Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Seurasiko joku tuon yksinpelin tarinaa sen verran tarkasti, että oli saanut selville...
...miksi Shepherd käänsi takin ja "muuttui pahikseksi"?

Itseltäni meni tuo tarina täysin ohi. Eka ollaan jossain Lähi-Idässä, sitten Riossa, sitten Siperiassa, sitten Venäjällä, sitten USA:ssa... Ei tuossa vaan pysynyt kärryillä, ei sitten millään :confused:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Seurasiko joku tuon yksinpelin tarinaa sen verran tarkasti, että oli saanut selville...
...miksi Shepherd käänsi takin ja "muuttui pahikseksi"?

Itseltäni meni tuo tarina täysin ohi. Eka ollaan jossain Lähi-Idässä, sitten Riossa, sitten Siperiassa, sitten Venäjällä, sitten USA:ssa... Ei tuossa vaan pysynyt kärryillä, ei sitten millään :confused:

Itse sain vain sellaisen käsityksen, että Shepherd menetti 5 vuotta aiemmin silmän räpäyksessä kymmeniä tuhansia miehiä..
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Seurasiko joku tuon yksinpelin tarinaa sen verran tarkasti, että oli saanut selville...
...miksi Shepherd käänsi takin ja "muuttui pahikseksi"?

Itseltäni meni tuo tarina täysin ohi. Eka ollaan jossain Lähi-Idässä, sitten Riossa, sitten Siperiassa, sitten Venäjällä, sitten USA:ssa... Ei tuossa vaan pysynyt kärryillä, ei sitten millään :confused:

Joo aika ohi se meni kyllä multakin. Eniten kyl naxutti se kun...

Ghost kuoli :(
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ei HBS kato ärsytä yhtään, käyttää vain perkkiä, ettet näy siinä ;)
Ainoo mikä mua välillä ärsyttää, on se ihmeellinen kleikkojen poksahtelu ittekseen, just ku oot kivasti saanu niitä pistettyä, ni ne poksahtaa, ilman, että kukaan niitä ampuu tai juoksee perkkinsä kanssa ohi, huomasin vain sniputtaessa ton :mad:

Ne claymoret pamahtaa sen takia, että laitat niitä liikaa. Maksimi on kaksi per pelaaja ja jos laittaa lisää niin ensimmäisenä laitettu claymore räjähtää pois. Miinat kuitenkin räjähtävät eivätkä vain katoa, joten jos lähellä on vihollisia niin niistä voi saada hyvällä tuurilla pisteet.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ne claymoret pamahtaa sen takia, että laitat niitä liikaa. Maksimi on kaksi per pelaaja ja jos laittaa lisää niin ensimmäisenä laitettu claymore räjähtää pois. Miinat kuitenkin räjähtävät eivätkä vain katoa, joten jos lähellä on vihollisia niin niistä voi saada hyvällä tuurilla pisteet.

tätä mä kanssa ajattelinkin, että tuli pistettyä hieman liikaa kleikkoja :D noh, menishän se jo hieman liioitelluksi, jos jokainen pelaaja pistäisi sen 10kleikkaa pitkin kenttää :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Siis eiks jokaisel pelaajal oo vaan se yks kleikka:confused: Vai saaks niitä enemmän.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Vai että on Model 1887 akimbolla öyverpouvered...verratkaa nyt ihan järjen kanssa tuota settiä assault riffleihin tai johonkin UMP45:seen. AR, SMG ja LMG pärjäät missä tahansa rangessa, kun noilla vain lyhyellä. Väitän, että UMP45:llä pärjäät paremmin 79,8% matseista, kuin akimbo pappahaulikolla.

Pakkohan tuota settiä oli kokeilla, kun se unlockkautui, mutta en oikein tykännyt. Parempi haulikko on vaikka tuo UMP45 steady aimilla...lonkalta vaan.

Ja sitä patchia kehiin....esim. chopper gunner veks (vaikka itselläkin toisena killstreakinä), niin tulisi nukeistakin harvinaisempi näky. Kun kuulin tuosta nukesta joskus aikanaan, niin tokaisin serkulle, että kun pari kertaa näkis tuon nuken sen oletetun parin peli vuoden aikana, niin olisin onnellinen.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pieni vinkki jos joku haluaa helposti tappoja: laittakaa silu aseeseen ja stoppari perkiksi. Sen jälkeen ei muuta kuin ground wariin ja eka harrieri ja sen avulla chopper gunner.

Silun kanssa voi käytännössä kävellä siellä ja pudotella porukkaa kun vihut näyttää kyttäävän vain punaisia palloja radarista.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pitää varmaan kävästä vetämässä parit tdm erät niin näkee sen nukenkin joskus. Ite en ole ffa puolella sitä kerennyt nähdä viellä kertaakaan...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Vai että on Model 1887 akimbolla öyverpouvered...verratkaa nyt ihan järjen kanssa tuota settiä assault riffleihin tai johonkin UMP45:seen. AR, SMG ja LMG pärjäät missä tahansa rangessa, kun noilla vain lyhyellä. Väitän, että UMP45:llä pärjäät paremmin 79,8% matseista, kuin akimbo pappahaulikolla.

Pakkohan tuota settiä oli kokeilla, kun se unlockkautui, mutta en oikein tykännyt. Parempi haulikko on vaikka tuo UMP45 steady aimilla...lonkalta vaan.

Miksi pitäisi verrata pääasetta secondaryyn? Omassa kategoriassaan (secondary) on tuo 1887-akimbo todellakin ylivoimainen, osuu hämmästyttävän kaukaa eikä kauheasti tarvitse tähtäillä.

UMP 45 ei ole haulikko.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Miksi pitäisi verrata pääasetta secondaryyn? Omassa kategoriassaan (secondary) on tuo 1887-akimbo todellakin ylivoimainen, osuu hämmästyttävän kaukaa eikä kauheasti tarvitse tähtäillä.

UMP 45 ei ole haulikko.

Mitä sillä on väliä onko se seconday vai pääase. Pääaseluokassa ei ole haulikoita lainkaan, joten nyt se on secondary luokassa. Pitäisikö 1887 akimbon olla huomattavasti huonompi yhdistelmä kuin esim scar+red dot, jotta sillä pelaaminen voitaisiin hyväksyä? Eikö se voi yhtä hyvin olla yhtä varteenotettava kuin mikä tahansa luokka? 1887 on melkeinpä ainoa haulikko jolla tässä pelissä pärjää. COD4:ssä kumpikin haulikko oli oikeissa käsissä tehokas.

Itse olen aika hyvä käyttämään kyseistä yhdistelmää, mutta silti saan parempia tuloksia normaalilla asevarustuksella (ainakin 80-90%:ssa kentistä). Tosin jossain kentissä akimbo on erittäin hyvä. Enkä ole nähnyt yhtään 1887 akimbopelaajaa, joka olisi vienyt muita kuin pässiä narussa. Taitaa pelaajia vain ärsyttää kun eivät voi "takki auki" mennä nöyryyttäämään noobeja lähitaistelussa, koska siellä saattaa olla nurkan takana 1887 akimbomies.

Jotkut ovat sitä mieltä, että akimbo 1887 yhdistelmää käyttäisi n.30% pelaajista. Eli jokaisessa pelissä olisi 3-4? Itse olen nähnyt noin viidellä pelaajalla ja olen toisen prestigen puolessa välissä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

mun mielestä aivan loistavii kaikki killstreakit.itse en edes chopperigunnerii käytä ku se tippuu niin nopeesti taivaalta.predatori ja parit airstriket. peli on hyvä.lagi yksin pelatessa ainut miinus,mutta käytän tota neljättä perkkiä ennustaja jolla näkee tulevaisuuteen:)

suomi partyt pystyyn niin jenkeille on helppo antaa pataan.

4 nukee oon nähny ja peli aikaa 2 päivää 5 tuntia,. joten ei kyllä nuke paljoa haittaa,tosin kaikki omalta puolelta lähteny:) jos kaveril alkaa killstreakki lähentyy nukee niin ei muutakun metsästämään sitä tyyppii:)itsestähän se on kiinni.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pitää varmaan kävästä vetämässä parit tdm erät niin näkee sen nukenkin joskus. Ite en ole ffa puolella sitä kerennyt nähdä viellä kertaakaan...

Kannataa kokeilla vaikka muutaman kerran ground waria, siel niitä tulee useimmiten. Ite oon nähny 11 nukea, vaikka peliaika on vaan 1d 6h. Neljä kertaa oma frendi pistäny, yhen kertaa joku random omalt puolelta, yhen kertaa vastustaja ja viis kertaa itse.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pieni vinkki jos joku haluaa helposti tappoja: laittakaa silu aseeseen ja stoppari perkiksi. Sen jälkeen ei muuta kuin ground wariin ja eka harrieri ja sen avulla chopper gunner.

Silun kanssa voi käytännössä kävellä siellä ja pudotella porukkaa kun vihut näyttää kyttäävän vain punaisia palloja radarista.

Todelliset ammattilaiset ottavat vielä stopping powerin tilalle cold blooded perkin. Ei siitä pelkästä silusta ole hyötyä kun uav on taivaalla koko ajan.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Todelliset ammattilaiset ottavat vielä stopping powerin tilalle cold blooded perkin. Ei siitä pelkästä silusta ole hyötyä kun uav on taivaalla koko ajan.

Tosiaan mielummin näin, silu+cold _pro_+ninja(pro):lla saa aikaan lisäksi hauskoja juttuja:

-vastaantullessa huomaa että jengi tuijottaa vaan uav/hbs:ta kun ei eväkään värähdä vaikka olisin ihan näkyvillä (kun tuijottelen itse ko. laitteita :)
-välillä vihut juoksee ohi jopa takaa kun eivät tajua että olen vihollinen (cold-pro ei näytä punaista nimeä), vastaan tullessakin voi aiheuttaa juurikin sen muutaman 1/10-sekunnin hämmästyksen joka riitttää voittoon
-lipulla voi olla rauhallisemmin savun seassa kun cold-pro ei näytä sitä tähtäysrastiakaan vaikka joku yrittäisikin paikallistaa sarjalla
-bonuksena kovahermoisille (tai viimeisessä hädässä oleville) domissa tulee joskus harrastettua onnistuneesti 'pupun pää pensaaseen'-leikkiä eli kun lipulle on ammuttu jengiä menen ruumiiden joukkoon makaamaan ja painan aseen maahanpäin eivätkä vihut huomaa vaikka päältä kävelisivät, kun lippu vallattu voi lähettää kiitokset perään metallivaipassa :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Hoi!

Onko muilla käyttäjillä tällähetkellä online-pelaaminen jumissa? Eilen ilmeni sama ongelma kuin kolme viikkoa sitten, eli kun menee "multiplayer -> play online" jää ruutu jumiin pop-uppiin "connecting to matchmaking server..." tai "fetching playlists..." jne...

Eilen päivällä tilanne korjaantui ja pääsin pelaamaan, mutta nyt on taas tukossa. Internetyhteys on kunnossa ja muissa peleissä toimii moitteettomasti.

Onko siis infinity wardsin päässä ongelma vai?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

On varmaan jo aikaisemmin keskusteltu lyijysorvista nimeltä AK-47, mutta onko porukalla ollut kyseinen ase käytössä ????
ite en oo edes kenenkään nähnyt käyttävän sitä ( tai sitten ei vaan killcam kiinnosta :) )

Odotan aika paljon aseelta, kun on oikein viimeiks "herkuks" jätetty! ite oon lvl55
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

On varmaan jo aikaisemmin keskusteltu lyijysorvista nimeltä AK-47, mutta onko porukalla ollut kyseinen ase käytössä ????
ite en oo edes kenenkään nähnyt käyttävän sitä ( tai sitten ei vaan killcam kiinnosta :) )

Odotan aika paljon aseelta, kun on oikein viimeiks "herkuks" jätetty! ite oon lvl55

Oikeissa käsissä ehdottomasti pelin paras ase yhdessä model 1887 kanssa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itseltäni meni tuo tarina täysin ohi. Eka ollaan jossain Lähi-Idässä, sitten Riossa, sitten Siperiassa, sitten Venäjällä, sitten USA:ssa... Ei tuossa vaan pysynyt kärryillä, ei sitten millään :confused:

Itse seurasin tarinaa varsin tarkasti siihen asti kunnes alettiin sotimaan Jenkeissä.

Siinä vaiheessa tuli sellainen "älkää ny viittikö..." -fiilis ja totesin että ilmeisesti kannattaa vain räiskiä aina niitä vihuja ketä tulee senhetkisessä kartassa vastaan, sen sijaan että pohtisi "miksi?".

Ja ei siinä mitään, ihan hyvä menohan siinä yksinpelissäkin oli.
 
Ylös Bottom