Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Mielestäni pitäisi ehdottomasti olla esim. Only pistols ja Only snipers pelimuodot. Olisi hauskoja semmoset :cool:
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Toivottavasti tähän tulis gage matsi. mutta tietenki siellä vaan huijjataan, mut ois hyvä jos ois semmone et peli lähettää jonku viestin johonki, jos klaani tagis on HSx3. CoD4 on kivaa ownata noita nyyppiä jotka huijjaa. :)
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Toivottavasti tähän tulis gage matsi. mutta tietenki siellä vaan huijjataan, mut ois hyvä jos ois semmone et peli lähettää jonku viestin johonki, jos klaani tagis on HSx3. CoD4 on kivaa ownata noita nyyppiä jotka huijjaa. :)

Gage tosiiankin pois.Jos Gage olis ni siellähän ne kaikki ne kultaset aseet hankkis itelle.Sitten se kultainen ase ainakin on ansaittu kun sitä ei oo millään gagettamalla hankittu!
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

semmonen uudistus olisi hyvä, että kranaatti indikaattorin väri muuttuu, riippuen siitä onko kranaatti vihollisen vai oman.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Gage tosiiankin pois.Jos Gage olis ni siellähän ne kaikki ne kultaset aseet hankkis itelle.Sitten se kultainen ase ainakin on ansaittu kun sitä ei oo millään gagettamalla hankittu!
Öhöm.. ettei vaan savukin ois sortunu..

Mutta kannatan.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Yks uudistus mitä ei oo ainakaan omasta mielestä tullu ilmi vois olla ihan hyvä. Kun noista snipereista ja esim. konekivääreistä saa kultasen aseen niin myös esimerkiksi kraanaatista ja knifista vois saada sellasen kultasen värin. Esim. kun on tappanut riittävän paljon puukolla, jotka kohdistuu päähän ja selkään niin sellanen aukee. Toivottavasti ymmärsitte joten kuten mitä tarkotin. :)

Kranut joo, mutta veitsessä kultainen maalaus ei toimi koska veitsi ei ole esillä kovin pitkiä aikoja. Eikä toisen pelaajan veitsen väriä voi nähdä, hyvä kun näkee koko veitseä :rolleyes:
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Varmaan suurin osa hankkii ne tolleen :rolleyes:

itse en käytä mitään apu voimia. päässyt jo toiseks viimeseen prestigee ja 50lvl juhuuu kohta pääsee vikaan ja sit kultaset aseet hankitaan pelaamalla reilusti. äkkiä niitä pää oumia tekee.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

itse en käytä mitään apu voimia. päässyt jo toiseks viimeseen prestigee ja 50lvl juhuuu kohta pääsee vikaan ja sit kultaset aseet hankitaan pelaamalla reilusti. äkkiä niitä pää oumia tekee.

Näinhän ne kaikki sanoo :D Odotappa vaan kun tuleesen mp44:n vuoro niin taas on yks gage nyybbä lisää.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Ei se lopulta se MP44 paha ollu..huomattavasti pahempi oli esim mini uzi..
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Näinhän ne kaikki sanoo :D Odotappa vaan kun tuleesen mp44:n vuoro niin taas on yks gage nyybbä lisää.

En yhtään ainoaa Cage matsia pelannu nelosessa ja lopulta mulla oli kuitenkin Kultanen AK, M-60 ja haulikko..:p Dragunov ja Uzi jäi vaiheeseen kun tuo WaW tuli..
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Joukkueen parhaalla pistemiehellä sais olla kultainen kypärä päässä. Se olis ihan parhautta. Ja huonoimmalla propelihattu. Ei muuta... :p
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Näinhän ne kaikki sanoo :D Odotappa vaan kun tuleesen mp44:n vuoro niin taas on yks gage nyybbä lisää.

no huoh. mulla on vaan ollut pää tavoitteena että pääsen 10 prestigeen, ja sit rauhassa tehä kaikki tehtävät. eikä mulla oo mikään pakko mieli saada niit kultasii mun mielestä sininen on tosi hieno.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

En yhtään ainoaa Cage matsia pelannu nelosessa ja lopulta mulla oli kuitenkin Kultanen AK, M-60 ja haulikko..:p Dragunov ja Uzi jäi vaiheeseen kun tuo WaW tuli..

Samaten! M60 oli ehk helpoin haulikkoa en oo pelannu ja uzista puuttuu 70
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

no huoh. mulla on vaan ollut pää tavoitteena että pääsen 10 prestigeen, ja sit rauhassa tehä kaikki tehtävät. eikä mulla oo mikään pakko mieli saada niit kultasii mun mielestä sininen on tosi hieno.

sininen on myös hienompi, kuin punanen :)
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

[OT]kommeeta hypetystä nää vikat viestit :rolleyes: [/OT]

saas ny nährä kuinka käy si, ku kaiken maailman sekopäät saa heitellä ideoita tuolta twitter.infinitywardin kautta! ohan siel ihan hyviiki ehdotuksii, mut yks parhaista oli, ku joku pohti mahdollisuutta päästä OHJAAMAAN itse mahdollista helikopterii....

mut kyl ny luulis, et IW:n porukalla homma hallus ja ei ihan kaikkia turhuuksia lähe toteuttaan.
 
Ylös Bottom