Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

luultavasti siihen että noin 80% pelaajista juoksee tuolla setillä, koska se on luultavasti paras...

ja kyseisessä viestissä oli siteerattu silencer ja fmj neuvoista uudelle pelaajalle, joten kysyin sen takia että miten ihmeessä "ump+marathon+lightweight+ninja" liittyy siihen keskusteluun millään tavalla. perässä "ah... kuinka omaperäistä". sarkasmi on kivaa silloin kun sitä osataan käyttää :(
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kaveri pelailee F2000:sella ja pärjää ihan hyvin publalla. Gb:ssäkin on sillä vedellyt ja ollaan porukalla haukuttu sitä asetta mutta kyllä silläkin voi siis pärjätä hyvin jos osaa käyttää. Se on tämän pelin taito ase.;)


Anteeksi, mutta miten joku F2000 kaltainen ase voi vaatia taitoa?:D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Melko kovaa puhetta keskinkertaiselta pelaajalta.

Sanoo kuka? Ite et ole yhtään sen parempi.

Pitääkö sun aina ottaa kaikki niin helkkarin tosissas? Toi mun äskeinen heitto oli vitsiksi tarkoitettu, mutta osittain täysin tottakin.

Mw2 on osittain tuurista kiinni, jossa hyvän ja huonon pelaajan raja on ei ole mikään kovin suuri, mutta hyvällä peliälyllä pärjää silti pitkälle.

En ole missään vaiheessa edes väittänyt olevani mikään hyvä pelaaja, joten minkä takia sun pitää tulla heti aukomaan päätäs? Taisit ottaa aika pahasti ittees mun jutut mw2:n map packista...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ihme juttu kun tässä pelissä ei tarvi taitoa, mut silti jotkut pärjää pitkässä juoksussa paremmin kun toiset. Peli perustuu näiden kirjoitusten perusteella kai tuuriin? On se vaan epäreilua kun toisilla sitä tuuria riittää ja toisilla ei. Vai mikä on se syy miksi samat naamat on aina parhaiden joukossa ja minä hännillä?

Ja please, älkää vastatko koska ketään ei kiinnosta oikeasti. Kysymys ei ollut oikea vaan retorinen johon ei odoteta edes vastausta!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kyllähän tässä taitoa vaatii, mutta paljon vähemmän kun aiemmissa codeissa. Tuurin ja peliälyn osuus on suurempi.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ootko edes koskaan pelannu tolla aseella? Ehkä vaikein ase käyttää koko pelis...


Olen pelannut ja paljonkin. Vaatii enemmän taitoa kuin M4 tai ACR, mutta ei paljon, mutta tämähän on vain minun mielipiteeni. Joillekkin M16 voi olla vaikea hallita, mutta toisille ei.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mutta eikö peliäly ole osa taitoa?;)


On. Kun pelataan kovalla tasolla pelejä, niin siinä tule esiin peliäly ja tiimityö. Jokainen osaa tähdätä ja ampua, mutta erot syntyvätkin siitä, että kumpi pelaa viisaammin ja työskentelee paremmin tiiminä. Tässäkin suhteessa kokemus auttaa, joten monet vanhat tiimit, jotka ovat pelanneet toistensa kanssa pitkään, niin roikkuvat siellä ylhäällä. Kannattaisi tiimityöhön panostaa enemmän kuink henk koht taitoon, sillä sillä ei ole loppupeleissä paljonkaan apua, ellei tiimityö toimi
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Killstreakit on suurin syy miksi tässä pelissa "tuuri" on liian suuressa roolissa. Itse usein rynnin jatkuvasti ja melkein kokoajan saan neljän tapon putkia. Jos hieman malttaisin kämppiä sen kolmen - neljän tapon jälkeen, niin saisin chopperin useammin. Chopperilla sitten veteleekin sen parikymmentä ylimääristä tappoa. Eli keskinkertainen pelaaja voi tdm:ssä saada parikymmentä tappoa enemmän kuin parempi pelaaja vain, koska onnistui saamaan (esim kämppimällä) sen killstreakin.

Toivottavasti seuraavaan codiin saadaan jotain tolkku noihin killstreakkeihin. Jos ei itse tapa vastustajia esim. chopperilla, niin puolet peliajasta menee siihen, kun ammuskelee niitä alas. Usein tosin olen se ainoa, joka niitä pudottelee. Predator missile on silti hyvä juttu mw2:ssa, sitä on hauska ohjailla ja se ei ole niin ärsyttävä edes vihollisen ampumana.

Lyhyesti sanottuna: useimmat killstreakit ovat liian ylivoimaisia. Ja pelin voittaa aina se, kuka niitä onnistuu saamaan.

Itse pidänkin enää UAV, predator ja harrier/ pawelow.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kyllähän noi vähän kyrsii, kun vihulla on hyviä pelaajia ja koko ajan tulee ohjusta tai kopterista lyijyä niskaan, mutta toisaalta ne on helppo pudottaa sillä stingerillä ja siitä saa hyvin pisteitä. Joskus se tosin ampuu ohi, mutta onneksi siihenkin saa kaksi kutia.

Toi Famas ei kyllä selvästikään ole mun ase. En vaan osaa hallita sitä ja yleensä joku ehtii tappaa mut ensin. Scar on muuten hyvä, mutta lipas on liian pieni ja fire rate ei kovin hyvä. Ehkä pysyttelen kuitenkin UMPissa, ainakin kunnes challenget on täynnä:)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Toivottavasti seuraavaan codiin saadaan jotain tolkku noihin killstreakkeihin. Jos ei itse tapa vastustajia esim. chopperilla, niin puolet peliajasta menee siihen, kun ammuskelee niitä alas. Usein tosin olen se ainoa, joka niitä pudottelee. Predator missile on silti hyvä juttu mw2:ssa, sitä on hauska ohjailla ja se ei ole niin ärsyttävä edes vihollisen ampumana.

Sen verran tiedän uuden codin streakeista, et niillä ei pysty ansaitsemaan uusia streakkeja esim jos saat predatorin ja tapat kaks sillä ni saat harrierin, ni uudes et saisi tota harrieria, mikä on mun mielestäni tosi hyvä juttu ja kannustaa käyttämään yksinkertaisempia streakkeja, jos niitä edes pystyy vaihtamaan tos uudes codis.

edit. Pystyy joo vaihtaan killstreakit.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kyllähän nuo streakit on vedetty aika pahasti yli tässä pelissä ja usein matsi tuntuukin pyörivän vain niiden ympärillä, mutta eipä se paljoa vaadi varata yksi classi ilmatorjuntaan ja uhrata pari sekuntia niiden tiputtamiseen.
Siitähän saa ihan mukavasti pisteitäkin.

^ Ja SCAR on aikamoinen pyssy, kun siihen laitta ext. magasinet.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Killstreakit on tosiaan aika ylivedetty tässä. Voisivat olla mun mielestä valinnassa vain UAV/Counter UAV, Predator/Presicion, Harrier/Helicopter ja Pavelow ja saisi valita ottaako UAV vai C-UAV, Predatori vai Pressun, Harrika vai Kopteri. Pave olisi viimeinen. Noi riittäisi hyvin.

Toinen pelin virhe on mun mielestä Shotgunien salliminen kakkosaseiksi. Machine Pistolitkin sopii mun mielestä vain snipereille. Olihan haulikko välillä ihan hauska ase, mutta kun siittä on tullut näin yleistä, niin ihmettelen vaan nykyään, ketkä oikeesti jaksaa jotain haulikkoa käyttää..

Kolmas virhe on se, että miksi ihmeessä tähän on laitettu Noob tuben tappo raja johonkin 20? Sitten, kun vielä peli vaatii 20 noob tube tappoa, jotta voi saada Assault rifleen Masteryn, niin onhan se ihan älytöntä. WaW:ssa ei näkynyt paljoa Noob Tubereita ja siihen oli yks hyvä syy. Kukaan 'noob' ei jaksanut pelaa millään Gewherillä 250 tappoa, kun saihan heti alkuun rakkaan MP40.

Yksinkertaisesti sanottuna peli on liian 'Noob Friendly' ja se tekee onliesta aika surkeeta pelattavaa. Nyt tulee lähes joka pelissä vastaan joku setti tyyliin: ''SCAR-H + Grenadier + FMJ ja SPAS-12 + Grip + FMJ, perkkeinä Bling, Stopping Power, Steady Aim ja Painkiller.'' Jos vähänkin osaa pelata, niin tolla setillä saa helposti sen 7 killstreakin (jonka jälkeen mennään kämppiin nurkkaan venaileen chopperia ja nukea), jos nyt ei tulla selkäänporaan. (En nyt sano, että scar-h ja spas on nyt noob aseita, mutta ne on ainakin mun mielestä liian helppoi, hyviä, tylsiä ja liian pieni lvl, kun SCAR.kin on lähes yhtä hyvä kuin Ak, jos osaaa käyttää ja SPAS yhtä hyvä kuin Model hyvin käytettynä.. Nää aseet oli nyt vain esimerkkejä ja mun mielipteitä)

Tuli taas kirjotettua kaikkee turhaa, kun odotin ton finaalin 3. erää :D Kai joku nyt ymmärsi mistä puhuin, jos ymmärrän enää ittekää :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joo miks mustakin tuntuu, että oon ainut joka aina ampuu kaikki taivaalta alas. Eikö muut tajua tehä CLASS:a, missä on Cold Blooded ja Stingeri. Sekä vaikka scavenger kutien saamiseksi maasta. +painkiller, jos käy niin huonosti että joutuu hirveän jyystön kohteeksi. Heti kun kuulee että enemy harrier/chopper tai joku coming in blaablaa niin heti classi käyttöö jos kuolee. Monesti ammun pavelovia primaryllä, että se tappaa mut että pääsen ampuu sen alas.

Ja jos joku itkee vielä näitten ylivoimasuudesta niin jo on kumma. Kun on semmosessa pelissä missä kaikki tajuaa tän jutun, niin harril ja koptereilla ei oo mitää merkitystä tässä pelissä kun ne ammutaan nanosekunnissa alas.

Sekä peli on hieman vaikeampi nykyään kun jengi on pelannu tätä jo puol vuotta, eikä noobaile enää miten sattuu. Alkuu sain jopa parit nuket, mut eipä oo parii prestigee tullu lähimainkaa. Tosin nuken oon dropannu käytöstä jo kokonaan sen takia muutenkin.

Ootteko muuten huomannu, että 40 FMJ killin tekemisestä ei saa kun tuon 1000 expaa. Siinä vois olla se 10 000 kun sen saavuttaminen on kuitenki aseessa aina se vaikein. Jos vertaa esim. 20 killii tuubil, 20 killii AEOG-sightil vai mikä se o ja 20 silenceril, ja 60 red dotil... nonii saaha siinä sen 10 000 siinä kohtaa kun on tehny ne aseen kaikki challencit.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Eipä tätä peliä ole tullut pitkään aikaan pelattua ilman cold blodedia. On monia aseita jotka eivät vaadi stopping poweria tappaakseen 2-3:lla panoksella. LMG:t, SCAR, Spaz, AA12, AK47 sekä ACR toimivat oikein moitteitta ilman stopping poweria. Ainut missä stopping power on lähes pakollinen on sniper, mutta olen sniperin kanssa niin toivottoman huono että harvemmin tulee käytettyä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sen verran tiedän uuden codin streakeista, et niillä ei pysty ansaitsemaan uusia streakkeja esim jos saat predatorin ja tapat kaks sillä ni saat harrierin, ni uudes et saisi tota harrieria, mikä on mun mielestäni tosi hyvä juttu ja kannustaa käyttämään yksinkertaisempia streakkeja, jos niitä edes pystyy vaihtamaan tos uudes codis.

edit. Pystyy joo vaihtaan killstreakit.

Toi on kyllä hyvä uudistus! Ite käytänkin settiä preda->harrier->povilovi. Äkkiä sen paven saa ilmaan kun on eka predalla vetäny kaks ja sitte heittäny harrierin pommit soppeliin paikkaan. Jos tämä striikki homma muuttuu niin loistavaa.
 
Ylös Bottom