Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Se pitää naputella infinityward.com sivustolle, mutta kyseimen juttu ei ole vielä toiminnassa, siellä lukee edelleen Coming Soon. Kukaan ei vielä taida tietää varmaksi että mitä tuolla koodilla sitten loppujen lopuksi saa.

Ok, kiitos!
Täytyypi sitte vaa odotella.

No sen verran mitä minä englantia ymmärrän niin kyllä, on tulossa. Tosiaan en sit tiie miten IW sen toteuttaa, todennäköisesti estävät niin ettei jatkossa tuu lisää niitä pääkalloja. Mut saisivat vaikka nollata jokaikisen epäreilulla pelillä hommanneet kolikot, jos minä saisin päättää! Sekä toi model akimbojen tehojen laskeminen kuulostaa hyvältä jutulta. Saahan ne ja pitääkin toki tehokkaita olla lähietäisyydeltä, mutta tällähetkellä ne model akimbot ampuu tyyliin kilometrin päähän.

Tässä pelissä on kivaa, melkein aina kun tappaa jonkun, nin näytölle sataa challangeja.
Onko kukaan kfinistä muuten päässsyt vielä kymppi prestigelle?

eiiii, lähteeks mun pääkallokolikko?:p juu, sais lähteäkin, alkanu enemmänki vituttaa se merkki... ei oo MW2 etes jaksanu pelata, ku toi cod4 on parempi :)

Modern Warfare 2 Update in Test now!

Includes: 1887s Balanced. Public "private" Match fix. Infinite Ammo fix. Prestige Hack on PS3 fix. Texture Hack on PC fix (eliminates any edits to IWD files also).

Full patch notes for all previous and current patches will be added shortly. Stay Tuned for link.

Tollasta oli virallisella foorumilla.

Common sense
Aikamoinen SD-ryynääjä saa olla, jos 10 perstikellä jo on.
Vai onko sulla heittää tähän jotain screen shottia puhtaasti pelaamalla saavutetusta sääpallokolikosta?

Modern Warfare 2 Update in Test now!

Includes: 1887s Balanced. Public "private" Match fix. Infinite Ammo fix. Prestige Hack on PS3 fix. Texture Hack on PC fix (eliminates any edits to IWD files also).

Full patch notes for all previous and current patches will be added shortly. Stay Tuned for link.

Tollasta oli virallisella foorumilla.
Wanha!

Toivottavasti Model 1887 haulukkoon tulee AGOC ja HBS

Common sense
Aikamoinen SD-ryynääjä saa olla, jos 10 perstikellä jo on.
Vai onko sulla heittää tähän jotain screen shottia puhtaasti pelaamalla saavutetusta sääpallokolikosta?

Wanha!

Toivottavasti Model 1887 haulukkoon tulee AGOC ja HBS

Sinähän tässä 'varman' väitteen esitit enkä minä joten heitot on sulla.

Mun common sense sanoo: nyt on >5 vkoa ilmestymisestä, itsellä meni 3,5 pv (seinäkelloaikaa, näkyy statseista) ->lv70 enkä pelaa mitenkään hyvin/nopeasti -> jos olisin pelannut koko ajan putkeen (läpäisy nopeutuis varmasti) niin olisin itsekin ainakin kohta kympillä, paremmat nopeammin (tuplat on oma arvio kun katselee taulukkoja matsien jälkeen) joten kybäressuja on varmasti maailmalla useita. Suomessa on erittäin hyviä pelaajia jotka pelaavat paljon ja niistä varmaan aika moni on Kfinnin käyttäjiä, mun mielestä siis tää on enemmän kuin todennäköistä ja sä sanoit 'Ei'?

BTW tuota 'Update in Test'-juttua ei ole ennen mainittu ainakaan tällä foorumilla, mulle ainakin Uusi.

Mulla on seuraavnlainen "ongelma" tai no, ominaisuus ennemminkin: Kun menen onlineen, ei find matchilla löydy ikinä yhtään pelejä. Päästäkseni johonkin sessioon mukaan mun pitää tehdä private match, käydä siellä ammuskelemassa muutaman kerran seinaa, sit takasin find gameen, tämän jälkeen alkaa toimimaan.. Kellään muulla vastaavaa? Tää ominaisuus ollut jo pidempäänkin

Niin ja NAT type: OPEN, mitäs se tämä meinaa??

Nyt on varmaan myöhäistä rypistellä mutta laitampas kommenttia tuosta Modeli 1887:sta ja sen über overpoweruudesta. Minusta ei tartte pätsiä koska yhtäläillä voit ite valita saman aseen ja jos et ole tarpeeks korkee levelinen niin laita copycat tai nosta maasta eikä niitä akimbo jätkiä nyt ihan mahoton tappaa oo eikä myöskään se range nyt niin pitkä ole(tai sitten allekirjoittanut ei vaan osaa:)) . Siinä mielipiteitä ymmärrän että ärsyttäähän se että viisi kertaa sama jätkä modeleilla tappaa mutta ei siihen silti herranjestas pätsiä tarvita. Ihan hyvin voit itse nostaa maasta ja pelata tällä ¨nobo¨ aseella. Samat mahdollisuudet kaikilla.IMO

Kyllä ne modeli jäbät saa dunkkuu ku ite vedän rangers akimboilla. Ei todellakaan mikää mahoton tappaa mutta lähitaistelussa se vaa on vähän tuuristaki kiinni. Yleensä mut ammutaa selästä tai sivusta niin siinä ei hirveesti oo tehtävissä.
Ite käyttäisin kyllä kyseisiä aseita jos levelit riittäis.

Jännä juttu tämä nettipelaaminen, ei ole vähään aikaan pelannut ( piti pelata Dragon Age & AC2 ) niin nyt tulee turpaa niin ettei ole edes oikein hauskaa. Ilmeisesti porukka alkanut löytämään hyväksi havaitut reitit ja telttailupaikat, vielä kun pelaan HC:ta niin ei killcam ole auttamassa.
No, tästä tykätään vaikka sisulla prkl.

Nyt on varmaan myöhäistä rypistellä mutta laitampas kommenttia tuosta Modeli 1887:sta ja sen über overpoweruudesta. Minusta ei tartte pätsiä koska yhtäläillä voit ite valita saman aseen ja jos et ole tarpeeks korkee levelinen niin laita copycat tai nosta maasta eikä niitä akimbo jätkiä nyt ihan mahoton tappaa oo eikä myöskään se range nyt niin pitkä ole(tai sitten allekirjoittanut ei vaan osaa:)) . Siinä mielipiteitä ymmärrän että ärsyttäähän se että viisi kertaa sama jätkä modeleilla tappaa mutta ei siihen silti herranjestas pätsiä tarvita. Ihan hyvin voit itse nostaa maasta ja pelata tällä ¨nobo¨ aseella. Samat mahdollisuudet kaikilla.IMO

Mä oon taas sitä mieltä että jos on ase jolla ampuu yhtälailla kauas kuin lähelle, ilman tähtäämättä sekä tappaa yhdellä kudilla, niin silloin kyseessä on over power ase, eikä sovi tälläiseen peliin. Kyllä ampulla tappamiseen pitää sisällyttää edes hieman skilliä jotta saa sen tapon, modelilla sitä skilliä ei vaadita. Onneksi myös pelintekijät ovat huomanneet saman asian ja siksi modelia muokataan.

Sinähän tässä 'varman' väitteen esitit enkä minä joten heitot on sulla.

Mun common sense sanoo: nyt on >5 vkoa ilmestymisestä, itsellä meni 3,5 pv (seinäkelloaikaa, näkyy statseista) ->lv70 enkä pelaa mitenkään hyvin/nopeasti -> jos olisin pelannut koko ajan putkeen (läpäisy nopeutuis varmasti) niin olisin itsekin ainakin kohta kympillä, paremmat nopeammin (tuplat on oma arvio kun katselee taulukkoja matsien jälkeen) joten kybäressuja on varmasti maailmalla useita. Suomessa on erittäin hyviä pelaajia jotka pelaavat paljon ja niistä varmaan aika moni on Kfinnin käyttäjiä, mun mielestä siis tää on enemmän kuin todennäköistä ja sä sanoit 'Ei'?

BTW tuota 'Update in Test'-juttua ei ole ennen mainittu ainakaan tällä foorumilla, mulle ainakin Uusi.

Koska tästäkin sivustosta on tullut sellainen henkselipaukuttajien mekka, niin kyllä se olisi jo kuultu tuhanteen kertaan jos joku Kfiniläinen olisi pelaamalla sen 10 prestigen hoitanut kotiin. Noita haksaavia tissiposkia sen sijaan täällä kyllä piisaa.

Ja tuohon toiseen update juttuun.

Tänään, 00:02
Tumu
Uusinta IW:n twitteristä ja foorumilta:
Lainaus:
Update in Test now: 1887s Balanced. Public "private" Match fix. Infinite Ammo fix. Prestige Hack on PS3 fix. Texture Hack on PC fix.

Herra on hyvä, ja laittaa ne lukulasit päähän kun seuraavan kerran alkaa selailla interwebbiä :D

Sain äsken unlockattua tuon viimeisen Sniper Riflen eli M2R EBR:n.

Kannattaisko alkaa käyttämään tuota vai pitäytyä vanhassa Interventionissa vai vaihtaa johonkin muuhuun? En ole nähnyt kenenkään edes käyttävän tuota M2R:ää moninpelissä. Sniputtajilla näyttää olevan joko Intervention ja Barrett.

Eli siis mikä on teidän mielestä paras sniperi? Itse en osaa vielä kauhean hyvin sniputella CoDeissa, mutta harjoitus tekee mestarin, eikö? :)

Ylös Bottom