Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tässä kyllä kuulee ninja defusen, nelosessa ei jos sen suoritti heti kun pommi oli pläntätty.

itse pidän sharkoonin x-taticeja päässä ja yleensä kuulee hyvin pienet "oksan rasahduksetkin". taisin nyt vain niin innoissani heitellä niitä flashejä, etten itse ainakaan kuullut mitään.


Jee!! Saan vihdoin rankkini 70 :cool:

peace.gif
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sain nyt täs 4. prestiges taas stingerin niin täytyypäs alkaa kehittää cold-blooded pro :)
Sitte taas pelaamaan search and destroyta umpilla ja perkkeinä marathon pro, cold-blooded pro ja ninja pro.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Eilen oli varmaan joku boosteripäivä kun noita jamppoja oli enemmänkin liikkeellä.

Paras taisi olla ryhmä suomalaisia mitkä huutivat englanniksi jotain leffarepliikkejä ja sitten suomeksi pohtivat mihin nurkkaan sitä tällä kertaa mentäisi. Jutuista päätellen pojat olivat myös harrastaneet boostailua melko reippaasti. Siinä sitten pistikin miettimään, että mitä peli oikein tarjoaa jos sitä pelataan joukolla boostaillen... Saako niistä hekoista ja harrikoista oikeasti niin kovat kiksit, että boostailua jaksaa pelistä toiseen..
No onneksi boostereiden jahtaaminen on sentään ihan viihdyttävää niin ei tarvitse hermoja menettää niiden takia :)

Ja taitavia boostaajia vastaan toimii hyvin erän lopettaminen kesken. En ainakaan usko boosteria hirveästi hymyilyttävän jos porukat karkaa pelistä ennenkuin nuke räjähtää.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Eilen oli varmaan joku boosteripäivä kun noita jamppoja oli enemmänkin liikkeellä.

Paras taisi olla ryhmä suomalaisia mitkä huutivat englanniksi jotain leffarepliikkejä ja sitten suomeksi pohtivat mihin nurkkaan sitä tällä kertaa mentäisi. Jutuista päätellen pojat olivat myös harrastaneet boostailua melko reippaasti. Siinä sitten pistikin miettimään, että mitä peli oikein tarjoaa jos sitä pelataan joukolla boostaillen... Saako niistä hekoista ja harrikoista oikeasti niin kovat kiksit, että boostailua jaksaa pelistä toiseen..
No onneksi boostereiden jahtaaminen on sentään ihan viihdyttävää niin ei tarvitse hermoja menettää niiden takia :)

Ja taitavia boostaajia vastaan toimii hyvin erän lopettaminen kesken. En ainakaan usko boosteria hirveästi hymyilyttävän jos porukat karkaa pelistä ennenkuin nuke räjähtää.

Itseäkin harvasen päivä invaataan johonki "boostiservuun", Eka katon, että jaahas täällähän on kunnon suomiservu taas FFA:ssa, sitten ku tappaa pari, nii hirveä huuto "mitä sä teet, mee boostataan!" ja ei muuta ku leave game.:D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itseäkin harvasen päivä invaataan johonki "boostiservuun", Eka katon, että jaahas täällähän on kunnon suomiservu taas FFA:ssa, sitten ku tappaa pari, nii hirveä huuto "mitä sä teet, mee boostataan!" ja ei muuta ku leave game.:D

Tässä kohtaa juuri ei pidä lähteä pois, vaan jäädä ja jatkaa niiden kiusaamista niin pitkään kuin mahdollista. Itse en ainakaan luovuttaisi tossa kohtaa, javelinia, rpg:tä, LMG, thumpperit ja tuubit kaikki vaan käyttöön, kunhan niitä pääsee vähän rankasee. ;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tässä kohtaa juuri ei pidä lähteä pois, vaan jäädä ja jatkaa niiden kiusaamista niin pitkään kuin mahdollista. Itse en ainakaan luovuttaisi tossa kohtaa, javelinia, rpg:tä, LMG, thumpperit ja tuubit kaikki vaan käyttöön, kunhan niitä pääsee vähän rankasee. ;)

Kyllä, mutta itse rankaisen vain kahdesti, sillä olen suht kiltti ihminen...Annan boostaajan kaverin antaa hänen kaverilleen noin20headsottia(olen tällä välin heidän lähellä jossain piilossa)ja sitten menen lähemmäs ja posautan nukehunterin pään tohjoksi. Raivokkaan huudon voi kuulla selvästi, kun yli20streak menee paskaksi. Sitten teen saman vielä yhdesti ja sitten yleensä buustaaja lähtee pelistä ja haastaa 1v1, tai sitten lähettää hatemailii ja lähtee.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kyllä se defuse ääni kuuluu vaikka olis ninja defuse mutta se ääni sekoittuu siihen plänttin lopetus ääneen.

No sitähän mä tarkoitin. *kaivaa salkusta metrin rautalankaa*...
-Normi defun tapauksessa planttaaja kuulee kun salkku tippuu tonttiin ja tulee uusi ääni kun defuaja raapii salkun syliin.
-Ninja defussa ei kuulu kuin yksi ääni, olkoon sitten vaikka kaksi ääntä päällekäin mutta äänestä et erota, alkoiko ninjadefu samalla, kun planttaaja luopui pommista....
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Osaisko joku selittää tälläsen jutun:
Pelasin eilen search and destroyta, mulla oli ninja pro. Sit joku tappo mut ja kun katoin killcamin niin mä näyin sen heartbeat sensorissa punasena pisteenä.. :confused:
Joku bugi vai..?

Aihetta sivuten... Edellispäivänä hc s&d:ssa vastapuolella oli nelosprestigejantteri, jolla oli prestige 10 title. Samainen herrasmies aloitti tyylikkäästi salvagen niin että räjäytti c4:n heti ekan erän alussa meidän spawnilla O_o
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Koskahan ne tuplapojot alkaa? Tänään? Huomenna?

Olettasin että sinä päivänä kun Resurgence map pack eli uus karttapaketti tuloo ps3:lle... korjatkaa joku jos asia ei ole näin, itsekkin olisin kiinnostunut tietämään jos ne aikasemmin alkavat.?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Aihetta sivuten... Edellispäivänä hc s&d:ssa vastapuolella oli nelosprestigejantteri, jolla oli prestige 10 title. Samainen herrasmies aloitti tyylikkäästi salvagen niin että räjäytti c4:n heti ekan erän alussa meidän spawnilla O_o

Joo, ton title jutun selittäisin sillä, että eka tyyppi tekee prestige 10 hackin ja hankkii 10 prestige titlen. Sitte se tekee toisen hackin sinne 4 prestigee ja titlet säilyy. :p
Tosta C4sta en tiiä sitte mittää.



Ja HUHUN mukaan DLC 3 kentät ovat tässä:
Shipment Cod4
Crossfire Cod4
Gulag
Oilrig
Vertigo

YouTube - Modern Warfare 2 - 3rd Map Pack Hidden Maps Preview (Jtag)
Ja ite en oo ollenkaan varma, pistin vaa tänne teiränkin tuumailtavaksi. :rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

No niin, vihdoin double xp:t.:)

Tupla XP:t alkoivat eilen noin. klo. 23:00-23:30 välillä. :) Kyllä siinä heti nousee fiilis, kun jaetaan vähän enemmän expaa... Se nimittäin tuntuu tuskastuttavan hitaalta 50 lvl:stä eteenpäin nousta lvl kerrallaan.. :rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jees. Tuli tupla xp:t. Ajattelin, että vois pitkästä aikaa kokeilla. okeiluksi se sitten jäikin. Tuntuu nykyään, ettei pelssä olekaan mitään muita aseita kuin UMP, SCAR ja ACR. joka servulla, missä olin, oli jokaisella reippaasti yli puolet jokin noista. Ei se sinänsä haittaa, mutta onhan se varmaan kiva pelata pelin kolmella tylsimmällä aseella (mun mielestä ainakin) ja samalla kämpätä nurkassa haulikko/thumper kakkosaseena. Oikeasti aseet, jotka oikeesti tarvii taitoo ovat VAIN Sniperit, FAL, Burstit ja F2000. Vielä tuplapojot lisää kaikkia pellejä entisestään. Pelin online mennyt päi ***** ja siihen on 4. hyvää syytä. Yli hypetys, Killstreakit, Noob tuben saaminen liian helposti ja moneen aseeseen ja CHALLENGET ja Shotgunit kakkosaseena.

Tuplapojot jppii! Taidan mennä pelaan WaWia...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jees. Tuli tupla xp:t. Ajattelin, että vois pitkästä aikaa kokeilla. okeiluksi se sitten jäikin. Tuntuu nykyään, ettei pelssä olekaan mitään muita aseita kuin UMP, SCAR ja ACR. joka servulla, missä olin, oli jokaisella reippaasti yli puolet jokin noista. Ei se sinänsä haittaa, mutta onhan se varmaan kiva pelata pelin kolmella tylsimmällä aseella (mun mielestä ainakin) ja samalla kämpätä nurkassa haulikko/thumper kakkosaseena. Oikeasti aseet, jotka oikeesti tarvii taitoo ovat VAIN Sniperit, FAL, Burstit ja F2000. Vielä tuplapojot lisää kaikkia pellejä entisestään. Pelin online mennyt päi ***** ja siihen on 4. hyvää syytä. Yli hypetys, Killstreakit, Noob tuben saaminen liian helposti ja moneen aseeseen ja CHALLENGET ja Shotgunit kakkosaseena.

Tuplapojot jppii! Taidan mennä pelaan WaWia...
Noh, nuo ovat mielipiteitä. IMO esim. intervention vaatii taitoa. Käytän oikeastaan pelkästään sitä, koska se on hauskaa ja 'onnistumisesta' tulee paljon parempi fiilis kuin muista aseista. Sen kanssa ei voi käyttää esim. cold-bloodedia, koska muuten ei ole mitään chänssiä jos jokaista vihua pitää ampua 3-4 kertaa. Jo stopin kanssa tulee välillä 2 hitmarkkeria.
Noh, eilen SnD karachissa interventionilla ja pelin lopussa huudeltiin "***** snipuhuora". : D

No se hirvein ase on tietty noobituubi, ei sen takia että se olisi huono, vaan epäreilu. Siitä varmaan aikalailla kaikki on samaa mieltä. Tuubejakin voi tietty puolustaa sillä, että "no siinähän on vaan kaksi ammusta". No, jos joka toisella on tuubi kakkosaseena ja nämä tyypit kuolee vaikka 5 kertaa minuutissa, niin tuubihelvettiä se on. Toinen ase mistä en pidä yhtään, on UMP. Kevyt, helppokäyttöinen, tappaa liian nopeasti ja helposti ja sillä voi ampua kauaskin.
 
Ylös Bottom