Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Eka cod oli mulla WaW. Aluksi en ymmärtänyt yhtään mitään ja haukuin MP40 pelin surkeimmaks aseeks :D Sitten pelailin vaan ja koitin opetella sniputusta. Sitten alko ppiin ja joka peli oli sillain väh 20 tappoo - n. 10 kuolemaa. Pahain oli, kun liityin kesken peliin, jossa oltin häviöllä 200-400. Sitten tulin ja vedin parit streakit ja voitettiin peli 750-500. Team Deathmatach siis. :D Sitten, kun siirryin MW2, niin aluks olin sielläkin kujalla (Olin mw1:ssäkin ihan kujalla, kun se ja WaW on niin erilaiset). Aloin haukkuun, että ei näillä SCAR-H:lla ja M4A1:llä saa mitää aikaseks ja sitten meni pari kertaa hermotkin, mut, kun kentät oppi, niin nyt menee taas samoilla linjoilla kuin WaWissa. Vähän epätasasemmin kyllä, kun riippuu niin paljon muista pelaajista.

Viestin lähetti alunperin Don_Aki
Olen saamassa itselleni tän pelin! Mut mietin et kannattaako enää aloittaan pelaan verkossa koska muut on kuitenki pelannu tuhat kertaa enemmän ja ovat paljon kokeenempia! Rupee sit vain ottaa päähän ku on ihan törkeen paljon jäljessä!

Online on 90% kaikista syistä, miksi ostat codin. Jos et ikinä opettele pelaan onlinessa, niin et koskaan tule saamaan ketään kiinnikään. Jos ajattelet, että ostat seuraavan codin, niin oot samoissa tasoissa muiden kaa, niin oot väärässä. Samat pro:t siirtyvät seuraavaankin codiin. Uskopois, niin kohta olet nii hyvä, että Nukeja tule joka pelissä :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Hassunhauskaa tekstiä.

Ja miksei auto-aimista saisi valittaa? Onhan se ihan perseestä että fps pelissä ei tarvitse osata TÄHDÄTÄ vaan peli tekee sen käytännössä sun puolesta, ja sitte vihut tipuhtaa parista kudista nii voja voja. Onneks seuraavaan codiin ilmeisesti tulossa mahdollisuus pistää auto-aim pois päältä mp:ssä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ja miksei auto-aimista saisi valittaa? Onhan se ihan perseestä että fps pelissä ei tarvitse osata TÄHDÄTÄ vaan peli tekee sen käytännössä sun puolesta, ja sitte vihut tipuhtaa parista kudista nii voja voja. Onneks seuraavaan codiin ilmeisesti tulossa mahdollisuus pistää auto-aim pois päältä mp:ssä.

Saa siitä toki valittaa. Tuntuu vain, että kaikki valittajat on niitä "pro" pelaajia ketä ottaa päähän kun joku alottelija saa heidät hengiltä....

Ja vaikka moni selittääkin pelin melkeinpä pelaavan itseään, ihmettelen silti miksi pelissä kuitenkin osa on aina huonompia kuin toiset. Onko näillä voittajilla parempi autoaim koneessaan vai mistä lie se ero sitten tulee...

Jos haluaa jotain pikselihippaa pelata niin eiköhän sitä kannata etsiä jonkun muun pelin parista ? Tässä kun on päätetty pelaamisen olevan helppoa jolloin kaikki pystyvät pärjäämään edes jotenkin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Saa siitä toki valittaa. Tuntuu vain, että kaikki valittajat on niitä "pro" pelaajia ketä ottaa päähän kun joku alottelija saa heidät hengiltä....

Ja vaikka moni selittääkin pelin melkeinpä pelaavan itseään, ihmettelen silti miksi pelissä kuitenkin osa on aina huonompia kuin toiset. Onko näillä voittajilla parempi autoaim koneessaan vai mistä lie se ero sitten tulee...

Jos haluaa jotain pikselihippaa pelata niin eiköhän sitä kannata etsiä jonkun muun pelin parista ? Tässä kun on päätetty pelaamisen olevan helppoa jolloin kaikki pystyvät pärjäämään edes jotenkin.

Tuossa tämän pelin heikkous onkin. Yritetään miellyttää kaikkia maailman pelaajia. :rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Toi autoaimi tekee tästä pelistä pelkkää snipu-pelleilyä. Snipuhan on IRL taustalla tarkkoja yksittäislaukauksia ampuva tulituki, eikä mikään etulinajn no-scope rusheri. ***** tänäänkin pelasin SnD:n missä olin ainut ilman snipua pelaava ja karttana yksi pienimmistä eli crashi.. Pelissä sais olla sen verta realismia mukana, että jos ampuu ilman hold-breathia niin osuma-alue on ladon seinän kokoinen niinkuin oikealla aseellakin....
Toi no-scouppaus alkaa ottaa pikkuhiljaa jo enempi kupoliin kuin noi tumpperi-huorat...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

EI tartte olla mikää pro pelaaja että ymmärtää, että pelistä on taito puoli melkein kadonnut...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jep. Itsekin täys noob olen, eikä kiinnosta mikään noob tube huoraus. Ennemmin pelaan kunnon säännöillä.

E:

MW2 on speed hack!! yks ystävälistalaiseni pelas jollain speed hack servulla. sitten mentiin privateen, niin pysty juoksee ihan sika kovaa, wastelandin kiers ympäri n.10sekunnissa! Se siis jotenkin "levisi" ja sit minä hostin, nii sama juoksunopeus jatkui! Mitähän tää taas on?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Toisaalta eikö se ole parempi tavoite kuin koittaa miellyttää pelkkää "pro" pelaajaa :rolleyes:

No riippuu vähän mistä kukin tykkää. Ei minua kiinnosta pelata sellaista puolta vastaan, jolla kaikilla on esimerkiksi nuubituubit käytössä. Yksittäisenä tapauksena ei haittaa, jos kuolee nuubituubista, mutta jos se menee siihen ettei toiselta puolelta muuta tulekaan niskaan niin sitten nousee se kuuluista vatutus-käyrä.
Tuskin MW2:n myyntitulot olisivat tippuneet radikaalisti, jos olisi ilmoitettu, että pelistä on karsittu pois kaikki ns. noobi avut, kuten nuo edellä mainitut kranaatinheittimet. Lisäksi tähän piti heittää matkatelkkaria, one man armya, nukea yms. mikä lisää vain kämppimistä ja "ei-r00" pelaamista..
Ja tuolla "yritetään miellyttää kaikkia"-kommentilla tarkoitin juuri tätä "ylimääräistä" roinaa tässä pelissä, millä yritetään tasoittaa pelaajien tasoeroja.
Hyvähän se on, että on noita killstreakeja, mutta niiden toimintaa olisi pitänyt miettiä tarkemmin. Palkittaisin esim. vain 3, 5, 7 ja 9 tapon putkista, ja jokaiseen määrään voisi valita 2-3 eri "palkintoa". Esimerkiksi 3 tapon putkeen voisi valita joko UAV:n tai Counter-UAV:n jne. :rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jep. Itsekin täys noob olen, eikä kiinnosta mikään noob tube huoraus. Ennemmin pelaan kunnon säännöillä.

E:

MW2 on speed hack!! yks ystävälistalaiseni pelas jollain speed hack servulla. sitten mentiin privateen, niin pysty juoksee ihan sika kovaa, wastelandin kiers ympäri n.10sekunnissa! Se siis jotenkin "levisi" ja sit minä hostin, nii sama juoksunopeus jatkui! Mitähän tää taas on?

Ja tuota speed hackia käytettiin meitä vastaan GB : ssä! :) Pystyy juoksemaan afghanissa B plantille 1 sekunnissa ja kimmottamaan itseään kaikista kulmista! :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sitä varten olis hienoo ku olis customi servut. Vois ottaa launcherit ja haulikot pois yms.

Niinpä. Miksi ei ole kunnollisia filttereitä? Kun niitä kuitenkin moni kaipaa. Mutta eipä IW pelaajia kuunnellut, tai sitten kyse on Activisionista.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sitä varten olis hienoo ku olis customi servut. Vois ottaa launcherit ja haulikot pois yms.

Niin no ehkäpä tämä olisi se paras vaihtoehto. Kaikkia kun ei voi miellyttää vaikka mitä yrittäisi tehdä. Tosin kait siihen on joku syy miksei noita sääntöjä pysty muuttamaan ?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Luin noita vanhoja viestejä, ja siellä oli asiaa siitä että porukka on ostanut Stimuluksen yhdessä kaverien kanssa. Itselläni ei ole vielä Stimulusta, ja ollaan kaverien kanssa juteltu tästä kimppaan ostamisesta, joten miten se käytännössä toimii?
Olen kuullut jotain että sen ostaessa saa useamman(?) kappaleen siitä, niin voiko niitä jakaa? Eikös noissa PSN-latauksissa ollut joku käyttörajoitus, tyyliin 12h väliä ennen kuin voi käyttää sisältöä toisella konsolilla.
Selventäkää asiaa minulle, kiitos;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Game Sharingia. Eli ostat sen omalla käyttäjälläsi. Sitten joko menet kaverillesi ja teet hänen PS3:een uuden käyttäjän ja kirjaudut omalla accountillasi sisään, tai annat sähköpostin ja salasanan kaverille. Sitten pistät sen latautumaan storesta. Ei ole mitään käyttörajoituksia. Sen jälkeen kun kaveri on pistänyt sen latautumaan, voi hän kirjautua omille tunnuksilleen odottamaan latautumista.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joo oli pakko kirjautua tänne et saa oman näkemyksen pelistä esille.Alottelin pelin noin viikko sitten ja ihmettelen miksi kaikki haukkuvat joko kämpperiksi kun en tunne vielä kenttiä:confused: jne. tai sitten noobiksi tms. jos satun saamaan jonkun tapettua!onko tämä aina tälläistä paskaa??useimmat ovat kuitenkin pelanneet jo kymmeniä päiviä niin vaikeata pärjätä niille ilman kaikkia keinoja.Tämmönen vuodatus tuli....:(
 
Ylös Bottom