Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Eli kaikki rahat mitä on käytetty palautuu automaattisesti tilille?
Näin sen pitäisi mennä, mutta jos niin ei käy -> yhteys pankkiin.

Ja tämä saa nyt luvan olla viimeinen viesti tästä aiheesta, koska nuo Storen laskutusongelmat eivät liity otsikossa mainittuun peliin yhtään mitenkään.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mitenkähän mä onnistuin tämän failaamaan... Latasin karttapaketin ja asensin sen, mutta MW2:n multiplayer-valikossa tulee herja, etten omista kyseistä karttapakettia. Tuolla "Pelitiedon työkalussa" se kuitenkin komeilee koko komeudessaan. Kyllä on tehty asiat vaikeaksi pienelle ihmiselle, jos sitä painuis vaan pehkuihin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itellä oli aluksi vähän semmonen ajatus, että "mitähän sieltä tulee". Mutta nyt kun mappeja kokeili niin onhan nuo kentät aivan loistavia! Crashia oli muutettu omasta mielestäni sopivasti, sen tunsi vielä Crashiksi, mutta oli tehty hieman pilvisemmäksi jne. Uudet kentät vaikuttivat myös hyviltä, tosin se on näin aluksi melkoista kaaosta pelata noita mappeja. Ei tiedä yhtään mistä pääsee mihinkin jne. :D Nyt tuntuu, että tuli sijoitettua rahat "hyvin" eikä oo semmonen fiilis että olis vetäny 15 euroa vessanpöntöstä alas.. :rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mitenkähän mä onnistuin tämän failaamaan... Latasin karttapaketin ja asensin sen, mutta MW2:n multiplayer-valikossa tulee herja, etten omista kyseistä karttapakettia. Tuolla "Pelitiedon työkalussa" se kuitenkin komeilee koko komeudessaan. Kyllä on tehty asiat vaikeaksi pienelle ihmiselle, jos sitä painuis vaan pehkuihin.

Latasitko varmasti oikean version? Se koodi löytyy vaikka peli levystä ja sen pitää täsmätä versioon jonka lataa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mitenkähän mä onnistuin tämän failaamaan... Latasin karttapaketin ja asensin sen, mutta MW2:n multiplayer-valikossa tulee herja, etten omista kyseistä karttapakettia. Tuolla "Pelitiedon työkalussa" se kuitenkin komeilee koko komeudessaan. Kyllä on tehty asiat vaikeaksi pienelle ihmiselle, jos sitä painuis vaan pehkuihin.

Varmasti saman alueen storesta ostettu kuin mistä levykin?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Latasitko varmasti oikean version? Se koodi löytyy vaikka peli levystä ja sen pitää täsmätä versioon jonka lataa.

No tuossahan se olikin. Kiitokset! En tuota koodia huomannutkaan tarkistaa kun kiimoissani painelin vaan x:ää.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko näin että jos hakee peliä esim. Search and Destroyssa, niin ei tule näitä uusia kenttiä ollenkaa, vaan ne on ainoastaan siinä stimuluksessa? Kokeilin pelata sd:t, mut ei tuntunu tulevan yhtään uutta kenttää...Vai tuleeko myöhemmin päivitys vai mitä?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Boxin puolella ainakin tuli parin päivän sisällä muihinkin pelimuotoihin. Pelattiin alussa vain stimulus servulla, mutta parin päivän pääst huomattiin että löytyy SnD:eessäkin näitä mappeja sekä tupla Xp. Boxilla siis tuli samaan aikaan tuo päivitys kuin map pack.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

No hyvä. Toivottavasti tulee pleikallekkin. Ei huvita pelaa mitään tun capture the flagii.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ei huvita pelaa mitään tun capture the flagii.

w0t? Selvennäpä juntille vähän. Kiitsa.

Ja mitä uusiin mappeihin tulloo: kyl ne o hyvii virityksii, lisempää näitä kiitos. Alkuun ei hirveesti "kämppii" näkyny, mut kaippa tuokin yleistyy. Iha sama.

Nonnii viksummat: neuvokaas mulle mistä saan ostettuu sen Tactical-merkkisen ohjaimen? Haluun kans vetää hopshottii :confused:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Bailouttia tuli kerran testattua privassa ja näyttäis sopivan hyvin kaikkiin tehtäviin. Storm on vähän niin ja näin, SDssä ihan hyvä kuitenkin. Salvage ihan järkyttävän huono. Overgrown ja Crash sopii kivasti MW2sen pelimekaniikkaan.

Arvosana DLC:lle 7/10
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko siitä jotain listaa olemassa, että mitä tuo uusin päivitys pelille teki?

Lasketaanko Pavelowin tapot nyt ihan normaalisti killstreakiin?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nonnii viksummat: neuvokaas mulle mistä saan ostettuu sen Tactical-merkkisen ohjaimen? Haluun kans vetää hopshottii

Ite oon miettiny samaa. Kaikki puhuu tacticalista mutten googlettamalla löytäny mitään. Voisin ostaa sen kans.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tuli eilinen ilta pumpattua Storea aika huolella. Kartat sit sain lopulta lataukseen. Ihmettelin kun ruutuun pamahti tosi monta kartta pakettia. Laitoin sitte täpinöissäni tietenkin väärän version imutukseen. Voin sanoa että meinasi todellakin halli levitä kun peli ilmoitti ettei mulla ole karttoja! Syy selvisi hetken ihmettelyn jälkeen. Tarkistin pelin kannesta oikean version ja pääsin lopulta pelaamaan. Ihan mainioita vaikuttaisi olevan, tosin Bailout oli välillä melkoista leireilyä. Crash ja Oweri on edelleen loistavia. Ja sopivasti tullut grafiikkaparannusta.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ite oon miettiny samaa. Kaikki puhuu tacticalista mutten googlettamalla löytäny mitään. Voisin ostaa sen kans.

Mulla on yks frendi joka modaa ohjaimia tohon. Tosin äijä oli liittänyt mun ohjaimesta piuhat väärinpäin niin nyt se vetää vaan jumpshottii. Lupas tosin korvata ohjaimen. Laita privaa jos haluut tietää hinnat jne
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Voisko joku valaista tyhmää ja kertoa mikä ihme on jumpshotti? Lauletaanko siinä "katso kengurun loikkaa" ja ammutaan hullun lailla:D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ite oon miettiny samaa. Kaikki puhuu tacticalista mutten googlettamalla löytäny mitään. Voisin ostaa sen kans.

Mulla tuli PS3n kanssa tällainen dualshock 3, toimii erittäin hyvin ja suosittelen lämpimästi. Ei tuu jumpshotteja mutta äijät kyllä kaatuu kun ampuu.

Välineurheiluksiko se tämäkin harrastus on menossa, kysyn vaan uteliaana?
 
Ylös Bottom