Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Täytyypä nyt kysäistä että mikä on tämä pelätty ja inhottu nuubituubi?

Aseeseen liitetty granaatinheitin, joita käyttää pelaajat, jotka ovat amatöörejä. Ovat yleensä yhdessä paikassa istunnolla (sipa) ja yleensä respaajien lähistöllä. Sitten ottavat killstreakit käyttöön "vähä mä mulla on loistava k/d" mutta kertaakaan eivät ole koskeneet lippuun tai asentaneet pommia, joka on pelimuodon oleellisin asia. Jos tuota "flop flop boom" ääntä alkaa kuulua, niin kannattaa suosiolla vaihtaa peliä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ois kysymys: säilyykö mw2 moninpeli stastit ja leveli kun ps3 meni rikki ja uus pleikkari tulee tilalle eli onko netissä kaikki statsit vai pleikkarin kovalevyllä ? rikkinäisestä pleikkarista en voi ottaa kovalevyä uuteen pleikkariin koska rikkinäistä pleikkaria ei enään ole :(
Säilyy, ne on IW:n servereillä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mulla senssi 10 ja ohjainaseruksena tactical. Tactical on siks hyvä, et sil pystyy tekee dropshotteja ja 10 senssi hyvä siks, et voi tehä nopeita käännöksiä jos joku rupee tulittaa takaa. Paras esimerkki on se, et kerran ratkaisin S&D matsin, ku vastustaja yritti puukottaa mua, se puukotti kuitenkin huti ja kuulin sen, sit pyörähdin nopee ympäri ja tapoin sen. Oikeaoppinen 180 astetta quikscope kierien ja kerien Interventionilla. :D

ps: nätein game winning kill, jota mä oon nähny.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mulla senssi 10 ja ohjainaseruksena tactical. Tactical on siks hyvä, et sil pystyy tekee dropshotteja ja 10 senssi hyvä siks, et voi tehä nopeita käännöksiä jos joku rupee tulittaa takaa. Paras esimerkki on se, et kerran ratkaisin S&D matsin, ku vastustaja yritti puukottaa mua, se puukotti kuitenkin huti ja kuulin sen, sit pyörähdin nopee ympäri ja tapoin sen. Oikeaoppinen 180 astetta quikscope kierien ja kerien Interventionilla. :D

ps: nätein game winning kill, jota mä oon nähny.

saman homman kerkeää tekemään myös sens 4:llä, jota ite käytän. ei oo ollu tarvetta laittaa isompaa ja sitte leijua, et mäpä vedän kovemmil sensseil ku sää!!!:cool:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mulla senssi 10 ja ohjainaseruksena tactical. Tactical on siks hyvä, et sil pystyy tekee dropshotteja ja 10 senssi hyvä siks, et voi tehä nopeita käännöksiä jos joku rupee tulittaa takaa. Paras esimerkki on se, et kerran ratkaisin S&D matsin, ku vastustaja yritti puukottaa mua, se puukotti kuitenkin huti ja kuulin sen, sit pyörähdin nopee ympäri ja tapoin sen. Oikeaoppinen 180 astetta quikscope kierien ja kerien Interventionilla. :D

ps: nätein game winning kill, jota mä oon nähny.

saman homman kerkeää tekemään myös sens 4:llä, jota ite käytän. ei oo ollu tarvetta laittaa isompaa ja sitte leijua, et mäpä vedän kovemmil sensseil ku sää!!!:cool:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Boxilla se pelaa, ja boxille ei taida olla mitään hiiri-näppis-komboa olemassa.

Kuinka moni pelaa pleikkarilla "hiiri-näppis-kombolla"? Ite jos kuullut että joku pelaa hiirellä, ni se on aina ollut juuri se paljon puhuttu Frag Fx ja sen eri "muodot".
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko muuten tiedossa, että tuleeko puukkojen tehoihin päivitystä? Aika naurettavaa jos puukot ovat tehokkaimmat aseet tässä pelissä esim. 6 kutia läheltä m16 on tehottomampi, kuin puukko :eek: Ja eikö tämä pitäisi kuitenkin olla modernia sodankäyntiä, niin mitä tässä puukoilla tehdään?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko muuten tiedossa, että tuleeko puukkojen tehoihin päivitystä? Aika naurettavaa jos puukot ovat tehokkaimmat aseet tässä pelissä esim. 6 kutia läheltä m16 on tehottomampi, kuin puukko :eek: Ja eikö tämä pitäisi kuitenkin olla modernia sodankäyntiä, niin mitä tässä puukoilla tehdään?

No mites modernia sodankäyntiä on se, että ukot juoksee yksinään ympäri pientä aluetta (tai vaihtoehtoisesti istuu sipalla, kuten aiempi kirjoittaja loistavasti asian ilmaisi, jossain nurkassa)?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Xbox, pädi, senssi 3 :P. Pitäis nostaa, mut ei jaksa harjotella.

Edelleen, tuo oli loistava peli sinulta. Välillä pitää ottaa osumaa, jos meinaa voittaa. Itse arvostan statistiikan puolelta win ratiota eniten, pistähän faktaa kehiin.

Pitänee puottaa senssiä, jotta rupeaa osumaan johonkin. :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Se on vaan siitä ampujasta kiinni.. :rolleyes:

esim. 3 kutia sydämeen tähdättynä (killcamista vihu naama veressä), no ei kuole. Vihu puukolla kerran kaukaa ja epämääräisesti osuu johonkin ja tappaa heti. Kumpihan irl on tehokkaampi m16 vai raksamora? Se on pelintekijästä kiinni :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko muuten tiedossa, että tuleeko puukkojen tehoihin päivitystä? Aika naurettavaa jos puukot ovat tehokkaimmat aseet tässä pelissä esim. 6 kutia läheltä m16 on tehottomampi, kuin puukko :eek: Ja eikö tämä pitäisi kuitenkin olla modernia sodankäyntiä, niin mitä tässä puukoilla tehdään?

Oletko aivan varma, että kaikki 6 osui? Ja toisessa viestissä sanoit jo että "esim. 3 kutia suoraan sydämmeen tähdättynä", oletan että ammuit rintaan sitä; ja toivottavasti tiedät, että M16:n ampuu 3-burstin sarjoja. Oletko varma että sillä ei ollut painkiller(deathstreak)? Idioottimaista tulla tänne valittamaan että en saanut tapettua yhtä tyyppiä, ja sitten sanoo että ei kuole kuudesta luodista; M16 tappaa melkeen aina, jos ekan burstin kaikki kudit osuu. Jossei osu, toista burstia perään ja kuolee jo ekasta luodista...

E: Ja omasta mielestä ainakin paras vaihtoehto että kuolee yhestä puukonsivalluksesta... olis aika typerää, kun joutuis 2-3x puukottaa että äijä kuolee. CoDissa kun on ollut (ainakin 4,5,6) niin että kuolee kun kerran puukottaa; antaisi puukon "tehon" nyt vaan olla miten on.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Oletko aivan varma, että kaikki 6 osui? Ja toisessa viestissä sanoit jo että "esim. 3 kutia suoraan sydämmeen tähdättynä", oletan että ammuit rintaan sitä; ja toivottavasti tiedät, että M16:n ampuu 3-burstin sarjoja. Oletko varma että sillä ei ollut painkiller(deathstreak)? Idioottimaista tulla tänne valittamaan että en saanut tapettua yhtä tyyppiä, ja sitten sanoo että ei kuole kuudesta luodista; M16 tappaa melkeen aina, jos ekan burstin kaikki kudit osuu. Jossei osu, toista burstia perään ja kuolee jo ekasta luodista...

E: Ja omasta mielestä ainakin paras vaihtoehto että kuolee yhestä puukonsivalluksesta... olis aika typerää, kun joutuis 2-3x puukottaa että äijä kuolee. CoDissa kun on ollut (ainakin 4,5,6) niin että kuolee kun kerran puukottaa; antaisi puukon "tehon" nyt vaan olla miten on.

Joo paitsi M16 tarvii aina 2 burstii ja Famasil riittää yks tai sit en vaa osaa
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko muuten tiedossa, että tuleeko puukkojen tehoihin päivitystä? Aika naurettavaa jos puukot ovat tehokkaimmat aseet tässä pelissä esim. 6 kutia läheltä m16 on tehottomampi, kuin puukko :eek: Ja eikö tämä pitäisi kuitenkin olla modernia sodankäyntiä, niin mitä tässä puukoilla tehdään?

Kannattaisi pikkuhiljaa herätä jos tältä peliltä odotti realistisuuttaa sai kyllä pettyä pahemman kerran. Edelleenkin suosittelen peliä nimeltä operation flash point DR. ;) Omasta mielestä puukko itsestään ei ole ylivoimainen mutta kun lisätään yksi aseen lisäosa ja pari perkkiä niin hermothan siinä meinaa mennä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Aseeseen liitetty granaatinheitin, joita käyttää pelaajat, jotka ovat amatöörejä. Ovat yleensä yhdessä paikassa istunnolla (sipa) ja yleensä respaajien lähistöllä. Sitten ottavat killstreakit käyttöön "vähä mä mulla on loistava k/d" mutta kertaakaan eivät ole koskeneet lippuun tai asentaneet pommia, joka on pelimuodon oleellisin asia. Jos tuota "flop flop boom" ääntä alkaa kuulua, niin kannattaa suosiolla vaihtaa peliä.

No eihän se asia nyt aivan noinkaan kyllä ole, ittellä peliaikaa 4d+risat että en nyt sentää enää mikään amatööri ole ja tuubi käytössä, ja eipä tuota telttailuakaan tule harrastettua. Jotkun vain käyttää tuubia kun se on hyvä lisä aseeseen !! Toki myönnettävä että kyllähän noita tuubi telttailijoita löytyy liikaakiin mutta ei saa yleistää !!!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

oon samaa mieltä limputtajan kans eli omasta mielestä menee famasilla yhestä burstitsta melkein aina ku m16 tarvii sen 2

pitäs varmaan testaa private matchissa et johtuukohan se siitä et kuinka kaukana se tyyppi on tai jotain
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

joo käykäähän kokeilemassa ennen ku jatkatte tätä BStiä. Fakta: 1 burst m16 riittää ellei oo painkiller. Fakta 2: FAMAS tekee vähemmän damagea, mutta siinä on muita hyötyjä. ja lopuksi.. miksi ihmeessä puukko ei sais tappaa yhestä? kokeillaanko puukottaa teitä ja katotaa monestako tiputte? tää ei sitte ollu uhkaus :D
 
Ylös Bottom