Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Häh? usbi menee kinni pc ja noi remmit videon out puttiin..eikã mitään uspi telkkaria. Ja mistä toi viive nyt sitten tuloo?

Mä kun osaan näköjään ajatella kaikki niin yksinkertaisesti. :eek:

Kuten odee sanoi, jotkut y ja x kaapelit hommaat ja laitat ne väärinpäin, niin alkaa skulaamaan.

E: @sohvapottuu

oma mielipide nykyään sniputtamisesta SOHia käyttäessä on aika negatiivinen, se tekee jopa tumpelosta snipun joka saattaa saada hienoja tappoja. Joskus kyllä itsekin syyllistynyt sen käyttämiseen, mutteihän siitä mitään tule kun aina marathon/scavenger ja se vaan tuli hemmetin nopiaa se tähtäin.. omasta mielestä se vie idean koko sniputtamisesta(no, ei ehkä koko ideaa) kun yleensä se on joko liian vaikeaa, tai liian helppoa. Sleight Of Hand olis pitäny iskeä heti alkajaan kakkosperkiks, alkais näkyy niitäki enemmän ketkä sitten "syyllistyy" stopparin pois vaihtamiseen snipussa sen takia että saa nopeammin tähtäimen, ja tässä kohtaa semiauto-snipujen tehokkuutta laskettaisiin että olisi jotain ideaa...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Samaa mieltä itekkin vetelen aina pelkkää no scopee ja ownaan kaikki, se kun vaatii ees oikeesti ihan hitosti taitoo. :cool:

Ja mä tapan kaikki kivenmurikalla ja sanomalehdellä, ettei luodit kulu turhaan.

Ownaajat ja nettilegendat on taas koolla ilmeisesti. :rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ownaajat ja nettilegendat on taas koolla ilmeisesti. :rolleyes:

Sarkasmi ilmeisesti ihan tuntematon nimike sulle?

Ite oon hasselpähkinän kanssa samaa mieltä, että tuo sleigt of händy on aika n00b yhdistelmä snipin kanssa. Aivoton apinakin pistää semmosta kuik skopea et huhu.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sarkasmi ilmeisesti ihan tuntematon nimike sulle?

Ite oon hasselpähkinän kanssa samaa mieltä, että tuo sleigt of händy on aika n00b yhdistelmä snipin kanssa. Aivoton apinakin pistää semmosta kuik skopea et huhu.

Miten se nyt on niin n00b :( Perkki joka on sallittu matseissa jne. ja sillä pystyy ottamaan sen scopen esiin nopeemmin niin miks ihmeessä sitä ei käyttäisi?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Quick scope on homoa:)


Tosi pr00 snipa vetää rauhassa hengitystä pidättäen sightin otsalohkoon ja kilahdus kuuluu, +1 HEADSHOT!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

sniputus ilman sleight of handia on melkein sama kuin ilman stopping poweria.Ellei sit ole steady aim pro nyyppä istuja.Mut kunnon Intervention sniputus on quick/no scope sniping.
Jos olet ihan tosissas, kasva isoks ja lopeta YouTuben katsominen vaikka vuodeksi. Jos tää taas oli vitsi, niin ei uponnut! NoScopetus on niin pellehommaa että kuka sillä tulee leijuu niin MORO!

Samuel kyl pystyis tappaa jopa märällä sanomalehdellä! Olet semmonen soturi ettei paremmasta väliä! Tuleppas taas Pleikarillekin välillä! :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jaahas.. Nytkö myös Steady aimin ja Sleight of Händyn käyttö on noobimaista ja homojen hommaa??? :confused:
Kohta ei ilmeisesti pelissä olekaan muita kuin noobeja.... Ja tuosta sniputuksesta.. Mun mielestä NoScopet ja QuickScopet on paljon "tyylikkäämpiä" killcameissa ja winning killseissä. Vaikka tuo NoScope varsinkin on naurettavan helppoa Steady aimin kanssa ja se on täysin tuuripeliä että osuuko vai ei... :rolleyes:
Pitää kuitenkin jokaisen sen verran nöyränä olla, että ei nouse se kuuluisa keltainen neste päähän..
Hienoa, että tuplaXP viikkokin on tulossa. ;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Teille noscopettajille yks neuvo. Laittakaa Interventioonne Steady aim ja vastustaja keskelle crosshairia ja sit kun ammutte noscopen, painakaa samaan aikaan R3 nappia (Prone). Se osuu paljo tarkemmin (70% todennäköisyydellä)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

@Travo
Huom, steady aim on ollut jo pitkään banni listalla monissa säännöissä.

Bling kyl nyybämpi kun SoH..?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jaahas.. Nytkö myös Steady aimin ja Sleight of Händyn käyttö on noobimaista ja homojen hommaa??? :confused:
Kohta ei ilmeisesti pelissä olekaan muita kuin noobeja.... Ja tuosta sniputuksesta.. Mun mielestä NoScopet ja QuickScopet on paljon "tyylikkäämpiä" killcameissa ja winning killseissä. Vaikka tuo NoScope varsinkin on naurettavan helppoa Steady aimin kanssa ja se on täysin tuuripeliä että osuuko vai ei... :rolleyes:
Pitää kuitenkin jokaisen sen verran nöyränä olla, että ei nouse se kuuluisa keltainen neste päähän..

No joskus aikoja sitten olisiko limputtaja laittoi nobo ase listan jossa oli kaikki muut aseet paitsi stingeri ja handgunit joten, Kyllä nyt vaikuttaa että kaikki on noboja. :p Ja voisin vaikka laittaa tähän nobo perkit.
Perk1:
SoH
Bling
OMA
Scavenger
Marathon

Perk2:
Cold blooded
Stopping power
Danger close
lightweight
Hardline

Perk3:
Scrambler
Ninja
Commando
Sitrep
Steady aim
Last stand

Jos joku perkki unohtu niin se on nobo perkki.
Pro perkit:
Välillä kun peli bugaa ja kolmos perkki on killcamis none niin se on pro perkki.



Ja sitten vielä jotain asiaa.
Onko kenelläkään käynyt yhtä outoa bugia. Pelailtiin kaverin kanssa gb:tä kun yhtäkkiä kaveri ei pysty joinii enkä minä pysty joinii kaveria koska tulee virhe ilmoistus jonka ajatus on suunnilleen: Playlist is different than hosts playlist. Please restart the game to update your playlist. Ei sanasta sanaan noin mutta asia sama. Onko kokemuksia errorista ja jos on osataanko kertoa mistä johtuu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ei tässä pelissä muuta noobia ole kuin itse noobi tuubi, thermal ja kämppiminen. Pelasin juuri ground waria ja kaikilla vastustajilla paitsi yhdellä oli grenade launcher. Peli-ilo kärsii kyllä tuon kuvottavan laitteen ansiosta.:(

Yksi toinen asia on ruvennut ärsyttämään. Miksi haulikon pitää olla kakkosaseena? Olen viime aikoina pelannus Spas-12:lla olisi kivaa saada mukaan esim stinger tms. Emämunaus IW:ltä mielestäni.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Yksi toinen asia on ruvennut ärsyttämään. Miksi haulikon pitää olla kakkosaseena? Olen viime aikoina pelannus Spas-12:lla olisi kivaa saada mukaan esim stinger tms. Emämunaus IW:ltä mielestäni.


Koska jos haulikot olisivat Primary weapon kaikki valittaisivat sillä shotgun ei ole long range weapon.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Koska jos haulikot olisivat Primary weapon kaikki valittaisivat sillä shotgun ei ole long range weapon.

Niin niin, mutta eihän esim. MP5K oo long range weapponi? Ja CoD4:ssä oli myös primaryna haulikot...:rolleyes:
Niin pitäs olla, että pistoolit + Launcherit (ei Thumper) vaa secondaryna!!!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Emt, ehkä ne sääntöjen laatijat ei oo miettiny sitä asiaa? :p

Tai sitten on järkevämpää(kuten sääntöjen laatijoidenkin mielestä), että annetaan käyttää SOHia, että snipuilla olisi edes mahdollisuus - kun muutkin aseet tappavat tässä niin helposti. ;)

PS. JOS vain pistoolit/launcherit olis kakkosaseena, pitäis sen vehkeen viedä se ykkösperk pois kuten cod4:ssä, ja pistoolista ehkä jotain "ekstraa", niin loppuisi, tai ei loppuisi mutta vähenisi varmaan aika rajusti niiden käyttö(launchereiden, ennenkuin joku näsäviistastelee).
 
Ylös Bottom