Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
on topic: Sain tänään ensimmäisen nuken! Vitsi kyllä jännitti niiden kolmen viimeisen tapon ajan, kun jatkuvasti mietti, että missä niitä vihuja on ja kokoajan piti katsella taakse ja varoa ettei kuole.
Mitä prestige-hackiin tulee, niin fourzerotwon twitter-sivulla se sano, että asia hoidetaan ja huijarit saa ansionsa mukaan.
Eli korkeintaan nollaavat accountin tilastot ja levelit.
Jos nyt en väärin muista, niin korjaukset kaikenmaailman cheatteihin on tekeillä.
Mua ei henk. koht. voisi vähempää kiinnostaa yksittäisen pelaajan tekemä huijaus, jolla se saa hienon mitalin nimensä eteen, vaan ainoa asia mikä mua harmittaa on se mihin suuntaan tämä verkkopelaaminen on menossa. Kaikessa pitää huijata. Kaikki pitää hakkeroida. Koko ajan pitää keksiä jos jonkinlaista kiusaa muita pelaajia kohtaan. Kaikenlainen kunnioitus toisia pelaajia kohtaan on kadonnut täysin. Nuoret ei oikein osaa ymmärtää seuraamuksia joita tuo jatkuva hakkeroiminen ja huijaaminen tulee aiheuttamaan. Jokainen huijaus ja hakkerointi nakertaa pikku hiljaa tätä verkkopelaamista ja tekee kaiken vaan aina vaikeammaksi tulevaisuudessa.
Sen sijaan että pelintekijät voisivat keskittyä täysin tekemään uutta sisältöä itse peliin, joutuvat he pistämään suuren osa voimavaroista hakkerien aiheuttamien jälkien korjaamiseen. Myös jokainen huijaus sitoo osan firman työntekijöistä selvittämään kyseistä huijaustapaa ja tekemään asialle jotain, oli kyse sitten vaikka leader boardsien hakkeroimisesta, jonkun on se työ tehtävä kun niitä siivotaan ja koitetaan estää saman toistuminen uudelleen.
Luultavasti aino tapa jolla pelintekijät voivat parhaiten taistella näitä huijareita ja hakkereita vastaan on tehdä pelaamisesta maksullista. Tuo yleensä karsii todella tehokkaasti pois sellaiset pelaajat joille itse peli ei ole se tärkein asia. Siinä kohtaa kun pelaajan viikkorahat hupenee kokonaan pelaamiseen, alkaa pelaaja arvostamaan itse pelaamista aivan eri tavalla. Lieveilmiö tuossa on vaan se että silloin ei kaikki saa samaa mahdollisuutta pelaamiseen, vaan pelata voi vain ne joilla on siihen varaa, valitettavasti.
en o varma tarkottiks rattari just tota??Muistakaapas lapsoset sitten Derail mapissa vilkuilla aika-ajoin sinne D-Hallin päälle. Sieltä saa helppoja tappoja.
Periaatteessahan IW voi vedota Sony Computer Entertainmentin terms of serviceen näitten hakkereiden kohdalla. Tämä tarkoittaa sitä, että itse konsoli suljetaan pois (siis bännitään) PSNästä.
Siis jos noin käy, niin ikuinen Joulu on saapumassa, ai että sitä kiukun ja raivon määrää täällä kun päätili bännitään nettimarkkinoilta![]()
Lisää rojuu:
törmättiin tossa ensimmäiseen "hissimieheen". eli kyseessä WaWista tuttu glitchi, jolla pääsee leijumaan mapin yläilmoihin. Mappi Derail, S&D:n puolustuksen alotuskohdan paikkeilla. Jonkun säiliön päältä ilmeisesti porukka sinne yläilmoihin tiensä löytäny...
Onkos muut törmännyt kyseiseen ilmiöön?!
Ja asiasta toiseen, tuntuu että tämän uusimman päivityksen jälkeen on alkanut tulemaan täysin mystisiä lagipiikkejä. Tietokone pysyy netissä vallan mainiosti mutta peli tekee parin sekunnin umpijäätymisiä. Liekö taas omassa wlanissa jotain vai onko tuo päivitys sekottanut jotain kun ajallisesti on alkanut vasta sen jälkeen tapahtumaan![]()