Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Burst aseisiin tarvitsee taitoa? Tai siis, Famas on pelin paras ase sen UMPin kanssa+ "vaikea" käyttää.

IMO esim. intervention vaatii taitoa. Käytän oikeastaan pelkästään sitä, koska se on hauskaa ja 'onnistumisesta' tulee paljon parempi fiilis kuin muista aseista. Sen kanssa ei voi käyttää esim. cold-bloodedia, koska muuten ei ole mitään chänssiä jos jokaista vihua pitää ampua 3-4 kertaa. Jo stopin kanssa tulee välillä 2 hitmarkkeria.
Noh, eilen SnD karachissa interventionilla ja pelin lopussa huudeltiin "***** snipuhuora".

Interventioniinkaan ei mun mielestä kyllä tarvitse taitoa noin yhtään, jos käyttää SOHia(publalla).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pelin online mennyt päi ***** ja siihen on 4. hyvää syytä. Yli hypetys, Killstreakit, Noob tuben saaminen liian helposti ja moneen aseeseen ja CHALLENGET ja Shotgunit kakkosaseena.

Peli ois aika saakelin tylsä jos ei ois killstreakkejä ja challengeja.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Peli ois aika saakelin tylsä jos ei ois killstreakkejä ja challengeja.

Enpä olisi tästä niin varma. Jos oot pelannut CoD4:sta, niin ei se minusta ainakaan tunnu yhtään tylsältä, vaikka ei olekaan kuin 3, 5 ja 7 tapon "killstreakit". Onhan se hienoa, että pelissä on noin paljon tekemistä, mutta ikävä kyllä liika on liikaa. Lisäksi nuket yms. lisää vain kämppimistä yms. niin sanottua "n00beilua".
Challenget on juuri sopivia tähän peliin, eikä ne aiheuta sellaista kämppiä/nuubituubeilua jne. niin kuin killstreakit.
Kun vertaa CoD4:sta ja MW2:sta, voi todeta, että yksinkertaisuus on kaunista. ;)

Toivoisin, että seuraavassa CoD:ssa pelaajia palkittaisiin enemmän tiimityöskentelystä. Enemmän XP:tä pommien asentamisista ja purkamisista jne. Nyt pelissä ei ole suoraan sanoen mitään järkeä (hyvä esimerkki Sabotage), siis silloin kun pelaa yksin eikä kuuden hengen partyssa kavereiden kanssa. Omalta puolelta ei saa välttämättä minkäänlaista tukea, kun pitäisi pistää se pommi kiinni. Se on nimittäin melko hankalaa mennä yksin asentamaan pommia, jos joka puolelta tulee lyijyä niskaan. (Ja tiimiläiset yleensä siis istuu respassa matkatelkkarien kanssa)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Enpä olisi tästä niin varma. Jos oot pelannut CoD4:sta, niin ei se minusta ainakaan tunnu yhtään tylsältä, vaikka ei olekaan kuin 3, 5 ja 7 tapon "killstreakit". Onhan se hienoa, että pelissä on noin paljon tekemistä, mutta ikävä kyllä liika on liikaa. Lisäksi nuket yms. lisää vain kämppimistä yms. niin sanottua "n00beilua".
Challenget on juuri sopivia tähän peliin, eikä ne aiheuta sellaista kämppiä/nuubituubeilua jne. niin kuin killstreakit.
Kun vertaa CoD4:sta ja MW2:sta, voi todeta, että yksinkertaisuus on kaunista. ;)
täysin samaa miletä tämän kanssa.
Ja eiväthän kilpailevatkaan räiskintäpelit (esim. bc2+muut) ole tylsiä ilman neljääsataa eri killstereakia ja kaiken maailman haasteita, kuten ammu 20 tyyppiä niin saat nuubituubin!
Pääsyy killstreakkien ylivoimaisuuteen ja helppouteen on nimenomaan "n00bit", eli tässä tapauksessa kasuaalipelaajat. Myyntilukuja siinä on ajateltru eikä pelin viihtyisyyttä tosipelaajille.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jos nyt näitä killstreakeja ajatellaan, niin mun mielestä sais olla valittavissa UAV/Counter-UAV, Predator/Pressu, Harrier/Helicopter ja vikana Pavelow. Olisi järkevät, eikä voisi ratkasta peliä kokonaan vastustajalle.

Niilä challengeilla meinasin niitä Noobtuben challengeja. ''Tapa 20 kertaa noobtubella ym.'' IW 100% varmasti tietää, että suurin osa pelaajista vihaa noobtubea, niin minkä hel*etin takia siihen on pitänyt laittaa challengeja. Nyt jokaisen on pakko käyttää noobituubia, jos haluaa masteryn johonkin aseeseen.. Sitten noobituubin saa vielä niin ylihelposti. Jos sen saisi vain FAL:in tai vaikka bursteihin ja niihin vaadittais se joku 500 tappoa, niin veikkaisin, että kukaan noob ei jaksa/osaa hankkia 500 tappoa FAL:ille, kun on pakko käyttää rakasta SCAR:ia. Vähentyisi noobtubet jo aika reippaasti.

Ja sitten siihen, että burstit ei vaadi taitoa, niin se on kyllä sillain, mutta yleensä nämä UMP, SCAR, ACR ym rakkaat, ei osaa ampua muillakuin rynkyillä ja siten, kun annetaan bursti käteen, niin porukka on WTF..

Onneksi Treyarchilla on huono maine cod sarjoista (en kyllä tiedä, miksi, sillä WaW oli loistava peli. aliarvostettu), niin Black Opsille ei tule niin suurta yli hypetystä, kun Mw2, niin tuskin nobot eksyy sinne. Toivottavasti pitää kiinni noobtube rajoistakin, että tarvii vähintään sen 250 tappoa semi automatic aseella, niin sitten voisi senkin hankkia.

Löyty muuten pelimuoto, josta ei löydy noobeja, tai ei ainakaan haittaa niin paljon. Nimittäin 3rd persnoal team tactical :D Kun pelattiin kavereiden kanssa eka split screenillä, niin tajuttiin, että sekin on aika hyvä, varsinkin hardcorena, kun sen osaa. Pitää pelata sitä tästä lähtien, jos se olisi sentäs pelattavaa :P
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

MW2:sta on väännetty nyt n. 15 päivää (siis peliaikana). Edelleen ihan huippuräiskintä mutta tietyt asiat tietysti nyrppii kun tätä peliä on tahkottu näinkin kauan. Listaan tähän nyt näitä minua nyrppiviä seikkoja:

Aseista ei ole todellakaan tehty "realistisia". Ymmärrän ettei kyse ole mistään simulaatiosta mutta miksi antaa aseille yleensäkään arvoja jos niillä ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa? Esimerkkejä ja muutenkin yleistä kitinää:

- konekiväärien ja konepistoolien tehokkuudella ei ole käytännössä mitään eroa. UMPilla voittaa "kaksintaistelut" konekivääreitä vastaan vaikka silencerillä

- Harrier ei muka tipahda kahdesta RPGn ammuksesta...

- Barrett yhtä tehokas kuin WA2000 ja Intervention... just joo. Ei Barretilla oikeasti haeta mitään headshottia, aseen kaliberin järeys hoitaa asian. Ihan naurettavaa, jos aseesta ei uskalleta tehdä niin tehokasta kuin se on niin jättäkööt koko torrakon pois

- peli antaa ymmärtää että haulikon tehokas etäisyys about 20m.

- puukkopelleily on ihan hanurista. Mikä siitä tekeen niin tehokkaan? Osuuko se aina johonkin valtimoon? Rynkyllä puolilippaallista jannuun niin vielä se porskuttaa mutta puukolla silaisu sinnepäin niin aina nirri pois. Commando tekee hommasta vielä alyttömämpää, pari laukausta haulikolla jannuun mutta kato sehän teleporttasikin parikymmentä metriä ja puukotti sinut

- Mini Uzi about yhtä tarkka kuin UMP ja Vector, juuri näinhän se menee etenkin kun Uzia pidetään vain yhdellä kädellä kiinni eikä tueta olkapäähän. Ymmärtääkseni tämän asesegmentin paras ase pitäisi olla kyllä kirkkaasti Vector (.45 ja olematon rekyyli).

- pistooleilla tähtäin ei heilu yhtään mutta kivääreillä kumminkin, pitäisiköhän olla toisinpäin?

- ehkä sotapelissä kuitenkin jotain silloin pielessä jos tehokkain yhdistelmä on puukko ja magnum ja sitte juostaan niin perkuleesti...

Ja sitten lopuksi vielä kämppimisestä: senkun kaikki kämppivät ihan rauhassa mutta paaaljon enemmän risoo nämä tosi "pro" pelaajat jotka lähtevät heti pelistä pois jos se oma peli ei kuljekkaan tai on muuten vaan tulossa turpaan. Todella raukkamaista touhua, ei kestä pikkupoikien ego kun ei aina voitakkaan. Kyllä kämppääminen ja muu tuubeilu on minun mielestä melko pientä verrattuna näihin paskahousuihin jotka karkaa ja luovuttaa kun uhkaa KD ratio ym. statsit pahasti tipahtaa.

Tässäpä oli tätä avautumista. Ehkä sitä valittaa liiankin pienistä seikoista ja ymmärrän pelintekijöitä siinä että aseiden tasapaino on vaikea toteuttaa mutta kyllä sapettaa nuo aseille annetut arvot kun ne on kuitenkin ihan hatusta heitettyjä.

Kyseessä on kuitenkin loistava nettiräiskintä jonka pariin taidankin nyt siirtyä. Kommaentoikaa ihmiset ihmeessä mitä mieltä tästä itkuvirrestä olitte. Hyviä pelejä kaikille vaan! (paitsi niille karkaaville luovuttajille...)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kommaentoikaa ihmiset ihmeessä mitä mieltä tästä itkuvirrestä olitte. Hyviä pelejä kaikille vaan! (paitsi niille karkaaville luovuttajille...)

Komiaa settii kirjailit kyl ;)

Tohon itse lähtisin vielä lisäämään, yllättäen, Grenade Launcherit. Satunnainen GL omaan napaan ei nyt vielä missän tunnu, mutta kun vastustajalla vähintään se pari-kolme sankaria tuubi ojossa OMA:n/Scavengerin ja Danger Closen kanssa, niin alkaa pipoa kummasti kiristämään. Varsinkin Domination Termalissa tuntuu olevan pelkkää tuubi-rpg-thumberjumppaa.

Onhan tässä pelissä perkeleesti kaikkee turhaa shaibaa jne. ihan sama, IMO. Kiitettävästi tullut jauhettua peliä, välillä kyllästyttää/v********aa, mutta peliin jostain syystä jatkuvasti palaan, retardi kun olen :(

EDIT: Unohtui yksi tärkeä pointti; DERP, lol
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Modern Warfare 2: monen pikkupojan, ja niinkuin isommankin unelmapeli. Kaikki on hiottu nappiin. Tämä tunne kestää vain hetken, sillä juuri mikään tässä pelissä ei aitoa ole. Jostain syystä se silti pesee muut pelit useimpien mielestä.

Tässä pari kohokohtaa, jotka saavat useimpien pinnat kiristymään:
(kohdat ovat lueteltu satunnaisessa järjestyksessä)
1. Puukotus: napin painalluksesta ruutu kääntyy automaattisesti lähimpään vastustajaan ja hän kuolee. Puukottaa pystyt, vaikka sinua olisi juuri ammuttu barretilla käteen. Kaiken lisäksi puukotus tappaa aina yhdestä ja ei juuri koskaan mene ohi. Kaiken huippu on Commando-kyky, jolloin puukotus yltää kauemmaksi ja tapahtuu "teleportaten".
2. Yleistä aseista: (esim) ump45 tappaan silencerin kanssa miltä vaan kantamalta kolmella luodilla. Glock-18:kin voit ampua kuinka kauas haluat, eikä luodin lentorata poikkea tähtäimestä missään olosuhteissa ollenkaan. Yhdellä kädellä pidettävät aseet eivät heilu kädessä ollenkaan, mutta tarkkuuskiväärit heiluvat jopa makuuasennossa aivan oudosti. Kaikki tarkkuuskiväärit heiluu riippumatta varusteista, rynnäkkökiväärit ja konepistoolit eivät heilu ollenkaan lukuunottamatta lämpökameraa- outoa. Ak-47 ilman varusteita ei heilu, mutta minkä vaan varusteen kanssa tähtäin alkaa heilumaan oudosti. Joissakin aseissa on yritetty mallintaa oikeanlaista tähtäimen heilumista suhteessa hengitykseen ja käden vapinaan,-mg4, spas12, l86, aug hbar.nähtävästi muihin aseisiin ei ole jaksettu tehdä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Vaikka peli ei realistinen olekkaan niin omasta mielestä se on ihan hyvä niin.
Ainakin mitä nyt esim flashpointtia pelasin niin ei se kyllä jaksanut kiinnostaa paria erää pidempään... Harvemmin meinaan se realistisuus tarkoittaa samaa asiaa kuin hauskuus.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Aha, nytpä hajos MW2:n levy ja uutta en lähde kyllä ostamaan. Levyn keskeltä lähti pari murtumaa leviimään ja nyt ei ps3 sitä enää pysty lukemaan. Syynä varmaan se, että kerran tai pari on levy tippunut n. puolen metrin korkeudelta lattialle. Ei ne muut levyt kyllä ole siitä ollut moksiskaan.. :mad:

Vähän ketuttaa kyllä kun tuli se karttapakettikin pari viikkoa sitten ostettua.

**85 euroa savuna ilmaan**
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Komiaa settii kirjailit kyl ;)

Tohon itse lähtisin vielä lisäämään, yllättäen, Grenade Launcherit. Satunnainen GL omaan napaan ei nyt vielä missän tunnu, mutta kun vastustajalla vähintään se pari-kolme sankaria tuubi ojossa OMA:n/Scavengerin ja Danger Closen kanssa, niin alkaa pipoa kummasti kiristämään. Varsinkin Domination Termalissa tuntuu olevan pelkkää tuubi-rpg-thumberjumppaa.

Onhan tässä pelissä perkeleesti kaikkee turhaa shaibaa jne. ihan sama, IMO. Kiitettävästi tullut jauhettua peliä, välillä kyllästyttää/v********aa, mutta peliin jostain syystä jatkuvasti palaan, retardi kun olen :(

EDIT: Unohtui yksi tärkeä pointti; DERP, lol

Mukava huomata että muillakin on samoja mietteitä. Kaikesta valituksesta huolimatta kyseessä on silti loistava ja viihdyttävä nettiräiskintä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joo ite oon samaa mieltä noista. Täytyy myöntää, että ite harrastan tota quittausta välillä, mutten kovin usein. Silloinkin, kun ollaan reilussa johdossa, niin ja vastustajalta löytyy joku 4 noobtube posse ja netti pätkii kaikenm lisäks, niin ei sitä jaksa, vaan mielummin, ettii uuden servun, jossa sentäs pystyy pelaan :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Johan sattui erikoinen juttu: Pelasin HC HQ:ta, ja sain Attack Helicopterin ja Pave Lowin. Kutuin Attackin, ja Paven heti perään (että pave tulisi attakin jälkeen) ja sitten kun attakki lähti niin pavee ei tullut ollenkaan. Se vaa hävisi:confused:
Kellekään muulle sattunu tällast?

Ja huomasin äsken aika jännän jutun : Haulikoiden marksman challenge päättyy 1000 tappoon. Toisinkuin Modeleilla se jatkuu ainakin 2500, ellei vielä isompaan. Voisko joku selittää??
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Johan sattui erikoinen juttu: Pelasin HC HQ:ta, ja sain Attack Helicopterin ja Pave Lowin. Kutuin Attackin, ja Paven heti perään (että pave tulisi attakin jälkeen) ja sitten kun attakki lähti niin pavee ei tullut ollenkaan. Se vaa hävisi:confused:
Kellekään muulle sattunu tällast?

Jos se Pave joutu pörrää siellä kentän ulkopuolella niin kauan sitä attack copteria odotellessa että siitä loppu polttoaine! :D Okei huono vitsi mutta ihmeellistä tollanen. Mä oon pari kertaa pelannut tuolla setillä ja aina on tullu vaikka on kutsunut melkein samaan aikaan.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Johan sattui erikoinen juttu: Pelasin HC HQ:ta, ja sain Attack Helicopterin ja Pave Lowin. Kutuin Attackin, ja Paven heti perään (että pave tulisi attakin jälkeen) ja sitten kun attakki lähti niin pavee ei tullut ollenkaan. Se vaa hävisi:confused:
Kellekään muulle sattunu tällast?

Ja huomasin äsken aika jännän jutun : Haulikoiden marksman challenge päättyy 1000 tappoon. Toisinkuin Modeleilla se jatkuu ainakin 2500, ellei vielä isompaan. Voisko joku selittää??

Pave lowin kanssa on muitakin ongelmia: Pave low (asetettu killstreakiksi) ei tuonut killstreakia --->en tiedä onko tätä edes korjattu?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Vois pöräyttää plegen käyntii ja nautiskella viel tän illan tuplaxp:stä.
Oon kohta 48 lvl nii saan ACR:n :)
 
Ylös Bottom