Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

tykin ruokaa...
alkaa kyrsimään kun alottelijat tulevat pilaamaan hc pelit,,
jos kd:t on kokoajan pakkasella kandee miettii että pelataankos sitä väärässä pelimuodossa,,,
opetelkaa pelaamaan ihan rauhassa ja jos opitte niin sitten siirtykää hc peleihin.
varmaan kaikki yhtyy tähän ainakin hc pelaajat.;)

Ehkä idioottimaisin kommentti ehkä ikinä, saattaa olla että olet trollikin.

Onko kukaan saanu sitä tunnetta, kun huomaa 2 tyyppiä tactical insertionin kanssa jossain nurkassa ja sitten menee keskeyttämään nuketuksen :D
Clan tag oli muuten [1337]. Ei se kyl mun mielestä mitään eliittiä oo tollanen... On siinä naurus pidättelemistä kun 19-0 tyypillä menee chopperiin ja tuun cold bloodedin kanssa tappamaan sen :D Sen kaveri yrittiki estellä mua pääsemästä sinne. Sit laitoin viestiä sille niin se vastas et stfu go fuck your brother :D

Kerran Terminalissa katoin ku samasta klaanista toisella jotain -20 KD ratio ja vastaavasti toisella sitten vähän enemmän. Huvikseen kun omakin peli lähti alusta alkaen päin ****** ajattelin että voisin huvikseen koittaa etsiä heidät. 23/0 tilanteessa satuin kaksi pelaajaa löytämään ulkoolta, olivat siellä jotenkin näppärästi hyppineet ihan outojen laatikoiden taakse. Oli kyllä hieno tunne ku lähti molemmat tonttii, iskin vielä sille joka sitä streakkia oli ottamassa kans privamessagella jotain et " I hope i didn't break anything " ja vastauksena jotai " fag twat " :D

mmitähän uusin päivitys mahto tuoda tullessaan? :o kellään mittään tietoa...?

e: löytykin...

- Care Package, Emergency Airdrop, and Sentry Gun marker grenades sprint speed normalized.
- Fix for "infinite care package" exploit.
- Sentry Guns: Improved placement detection, preventing cases of Sentry Guns inside geometry.
- Model 1887: Bling using Akimbo and FMJ combination now has same range and damage as non-Bling Model 1887s.
- Improved player collision removing cases of getting into geometry and 'elevators'.
- Fixes to prevent various XP hacks.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Siis miten voi käydä näin kymmeniä miljoonia myyneelle "brändille"? Tätähän olen jo alusta pitäen toitottanut, että iw:tä ei kiinnosta tippakaan päivitellä kesken jäänyttä tekelettä sen jälkeen, kun se on päässyt myyntiin. Tämä vain lisää sitä faktaa entisestään.... toivottavasti jatkossa tämä tekee jonnin verroin lovea yhtiön kassaan tulevaisuudessa. Pahoin pelkään, että ei muutosta markkinoilla. Tosin tämähän on viimeinen IW:n tekemä Modern Warfare jos uutisiin on uskomista.

Mulla toimii kun ekana teen privapelin. Idlaan siellä minuutin ja sen jälkeen menen normi peliin.

Kerran Terminalissa katoin ku samasta klaanista toisella jotain -20 KD ratio ja vastaavasti toisella sitten vähän enemmän. Huvikseen kun omakin peli lähti alusta alkaen päin ****** ajattelin että voisin huvikseen koittaa etsiä heidät. 23/0 tilanteessa satuin kaksi pelaajaa löytämään ulkoolta, olivat siellä jotenkin näppärästi hyppineet ihan outojen laatikoiden taakse.D

WTF Mun kyseinen juttu tapahtu just siellä laatikoiden takana terminaalissa siel ihan alotuksessa siel ulkona :D näköjään taitaa olla yleinen paikka nobojen keskuudessa

Siis miten voi käydä näin kymmeniä miljoonia myyneelle "brändille"? Tätähän olen jo alusta pitäen toitottanut, että iw:tä ei kiinnosta tippakaan päivitellä kesken jäänyttä tekelettä sen jälkeen, kun se on päässyt myyntiin. Tämä vain lisää sitä faktaa entisestään.... toivottavasti jatkossa tämä tekee jonnin verroin lovea yhtiön kassaan tulevaisuudessa. Pahoin pelkään, että ei muutosta markkinoilla. Tosin tämähän on viimeinen IW:n tekemä Modern Warfare jos uutisiin on uskomista.
Miten pelin päivittäminen tukee sitä, että niitä ei kiinnosta päivittää peliä?

Miten pelin päivittäminen tukee sitä, että niitä ei kiinnosta päivittää peliä?

Se tukee siten, että laitetaan puolivillaisia päivityksiä sekä päivityksissä kestää kuukausia. Yleensä asiakkaille yritetään korjata viat mahdollisimman pian ilman uusia ongelmia, mutta tässä tapauksessa päivitetään jotain ja "puolilla valoilla". Haluatko sinä ostaa valmiiksi viallisen tuotteen, jonka korjaamiseen menee kauan aikaa eikä vikaa saada korjattua vaan vika pahenee?
Kyllä itselläni ja monilla muilla on jäänyt paskamaku suuhun siitä, että peliyhtiötä ei kiinnosta panostaa muiden hyvinvointiin laisinkaan. En usko että olen ainoa kommenttieni kanssa, mutta olen vaativa asiakas eli vaadin tuotteen toimivuutta niillä rahoilla joita olen käyttänyt tuotteeseen. Mielestäni tässä ei ole mitään väärää?

Itse en onneksi omalle koneelle ehtinyt saamaan päivitystä ja varoituksien johdosta ignorasin tuon. Eikä tuota "päivitystä" tarjottu enää noin 30min sitten. Peli on suht ok, mutta ns. takuuasioiden suhteen valmistaja on täysin kuutamolla.

Se tukee siten, että laitetaan puolivillaisia päivityksiä sekä päivityksissä kestää kuukausia. Yleensä asiakkaille yritetään korjata viat mahdollisimman pian ilman uusia ongelmia, mutta tässä tapauksessa päivitetään jotain ja "puolilla valoilla". Haluatko sinä ostaa valmiiksi viallisen tuotteen, jonka korjaamiseen menee kauan aikaa eikä vikaa saada korjattua vaan vika pahenee?
Kyllä itselläni ja monilla muilla on jäänyt paskamaku suuhun siitä, että peliyhtiötä ei kiinnosta panostaa muiden hyvinvointiin laisinkaan. En usko että olen ainoa kommenttieni kanssa, mutta olen vaativa asiakas eli vaadin tuotteen toimivuutta niillä rahoilla joita olen käyttänyt tuotteeseen. Mielestäni tässä ei ole mitään väärää?

Itse en onneksi omalle koneelle ehtinyt saamaan päivitystä ja varoituksien johdosta ignorasin tuon. Eikä tuota "päivitystä" tarjottu enää noin 30min sitten. Peli on suht ok, mutta ns. takuuasioiden suhteen valmistaja on täysin kuutamolla.
Peli on kyllä mielestäni toiminut ihan täysin heti julkaisun jälkeen. Itse ainakin olen pystynyt täysin pelata tätä. Ongelmahan on itse kuluttajat. Kun etsimällä etsitään bugeja, niin niitä yllättäen löytyy. Ja ainakin tähän mennessä pelin valmistaja on tuonnut päivityksiä, mitkä ovat korjanneet näitä bugeja. Toki pelien valmistajat voisivat hioa koodia vuosi kaupalla ja yrittää löytää mahdollisimman kattavasti kaikki viat, mutta ei tuotakaan kuluttajat oikein halua. Kaikkihan pitää saada nyt ja heti. Toinen vaihtoehto olisi jättää paljon ominaisuuksia pois ja pitää homma simppelinä, mutta tuskin tätäkään moni haluaisi.

Peli on kyllä mielestäni toiminut ihan täysin heti julkaisun jälkeen. Itse ainakin olen pystynyt täysin pelata tätä. Ongelmahan on itse kuluttajat. Kun etsimällä etsitään bugeja, niin niitä yllättäen löytyy. Ja ainakin tähän mennessä pelin valmistaja on tuonnut päivityksiä, mitkä ovat korjanneet näitä bugeja. Toki pelien valmistajat voisivat hioa koodia vuosi kaupalla ja yrittää löytää mahdollisimman kattavasti kaikki viat, mutta ei tuotakaan kuluttajat oikein halua. Kaikkihan pitää saada nyt ja heti. Toinen vaihtoehto olisi jättää paljon ominaisuuksia pois ja pitää homma simppelinä, mutta tuskin tätäkään moni haluaisi.

nyt tääkäsit kyllä niin naulan kantaan. siis senhän takia noita julkasuja tuleekin ku ihmiset chiittaa ja käyttää bugeja hyväkseen ja sit IW:n pitää päivitellä ne pois...mut toisaalta, onse vähä hanurista jos päivityksellä poistetaan glitsejä niin sen jälkeen peli ei toimi enää ollenkaan...liian kiire vissii saada päiivitykset ulos?

Tuo päivitysnarina on tuttua kaikkien suosittujen nettipelien keskuudesta. Niin se vain on, että kun muutama satatuhatta kerrallaan päivässä peliä pelaa, niin niitä onkelmiakin löytyy enemmän/helpommin/nopeammin.

Ei sellaista verkkopeliä taida ollakaan, jossa ei jotakin glitchiä tai bugia olisi? Emmekä me voi tietää, mitä tekijöillä on tulessa hellalla. Prioriteetit ja resurssit eivät välttämättä käy yksiin pelaajien kanssa.
Toki, on se usein huomattu, että kun tarpeeksi parkuu ja huutaa, niin jossain vaiheessa siihen reagoidaan... ;)

No niin. täällä huuhtelemalla et saa mitään aikaan. tee asian eteen jotain jos täydellisyyttä haet.

Koitetaanpas ymmärtää se että miljoonille ihmisille ei ole mahdollista tehdä täydellistä peliä josta kaikki pitävät. joku haluaa jotain lisää peliin ja joku ei, ikuinen oravan pyörä.

Kuten itse en pitänyt COD 4:sta.omasta mielestä huono.mutta miljoonat muut ihmiset pitivät siitä. näin se vain menee.

Oletkos ollut IW:n työtiloissa kun noin tarkasti tiedät mitä ne tekee tälle pelille "puoli valoilla" ?

so first i am Turkish. Defend my country in any way. I like mw2 but I looked at the titles. No Turkey? I looked and and researched to make sure. Turkish Army is in the top 5 in the world. I'll say top 10, since i don't want to start a war here.

So why do you have the Greek Emblem, Iranian, And like 20 other countries that don't have a strong army. So first of all. This game isn't about War anymore. Its about popularity and sales. In turkey COD6... There are over 10,000 Players (from what i think)... and you should add the Turkish Emblem. I'm not playing untill you add it. Im sorry but i cant stand this. You people from America,Britain, And Etc... Will say: Ohh who cares? Well he kicked your *** in WW1 and you know it.

So please consider this IW. You're losing over 10,000 players... (More i bet)

Tässä on niin hyvä esimerkki kuinka helvetin tyhmistä asioista ihmiset valittaa:)

klo. 6 aamulla otin päivityksen ja pelaalin tähän asti. 1-kerran heitti ulos servulta ilmotuksella: Not enough memory.. ..? ei muuta ongelmaa. koneena julkasus ostettu 60g plege kaikil herkuilla, joten päivitys on korjattu tai siinä on joku ongelma slim mallin kans???

klo. 6 aamulla otin päivityksen ja pelaalin tähän asti. 1-kerran heitti ulos servulta ilmotuksella: Not enough memory.. ..? ei muuta ongelmaa. koneena julkasus ostettu 60g plege kaikil herkuilla, joten päivitys on korjattu tai siinä on joku ongelma slim mallin kans???

Jäätyy myös 40-gigasella, joten ei ole Slim-spesifinen ominaisuus.

Itsellä jumitti eilen myös monta kertaa mutta siinä kahdentoista aikaan alkoi taas toimimaan ja toimii vieläkin...

Mun mielestä elevaattorit piti patchata, mutta hyvin näyttäs toimivan..

Ylös Bottom