Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Siis tuleeko tämä päkki myös pleikkarille? Tossa videossa sanottiin, et exclusively on xbox, mutta tarkottiko toi vaan ko videota vai map packia?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ihmettelin vähän, kun täällä haukuttiin M16:ta ja F2000, kun ne olivat Barretin (nyk. Intervention) ja AK:n (pari peliä ny vain) ohella ainoat, joita käytin ennen prestigee. Toki F2000 on vähän vaikea kaukotaistelussa, mutta Scrapyardissa se on hemmetin hyvä. M16 taas on varmaan pelin parhain ase, jos osaa sen. Ite en nyt sano, että osaan loistavasti, mutta sillä on ainakin kiva vedellä.

Peli räksyttää mullakin joskus aika paljon, mutta ei se haittaa yhtään, paitsi illalla, kun on hiljaa ja pleikkari räksyttää :D Mulla siis on toi vanha 80GB malli.

Jaa jälleen tulee uus map packi. Justhan noi edelliset tuli. No en ole niitä hankkimassa, kun pelissä nyt on joku 15 kenttää ihan ilmatteeksi, eikä ole map pack kenätt tulleet eteen. Toisin oli WaWissa, jossa oli noin 10 kenttää ja 10 map pack kenttää, jotka tuli eteen kokoajan. :P

Kerroim taas vähän omaa kantaani asioihin :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itsellä taas 40gb pleikkari, eikä minkäänlaista raksutusta:confused: Tuokin varmaan riippuu omasta pleikkarista.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itsellä taas 40gb pleikkari, eikä minkäänlaista raksutusta:confused: Tuokin varmaan riippuu omasta pleikkarista.

Niinno se vähä riippuu et kuinka kaukana se plege on nenänpäästä, ku ei se mikään kova ääni oo ja siitäki et millaset poppivehkeet sieltä kotoo löytyy, mut kyl ainaki kaikki vanhemmat pleget sitä ääntä pitää.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Osaisko joku selittää tälläsen jutun:
Pelasin eilen search and destroyta, mulla oli ninja pro. Sit joku tappo mut ja kun katoin killcamin niin mä näyin sen heartbeat sensorissa punasena pisteenä.. :confused:
Joku bugi vai..?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Osaisko joku selittää tälläsen jutun:
Pelasin eilen search and destroyta, mulla oli ninja pro. Sit joku tappo mut ja kun katoin killcamin niin mä näyin sen heartbeat sensorissa punasena pisteenä.. :confused:
Joku bugi vai..?

Killcam näyttää pisteen oli ninja tai ei. Bugi lienee.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

eilen pelattiin s&d ja onkohan se nyt crash vai mikä se mappackin kaupunkikenttä.
oltiin tappiolla 1-3 ja meidän hyökkäysvuoro. sain asennettua pommin sille alemmalle paikalle. heitin flashin siihen ylös menevän "luiskan" nurkkaan ja toinen muurin yli. samalla kuului ja näkyi kartassa, kun oikealla puolellani ammuttiin omia, itse olin kuitenkin jonkun auton tms. takana turvassa. sitten ruutuun räpsähtääkin ilmoitus, että pommi purettu. itse siis olin edelleen pommin vieressä, eikä siinä ollut muita. eikä sitäpaitsi kukaan ehtisi pommia purkaa siinä ajassa, kun heitän kaksi flashia peräjälkeen.

mitään mietteitä tähän? vastustajat tuntuivat olleen muutenkin jotenkin yli-ihmisiä, että tiedä sitten, mitä tapahtui...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

sitäpaitsi kukaan ehtisi pommia purkaa siinä ajassa, kun heitän kaksi flashia peräjälkeen.

mitään mietteitä tähän? vastustajat tuntuivat olleen muutenkin jotenkin yli-ihmisiä, että tiedä sitten, mitä tapahtui...

Ihan perus "ninja defuse" varmaankin, eli vastustaja oli jo valmiina planttääjän takana ja alkoi purkaa pommia samantien plantin jälkeen.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

eilen pelattiin s&d ja onkohan se nyt crash vai mikä se mappackin kaupunkikenttä.
oltiin tappiolla 1-3 ja meidän hyökkäysvuoro. sain asennettua pommin sille alemmalle paikalle. heitin flashin siihen ylös menevän "luiskan" nurkkaan ja toinen muurin yli. samalla kuului ja näkyi kartassa, kun oikealla puolellani ammuttiin omia, itse olin kuitenkin jonkun auton tms. takana turvassa. sitten ruutuun räpsähtääkin ilmoitus, että pommi purettu. itse siis olin edelleen pommin vieressä, eikä siinä ollut muita. eikä sitäpaitsi kukaan ehtisi pommia purkaa siinä ajassa, kun heitän kaksi flashia peräjälkeen.

mitään mietteitä tähän? vastustajat tuntuivat olleen muutenkin jotenkin yli-ihmisiä, että tiedä sitten, mitä tapahtui...

You just got ninja defused...:D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ihan perus "ninja defuse" varmaankin, eli vastustaja oli jo valmiina planttääjän takana ja alkoi purkaa pommia samantien plantin jälkeen.

kaikenlaista. eli varmaan kannattais pyörähtää ympäri ennenkuin asentaa pommia. :rolleyes:
tai ainakin katsastaa maahan kun asennus on valmis.
tattista.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tosta tulikin mieleen, kuuluuko pommin purkamisen äänet jos käytössä on ninja pro? Sitä piippaustahan ei tietääkseni kuulu ollenkaan muille perkeistä huolimatta, mutta entäs muut äänet.

Kuuluu. TV äänillä jos pelaa, niin se jää aika helposti huomaamatta. Ja jos sen aloittaa ihan tasan samaan aikaan, kun pommi on asennettu, ja sitä alkaa purkamaan, niin ei (kai) kuulu.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ninja defussa ei kuulu kuin se kilahdus mikä kuuluu aina, kun pommin asettaja heittää salkun maahan..
 
Ylös Bottom