Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nii privatessa ne potkitaan tietenki pois, mutta edelleen, niitä ei tule puplal, jos sulla niitä ei ole.

Ja partyssäkin tulee esim. pelaaja123 does not have DLC1.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nii privatessa ne potkitaan tietenki pois, mutta edelleen, niitä ei tule puplal, jos sulla niitä ei ole.

Ja partyssäkin tulee esim. pelaaja123 does not have DLC1.

Nelosessa ainakin kun ite olin host ja kaverilla ei ollu map packia, tuli Chinatownia ja Broadcastia vaikka partyssa ollessa luki "*map pack disabled*[clan]gamertar doesn't have map pack" ja kun samalla hepulla ollut pelaamassa niin kyllä niitä servuja on tullut vastaan jossa esiintynyt mappeja jotka ovat siinä map packissa. :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nyt ois tälläne ongelma et playstationin etusivul o joku mw2 yökiikarit arvonta. Osallistuin siihe ja sit vast Katoin et siin pitäis olla täysikäne et saa osallistuu ja ku mä en viel oo. Voinko menettää nyt mun ps3 tilin (oon rekisteröitymisen yhteydessä laittanut et oon yli 18). Ei tekis mieli vetää uudestaa mw2 neljänteen prestigee. Kirjotin sit touchil, ni oikeinkirjotus voi vähä heitellä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nyt ois tälläne ongelma et playstationin etusivul o joku mw2 yökiikarit arvonta. Osallistuin siihe ja sit vast Katoin et siin pitäis olla täysikäne et saa osallistuu ja ku mä en viel oo. Voinko menettää nyt mun ps3 tilin (oon rekisteröitymisen yhteydessä laittanut et oon yli 18). Ei tekis mieli vetää uudestaa mw2 neljänteen prestigee. Kirjotin sit touchil, ni oikeinkirjotus voi vähä heitellä.

Jos voitat nii otat "hakiksen" (isä), joka sit lunastaa palkinnon.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nyt ois tälläne ongelma et playstationin etusivul o joku mw2 yökiikarit arvonta. Osallistuin siihe ja sit vast Katoin et siin pitäis olla täysikäne et saa osallistuu ja ku mä en viel oo. Voinko menettää nyt mun ps3 tilin (oon rekisteröitymisen yhteydessä laittanut et oon yli 18). Ei tekis mieli vetää uudestaa mw2 neljänteen prestigee. Kirjotin sit touchil, ni oikeinkirjotus voi vähä heitellä.
Ähä huoli. Et mitään menetä. Paitsi jos boostaat tai muuten huijaat ni sit ne kattoo tarkemmin. Fair play :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nelosessa ainakin kun ite olin host ja kaverilla ei ollu map packia, tuli Chinatownia ja Broadcastia vaikka partyssa ollessa luki "*map pack disabled*[clan]gamertar doesn't have map pack" ja kun samalla hepulla ollut pelaamassa niin kyllä niitä servuja on tullut vastaan jossa esiintynyt mappeja jotka ovat siinä map packissa. :)

No ei ainkaan mun pleikalla/Call Of Duty 4: Modern Warfare pelissä niin kauan kun minä pelasin oo koskaan noin käynyt, aulassa vaan ilmoitti että xV-R00PlayA3r-KillaisKiiiilZ-_-Vx doesn't have a mappipakki, sit se ei vaan antanut niitä uusia storesta ostettuja Call Of Duty 4: Modern Warfare DLC lisämappeja, vaikka kuinka monta tuntia pelattiin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

No ei ainkaan mun pleikalla/Call Of Duty 4: Modern Warfare pelissä niin kauan kun minä pelasin oo koskaan noin käynyt, aulassa vaan ilmoitti että xV-R00PlayA3r-KillaisKiiiilZ-_-Vx doesn't have a mappipakki, sit se ei vaan antanut niitä uusia storesta ostettuja Call Of Duty 4: Modern Warfare DLC lisämappeja, vaikka kuinka monta tuntia pelattiin.

Olisikohan n.60pv yhteensä takana COD4sta, ja jos omassa partyssa roikkui väkeä ilman map packia, kyllä se Chinatown sieltä aina välillä putkahti kiertoon. Tämä on tapahtunut niin Pleikkarilla kuin Boksillakin. WAWissa tämän joutui usein kokemaan itsekin kun en ensimmäistäkään karttapakettia hankkinut.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jos partyssä olevalla ei ole map päckkiä nelosessa, niitä ei tule vastaan. Jos sulla ei ole mappeja ja sut invataan game lobbyyn, jossa kaikilla on mapit niin silloin tulee map packin mapit vastaan henkilölle kenellä niitä ei ole.

PS. Itselläkin muutama pelipäivä takana, joten 99% varmuudella voin sanoa, että jos partyssä ei ole packkia nii mappeja ei tuu vastaan
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

joo, hassel oli juonu tjn vettä väkevämpää :D Itelki o jtn 16day, eikä ikinä oo tulllu map pakkei, jos jollain partyssä niitä ei oo.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Yritin poistaa tota viestiä mutten onnistunut enää, ihan läppähän se oli. :)
Ei se nelosessa ollut näin mutta vitosessa kylläkin, mut siellä ne mapit skipataan kuitenkin melkeen aina.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

En tiedä olenko oikeassa, mutta minusta Stimulus-kenttien Spawnit ovat todella huonot! Saattaa syntyä ihan vihun eteen tai viereen. Ja muutenkin, joka pelimuodossa tulee koko ajan Stimulusta vastaan. Jääkö tää pysyväks?
Ja millon tuplapäivät lähtee pois? (Ei mitään kiirettä...:p)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

En tiedä olenko oikeassa, mutta minusta Stimulus-kenttien Spawnit ovat todella huonot! Saattaa syntyä ihan vihun eteen tai viereen. Ja muutenkin, joka pelimuodossa tulee koko ajan Stimulusta vastaan. Jääkö tää pysyväks?
Ja millon tuplapäivät lähtee pois? (Ei mitään kiirettä...:p)

Luultavasti jää pysyväksi, ja tuplat lähtee keskiviikkona (:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Luultavasti nyt alkuun noita stimuluksia tulee solkenaan, mutta ajan myötä varmaan alkaa näkymään useasti myös alkuperäisiä mappeja.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Luultavasti nyt alkuun noita stimuluksia tulee solkenaan, mutta ajan myötä varmaan alkaa näkymään useasti myös alkuperäisiä mappeja.

En usko. Luulen että tulee samalla lailla koko ajan, että aina kun ''pääset'' lobbyyn jossa kaikilla on map packi niin sitten peli laittaa niitä koko ajan. Koska mutten niitä mappi packi mappeja pelattaisiin liian vähän jos map packillisissa lobbyis pelattaisiin paljon normi kenttiä, jos nyt kukaan ymmärsi mitä tarkoitin. Elikä luulen että samaa tahtia näitä map pack kenttiä tulee mutta ihmiset saattavat ruveta skippaamaan niitä enemmän koska ne ei ole sitten enää niin uusia että kokeilun takia jätettäisiin skippaamatta. Itse ainakin huomannut että esimerkiksi Stormi skipataan melko usein.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Robert Bowlingilta kuuluu seuraavaa:

A playlist update on @xboxlive and @playstation for Modern Warfare 2 just went live. It adds Search & Destroy to 1st Person Team Tactical!

Massiivinen päivitys kerrassaan.
 
Ylös Bottom