Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Täällä myös odotetaan eniten yksinpelin vuoksi, vaikka kahta aikaisempaa Codia onkin tullut prestigelle asti hakattua netissä (ja tätäkin varmasti).

COD4 on Halo3:n ohella harvoja tämän sukupolven yksinpelejä,joka on tullut väännettyä useamman kerran läpi ja jos pelisarjan suurin synti (eli loputtomasti spawnaavat viholliset) saadaan VIHDOIN kitkettyä pois, niin avot!! :)

Nettipeleistä suurin odotus taitaa keskittyä Bad Company 2:een tällä hetkellä, mutta se on taas eri topicin asia.

Yleisestä en tiedä mut minun kaverilistalla on tukuttain veijareita jotka ei cod:wawin yksinpeliin ole koskenut. Ei silti, ihan kuraahan se olikin mitä suuremmissa määrin.

Olen tuosta kyllä eri mieltä, sillä kyllä se toimi mun mielestä ihan ok (varsinkin Mother Russia-osiot). Toki osa noista kentistä ei sitten toiminut ihan niin hyvin ja "kraanaatti-lentää-henki-pois-kerrasta"-systeemi alkoi jo syödä hermoja välillä. Mutta toisaalta olen ihan täysi WW2-fani niin historian kuin pelienkin puolesta, joten bring it on! ;)

Sitähän on enemmänkin ilmassa, että monet haluaisivat päästä WW2-peleistä (jopa) kokonaan eroon, mutta vaarana piilee siinäkin se (tavallaan käänteinen kun noissa "yhtä-ja-samaa-WW2"-peleissä), että kohta kaikki "realistisemman" sotapelit ovat sitä samaa "modernia" sotaa jotain terroristeja ja muita vastaan. Molempia tarvitaan mun mielestä.

@corbetti: Ei minua se aikakausi juurikaan häirinnyt. WW2 on erittäin mielenkiintoinen aihe historiassa. Jotenkin siinä wawissa ei vaan yksinpelinä ollut sitä imua jota monesta muusta räiskinnästä löytyy. Moninpeli on hyvä "lievän" alkukankeuden jälkeen.

Modern Warfare 2 on minun odotuslistan ykkösenä. Muista peleistä ei voi samassa yhteydessä puhua edes samallla viikolla. Trailerin perusteella päästää ennennäkemättömiin mestoihin sotimaan ja se on loistava asia. E3 messuja ja Robert Bowlingin haastattelua odotellessa. Ja ihka oikeaa pelikuvaa ja jotain walktrough videota jo vihdoin kehiin. Muuten ei hyvää seuraa.

Mulla taas on toisinpäin. Yksinpeliin en ees koske ennenkuin prestiget on tapis jne. :)

Mien näemmä koske sen jälkeenkään :D Edelleenkin COD4 puolet yksinpelistä pelaamatta ja WaWia en ole edes alottanu. Molemmista silti prestiget tapissa. Nää CODit on mulle moninpeliä ei mua jaksa innostaa joku ennaltasuunniteltu putkijuoksu. Vaikka onhan noiden yksinpelit pitäny pelata, mutta aina sitä tulee mentyä suoraan onlineen.

Toi traileri ei kertonu paljoakaan, visuaalisesti tuli joku GTA mieleen. Ei pyöri sukat jaloissa vielä. No ehkei kuitenkaan oikeassa pelissä ole ihan noin hilpeetä graffaa. Sitten kun tulee moninpelivideota ni alkaa vasta oikeasti kiinnostamaan. Pelin ostan kuitenkin 100% varmuudella.

..ei mua jaksa innostaa joku ennaltasuunniteltu putkijuoksu...

..tai sitten yksitoikkoinen nettipeli tunnista tuntiin, jossa pärjää parhaiten ne jotka jaksaa sitä vääntää yökaudet... ;)

Ei vaan, tämä nyt oli ironiaa, mutta ei kannata olettaa, että kaikki pitävät noita pelejä (kampanja) "putkijuoksuina". Ja vaikka pitäisivätkin, niin ei sillä kaikille ole niin suurta väliä. Räiskintä kun on räiskintää ja niissä ei välttämättä "open world" toimi niin hyvin.

Damn nämä nykyajan nuoret. Ne ovat spoilattu piloille näillä nettipeleillä. Kaikki pitää olla multiplayeriä tai co-oppia tai sitten on "huono peli" ja tottakai "putkijuoksuja kaikki". :D

Damn nämä nykyajan nuoret.

Otan tuon kohteliaisuutena ;) Mua ottaa joskus pattiin pelata yksinpelikampanjaa ja olla kokoajan käskyjen vallassa " take out that sniper in the upright window now". Mitä jos ei huvitakkaa, mitä jos haluunki hiipiä sinne dead silencellä ja puukottaa selkään? Tai lähteä tetsamaaan ihan toiseen suuntaan. Mie teen niinku mie haluun. Siks pelaan onlinea mielummin.

Far Cry 2 oli kylläkin todella hyvä yksinpeli, siinä sai mennä niinkun tahtoi.

Damn nämä nykyajan nuoret. Ne ovat spoilattu piloille näillä nettipeleillä. Kaikki pitää olla multiplayeriä tai co-oppia tai sitten on "huono peli" ja tottakai "putkijuoksuja kaikki". :D

Kun ne ominaisuudet joku on sinne laittanut ensimmäistä kertaa ja niistä pidetään, niin tottakai kaikki odottaa sitten pääsevänsä vetämään multiplayeriä ja co-oppia, ja tottahan se on että peli on "huonompi" jos ei ole mitään multiplayer mahdollisuutta ;)

Mua kyllä ottaa pattiin pelata jotain yksinpelikampanjaa ja olla kokoajan käskyjen vallassa " take out that sniper in the upright window". Mitä jos ei huvitakkaa, mitä jos haluunki hiipiä sinne dead silencellä ja puukottaa selkään? Mie teen niinku mie haluun. Siks pelaan onlinea mielummin.

Ok, tämä oli sarjassa "fair enough"-vastaus. :) Onhan se tietenkin noinkin.

Mun pääongelma onkin noissa oikeastaan se (itse "pelissä" tai "online-pelimuodoissa" ei sinänsä vikaa), että mun kokemuksen mukaan jengi ottaa online-pelit vähän liiankin tosissaan, joten hankala sinne on mennä sellaisella "pelaillaan nyt vähän"-fiiliksellä (mua ei haittaa "kuolla", mutta kuolla "50 kertaa putkeen" ei ole enää hauskaa.. ;) ). Ja mitään alatyyliä ja kiroilua en jaksa pelin aikana kuunnella - paitsi jos ne ovat frendejä. ;) Ja itsellä aika vähän läheisiä frendejä jotka pelaa verkossa (parhaimmillaan ollaan saatu joku 4 tyyppiä - jos LbP:iä ei lasketa). Eli nettipelit ovat ihan kivoja - mutta mulle vain oikeassa seurassa (eli frendit tai vähintään hyvät tutut). Co-op on kyllä alkanut sitten maistua enemmänkin viime aikoina, mutta MW2:ssa sitä puolta ei kai tule olemaan?

Co-op on kyllä alkanut sitten maistua enemmänkin viime aikoina, mutta MW2:ssa sitä puolta ei kai tule olemaan?

A "Special Forces" mode will be featured in Modern Warfare 2 comparable to the "Mile High Club" epilogue mission in Call of Duty 4: Modern Warfare.[6] The mode will consist of isolated missions in a variety of settings which are not related to the campaign story, and will include a cooperative play option for two players, while the single-player mode will not.

Tommosen tekstin löysin, en tiedä sitten minkälainen co-oppi/kaksinpeli siitä mahtaa tulla, jos edes tulee.

Ja itsellä aika vähän läheisiä frendejä jotka pelaa verkossa (parhaimmillaan ollaan saatu joku 4 tyyppiä - jos LbP:iä ei lasketa). Eli nettipelit ovat ihan kivoja - mutta mulle vain oikeassa seurassa (eli frendit tai vähintään hyvät tutut).
Lisäilet vaan ystäviä täältä keskustelufoorumin jermuista(esim. minut) jos kuitenkin CODit nappaa. Siinä tulee kaupanpäälle "nyky nuorikin" kun paljon sen kans pelaan. (Sori HC, toi on vaan niin hyvä läppä etten voinut olla käyttämättä.:D) Tottahan se on ettei jaksa oikein yksin pelailla kun on noihin vakionaamoihin niin tottunu, ne on jo vähän kun perheen jäseniä. Rentous ja hyvä fiilis on kaikki kaikessa pelatessa. Eri juttu sit niiden surullisen kuuluisien klaanimatsien kanssa! ;)

Älä lisää quassimoa, muuten menee oma peli ketuiks ku saat olla neula tanas herättelees miestä takas pystyyn.

Älä lisää quassimoa, muuten menee oma peli ketuiks ku saat olla neula tanas herättelees miestä takas pystyyn.

;) Ok, alan ymmärtää, että teillä on ihan hyvä ryhmä ja meininki muutenkin. En taida sitten tulla sotkemaan sitä... ;)

Usein grafiikoiden huonomiseen ensimmäisestä versiosta täytyisi olla hyvät syyt. Tässä tapauksessa olisi mahdollista että FPS nousisi, mihin jopa tällä hetkellä uskon. Itseasiassa luin jostain artikkelia missä höpistiin että pleikan prossu riittäisi hyvin 100fps:n pyörittämiseen. Mut joo, noi trailerit on aina trailereita ja itse en niitä juurikaan edes katso ellei ole gameplaytä koska ne ei kerro graafisesta ja nettipeli maailmasta mitään. Toinen mitä veikkaan on, että tulee uusi servusysteemi eli vanha peer-to-peer systeemi heivataan mikä olisi minusta todella hyvä sillä silloin ei hostilla olisi läheskään niin suurta merkitystä esimerkiksi klaanimatseissa. Täytyy luottaa IW:hen, mutta ei kuitenkaan päästää mitään CoD-kuumetta nousemaan, ainakaan paljoa ennen julkasua. :)

Edit: Onhan niitä huhuja ollut myös siitä liikkeellä, että PS3 olisi ensimmäinen kehitysalusta pelille, mitä ikinä siitä onkaan sitten hyötyä (ei varmaan mitään). :D Kuitenkin voisi luulla että PS3 vetää boxin ohi tässä lähiaikoina, koska kuitenkin tehoa piisaa pleikkarissa, nettipeli vielä parempaan kuosiin niin...

Edit: Onhan niitä huhuja ollut myös siitä liikkeellä, että PS3 olisi ensimmäinen kehitysalusta pelille.

Ja IW tyrmäs huhut kertomalla, että molemmille konsoleille on omat ryhmänsä kehittämässä peliä...

;) Ok, alan ymmärtää, että teillä on ihan hyvä ryhmä ja meininki muutenkin. En taida sitten tulla sotkemaan sitä... ;)

Mukaan vaan. Saatpahan uuden näkökulman nettipelaamiseen kun porukassa pelailee. Yksinään häröily on välillä pakkopullaa.

Mukaan vaan. Saatpahan uuden näkökulman nettipelaamiseen kun porukassa pelailee. Yksinään häröily on välillä pakkopullaa.

jepjep... ohan toi multiplayeri ihan eri maailmansa kunnon porukassa!!
...vaikka siellä joku simpanssi voikii häröillä :D

saisivat jättää muute MW2:n multiplayeristä ajoneuvot pois!! yksinpelissä ne toki saa olla.

Woot! Jo 24 sivua keskustelua pelistä, jonka julkaisu on vasta marraskuussa :eek:

Taitaa olla vuoden odotetuin peli. Itsekin odotan todella kovasti :)

Toivottavasti tekevät tähän enemmän DLC-paketteja kuin CoD4:een, vaikka se Variety Map Pack olikin todella laadukas.

Kun puhutaan siitä, että kohta kaikki pelit käsittelee vain yhtä aikakautta, niin miksei otettaisi jotain 'uutta' esim. Vietnamin sota. Konsoleilla ei tätä olla paljoa nähty (tai itse en ainakaan tiedä). Ja maailmassa on varmaan muitakin sotia, vaikkakin lyhyempiä, mutta niitä sitten pelattaisiin hieman yksityiskohtaisemmin.

Kun puhutaan siitä, että kohta kaikki pelit käsittelee vain yhtä aikakautta, niin miksei otettaisi jotain 'uutta' esim. Vietnamin sota. Konsoleilla ei tätä olla paljoa nähty (tai itse en ainakaan tiedä). Ja maailmassa on varmaan muitakin sotia, vaikkakin lyhyempiä, mutta niitä sitten pelattaisiin hieman yksityiskohtaisemmin.

jenkkilafkat ei viitti tehä Vietnam-aiheisii pelei, ku sota ei menny ihan niinku piti!! (Turpaan tuli) ...ja tottakai Ämeriikkalaisten pitää voittaa omissa peleissään.

...toi ny o iha pelkkää arvailuu, oikeesti mä mistään mitään tiä :D

Ylös Bottom