Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]
"Omia hauskoja temppuja" Dropshot ei ole sinun oma hauska temppusi vaan yleinen ongelma publalla, sillä monet eivät edes tiedä MIKSI ja MILLOIN sitä yleensä käytetään. Porukka nyt vaan kattelee kuola valuen jotain montage videoita youtubesta ja dropshottailee 24/7 ilman että aina olisi tarve. Ja mitä noihin 360 laukauksiin tulee, niin tee niitä FFA:ssa, mutta ÄLÄ tiimipohjasissa muodoissa, sillä sniputtajat ovat lähestulkoon aina syy, miksi tiimisi häviäää CTFn,Demon tai Dominationin
Koska sain ylläpidolta varoituksen. Kielenkäytöstä koska en ole suomen kielen kirjoituksessa ,kovin hyvä. Niin minulla on hieman vaikeuksia antaa ,sinulle kunnon vastausta koska kirjoittaminen ,on niin hidasta. Mutta eivätkös tuo suojautuminen ,maastonmuotojen käyttö. Ja maalikohteen pienentäminen (makuu vs pysty) ,ole ihan normaaleja menetelmiä välttää osumia ,ja antaa itselle enemmän aikaa tuhota se vastustaja ,mitä itse taistelutekniikasta ,ja strategiasta tiedän ,niin tuo maastoutuminen on ihan ,normaali asia kun luodit alkaa viuhua ,koska Typeräähän se olisi jäädä pystyyn odottamaan luodin osumista ,ainakin näin meillä armeijassa opetettiin en tiedä oliko sitten fiksua vai ei ,mutta jos sitä miettii niin tuntuu fiksulta ,mutta ehkä sinä tiedät paremmin.
360 laukauksen strateginen etu ,on siinä että sillä saadaan humiliation (eli nöyryytetään vastustajaa) jolloin psykologinen selkä ranka menee katki eikä vastustaja ole enää seuraavassa pelikartassa ,niin taidokas tekemään objectiveja (eli niitä tavoitteita ,joita on lipunkaappauksessa, dominaatiossa ,ja demolitionissa (en osaa suomentaa oikein näitä kahta) ,Eli sillä saadaan henkinen yliote kun pelin killcam on taidokas tappo ,jossa tehdään esimerkiksi 360 jollain tarkkakiväärillä ,kuten monessa youtube videossa taitavat pelaajat ovat sen tehneet ,seuraava pelikartta on sitten yleensä helpompi pelata kun vastustaja on heikko. Myös tiimin tasapainon kannalta nuo tarkkakiväärit ovat tärkeitä ,koska niillä pystytään ampumaan pitkiä etäisyyksiä kuin muilla aseilla jolloin objectiveja voidaan pelikartasta pitää hallussa paljon tehokkaammin ,eli nämä ovat yksi tärkeä osa monipuolista joukkuetta jossa on myös räjähde-expertti (kranaatinheitin ja iso reppu) sekä miinamies (claymore ja iso reppu), sekä yksi nopea pelaaja (sub machine gun ,ja commando) ,joka on hyvä tekemään niitä objectiveja. Tämä siis minun mielipide saa korjata jos olen jossain väärässä, kun olen pelannut vasta singlen läpi ja muutaman pelin netissä mutta on kokemusta monista muista ampumispeleistä kuten cs ja css.