Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Boostareita oon huomannu todella paljon free-for-allissa nyt lähiaikoina :mad:
Mutta sinänsä, on se ihan hauskaa pilate niiden peli-ilo ja samalla saa challengeja helposti tehtyä (esim. multi-C4).
Ja oottekos nähnyt tätä
YouTube - BEST EVER MW2 TRIPLE KILL - eXiLe Chrome
Itelläni pisti hiljaseks :D

Nii'i.. Kaikki näköjää haluaa saada sen pyörivän nuke merkin siihe emblenii. Kiva vaa ku lähes jokasella semmonen.. Ite tasan kerran onnistunu saamaa nuken ja siihen taitaa jäädäkki :D Yhen prestigen aikana pitäis saada 10 nukea sitä challengea varten, heh.. Ei pää kestä yhtää ku tappoi lähemmäks 20, ja sydän alkaa jyskyttää nii kovaa ettei ohjainka meina pysyy kädessä.

Onko toi joku glitchi tos videos vai jotenki muuten säädetty ? ;O Ei paha jos vetää G18 akimboil tuolt triple kill :D

Ootteko huomanneet semmoista esim. eilen ja tänään kun pelasin niin yks tyyppi heitti koko ajan noita air droppeja vaikka ei ollut tappanut yhtään niiden aikana? HÖPÖ HÖPÖ TOsi kivaa :(

Ei voi olla totta? Miten se nyt tollain? Tai hetkinen... On tainnut tässäkin ketjussa tulla esille joku n. kertaa. Vaikka hanurista onkin, niin tää on jo nähty.
Ite aloitin ensimmäisen prestigen ja pääaseena olisi M4A1 ja tuolla pitäis se 2500 kaatoa tehdä ja sais mahtavat lätkät hommattua
Emblem-expert-m4.jpg
. Tämä tosin XBOX puolella. PS3:lla on taso jäänyt 20 kohdalle :)
Ei jotenkin enää osaa dualshockilla pelata, kun tuo boxin ohjain juurtunut käteen.

eikös tuo merkki tule vasta, kun on saanu aika paljon hedukoita, sillä tuon 2500 tapon jälkeen saat ton merkin harmaalla pohjalla.

Törmäsin muuten tänään ekan kerran tohon care package klitsiin FFA pelimuodossa. jotkut tyypit yritti buustia nukea, ja samalla tekivät tota klitsiä. ihan koko ajan oli taivalaalla harrieria, pavea, ym muuta kivaa. Tuli mukavasti saatua sitä cold blooded perk challengeä, joten eipä haitannu mua yhtään. :

E: ei ku joo.. tolleenha se meni mite tuhooja sanokin...

Viimeksi muokannut moderaattori:

eikös tuo merkki tule vasta, kun on saanu aika paljon hedukoita, sillä tuon 2500 tapon jälkeen saat ton merkin harmaalla pohjalla.

Öö, eiks se ole niin, että
1000 tappoa = hopeinen häkkärä emblem
500 hedukkaa = kultainen häkkärä emblem
1000 hedukkaa = kultaisten pääkallojen välissä aseen nimi title
2500 tappoo = hopeisten pääkallojen välissä aseen nimi title :rolleyes:

Nää buusterit on kyllä välillä jopa piristävä lisuke peleihin :D

Tänään tuli jotain suomalaisia vastaan ketkä huuteli toisilleen paikkoja mihin mennä kämppimään. Veti kyllä melko leveän hymyn huulille, kun se kiroilu alkoi nuken menetyksen takia :)

Öö, eiks se ole niin, että
1000 tappoa = hopeinen häkkärä emblem
500 hedukkaa = kultainen häkkärä emblem
1000 hedukkaa = kultaisten pääkallojen välissä aseen nimi title
2500 tappoo = hopeisten pääkallojen välissä aseen nimi title :rolleyes:

Juu tälleen se menee. On kyllä outoa ku publallaki näkee niitä kenellä on umpissa 1000 hedua. Pitää käyttää aika paljon samaa asetta jos meinaa saada 1000 hedua.

täh, itselläni tuli umpilla jo edellisessä prestigessä 2500 hedaria, scarissa on tuo jo myös... ei kait tuo ole saavutus eikä mikään? varsinkaan umpilla kun sillä tulee headshotteja vahingossa koko ajan...

Tykkäättekö keräillä näitä titlejä ja emblemejä? Eräällä kaverilla tavoitteena kerätä kaikki. :S Ite kerään tietoisesti vaan niitä joita ajattelin käyttää.

Tykkäättekö keräillä näitä titlejä ja emblemejä? Eräällä kaverilla tavoitteena kerätä kaikki. :S Ite kerään tietoisesti vaan niitä joita ajattelin käyttää.

Niitä titlejä tulee kerättyä, jotka saa kun suorittaa aseen kaikki challenget. Suurin piirtein puolet nyt kerättynä, suht nopeaan tahtiin noita tulee, fmj-challenget vie tosin joillain aseilla kohtuu kauan. Tulee samalla käytettyä monipuolisesti eri aseita. En tosin tiedä minkä takia mä niitä kerään, en niitä kuitenkaa ikinä käytä. :rolleyes:

En tiedä meneekö tämä offtopicin puolelle, mutta en löytänyt muutakaan paikkaa mihin tämän laittaa. Eli pelasin muutama päivä Quarryssa ja siellä sitten yksi sankari käytti aimbottia,wallhackia sun muita haxeja... capturasin siitä sitten muutaman pätkän ja mietin että pitääkö videopätkä lähettää valvelle vai iw:lle ilmiantamisesta?

En tiedä meneekö tämä offtopicin puolelle, mutta en löytänyt muutakaan paikkaa mihin tämän laittaa. Eli pelasin muutama päivä Quarryssa ja siellä sitten yksi sankari käytti aimbottia,wallhackia sun muita haxeja... capturasin siitä sitten muutaman pätkän ja mietin että pitääkö videopätkä lähettää valvelle vai iw:lle ilmiantamisesta?

Mitäää ? :D Miten tää ny valveen liittyy? Vai onko ne muka jotenki sekaantunu tähänki?`ei tietääkseni... itse en oikeen jaksa uskoo tommosee... ja tiedä sit tekeekö iw muka jotai... mut laita ihmeessä vaik youtubee se video ni voidaan kaikki katsella...

Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä nämä videot. En ole ennen kuullu wallhackistä ja aimbotista pleikkarilla. Kaikkia muita on kyllä tullut nähtyä kuten loputtomat panokset ja perkkihäkkejä mutta ei aimbotteja. Youtubeen vaan niin päästää kaikki kattomaan :D

Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä nämä videot. En ole ennen kuullu wallhackistä ja aimbotista pleikkarilla. Kaikkia muita on kyllä tullut nähtyä kuten loputtomat panokset ja perkkihäkkejä mutta ei aimbotteja. Youtubeen vaan niin päästää kaikki kattomaan :D

Et varmaan pleikkarilla, mutta pelaankin pc:llä :D

Et varmaan pleikkarilla, mutta pelaankin pc:llä :D

Juuh, niin vähän epäilinkin. Ketjun nimi sattuu vaan olemaan Modern Warfare 2 [PS3], joten on vain loogista ajatella kirjoitettavien asioiden liityvän jollakin tapaa Playstation versioon pelistä. Varsinkin kun et erikseen maininnut pelaavasi PC:llä :)

Niin no, unohdin laittaa tuohon aikaisempaan viestiin, että pelaan pc:llä...Mutta en saanut vieläkään vastausta mihin lähetän sen videon vai onko sitä turha alkaa lähettelemään minnekkään.

Ps. Toimiiko tuo Rickroll glitchi estatessa oikeasti vai onko minua kusetettu pahemman kerran :D
vai onko se ainoastaa ps3:lle ja xboxille?

Niitä titlejä tulee kerättyä, jotka saa kun suorittaa aseen kaikki challenget. Suurin piirtein puolet nyt kerättynä, suht nopeaan tahtiin noita tulee, fmj-challenget vie tosin joillain aseilla kohtuu kauan.

Heh, mä teen kanssa prestigeillä noita challengeja että saan sen 10000 expaa, ja ainoa vaikeus nopeaan kymppitonniin onkin nuubituubi mulla. En osaa käyttää sitä ollenkaan. Oon vain niin paska kai. FMJ challenge tulee mun pelityylillä kuin itsestään ku roiskin seinien läpi. Scavenger melki joka classissa käytössä niin saa vapaasti ampua :D Kyllähän noi nuubituubi tapot sais varmaan helposti Dominationissa ku jäis jonneki lipun lähelle kyyläämään vallottajia, ja kolmen äijän istuessa capturea pamauttaa siihen. Kyllä on itku sitten porukalla lähellä. Ainakin itsellä ku mulle tehtiin noin usein ku pelasin Domia. Niin ja TDM:ssä sitten kun vielä oikein yrittää niitä launcheritappoja, niin ei tule mitään.

Edit: noista titleistä ja emblemeistä sen verran, että mistä ihmeestä toi lehmä on tullu, emblemi käsittääkseni, jossa on lehmä ja yläpuolella ufo kaappaamassa sitä :D paras emblemi mitä itsellä on mutta en vain tiedä mistä ihmeestä se on tullu :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Edit: noista titleistä ja emblemeistä sen verran, että mistä ihmeestä toi lehmä on tullu, emblemi käsittääkseni, jossa on lehmä ja yläpuolella ufo kaappaamassa sitä :D paras emblemi mitä itsellä on mutta en vain tiedä mistä ihmeestä se on tullu :)

Tapat jonkun ja viet sen aseen. Sen jälkeen tapat saman tyypin uudestaan sillä sen aseella.

Melkoinen meno tuolla dominationissa ollut jo pari tuntua. Porukka tuntuu vaihtuvan mutta CPtä sataa taivaan täydeltä. Itse olen satunnaisesti törmännyt tähän mutta tänään oikein kunnolla.

Hah! Hirveen pitkän postin pistin, sit se hävis muiden mukana. :D

Ps. Toimiiko tuo Rickroll glitchi estatessa oikeasti vai onko minua kusetettu pahemman kerran :D
vai onko se ainoastaa ps3:lle ja xboxille?

Ei toimi, sut on niinkus rickrollattu virallisest ny.

Ylös Bottom