Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ihan yleinen ja toistuva bugi on kyseessä, olettaisin että on jo IW:lle infottu asiasta.

Mulle on tullu pari kertaa sellainen bugi vastaan, että kun yrittää plänttää pommia. Niin se ukko alkaa plänttää, sit hetken päästä laittaakin sen laukun pois? Sit taas yritän, hetken se sitä plänttää eli se plänttäys ''viiva'' edistyy kunnes se keskeytyy. Niin ja kyllä, pidän neliötä pohjas niin että peukaloon sattuu ja joo sähkölasku on maksettu ja töpseli oli seinässä.

Siinä vaan ihmettelin että miksei tää ukko nyt pänttää. Mut kai se on sitten jotenkin korjattu, kun ei enää kyseiseen ongelmaan oo törmännyt.

Mitä prestige-hackiin tulee, niin fourzerotwon twitter-sivulla se sano, että asia hoidetaan ja huijarit saa ansionsa mukaan.

Eli korkeintaan nollaavat accountin tilastot ja levelit.

Jos nyt en väärin muista, niin korjaukset kaikenmaailman cheatteihin on tekeillä.

on topic: Sain tänään ensimmäisen nuken! Vitsi kyllä jännitti niiden kolmen viimeisen tapon ajan, kun jatkuvasti mietti, että missä niitä vihuja on ja kokoajan piti katsella taakse ja varoa ettei kuole.

Voi ku kiva kun sait kämppimällä nuken... :rolleyes:
Mäki oon saanu jotai kilstriikkejä, Psssssst, kämppimättä :)

Mitä prestige-hackiin tulee, niin fourzerotwon twitter-sivulla se sano, että asia hoidetaan ja huijarit saa ansionsa mukaan.

Eli korkeintaan nollaavat accountin tilastot ja levelit.

Jos nyt en väärin muista, niin korjaukset kaikenmaailman cheatteihin on tekeillä.

Jeee... eiköhä pistetä bileet pystyy jätkät, paras uutinen pitkiiiiiiin aikoihin :)

Pääsin tuossa vähän aikaa sitten 70lvl:lle ja testasin AK:ta. Damageltaan ym. ihan hyvä mutta tärisee hirveesti.Noh,kunhan saa red dotin niin eiköhän se tähtääminen helpotu (?)

Kellään hyvää klaania? Oon etrtiny muilta saiteilta jo, eikä oo löytyny sopivaa... Lisätkää Bull3TinG jos on kiinnostusta.

Mua ei henk. koht. voisi vähempää kiinnostaa yksittäisen pelaajan tekemä huijaus, jolla se saa hienon mitalin nimensä eteen, vaan ainoa asia mikä mua harmittaa on se mihin suuntaan tämä verkkopelaaminen on menossa. Kaikessa pitää huijata. Kaikki pitää hakkeroida. Koko ajan pitää keksiä jos jonkinlaista kiusaa muita pelaajia kohtaan. Kaikenlainen kunnioitus toisia pelaajia kohtaan on kadonnut täysin. Nuoret ei oikein osaa ymmärtää seuraamuksia joita tuo jatkuva hakkeroiminen ja huijaaminen tulee aiheuttamaan. Jokainen huijaus ja hakkerointi nakertaa pikku hiljaa tätä verkkopelaamista ja tekee kaiken vaan aina vaikeammaksi tulevaisuudessa.

Sen sijaan että pelintekijät voisivat keskittyä täysin tekemään uutta sisältöä itse peliin, joutuvat he pistämään suuren osa voimavaroista hakkerien aiheuttamien jälkien korjaamiseen. Myös jokainen huijaus sitoo osan firman työntekijöistä selvittämään kyseistä huijaustapaa ja tekemään asialle jotain, oli kyse sitten vaikka leader boardsien hakkeroimisesta, jonkun on se työ tehtävä kun niitä siivotaan ja koitetaan estää saman toistuminen uudelleen.

Luultavasti aino tapa jolla pelintekijät voivat parhaiten taistella näitä huijareita ja hakkereita vastaan on tehdä pelaamisesta maksullista. Tuo yleensä karsii todella tehokkaasti pois sellaiset pelaajat joille itse peli ei ole se tärkein asia. Siinä kohtaa kun pelaajan viikkorahat hupenee kokonaan pelaamiseen, alkaa pelaaja arvostamaan itse pelaamista aivan eri tavalla. Lieveilmiö tuossa on vaan se että silloin ei kaikki saa samaa mahdollisuutta pelaamiseen, vaan pelata voi vain ne joilla on siihen varaa, valitettavasti.

Mua ei henk. koht. voisi vähempää kiinnostaa yksittäisen pelaajan tekemä huijaus, jolla se saa hienon mitalin nimensä eteen, vaan ainoa asia mikä mua harmittaa on se mihin suuntaan tämä verkkopelaaminen on menossa. Kaikessa pitää huijata. Kaikki pitää hakkeroida. Koko ajan pitää keksiä jos jonkinlaista kiusaa muita pelaajia kohtaan. Kaikenlainen kunnioitus toisia pelaajia kohtaan on kadonnut täysin. Nuoret ei oikein osaa ymmärtää seuraamuksia joita tuo jatkuva hakkeroiminen ja huijaaminen tulee aiheuttamaan. Jokainen huijaus ja hakkerointi nakertaa pikku hiljaa tätä verkkopelaamista ja tekee kaiken vaan aina vaikeammaksi tulevaisuudessa.

Sen sijaan että pelintekijät voisivat keskittyä täysin tekemään uutta sisältöä itse peliin, joutuvat he pistämään suuren osa voimavaroista hakkerien aiheuttamien jälkien korjaamiseen. Myös jokainen huijaus sitoo osan firman työntekijöistä selvittämään kyseistä huijaustapaa ja tekemään asialle jotain, oli kyse sitten vaikka leader boardsien hakkeroimisesta, jonkun on se työ tehtävä kun niitä siivotaan ja koitetaan estää saman toistuminen uudelleen.

Luultavasti aino tapa jolla pelintekijät voivat parhaiten taistella näitä huijareita ja hakkereita vastaan on tehdä pelaamisesta maksullista. Tuo yleensä karsii todella tehokkaasti pois sellaiset pelaajat joille itse peli ei ole se tärkein asia. Siinä kohtaa kun pelaajan viikkorahat hupenee kokonaan pelaamiseen, alkaa pelaaja arvostamaan itse pelaamista aivan eri tavalla. Lieveilmiö tuossa on vaan se että silloin ei kaikki saa samaa mahdollisuutta pelaamiseen, vaan pelata voi vain ne joilla on siihen varaa, valitettavasti.

Hakkereita on ollut aina ja nykyiset koodaukset eivät ole mitään verrattuna aim botteihin yms.

On totta että pelintekijät joutuvat hieman satsaamaan noihin estoihin, mutta se ei kyllä olisi liikaa pyydetty, että IW olisi voinut edes lukita tiedostot. "God" leijailu oli mielestäni aika hyvä näyttö siitä kuinka hyvin tiedostoja muokkaamalla saa jopa konsolipelaamisesta tyhmää. Lukitsemalla ne tiedostot IW olisi päässyt todella paljon helpommalla, mutta kai kaikki pitää oppia kaksi kertaa.

Ei ole pelintekijöiltä vaikea homma edistää huijaamisen estoa, mutta näemmä moni muu asia menee sen edelle. Itseasiassa, jos saisin päättää millainen olisi uusi CoD, jättäisin prestigesekoilut kättelyssä pois ja keksisin jotain muuta kivaa tai kehittäisin peliä siten, että se olisi pitempi-ikäinen. Kun pelille saadaan pitkä ikä, voidaan alkaa tuomaan paljon maksullista (laadukasta) sisältöä ja ostajia löytyy (vertaa vaikka WoW, tähän peliin tuskin löytyy lisäsisällön ostajia kolmen vuoden päästä, CS:kin tulisi uudelleen muotiin myös ulkomailla uudistuksien avulla, mutta CS:n tekijät ovat eri maata kuin IW ). Myös pelit joissa ei ole niin paljon tätä saavutettavaa ei varmasti ole huijauslasten mieleen. Onneksi alkaa porukkaa tulemaan takaisin CoD4 jo pikku hiljaa, josko siihen saisi vänkäämällä tuotua jotain pientä lisää!

Lisää rojuu:
törmättiin tossa ensimmäiseen "hissimieheen". eli kyseessä WaWista tuttu glitchi, jolla pääsee leijumaan mapin yläilmoihin. Mappi Derail, S&D:n puolustuksen alotuskohdan paikkeilla. Jonkun säiliön päältä ilmeisesti porukka sinne yläilmoihin tiensä löytäny...
Onkos muut törmännyt kyseiseen ilmiöön?!
EDIT:
Muistakaapas lapsoset sitten Derail mapissa vilkuilla aika-ajoin sinne D-Hallin päälle. Sieltä saa helppoja tappoja.
en o varma tarkottiks rattari just tota??

itelläkin on haxattu 10prestigellä ja rupes kyl kaduttamaan. onneksi IW vissii nollaa nuo statsit, ni jään sitten nolla prestigelle. imo hienoin merkki :D

Periaatteessahan IW voi vedota Sony Computer Entertainmentin terms of serviceen näitten hakkereiden kohdalla. Tämä tarkoittaa sitä, että itse konsoli suljetaan pois (siis bännitään) PSNästä.

Periaatteessahan IW voi vedota Sony Computer Entertainmentin terms of serviceen näitten hakkereiden kohdalla. Tämä tarkoittaa sitä, että itse konsoli suljetaan pois (siis bännitään) PSNästä.

Siis jos noin käy, niin ikuinen Joulu on saapumassa, ai että sitä kiukun ja raivon määrää täällä kun päätili bännitään nettimarkkinoilta :D

Siis jos noin käy, niin ikuinen Joulu on saapumassa, ai että sitä kiukun ja raivon määrää täällä kun päätili bännitään nettimarkkinoilta :D

Siis, ei välttämättä sitä tiliä bännitä, vaan itse konsoli. Voidaan se tilikin poistaa käytöstä, mutta se kaikkein kovin on se, että konsoli ei enää pääse PSNään, sama se mitä tiliä käytetään. Tulee kasa halpoja käytettyjä konsoleita markkinoille.

Tästä on tulossa varmaan kaikkien aikojen lagisin peli.
Olis vaan kannattanu hioa tätä enemmän...

Lisää rojuu:
törmättiin tossa ensimmäiseen "hissimieheen". eli kyseessä WaWista tuttu glitchi, jolla pääsee leijumaan mapin yläilmoihin. Mappi Derail, S&D:n puolustuksen alotuskohdan paikkeilla. Jonkun säiliön päältä ilmeisesti porukka sinne yläilmoihin tiensä löytäny...
Onkos muut törmännyt kyseiseen ilmiöön?!

Joo, tuttu ilmiö. En ole pariin päivään pelannut ollenkaan, eikä näiden viestien perusteella paljon kannata tulevaisuudessakaan. Saisivat sen matchmakingin toimimaan edes aluksi, xiittarit voi hoidella myöhemmin.

Tuli tossa hetki sitten nähtyä kyllä kaikkien aikojen all-time-low pelurit. Toki 10 prestiget oli hommattuna mutta sehän ei vielä riitä. Ei missään nimessä. Heleä-ääniset kaverukset vastapuolille ja sitten tactical insertioneilla mennään kentän laidalle farmaamaan kaverille nukea. Ai saatana että sapetti kyllä oikeen kunnolla :mad:

Ja asiasta toiseen, tuntuu että tämän uusimman päivityksen jälkeen on alkanut tulemaan täysin mystisiä lagipiikkejä. Tietokone pysyy netissä vallan mainiosti mutta peli tekee parin sekunnin umpijäätymisiä. Liekö taas omassa wlanissa jotain vai onko tuo päivitys sekottanut jotain kun ajallisesti on alkanut vasta sen jälkeen tapahtumaan :confused:

Poistaisivat pelistä leaderboardit ja nuken niin kämppiminen vähentyisi varmasti todella paljon... Tuntuu että itse on aina niissä peleissä se ainut joka liikkuu :eek:
Ei tätä tosin uskalla enää pelata kun aina kun saa pelin kulkemaan kunnolla niin hosti häipyy
ja sitten pienen odottamisen jälkeen peli ei löydäkkään uutta hostia ja peli päättyy siihen...

Ja asiasta toiseen, tuntuu että tämän uusimman päivityksen jälkeen on alkanut tulemaan täysin mystisiä lagipiikkejä. Tietokone pysyy netissä vallan mainiosti mutta peli tekee parin sekunnin umpijäätymisiä. Liekö taas omassa wlanissa jotain vai onko tuo päivitys sekottanut jotain kun ajallisesti on alkanut vasta sen jälkeen tapahtumaan :confused:

Itsellä ei varsinaisia lagipiikkejä, mutta viimesimmän päivityksen jälkeen matchmaking meni paljon huonompaan suuntaan kuin ennen patchia. Servuja ei löydy, ja kun lopulta pääsee pelaamaan niin yhden mapin jälkeen pelaajat lähtevät eikä uusia tule tilalle.

En ole tuohon Umpiin oikeen ennen koskenut, mutta onpahan mahtava ase red dotilla/holographicillä.Tuli kyllä oma ennätys tänään kyseisellä pyssyllä. Mappina taisi olla Scrapyard ja pelimuoto Domination. K/D huikeat 40-9. Perkkeinä: Marathon, Hardline Pro, Commando Pro. ja killstreaks: predator, harrier, pawelow. Tietenkin ensiksi juoksentelin sen verran, että sain tuon predator missilen ja sitten pari huolellista tappoa niin tuli harrier. Kone taivaalle ja heti 2 tappoa. Sitten se pawelow taivaalle, ja ah, killit vain pyörii ruudussa. Vastustajat eivät tietenkään tajunneet ampua alas, ja pawelow ja harrier tekivät mukavaa jälkeä. Mikäs siinä... Tämän viestin tarkoitus ei ollut leijua, kunhan jaoin kokemuksen.

Niin ja vielä siitä lagista ja matchmakingistä. Omalle kohdalle ei ole sattunut paljon yhtään lagia. Matsikin löytyy yleensä kymmenessä sekunnissa.

heh ikuinen banni kaikille kusettajille,olis aivan loistavaa. omasta kaveri listasta on jo porukkaa laitettu pois kun alkanu toi prestige vaihtumaan tiukkaan tahtiin jollakin tyypeillä. poistakaa kylmästi vaan kaverilistalta kusettajat, niin voivat pelaa keskenään ja ampua toisia kilpiin:) siinähän sitä peli iloa

Ylös Bottom