Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Voisin aika varmaksi veikata että yksi uus pelimuoto tulee olemaan missä pitää suojella siviilejä ja terroristit taas vastavuoroisesti yrittää tappaa niitä. :)

mm, tai sitten se on vähä CS-tyyliin S&D:ssä muutamassa mapissa tapa/pelasta siviilit.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Voisin aika varmaksi veikata että yksi uus pelimuoto tulee olemaan missä pitää suojella siviilejä ja terroristit taas vastavuoroisesti yrittää tappaa niitä. :)

Tuo olisi mahtava pelimuoto! :rolleyes:

Mites olis polttopallo-tyylinen pelimuoto, jossa kuoltuaan pääse peliin vasta kun sinut tappanut pelaaja kuolee? Ja joukkue häviää kun kaikki joukkueen jäsenet ovat samaan aikaan "pihalla" :p
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Tuo olisi mahtava pelimuoto! :rolleyes:

Mites olis polttopallo-tyylinen pelimuoto, jossa kuoltuaan pääse peliin vasta kun sinut tappanut pelaaja kuolee? Ja joukkue häviää kun kaikki joukkueen jäsenet ovat samaan aikaan "pihalla" :p

tommonen pelimuoto vois loppua aika lyhyeen :p ideana hyvä, mutta silleen tuo ois parempi, että kun tiimin kaikki pelaajat on kuollu, niin siitä saisi yhden pisteen. jokin aika/pisteraja sitten lopettais pelin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Jotenkin ei tuo uusi kovasti hypetetty traileri innostanut yhtään. Tarinan suhteen ei tietty voi vielä sanoa mitään muuta kuin että jotain blockbuster-leffa tyyppistä perusrähinää on luvassa, mutta teknisesti kaikki mitä videossa nähtiin oli aika karun näköistä. Eikös tämä COD:n moottori ole jotain todella vanhaa kauraa? vääjäämättä tulee sellainen tunne että kyseessä on sama moottori kuin COD 2:ssa, mutta vain parilla uudistuksella ja isommalla polygonimäärällä.. Olisin odottanut että COD-sarja olisi liittynyt mukaan "nextgen" peleihin :D disclaimer: IMHO
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Jotenkin ei tuo uusi kovasti hypetetty traileri innostanut yhtään. Tarinan suhteen ei tietty voi vielä sanoa mitään muuta kuin että jotain blockbuster-leffa tyyppistä perusrähinää on luvassa, mutta teknisesti kaikki mitä videossa nähtiin oli aika karun näköistä. Eikös tämä COD:n moottori ole jotain todella vanhaa kauraa? vääjäämättä tulee sellainen tunne että kyseessä on sama moottori kuin COD 2:ssa, mutta vain parilla uudistuksella ja isommalla polygonimäärällä.. Olisin odottanut että COD-sarja olisi liittynyt mukaan "nextgen" peleihin :D disclaimer: IMHO

Mitä höpöä nyt oikeen selität?! Eikös infintyward sanonut uudistavansa pelimoottorin mw 2:sta varten ja liikkuminen näytti hiton aidolta/sujuvalta mikä tuo varmasti oman hauskuutensa moninpeliin eiköhän tätä jaksa pelata taas seuraavt 2 vuotta tai jos ei niin ens vuonahan on taas treyarchin vuoro tehdä mw 2 kopio uudella skinillä. :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Jotenkin ei tuo uusi kovasti hypetetty traileri innostanut yhtään. Tarinan suhteen ei tietty voi vielä sanoa mitään muuta kuin että jotain blockbuster-leffa tyyppistä perusrähinää on luvassa, mutta teknisesti kaikki mitä videossa nähtiin oli aika karun näköistä. Eikös tämä COD:n moottori ole jotain todella vanhaa kauraa? vääjäämättä tulee sellainen tunne että kyseessä on sama moottori kuin COD 2:ssa, mutta vain parilla uudistuksella ja isommalla polygonimäärällä.. Olisin odottanut että COD-sarja olisi liittynyt mukaan "nextgen" peleihin :D disclaimer: IMHO

Itsekin muistelin, että COD4 oli aika hyvännäköinen peli, mutta kun tuli kokeiltua esim. WaWia niin se näytti todella karulta ja rumalta. Ei ainakaan tämä jatko-osa ole menossa graafiseen kärkeen mikäli trailerista pitäisi mitään päätellä. Aika perushutun näköistä touhua :P
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Mä oon varmaan ainoa kenen mielestä peli näyttää hyvältä?
COD4:n graafinen tyyli iskee meikäläiseen ihan hyvin. MW2 luultavasti näyttää aika lailla samalta pienin parannuksin esim. valaistuksen ym. suhteen. Siihen kun lisää 60fps mitä ei juuri konsoleilla edes nykyään näe (varsinkaan räiskinnöissä) niin harva kilpailija tuottaa samanlaista silmäniloa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Jotkut on sit vasta tyytyväisiä, kun oma kävely(oikeassa elämässä) näyttää huonommin animoidulta kun pelissä ja kummallisen bugiselta. Ei tossa trailerissa mun silmiin grafiikka mitenkään särähtänyt. Se 60 raamii_per_1/60 min on vaan niin suuri tekijä ettei siinä kannata liian suurta kakkua ottaa graffojen suhteen. No makuasioitahan nämä, itselleni tuo trailerin ilme kelpaa vallan mainiosti.

Joku sano trailerin latteudesta, siinä olen vähä samoilla linjoilla. Tietysti minun odotukset oli stratosfääreissä ja siihen nähden olen erittäinkin tyytyväinen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Että oli surkea traileri. Laski odotusta paljon.

Mutta.... eiköhän ne tuota grafiikkaa vielä paranna. Muuten odotus siirtyy MAG :iin. Nuo kaksi julkaistaan muuten aika samoihin aikoihin, eli se taitaa sitten olla joko MAG tai MW2.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Mä oon varmaan ainoa kenen mielestä peli näyttää hyvältä?
COD4:n graafinen tyyli iskee meikäläiseen ihan hyvin. MW2 luultavasti näyttää aika lailla samalta pienin parannuksin esim. valaistuksen ym. suhteen. Siihen kun lisää 60fps mitä ei juuri konsoleilla edes nykyään näe (varsinkaan räiskinnöissä) niin harva kilpailija tuottaa samanlaista silmäniloa.

Nelosessa ja wawissa oli 60fps, savuissa peli tökkii ja pahasti, onko plegelle mahollista saada isompaa fps:ää? Kiintee 125 ois kova ;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Nelosessa ja wawissa oli 60fps, savuissa peli tökkii ja pahasti, onko plegelle mahollista saada isompaa fps:ää? Kiintee 125 ois kova ;)

Kiintee 125 ois ihan turha. 72fps periaatteessa se maksimi, 60 vielä ihan hemmetin mainio. Jos menee 30fps suuntaan, niin yleisesti ohjaus tuntuu kärsivän aika pahasti.

Mieluummin surkeemmat grafiikat ja kiinteä 60fps, niin olen tyytyväinen. Pelimekaniikan toimivuus kuitenkin tärkeämpää kuin grafiikka, vaikka pelikehittäjät tuntuvat olevan ihan eri linjalla.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Vaikka tätä ei saisi kenties ääneen sanoa, menevät omalla kohdalla odotukset yksinpelin puolelle. Trailerin perusteella maisemat vaihtuvat ja dramatiikkaa riittänee vähintäään yhden täyden hollywood-spektaakkelin verran.

Verkkopelin suurin synti omaan pelimakuun on sen muuttuminen nopeasti mekaaniseksi toistoksi, kun mapit opitaan ulkoa ja kranua alkaa lentämään kattojen yli jo aloituksessa. Tähän auttaisi Battlefieldimäinen vapaus luovia miten tykkää, kun seinää ja aisaa kaatuu tai sitten vain yksinkertaisesti suuremmat mapit.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Vaikka tätä ei saisi kenties ääneen sanoa, menevät omalla kohdalla odotukset yksinpelin puolelle. Trailerin perusteella maisemat vaihtuvat ja dramatiikkaa riittänee vähintäään yhden täyden hollywood-spektaakkelin verran.

Sama mulla. Vaikka tiedän että nettipeli koukuttaa mut taas piiiiitkäksi aikaa, niin odotan kuitenkin yksinpeliltäkin paljon. Näytti traileri ainakin lupaavalta. ;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Vaikka tätä ei saisi kenties ääneen sanoa, menevät omalla kohdalla odotukset yksinpelin puolelle.

Mulla ainakin juuri näin. Olihan CoD4:sen moninpeli ihan hauska kun sitä aikoinaan välillä pelasin, mutta mulle yksinpeli on aina se pääjuttu (pelkästään moninpelin takia en ostaisi muuta kuin uuden Warhawk 2:sen.. ;) - tai katsotaan nyt kun MAG tulee...).
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Mulla taas on toisinpäin. Yksinpeliin en ees koske ennenkuin prestiget on tapis jne. :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Itse toivoisin lähinnä että uudistaisivat pelisarjaa, pelillisestihän tuo ei ole kehittynyt juuri lainkaan originaalista lähtien.. Sinänsä hämmästyttävääkin miten vanhoilla kikoilla tuo yksinpeli toimii.. niin ja dynamiikkaa sisään, skriptausta ulos! Jos on vielä samaa tuubaa kuin 4 ja 5 niin jää kyllä yksinpeli pelaamatta.. Nelosen pelasi vain ja ainoastaan tuon tarinan takia läpi.. Vitosessa kinnostikin ainoastaan moninpeli enää.. ei vaan sielu siedä enää yhtään tylsää skriptiräiskintää.
(noh.. Killzone 2 vois ehkä mennä vielä demon perusteella.. mutta en tiedä miten pitkälle sitä jaksaisi)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Mulla taas on toisinpäin. Yksinpeliin en ees koske ennenkuin prestiget on tapis jne. :)
Ite pelaan joka pelistä yksinpelin läpi enne moninpeliä. Poikkeus oli Far Cry 2 joka alko ~ 60 % suorittamisen jälkeen niin paljon puuduttaa ettei jaksanu. COD4 yksinpeli on lähes paras mitä olen pelannu, muutama erittäin hieno tehtävä nostaa sen podiumille. Odotan MW2 yksinpelistä aivan huikean jännittävää ja erityisesti odotan niitä upeita yksittäisiä tehtäviä ala All ghillied up!

No monipelistä on varmaan turha alkaa edes hehkuttaa, se luo uudet standardit nettisotaan. On ihan saletti homma.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Ite pelaan joka pelistä yksinpelin läpi enne moninpeliä.

Olen kuvitellut, että noin se menee ihan yleisestikin? Meinaan yksinpelissähän samalla opetellaan kontrollit yms.

Niin en tiedä miten tuota "räiskintä-pyörää" enää uudestaan keksitään, joten kaikki ne Call of Tutit, Halot, Gearsit ja Killzonet on lopulta aika samasta puusta veistetty (eri oksilta tosin). Joku KZ2 toimi mulle juuri noin niinkuin se oli (ilkeää sotaa ja toimintaa lähes koko ajan - eikä mitään lässytystä), mutta CoD(Modern Warfare)-sarjassa sitä haluaa enemmän vaihtelua pelin sisällä (eri tyyppisiä tehtäviä, maisemia yms - ja tiettyä "realistisuutta"). Halossa taas haluaa myös sitä "sci-fi eeppisyyttä" ja Gears on nyt "3rd person" räiskintöjen machomainen kingi, ym ym. Joten kaikille on kyllä paikkansa ja itse en käytä liikaa aikaa noiden vertailuun.

Mutta tosiaan toivon, että MW2 on nyt sitten tehtäviltään vaihteleva (yksinpeli siis). Trailerin mukaan ainakin olisi erilaista maisemaa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Yleisestä en tiedä mut minun kaverilistalla on tukuttain veijareita jotka ei cod:wawin yksinpeliin ole koskenut. Ei silti, ihan kuraahan se olikin mitä suuremmissa määrin. Mut esim Killzone 2 ja MW oli mahtavia yksinpelejä. Olisko ihan POLLin paikka ellei sitä jo jostain löydy.

Vinkki ihan kaikille: Kannattaa kokeilla aina myös sitä kampanjaa. Se on normimitoissaan n. 8-12 h pitkä läpipelattuna. Pelit kun ovat jo lähellä leffoja, jopa juonellisesti. Ainakin jotkut... Näyttely on hienoa, efektit, ym. Kyllä sinne moninpeliin ehtii ja yöunensa menettää moneen kertaan. Kuten allekirjoittaneelle on käynyt... muutaman kerran. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom