Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sain äsken unlockattua tuon viimeisen Sniper Riflen eli M2R EBR:n.

Kannattaisko alkaa käyttämään tuota vai pitäytyä vanhassa Interventionissa vai vaihtaa johonkin muuhuun? En ole nähnyt kenenkään edes käyttävän tuota M2R:ää moninpelissä. Sniputtajilla näyttää olevan joko Intervention ja Barrett.

Eli siis mikä on teidän mielestä paras sniperi? Itse en osaa vielä kauhean hyvin sniputella CoDeissa, mutta harjoitus tekee mestarin, eikö? :)

No itsellä kun aukesi tuo EBR niin en ole käyttänyt mitään muuta asetta. Paitsi tietysti snipuluokkani secondary asetta, joka on tällä hetkellä PP2000. EBR on aivan sairaan hyvä! Ase ei potki juurikaan ja tekee agocin sekä thermal scopen kanssa tuhoisaa jälkeä. Olisiko minulla nyt joku 400-500 tappoa kyseisellä aseella ja ei oikein osaa muita aseita kaivata varsinkin kun secondaryna on kuitenkin sarjatuliase. PP2000 tappaa läheltä ja EBR kaukaa. Ei kyllä ole yhtä tehokas kuin Intervention tai Barrett, mutta recoilia on niin vähän että sen kaksi kutia osuu helposti putkeen.

Nyt on varmaan myöhäistä rypistellä mutta laitampas kommenttia tuosta Modeli 1887:sta ja sen über overpoweruudesta. Minusta ei tartte pätsiä koska yhtäläillä voit ite valita saman aseen ja jos et ole tarpeeks korkee levelinen niin laita copycat tai nosta maasta eikä niitä akimbo jätkiä nyt ihan mahoton tappaa oo eikä myöskään se range nyt niin pitkä ole(tai sitten allekirjoittanut ei vaan osaa:)) . Siinä mielipiteitä ymmärrän että ärsyttäähän se että viisi kertaa sama jätkä modeleilla tappaa mutta ei siihen silti herranjestas pätsiä tarvita. Ihan hyvin voit itse nostaa maasta ja pelata tällä ¨nobo¨ aseella. Samat mahdollisuudet kaikilla.IMO

Tämä on mielestäni surkeaa perustelua. Mietitäänpäs miten jatkumo etenee kun yksi henkilö ottaa ylitehokkaan aseen (Aseen jossa on heikkous-vahvuus -suhde vaikkapa '80-20' jos se pelin muissa aseissa on '50-50' tai '60-40' paikkeilla.): Vastustajat joutuvat ajatuksesi mukaan myös ottamaan kyseisen aseen, taas heidän vastustajansa joutuvat ottamaan kyseiset aseet ja taas sama homma jatkuu... Pian kaikki pelaavat sillä ylitehokkaalla aseella ja sitten on kaikilla hauskaa, peli olisi todella monipuolista jne jne. Kenen etu?

"Kyllä ne Akimbojannut saa tapettua." No tottakai saa, eikai kukaan muuta väitä, vaikka joskus kielikuvat ko. värkkien kuvailussa ovat menneetkin hieman yli. Samalla tavalla saat kumoon minkä hyvänsä pyssysankarin, eihän tämä mikään IDDQD ole. Monet tuntuvat luulevan että jos joku on ylitehokas, olisi kyse aina '100-0' tapauksista, kaikki on mahtavaa, mitään heikkouksia ei ole. MUTTA jos joku ase on '80-20' ja pelin muut aseet ovat '40-60' - '60-40' haitarilla, niin on varsin selvää että sitä yhtä asetta tulee hieman balansoida monipuolisuuden säilyttämiseksi. (Täydellisessä maailmassa jokainen pelin ase olisi siis '50-50' ja kaikilla oikeaoppisesti pelaamalla olisi sama mahdollisuus menestyä. Peli säilyisi monipuolisena ja tarjoaisi jokaiselle jotakin.)

Hauska homma että useimmat Modelin nykytilaa puolustavat myöntävät sen olevan ylitehokas, mutta eivät silti haluaisi sitä balansoitavan, miksi? No koska he itse sillä pelaavat, tykkäävät olla ylivoimaisia ja perustelevat sitä juurikin sillä, että vastapuolella on myös sama mahdollisuus. Mahdollisuus on jos leveli riittää, copycat on sd:ssä aika menetetty peli ja hankala muissakin pelimuodoissa, maasta poimiminen edellyttää ko. jantterin tappamista. Näitäkin suurempi ongelma on ihmisten halu pelata välineillä joiden tietävät tappavan vastustajan peli-ilon välittömästi ja kaikkien pelin pitkällä tähtäimellä. (Vrt. ensimmäinen kappale) Kaikki eivät tähän suostu. (Jotkut kapinalliset pelaavat toki myös 'perustasoa' huonommilla aseilla ja heilläkin olisi kai oikeus pyytää IW:ltä oman suosikin boostausta. Tämä käänteisilmiö ei kuitenkaan ole muodostunut ongelmaksi.)

Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä päättely: Miksi IW foorumeilla ei ole triidiä F2000 balansoinnista? Tai MP5K:n? Miksi siellä on triidejä 1887 Akimbon balansoimisesta? Miksi juuri siitä?

(Mainitut suhdeluvut ovat ihan hattuvakioita ymmärtämistä helpottamaan.)

Lisäksi nuo munaravia pitkin kenttää juoksevat 1887 Akimbo jätkät näyttävät niin idiooteilta, että siinä jo riittävästi syytä miksi niiden määrän soisi vähenevän..

Lisäksi nuo munaravia pitkin kenttää juoksevat 1887 Akimbo jätkät näyttävät niin idiooteilta, että siinä jo riittävästi syytä miksi niiden määrän soisi vähenevän..

Totta! :D

Kerran poimin noi "terminator latausanimaatiolla" koristetut kaunokit maasta ja kyllähän niillä äijää kaatui. Mutta itse pelkään myös sitä, että jos yhteen overpowered aseeseen tartutaan, ja lasketaan damagea/rangea whateva, niin mikä valitus alkaa sitten noista semi-overpowereista. Tyyliin FAMAS, M-16, Scar-H yms. En väitä että nuo olisivat yhtä räikeitä tapauksia, mutta kyllähän noilla ruumiita tulee imo paremmin kuin muilla pelin aseilla.

Itse vielä sen verran selvennän, että tosiaan, kuudesta classistani 3 on pelkästään scaria eri variaatioilla, eli oma vene ojassa vai kuinka se meni ;)

Nyt on varmaan myöhäistä rypistellä mutta laitampas kommenttia tuosta Modeli 1887:sta ja sen über overpoweruudesta. Minusta ei tartte pätsiä koska yhtäläillä voit ite valita saman aseen ja jos et ole tarpeeks korkee levelinen niin laita copycat tai nosta maasta eikä niitä akimbo jätkiä nyt ihan mahoton tappaa oo eikä myöskään se range nyt niin pitkä ole(tai sitten allekirjoittanut ei vaan osaa:)) . Siinä mielipiteitä ymmärrän että ärsyttäähän se että viisi kertaa sama jätkä modeleilla tappaa mutta ei siihen silti herranjestas pätsiä tarvita. Ihan hyvin voit itse nostaa maasta ja pelata tällä ¨nobo¨ aseella. Samat mahdollisuudet kaikilla.IMO

Sekös ois hienoo kun 12 pelaajaa juoksee 1887kat käsissä, tai jos joskus servulla olis 12 pelaajaa joilla kaikilla scavenger+dangerclose ja tuubi ja thumpperi. Sillä siitä pääsee että itteki käyttää? (Y)

Rakas joulupukki! En paljon tänä jouluna materiaalin perään ole, vaan toiveeni ovat semmoisia jotka ei pakettia tarvitse. Ekana haluaisin että EVO sais tapaninpäivään asti bannit KFIN foorumille. Menee muuten joulufiilis.

Toiseksi tahtoisin että oppisin pelaa kuin nää hullut nukettajat, MUTTA ei kuitenkaan niin hyvin että olisin täällä keulimassa.

Sit joku title ja emblemi kans. Oon nähny kerran accident pronen ja se ois ykkösvaihtoehto. Koska mulla on ensiapukurssi käyty. ;)

Sit kyl mä villasukatkin tarvin. Mut tuo oikeat, virtuaaliset ei oikein lisää katu-uskottavuutta.

Ps. Haxaajille risuja!

+1!
Tällä palstalla on kaiken kaikkeaan erittäin hyvä moderoinnin taso. Olen nyt kohta kuukauden ihmetellyt, miksi asiaan ei oikeasti puututa. Olette varoitelleet ja varmaan poistaneet lukemattoman määrän viestejä. Monta kommenttia olisi mieli itsekin tehnyt kirjoitta, mutta olen yrittänyt pitää itsäni niskasta kiinni ja noudattaa teidän ohjeita. Ja olla provosoitumatta.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Onko joku muu saanut tuon infected challengen? Mitenhän tuo juttu on saanut alkunsa?

Oletteko muuten selvinnyt "hengissä" tactical nukesta, tai siis et kuole siinä ja tilastoissa sua ei näy kuolleena? Ite jäin kerran henkiin, kun olin vissiin AC-130:ssä tai chopper gunnerissa ohjailemassa, kun joku laitto sen...

IMO. Oot helvetin väärässä ja oot paska jos et oo tajunnu tota rangea, vai ootko vaa tyhmä? Ja sit ne deathstreakit tarvii joku 3 kuolemaa?, eli sun pitäs kuolla se 3 kertaa että saat kopioitua sen aseen siltä, ei helvetti oot tyhmä.

/inb4 mode rage

-------------
Ylläpidon terveiset: Miehelle annettu jo kaksi huomautusta käytöstavoista + tähänkin ketjuun ohjeistettu selkeästi tässä viestittelyn sisällöstä ja tasosta. Vaan ei mene perille. Välinpitämättömyydestä kahden viikon jäähylle. T: Corca

IMO. Oot helvetin väärässä ja oot paska jos et oo tajunnu tota rangea, vai ootko vaa tyhmä? Ja sit ne deathstreakit tarvii joku 3 kuolemaa?, eli sun pitäs kuolla se 3 kertaa että saat kopioitua sen aseen siltä, ei helvetti oot tyhmä.

/inb4 mode rage
No kummassa on pidempi range barretissa vai modelissa? Barretissa. Kummassa on pidempi range UMP.45 vai modelissa? UMP.45. Kummassa on pidempi range USP.45 vai modelissa? USP.45. Kaikissa pelin aseissa lukuun ottamatta muita shotguneja on pidempi range joten ei siinä rangessa pitäisi olla mitään ongelmaa jos näät jätkän niin ammut jo kaukaa etkä istu siinä lempinurkkauksessas peukalo perseessä odotellen että tulee siihen millin päähän ja ampuu sua modeleilla. Jos nurkan takaa tulee yllättäen niin kyllä sen siitä shotgunilla saa pyyhkästyy jos ei niin sit ei vaan osaa. (En väitä että itse voittaisin kyseisen tilanteen)

Ja sitten tuosta kommentista. Voi vastata kommenteihin ihan asiallisesti eikä haukkua toista aivan paskaksi jos esittää mielipiteensä. Rauhaa.

Edit: Katos vaan ehittiin jo jäähyllekin heittää.

Mulla on seuraavnlainen "ongelma" tai no, ominaisuus ennemminkin: Kun menen onlineen, ei find matchilla löydy ikinä yhtään pelejä. Päästäkseni johonkin sessioon mukaan mun pitää tehdä private match, käydä siellä ammuskelemassa muutaman kerran seinaa, sit takasin find gameen, tämän jälkeen alkaa toimimaan.. Kellään muulla vastaavaa? Tää ominaisuus ollut jo pidempäänkin

Hienoa että joku toinenkin harrastaa samat kikkailut ennen pelejä kun minä. :D No onneks lähtee edes toimimaan. Testasin broidin pleikalla ja aivan sama kuviot siellä. Mina ei ummarta.:rolleyes:

Muuten aivan huippu peli mitä nyt joskus veri kiehahtaa nurkassa istujiin. Oma Rambo-tyyli ei ole ehkä tuottosin mutta eipä tule ainakaan tylsää. Ja telttailijat napsii kivat tapot, olkaa hyvät vaan. ;)

No kummassa on pidempi range barretissa vai modelissa? Barretissa. Kummassa on pidempi range UMP.45 vai modelissa? UMP.45. Kummassa on pidempi range USP.45 vai modelissa? USP.45. Kaikissa pelin aseissa lukuun ottamatta muita shotguneja on pidempi range joten ei siinä rangessa pitäisi olla mitään ongelmaa jos näät jätkän niin ammut jo kaukaa etkä istu siinä lempinurkkauksessas peukalo perseessä odotellen että tulee siihen millin päähän ja ampuu sua modeleilla. Jos nurkan takaa tulee yllättäen niin kyllä sen siitä shotgunilla saa pyyhkästyy jos ei niin sit ei vaan osaa. (En väitä että itse voittaisin kyseisen tilanteen)

Ja sitten tuosta kommentista. Voi vastata kommenteihin ihan asiallisesti eikä haukkua toista aivan paskaksi jos esittää mielipiteensä. Rauhaa.

Edit: Katos vaan ehittiin jo jäähyllekin heittää.
Ei, mutta kyse onkin siitä, kun tuo ase sattuu tappamaan yhdellä kudilla. Mikään Uspi tai UMP ei tapa. Kun pystyy haulikolla ampumaan kymmenen metrin päähän (lonkalta) ja tappamaan yhdellä kudilla, ase ON owerpowered!

Onko joku muu saanut tuon infected challengen? Mitenhän tuo juttu on saanut alkunsa?

Voisit tulla antamaan sen mullekin :p Laittakaa nyt suomalaiset ihmeessä se title päälle ja tappakaa porukkaa puukolla niin leviää se title. ;) Ite ainakin tykkään noita keräillä, ja tuo on melko mahdotonta saada kun niin harvalla edes on sitä titleä, ja pitäs vielä saada puukostakin, että sen sais :( Kaippa sen on IW laittanut alunperin kiertoon.

Voisit tulla antamaan sen mullekin :p Laittakaa nyt suomalaiset ihmeessä se title päälle ja tappakaa porukkaa puukolla niin leviää se title. ;) Ite ainakin tykkään noita keräillä, ja tuo on melko mahdotonta saada kun niin harvalla edes on sitä titleä, ja pitäs vielä saada puukostakin, että sen sais :( Kaippa sen on IW laittanut alunperin kiertoon.

Siis mikä titel on kyseessä? Joku challenge, jonka voi saada vain joltain henkilöltä jolla se on? "Tartunta" siis? Aika hauska. Miten sen on porukka alunperin saanut?

Siis mikä titel on kyseessä? Joku challenge, jonka voi saada vain joltain henkilöltä jolla se on? "Tartunta" siis? Aika hauska. Miten sen on porukka alunperin saanut?

Infected.jpg

Tästä titles on siis kysymys. Sen saa kun joku puukottaa sut käyttäessään tätä titleä. Ois kyl kiva tietää miten tää on lähteny tarttumaan. Pari IW:n jannua varmaankin käynyt servulla antamassa tartunnan. :confused:

Infected.jpg

Tästä titles on siis kysymys. Sen saa kun joku puukottaa sut käyttäessään tätä titleä. Ois kyl kiva tietää miten tää on lähteny tarttumaan. Pari IW:n jannua varmaankin käynyt servulla antamassa tartunnan. :confused:

IW:n developer kaverit käytti sitä ensimmäisinä päivinä onlinessa, eli laittoivat sen tarkoituksella levitykseen. Näin muistaakseni IW foorumilla asia oli selitetty.

Ylös Bottom