Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Jo oli video....olis voinnu jättää kattomatta, jos olis tienny mitä tuleman pitää!
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Otsikosta voisi varmaan pudottaa tuon COD tekstin, kun näyttää siltä, että sitä
ei itse pelissäkään ole. Joku Sherlock Holmes voisi löytää paljon vastauksia tuosta teaserista. Ainakin helikopteri siellä vilahti.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Meneeköhän sarja Rainbow:n suuntaan. Sellaisen päätelmän ainakin voi tehdä jos haluaa sillä tavalla ajatella. Ilmeisesti lentoterminaali, siviilien älämölöä. Ja noita siviilikohteisiin hyökkääviä pommivöillä varustettuja janttereita vastaanhan "modern warfare" nykyään on. Tai muuten vain sotimista kohteissa missä siviilit on seassa? Who knows.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Videosta löytyy myös tulevia perkkejä!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Aika hieno teaser sinänsä. Mulla tuli mieleen, että nyt pääpaino olisi taistelussa terroristeja tms vastaan.. Jotenkin mielsin, että tyypit hississä oli pahiksia? Olisko jopa hieman jotain stealth-meininkiä kun mennään rakennuksessa joka terroristien "vallassa"?

Ehkä taas mielikuvitus laukkaa liikaa.. MGS meets CoD! ;)
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

näyttäisi siltä myös, että pelissä ainakin kävästään rio de janeirolla. ainakin se jeesus-patsas näyttäisi vilahtavan trailerissa.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Otsikosta voisi varmaan pudottaa tuon COD tekstin, kun näyttää siltä, että sitä
ei itse pelissäkään ole. Joku Sherlock Holmes voisi löytää paljon vastauksia tuosta teaserista. Ainakin helikopteri siellä vilahti.

Activision: Modern Warfare has taken on a 'life of its own'

it may be best to ditch the Call of Duty brand before we end up with something like Call of Duty 17: Modern Warfare 6: Moderner Warfare 3: Lasers are Bad News: Aerosmith.

lol
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Eli meinaako tää sitä, että nykypäivään sijoittuvia pelejä on tulossa enemmänkin? Itselle sinänsä sama, kunhan peli on hyvä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Eli meinaako tää sitä, että nykypäivään sijoittuvia pelejä on tulossa enemmänkin? Itselle sinänsä sama, kunhan peli on hyvä.

Juuri näin. IW rupeaa tekemään vain tätä Modern Warfare sarjaa ja Treyarch (miten menikään), tekee Call Of Duty-nimikettä kantavaa sarjaa. Korjatkaa tottakai jos olen väärässä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Luulen, että IW myös samalla haluaa vetää pesäeroa Treyarchiin vaihtamalla pelin nimen.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

IW rupeaa tekemään vain tätä Modern Warfare sarjaa ja Treyarch (miten menikään), tekee Call Of Duty-nimikettä kantavaa sarjaa. Korjatkaa tottakai jos olen väärässä.

Siltä vähän vaikuttaa.. Koska eka "MW" oli niin mielettömän suosittu, niin Activision varmaan pitää parempana alkaa rakentamaan siitä omaa brändiä. Ja CoD keskittyy sitten toiseen maailmansotaan.

Mikäs siinä. Kaksi vahvaa brändiä on aina parempi kuin yksi. Useimmat faneista varmasti ostavat molemmat. Ainakin mulle tuo WW2-osasto tippuu aika lujaa (ihan joku "Brothers in Arms: Hell's Highway" oli mun mielestä tosi ok - ei ne kaikki tarvitse olla klassikkoja), joten toivotaan että ensi vuonna tulee taas joku WW2-peli.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

KUUME tähän peliin iski taas, entistä suurempana, olis jo syksy...

E:
mw2y.jpg


Kysymys kuuluukin ,mitä helvettiä tossa lukee?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Olisiko jotain kyrillisiä kirjaimia? Venäjää kenties...aika vaikea tuosta on sanoa. Kyllä tämä teaseri on todella hauska. Erittäin mukavaa yrittää bongata kaikenlaisia vihjeitä ja etsiä muiden bongauksia.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Olisiko jotain kyrillisiä kirjaimia? Venäjää kenties...aika vaikea tuosta on sanoa. Kyllä tämä teaseri on todella hauska. Erittäin mukavaa yrittää bongata kaikenlaisia vihjeitä ja etsiä muiden bongauksia.

Niinpä, on kyllä loistava teaseri. Noista perkeistä on kyllä mahdoton sanoa mitä ne esittävät paitsi stopping power näkyy selvästi. Myös Jeesus-patsas, sukeltaja (pelissä mahdollisuus vedessä kulkemiseen?) ja Teddykarhu vaikuttivat mielenkiintoisilta. :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Kuva 1: "Kansainväliset saapuvat lennot/junat/laivat"
Kuva 2: Voisko toi olla joku uus perkki ?
Kuva 3: "21M" Voitaiskohan tolla tarkottaa tuota
Kuva 4: Laivoja. vesitehtävä ?
Kuva 5: tankki. Onkohan tässä kulkuneuvoja ?

Löysin myös teaserista jonkinlaiset pihdit ja m4 tms. aseen, mutta vain 5 liitettä pystyi laittamaan.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Joo, täytyy sanoa että kyllä meikäläiseltä alkoi kuola valuu kun ton teaserin näin/kuulin. Varsinkin toi päivämäärä piristi, sehän on jo pian. Heti kun ihana lämmin kesä on ohi, niin voi jo piristää itseään Modern Warfare 2:lla:)
 
Ylös Bottom