Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

PSN Storen lompakko-ongelmaa korjataaan parasta-aikaa : PlayStation Blog EU (PlayStationEU) on Twitter
Kiva kuula sillä jos tänään saisi ladattua ja asennettua, kun tänää aikaa tuon pelaamisseen ei olisikaan, sillä huomenna tärkeät kokeet tiedossa. :)

Niin siis Map pack ei sisällä yhtä ainuttakaan mitään pientä mappia aka shipment tai rust? Meinaan ketutti tos CoD4 map packis ku ei tullu käytännös, kun 3 uutta kenttää.

Ite kyllästyin tohon erroriin ja kävin just hakee lähiprismasta sen 20e kortin ja nyt toimii :D

Niin siis Map pack ei sisällä yhtä ainuttakaan mitään pientä mappia aka shipment tai rust? Meinaan ketutti tos CoD4 map packis ku ei tullu käytännös, kun 3 uutta kenttää.

Ei ainakaan rustia, kaiken huippu oliskin että myisivät map packissa mapin, joka on jo pelissä? jippii.
CoD4:sta vanhat mapit ovat edelleen Crash ja Overgrown.

Ei ainakaan rustia, kaiken huippu oliskin että myisivät map packissa mapin, joka on jo pelissä? jippii.
CoD4:sta vanhat mapit ovat edelleen Crash ja Overgrown.
Siis et nyt oikein ymmärtänyt. En tarkoittanut että siinä olisi shipment taikka rust, vain, että onko siinä tuon tapaisia pikkukenttiä,:D

Ei sisällä yhtään "minikenttää". Aika perus kokoluokkaa kaikki kolme uutta.

Koitinpa tossa siirtää rahaa ps3 tilille, mutta erroria pukkas. Ps3 "lompakko" näyttää 0€, mutta kyseinen summa jota yritin siirtää on veloitettu pankkitililtäni. :mad:

Koitinpa tossa siirtää rahaa ps3 tilille, mutta erroria pukkas. Ps3 "lompakko" näyttää 0€, mutta kyseinen summa jota yritin siirtää on veloitettu pankkitililtäni. :mad:
Ite yrittänyt siirtää kans, mut ei mult o otettu ainakaan mitään, koska sähköpostiinkaan ei ole tullut tuota vahvistusta että tililtä olisi otettu jotakin.

Vaikka uusi käyttäjä onkin, on aiempia viestejä syytä lukea.

Jos rahat eivät siirry PSN-kukkaroosi muutaman päivän sisällä, ole yhteydessä pankkiisi.

Jos rahat eivät siirry PSN-kukkaroosi muutaman päivän sisällä, ole yhteydessä pankkiisi.
Eihän tililtä ole rahaa otettu, kun on yrittänyt karttapakettia ostaa? Ei mulle ainakaan tuota vahvistusviestiä rahansiirtämisestä storeen ole sähköpostiin tullut.

Ite yrittänyt siirtää kans, mut ei mult o otettu ainakaan mitään, koska sähköpostiinkaan ei ole tullut tuota vahvistusta että tililtä olisi otettu jotakin.

Joo ei oo tullu sähköpostiin mitään vahvistusta. Ite koitin siirtää rahat suoraan storen kautta.

E: meinaan, että siinä ostovaiheen aikana siirsin rahat. Kaveri teki samanlailla 3x ja summa oli otettu myös tililtä 3 kertaa.

Joo ei oo tullu sähköpostiin mitään vahvistusta. Ite koitin siirtää rahat suoraan storen kautta.
Jaaha. Eli meniit siel add wallet vai mistä ny onka ja siirsit summan rahaa tililtäsi?

Itse olen vain menny stores sen MW2 Map Packin kohadalle ja yrittänyt ostaa sitä mut errorii pukkaa.

Jos tosiaa noi rahat on siirtyny kaikki tililtä pois ni meikäläine heittää pleikkarin seinään sa*tana. Meinaan oon sellaset ainaki kymmene kertaa koittanut mappei ostaa et... :mad:

Mitäss mitäss tää tällänen oikein on?
Huomasin tässä äsken että playlistalta ei enään löydykkään 3rdperson cagee? Oisko kellään tietota siitä että onko tää tällenen pysyvää? Itseäni tää ei kylläkään haittaa, mutta aika raju muutos, tällein sanomatta ottaa pelimuoto veke...

Joka kerta alkaa tämä sama rumba kun uudet map packit ilmestyy storee. Viimeks kun map pack 3 tuli WaW:iin ni se pisti kans ihan polvillee koko storen ja ton luottokorttisysteemin. Ei kannata rueta rämppäämää ettei pahenna vaa asioita. Odottaa huomiseen ja katsoo sitten uudelleen.
Ihme kyllä kun ei tämmösiin asioisiin osata varautua kunnolla kun tietää et tulee tapahtumaan näin. Oisko kenties parempi idis et julkaisupäivä määrä mappackille olis erilainen eri maissa? Esim. se voitais rajottaa muutamien maiden vuoroksi, eikä niin et siel on kaikki euroalueet yms samaan aikaa rynnimäs et varmasti homma kaatuu siihe. Voihan toi toki kuulostaa tyhmältä kun toiset maat saisivat varaslähdön jne mut better ideas?

.

E: meinaan, että siinä ostovaiheen aikana siirsin rahat. Kaveri teki samanlailla 3x ja summa oli otettu myös tililtä 3 kertaa.
Jos tosiaan noin on, niin meikäläisen porukoiden tililtä on lähtenyt jo suunnilleen 200euroa.

Jos tätä ei sony siirrä takas mun tililleni niin voitte kaikki olla varmoja että mun pleikkari ei tässä talossa kauaa enää ole!:mad:

Jos tätä ei sony siirrä takas mun tililleni niin voitte kaikki olla varmoja että mun pleikkari ei tässä talossa kauaa enää ole!:mad:
No siis totta kai kaikki virheelliset transaktiot hyvitetään, ei siitä ole kahta sanaakaan.

Itselläni tämä mappien ostaminen sujui ongelmitta. Vinkiksi kaikille että kannattaa ne rahat sinne storen lompakkoon siirtää ennen tälläisiä julkaisuja. Ainoo ongelma teilä nyt oli tää rahojen siirto storeen?

Storen kukkaro-ongelma on edelleen päällä. Ei kuitenkaan täytetä tätä ketjua "mulla onnistui" / "mulla ei onnistunut" -viesteillä. Jos rahat eivät muutamassa päivässä ole palautuneet veloitetulle pankki- tai luottokorttitilille, olkaa yhteydessä pankkiin.
For now we are going to limit the number of transactions on PSN to improve the volume of successful payments until the problem is resolved

Siihen asti, kärsivällisyyttä!

Ylös Bottom