaa 70/80-luvun,osaa arvostaa näitä pelejä..mustavalkotennis..muistaako kukaan?

Nyt ollaan hei 2000 luvulla, peleiltä vaaditaan pikkasen enemmän. Olihan tuo pingi pongi varmasti kovasana tuolloin 70 luvulla.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joo tänää oli hyvät pelit, pelasin tota domia, mul oli tällänen setti, snipa silulla ja thumpper, perkit scavenger ja danger close ja läst ständ. Istuin koko pelin siel Wastelandin kirkos, sain uude killstreakin 4 eli care boxin ja sielt tuli se air strike mut ei tappanu ketää :(, sitte joku pujkotti mut :(. Loppu statsit oli joku 4/5 kd nous johki 0.56 hitto toi barret silul ja tumpperi on hyvä
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joo tänää oli hyvät pelit, pelasin tota domia, mul oli tällänen setti, snipa silulla ja thumpper, perkit scavenger ja danger close ja läst ständ. Istuin koko pelin siel Wastelandin kirkos, sain uude killstreakin 4 eli care boxin ja sielt tuli se air strike mut ei tappanu ketää :(, sitte joku pujkotti mut :(. Loppu statsit oli joku 4/5 kd nous johki 0.56 hitto toi barret silul ja tumpperi on hyvä

Tämäpäs kuulosti ihan esimerkilliseltä domination-rallien pelityyliltä, ei voi muuta sanoa. :)

Huh heijaa, itellä ihan harmittaa nyt ku kattelee friend leaderboardseja ku kaikilla meneee prestiget tai 70lvl pelissä. Ite oo oikeen kerenny pellailee ku työt puskee niskaan kokoajan ja nyt nyt assassin's creed 2:kin tuli hommailtua. Saas nähä jos sitä sitten huomenna puskis itekki tuonne 70lvl asti, (59lvl meneillää).

Oisko jotain kuumaa suomipublaparty meininkiä aamupäivästä ? :p
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

miks jotku pelaa sitä dominatioo snipulla,pilaa koko peli muodon.tosin helppoja voittoja tulee jollekkin:)
 
Ylös Bottom