Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pääsekö kukaan nyt pelaamaan onlineen? Mulla jää taas tohon Online status kohtaan jossa fetchataan playlistit jne.

Päivällä kun pelailin yhdestätoista kolmeen, niin erinomaisesti toimi sekä PSN että Mw2-nettipelit.

Ööö jos saa kysyä että miks sitten käytit puukkoa jos kerran oli headshots only? O_o
No, mun mielestä on ihan ok käyttää puukkoa, kun siinä sentään täytyy olla aivan vihollisen vieressä. Nuubituubilla riittää että ampuu "sinne päin" kentän toisesta päästä. Ja kuten sanoin, hekin käyttivät puukkoa. : p

Joo sen verran vielä tosta EVOn postaamasta videosta että siinä näkyy kuinka noi on kaikki leikattuja pätkiä liitetty yhteen näyttämään aimbotilta ja toiseks melkei aina ne jätkät on paikoillaan ja jos ei oo nii ne on muute ammuttu varman päälle,

Joo sen verran vielä tosta EVOn postaamasta videosta että siinä näkyy kuinka noi on kaikki leikattuja pätkiä liitetty yhteen näyttämään aimbotilta ja toiseks melkei aina ne jätkät on paikoillaan ja jos ei oo nii ne on muute ammuttu varman päälle,

kyllä se oli ihan aito aimbotti eikä mikään editoitu. veikkaan ettet oo ennen nähny aimbottia. ja sekään ei ole mikään uutinen jos porukka on paikallaan täs pelis, mut ei siitä sen enempää.

Olen rakastunut... Iken rakastunut G18 aseeseen. <3
G18 med Silencer, me likes. Skidrowissa ja muissa vähän "ahtaammissa" kentissä toimii hemmetin hyvin. SCAR-Hlla voi hoidella liian kaukana oleskeleevat. Yleensä rundeissa teen nykyään suurimman osan tapoista G18, mutta käytän sitä tarkoituksella paljon unlockatakseni akimbot.

Koko settini on:
SCAR-H Red dot Sight
G18 Silencer
Perks:
Scavenger Pro Extra Mags
Hardline Pro
Steady Aim Pro

Toimii kivasti ainakin mulla. :)

Tossa äsken, kun pelasin demolitionia, niin siellä porukka ahkerasti käyttää tota care package glitsiä. ihan koko ajan oli taivaalla roskaa. sain stigerillä ammuttua paveja ym muita kivoja semmoset 16kappaletta yhessa mapissa. hyvin tuli XP:tä kun siinnä samalla tuli joku stinger challenge, ja cold blooded pro IV.

CB pro emblemin vois hankkia ennen prestigeä, kerta se näin helppoa on:rolleyes:

Heti pelin alussa korviini kantautui
kimeä ääni ja ainoa asia oli mitä suustaan päästi "V***U S**T**A P*R*K*L " "V***N nuubituubi, V****N campperi yms yms."

Jos nyt kimeistä puhutaan niin ei toi <nimimerkki poistettu> ainakaan kimeimmästä päästä ole, kun sen kans oon pelannut..

Jos siis sitä tarkotat..

Tänään kävi jännä juttu, joku handehonde oli sen nyyppäkaverinsa kans (lvl2) pelaamassa HQ:ta.
Sit pre-game lobbyssa se vaan sano sen nyyppäkaverille et täs mapis on hyvä kämpätä, siin vaihtu 2 mappii ku toine skipattii ja sano kumpaanki ton saman.
Sit olin pelis, mul oli hyvät statsit, se vaan sano että toi noitten eka oli hirvee kämpperi kämppi kokoajan samassa paikassa. Toi nyt ei pidä paikkaansa ku juoksin strikerin/vectorin kans ympäri kenttää :D
Laitoin viestiä et kukakohan on kämpperi niin se vaan vastas et anteeksi ku haukuin sua
Onks kukaa muu törmänny kyseiseen hemmoon?

Pitäskö tosta spawn-paikasta tehä kunnon valitus IW:lle ku aina näyttäs et vihollinen spawnaa viereen kun juoksen jossain
Esim tässähttp://www.youtube.com/watch?v=EWpaUPhjzx4
Kelaa 1:40 asti

Kuuleman mukaa Cod 7:sta on tulossa maksullinen, jos tulee niin saa kyl codittelut jäädä pois mun osalta

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tossa äsken, kun pelasin demolitionia, niin siellä porukka ahkerasti käyttää tota care package glitsiä. ihan koko ajan oli taivaalla roskaa. sain stigerillä ammuttua paveja ym muita kivoja semmoset 16kappaletta yhessa mapissa. hyvin tuli XP:tä kun siinnä samalla tuli joku stinger challenge, ja cold blooded pro IV.

CB pro emblemin vois hankkia ennen prestigeä, kerta se näin helppoa on:rolleyes:

Joo itse oon kans huomannut, että nyt jos koskaan kannattaa hankkia CB pro emblemi. Mukavasti tulee XP:tä ja challengeja suoritettua samalla. Yhdessä pelissä keskityin täysin ampumaan taivaalla lentäviä vekottimia alas.. :D

Pitäskö tosta spawn-paikasta tehä kunnon valitus IW:lle ku aina näyttäs et vihollinen spawnaa viereen kun juoksen jossain
Esim tässäYouTube - Smith262 On Rust 30-8 FFA/GameplaY/Commentary
Kelaa 1:40 asti

Kannattaa kirjotella IW:lle tuosta, todennäköisesti saat myös jotain mullistavaa aikaan. Ainahan saa yrittää.
Ja tossa mapissa on aika turha valittaa että syntyy jonkun taakse, toi on niin pieni ja tossa on aika mahdoton joka kerta syntyä täydelliseen paikkaan mihin ei mitään röhinää ole tulossa tai itse juuri satu syntymään toisen selkään. Otetaan esimerkiksi CoD4:n map-packista 'Killhouse', joka oli eeppistä mättöä ja aina FFA:ssa joku syntyi ihan viereen/selkään kun porukka tippuu niin kovaan tahtiin. Ja vielä 'pahempi' esimerkki on Shitment, jossa pahimmillaan syntyi omaan kranaattiin kun heitti sen toiselle puolelle laidunta, tai kuoli omaan Martydomiin, jos se sattui olemaan, ja pelimuotona vielä HQ tai Domination.

Onko sentry gun ollut koko ajan tuollainen, että se pitää tilata paketin kautta vaikka se on käytössä streakkinä? Olisin muistanut ettei, mutta nyt ainakin näyttää olevan...

Vieläkö muilla tekee sitä ettei päästä pelaamaan vaan lataa sitä online statusta loputtomiin mulla tekee kokoajan en oo tänäänkään päässy pelaamaan enkä eilen :mad:

Ja tossa mapissa on aika turha valittaa että syntyy jonkun taakse, toi on niin pieni ja tossa on aika mahdoton joka kerta syntyä täydelliseen paikkaan mihin ei mitään röhinää ole tulossa tai itse juuri satu syntymään toisen selkään.

Rust ei oo ainoa mappi, jossa tota tapahtuu. Tota tapahtuu kaikissa mapeissa mut ei ihan noin lähelle mut 3 metrin päähän sekin on jo liikaa

Rust ei oo ainoa mappi, jossa tota tapahtuu. Tota tapahtuu kaikissa mapeissa mut ei ihan noin lähelle mut 3 metrin päähän sekin on jo liikaa

Kyllä mä sen tiiän, tarkotin vaan että varsinkaan Rustissa on turha valittaa että joku syntyy selän taakse, ja FFA:ssa on aina turha valittaa että syntyy selkään, kun sen melkein pakko joku kerta syntyä jonkun selkään, kun max. 8 tyyppiä on servulla. Ei niitä istumisnurkkia loputtomiin ole..

Ylös Bottom