Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Morjensta kaikille, oon uus näillä foorumeilla ja koko PSN ylipäätänsä! Ihan mielenkiinnosta kysyisin että mitä pelimuotoa kannattais pelata eniten ihan noin leveleiden saamisen vuoksi, eli mistä sais parhaat expat?
Tänks!
Search & Destroy saa eniten XP:tä, jos osaat pelata sitä ja/tai joukkueesi tiimipelaaminen toimii. Tässä lista XP-määristä, joita S&D:stä voi saada:Morjensta kaikille, oon uus näillä foorumeilla ja koko PSN ylipäätänsä! Ihan mielenkiinnosta kysyisin että mitä pelimuotoa kannattais pelata eniten ihan noin leveleiden saamisen vuoksi, eli mistä sais parhaat expat?
Tänks!
Morjensta kaikille, oon uus näillä foorumeilla ja koko PSN ylipäätänsä! Ihan mielenkiinnosta kysyisin että mitä pelimuotoa kannattais pelata eniten ihan noin leveleiden saamisen vuoksi, eli mistä sais parhaat expat?
Tänks!
Joo, sori, sekoitin MW2:n XP-määrät CoD4:n ja WaWin XP-määriin, jotka olivat todella alhaiset vrt. MW2.Eikös S&D:stä saa kuitenkin jotain +500 pistettä per tappo?
Voi ku kiva kun sait kämppimällä nuken...
Mäki oon saanu jotai kilstriikkejä, Psssssst, kämppimättä
Itsellä kylläkin pelien löytäminen vaan parantunu ja lähes aina pääsee pelaamaan 4 palkilla, kun on pohjoismaalaisia aina servut täynnä. Aamulla, jos koittaa pelaa on ihan eri juttu kylläkin (niin kuin aina on ollut).Itsellä ei varsinaisia lagipiikkejä, mutta viimesimmän päivityksen jälkeen matchmaking meni paljon huonompaan suuntaan kuin ennen patchia. Servuja ei löydy, ja kun lopulta pääsee pelaamaan niin yhden mapin jälkeen pelaajat lähtevät eikä uusia tule tilalle.
JSe on vielä hirveämpää kämppimistä kuin muissa pelimuodoissa.
Mul on varmaan menny ohi tää, mut mikä se koodi on, joka on kirjasen taakse painettu?
Saako sillä jotain vai täh??
Ja minne se pitää näpytellä?
Joo, mutta se myös tavallaan kuuluu pelimuotoon. Pelasin eilen illalla ekaa kertaa pariin päivään niin olipas Karachissa kivaa pelata TDM:ää tai Dominaatiota. Siis olin varmaan ainoa kaveri omasta tiimista + yks vihun tiimissä oli joka liikku. Koko vihun jengi oli linnouttautunu sinne parvekkeelle(katolle) ja portaissa oli joku yli 10 kleikkaa ja sama toiselta puolelta. Kranuja vaan sinne heittelin ja aina välillä osu. Muut omat jengiläiset tuntu luovuttavan ja meni sit kämppii sinne "kahvilaan" toiselle puolelle mappia jotenka lopputulos ku aika loppu oli jotaa 2300-1600 ja jee jee oli upee peli.
eilen jotakin tuntui servereissä tapahtunee yöllä 12 jälkeen. hetken olin pelaillu sitten alkoi melkoinen lag-fest kesken vaiheen. melkein kaikilla tippui parrut kahteen keltaiseen, taisi joukossa olla pari ykkösta ja yksi vihreä kolmonen. yhteensattumaa, vai puuhastelikohan iw jotain?
Hoho aamen! Tämä kämppi taktiikka on mulle pilannut tuon pelin. Ainakin suomalaisten kanssa peluun! Melkein voin sanoa että suomalaiset taitaa olla pahimpia kämppiöitä mitä pelistä löytyy Niin kuin sanoin ennen. Ainoa tapa milloin ei mene hermot suomalaisten kanssa kun pelaa on silloin kun on kännissä. silloin millään ei oo mitään väliä.
en tainnut edes nähdä yhtään 2palkkista.
itellä oli 4 palkkia koko pelisession ajan (8mbit yhteys.)
eilen jotakin tuntui servereissä tapahtunee yöllä 12 jälkeen. hetken olin pelaillu sitten alkoi melkoinen lag-fest kesken vaiheen.