Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Siis tuleeko tämä päkki myös pleikkarille? Tossa videossa sanottiin, et exclusively on xbox, mutta tarkottiko toi vaan ko videota vai map packia?
Itsellä taas 40gb pleikkari, eikä minkäänlaista raksutusta Tuokin varmaan riippuu omasta pleikkarista.
Itteäni vähän pelottaa muutokset Vacantissa ja Strikessä. Saa nähdä sitte minkälaista tullee
Mitkä muutokset? En oo kuullukkaa noista..
Jep tämä teleportaaminen ottaa aivoon. Eikä ole korjattu! RÄYH! Ei paljo haittaa final standit tän rinnal, viitaten tuohon äskeiseen final stand kommenttiin.
Osaisko joku selittää tälläsen jutun:
Pelasin eilen search and destroyta, mulla oli ninja pro. Sit joku tappo mut ja kun katoin killcamin niin mä näyin sen heartbeat sensorissa punasena pisteenä..
Joku bugi vai..?
mitään mietteitä tähän? vastustajat tuntuivat olleen muutenkin jotenkin yli-ihmisiä, että tiedä sitten, mitä tapahtui...
sitäpaitsi kukaan ehtisi pommia purkaa siinä ajassa, kun heitän kaksi flashia peräjälkeen.
mitään mietteitä tähän? vastustajat tuntuivat olleen muutenkin jotenkin yli-ihmisiä, että tiedä sitten, mitä tapahtui...
eilen pelattiin s&d ja onkohan se nyt crash vai mikä se mappackin kaupunkikenttä.
oltiin tappiolla 1-3 ja meidän hyökkäysvuoro. sain asennettua pommin sille alemmalle paikalle. heitin flashin siihen ylös menevän "luiskan" nurkkaan ja toinen muurin yli. samalla kuului ja näkyi kartassa, kun oikealla puolellani ammuttiin omia, itse olin kuitenkin jonkun auton tms. takana turvassa. sitten ruutuun räpsähtääkin ilmoitus, että pommi purettu. itse siis olin edelleen pommin vieressä, eikä siinä ollut muita. eikä sitäpaitsi kukaan ehtisi pommia purkaa siinä ajassa, kun heitän kaksi flashia peräjälkeen.
Tosta tulikin mieleen, kuuluuko pommin purkamisen äänet jos käytössä on ninja pro? Sitä piippaustahan ei tietääkseni kuulu ollenkaan muille perkeistä huolimatta, mutta entäs muut äänet.You just got ninja defused...
Ihan perus "ninja defuse" varmaankin, eli vastustaja oli jo valmiina planttääjän takana ja alkoi purkaa pommia samantien plantin jälkeen.
Tosta tulikin mieleen, kuuluuko pommin purkamisen äänet jos käytössä on ninja pro? Sitä piippaustahan ei tietääkseni kuulu ollenkaan muille perkeistä huolimatta, mutta entäs muut äänet.
Liekö vielä täällä mainittu, mutta pelissä kärrätään tuplasti kokemuspisteitä ensi viikonloppuna jenkkien Memorial Dayn kunniaksi: Twitter / Robert Bowling: Memorial Day weekend is co ....