Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

..piisais jo pelkkien tuubienki poisto S&Dstä

Varsinkin HC:sta sillä jos kaverilla OMA, Dangerclose yhdistelmä niin puolmäppiä on Deathzonea kun joku ampuu kaks nadee ja 2.5 sekunnin päästä toiset kaks nadee...Tai sitten naateista pitäs tehdä yhtä munattomia kuin Battlefieldissä?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Varsinkin HC:sta sillä jos kaverilla OMA, Dangerclose yhdistelmä niin puolmäppiä on Deathzonea kun joku ampuu kaks nadee ja 2.5 sekunnin päästä toiset kaks nadee...Tai sitten naateista pitäs tehdä yhtä munattomia kuin Battlefieldissä?

Tai sitten pysytään siinä että tehdään brittiteineistä munattomia poistamalla OMA:n tuomat hyödykkeet tai suoraan koko tuubit kaniin vaan koko pelistä. :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Varsinkin HC:sta sillä jos kaverilla OMA, Dangerclose yhdistelmä niin puolmäppiä on Deathzonea kun joku ampuu kaks nadee ja 2.5 sekunnin päästä toiset kaks nadee..?

Toi on kyl paha jos näin on. Riippuu ihan siitäkin et jos pari kaveria omas partys out of action niin ei kyllä oo tuubi porukkaa vastaan mitään saumoja. Ellei oo sit ihan hiton hyvä taku ja jotenki koita kiertää vihun selkää ulos tuosta Deathzonesta.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ehdottomasti suomalaisten kanssa parasta kuten kirjoitin niin voi tehdä kaikkia omia hauskoja temppuja kuten niitä 360 laukauksia tai dropshotteja (eli makuultaan ammutaa) ja sitten quickscopeja mutta joskus on kiva pelailla itekseenkin ?

"Omia hauskoja temppuja" Dropshot ei ole sinun oma hauska temppusi vaan yleinen ongelma publalla, sillä monet eivät edes tiedä MIKSI ja MILLOIN sitä yleensä käytetään. Porukka nyt vaan kattelee kuola valuen jotain montage videoita youtubesta ja dropshottailee 24/7 ilman että aina olisi tarve. Ja mitä noihin 360 laukauksiin tulee, niin tee niitä FFA:ssa, mutta ÄLÄ tiimipohjasissa muodoissa, sillä sniputtajat ovat lähestulkoon aina syy, miksi tiimisi häviäää CTFn,Demon tai Dominationin
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

sillä sniputtajat ovat lähestulkoon aina syy, miksi tiimisi häviäää CTFn,Demon tai Dominationin

älä unohda SnD:tä, kerran yks jätkä klutsas ihan vaan sen takia että kaikki oli snipana ja halus saada killcamiin 360 omistuksen, mutta kun ei onnistunutkaan. Ja ihan oikeasti, ei se killcam oo hieno jos yrität 12 kertaa vetää sen 360 ennen ku osuu. Varmat tapot aina pois varmalla tavalla, pliis?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mutku jos kuuluu skenee nii täytyy vetää 360 highrisen nosturist tai ihan mistä muualta vaan. Paljon hienompaa ku pyörii ennen ku ampuu eikä ota mitää noloja helppoi tappoja, paljon enemmän taitoa vaatii ensin pyöriä esim. 360 tai kovimmat jätkät vetää 720.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

älä unohda SnD:tä, kerran yks jätkä klutsas ihan vaan sen takia että kaikki oli snipana ja halus saada killcamiin 360 omistuksen, mutta kun ei onnistunutkaan. Ja ihan oikeasti, ei se killcam oo hieno jos yrität 12 kertaa vetää sen 360 ennen ku osuu. Varmat tapot aina pois varmalla tavalla, pliis?

Varmat tapot pois varmalla tavalla. kyllä. Joskus on varaa yrittää jotain todella hienoa ja vaikka epäonnistuukin, niin ei peli siihen kaadu.OT Begins: En tiedä, että mikä 360 scope villitys on meneillään, mutta saan Xbox Livessä lähestulkoon joka pvä kutsuja 360 noscopet lobbyihin. Ihan hauskaa tuo, ei siinä mtn, muttakun 90% no scopettajista ei osaa edes snipata ja osuu sillä 8llä ammuksella ja huutaa perään "oooooo check that kill "

OT Ends
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mutku jos kuuluu skenee nii täytyy vetää 360 highrisen nosturist tai ihan mistä muualta vaan. Paljon hienompaa ku pyörii ennen ku ampuu eikä ota mitää noloja helppoi tappoja, paljon enemmän taitoa vaatii ensin pyöriä esim. 360 tai kovimmat jätkät vetää 720.

Nii, ja sit vielä hienompaa kato failata se ja ampua 12 kertaa uudellee ku koko tiimi spectaa sua ja kiroa "***** TAPA NYT SE JÄTKÄ ETTÄ VOITETAAN" ja sit loppujen lopuks koko homma päätty failiin. Aah, on se *pro* snipaaminen hienoa. Joskus softatessakin vois hyppiä mahallee ja pyöriä ympyrää ja sit yrittää osua, ja intissä pitää muistaa nauraa upseerille jos se ei onnistu heittää vähintää 720 enneku ampuu maalitauluun.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Noscopettajille:

Sivuston nimi on Gamebattles, joka on suurin peli/klaanisivusto
Tosin pelaajien taso on niin korkeaa luokkaa top 100sessa, että kaikenmaailman youtube pätkät ovat lähinnä säälittäviä normaaleissa matseissa tapahtuvia ''ounauksia''.

Jos pystyt tekemään saman klaanimatsissa top 100sessa, niin nostan hattua oikein kunnolla

Viestini tarkoitus ei ole vähätellä ketään tai loukata ketään, vaan palauttaa jotkut ihmiset maan pinnalle. Ette ole nähneet vielä todellista MW2 pelaajaa
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

"Omia hauskoja temppuja" Dropshot ei ole sinun oma hauska temppusi vaan yleinen ongelma publalla, sillä monet eivät edes tiedä MIKSI ja MILLOIN sitä yleensä käytetään. Porukka nyt vaan kattelee kuola valuen jotain montage videoita youtubesta ja dropshottailee 24/7 ilman että aina olisi tarve. Ja mitä noihin 360 laukauksiin tulee, niin tee niitä FFA:ssa, mutta ÄLÄ tiimipohjasissa muodoissa, sillä sniputtajat ovat lähestulkoon aina syy, miksi tiimisi häviäää CTFn,Demon tai Dominationin

Koska sain ylläpidolta varoituksen. Kielenkäytöstä koska en ole suomen kielen kirjoituksessa ,kovin hyvä. Niin minulla on hieman vaikeuksia antaa ,sinulle kunnon vastausta koska kirjoittaminen ,on niin hidasta. Mutta eivätkös tuo suojautuminen ,maastonmuotojen käyttö. Ja maalikohteen pienentäminen (makuu vs pysty) ,ole ihan normaaleja menetelmiä välttää osumia ,ja antaa itselle enemmän aikaa tuhota se vastustaja ,mitä itse taistelutekniikasta ,ja strategiasta tiedän ,niin tuo maastoutuminen on ihan ,normaali asia kun luodit alkaa viuhua ,koska Typeräähän se olisi jäädä pystyyn odottamaan luodin osumista ,ainakin näin meillä armeijassa opetettiin en tiedä oliko sitten fiksua vai ei ,mutta jos sitä miettii niin tuntuu fiksulta ,mutta ehkä sinä tiedät paremmin.

360 laukauksen strateginen etu ,on siinä että sillä saadaan humiliation (eli nöyryytetään vastustajaa) jolloin psykologinen selkä ranka menee katki eikä vastustaja ole enää seuraavassa pelikartassa ,niin taidokas tekemään objectiveja (eli niitä tavoitteita ,joita on lipunkaappauksessa, dominaatiossa ,ja demolitionissa (en osaa suomentaa oikein näitä kahta) ,Eli sillä saadaan henkinen yliote kun pelin killcam on taidokas tappo ,jossa tehdään esimerkiksi 360 jollain tarkkakiväärillä ,kuten monessa youtube videossa taitavat pelaajat ovat sen tehneet ,seuraava pelikartta on sitten yleensä helpompi pelata kun vastustaja on heikko. Myös tiimin tasapainon kannalta nuo tarkkakiväärit ovat tärkeitä ,koska niillä pystytään ampumaan pitkiä etäisyyksiä kuin muilla aseilla jolloin objectiveja voidaan pelikartasta pitää hallussa paljon tehokkaammin ,eli nämä ovat yksi tärkeä osa monipuolista joukkuetta jossa on myös räjähde-expertti (kranaatinheitin ja iso reppu) sekä miinamies (claymore ja iso reppu), sekä yksi nopea pelaaja (sub machine gun ,ja commando) ,joka on hyvä tekemään niitä objectiveja. Tämä siis minun mielipide saa korjata jos olen jossain väärässä, kun olen pelannut vasta singlen läpi ja muutaman pelin netissä mutta on kokemusta monista muista ampumispeleistä kuten cs ja css.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Noscopettajille:

Sivuston nimi on Gamebattles, joka on suurin peli/klaanisivusto
Tosin pelaajien taso on niin korkeaa luokkaa top 100sessa, että kaikenmaailman youtube pätkät ovat lähinnä säälittäviä normaaleissa matseissa tapahtuvia ''ounauksia''.

Jos pystyt tekemään saman klaanimatsissa top 100sessa, niin nostan hattua oikein kunnolla

Viestini tarkoitus ei ole vähätellä ketään tai loukata ketään, vaan palauttaa jotkut ihmiset maan pinnalle. Ette ole nähneet vielä todellista MW2 pelaajaa


Ei se TOP100:ssa oleminen tarkoita, että tiimisi on hyvä. Tiimisi voi olla vaikka 200-115 ja silti olla top100.:)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ei se TOP100:ssa oleminen tarkoita, että tiimisi on hyvä. Tiimisi voi olla vaikka 200-115 ja silti olla top100.:)

Et selvästikkään erota hyvää huonosta.Ei millään pahalla. Kun vastassa on kova pelaaja joka tuntee samat spawnipisteet ja skillssejä on, niin sillonhan ratkaisee ainoastaan skilssit ja JOSKUS tuurikin(lägi). Erittäin monella huippupelaajalla on Turtle Beach X1,x3,x4 tai joku muu vastaava HD kuulokkeet, joilla askelten äänet kuuluu selvästi, joten dead silenciä on hyvä pitää vikana perkkinä.

Pistäkää vitutusta vaan.Tiedän GB asioista sen verran paljon, että erotan paskan oikeesta hetkessä. Kokemus merkkaa suunnattomasti.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Samilla tässä hyviä pointteja. Maihin syöksyminen on tietysti erittäin viisas ratkaisu ja sitä todennäköisesti kaikki tositilanteisa käyttää, mutta siis ideanahan on syöksyä suojan taakse ei vihun jalkoihin. jos tarkka-ampuja syöksyy maahan pitkän matkan takana niin ei ole ongelmaa, mutta ne rynnäköijät jotka juoksee nenän eteen ja siinä jalkojen juuressa ryömii niin ne ovat niitä mitkä ottavat päähän. Tactical-layout on hieno asia, mutta kun olen tottunut pelaamaan defaultilla niin itse en dropshotteja pysty kunnolla tekemään(Nyt tulee viestiä siitä miten EVO olen kun en osaa käyttää Tactical-layouttia, mutta lukekaa viesti ja ymmärtäkää pointti). Varsinkin kovia tiimejä vastaan pelatessa huomaa että tappio tulee vain sen takia että varmat tapot kaatuvat siihen että vihut ovat jo muka mahallaan vaikka oman kameran mukaan vihu siinä nätisti sekisoo ja olevinaan olen puoli UMPin lipasta kohteen päähän raiskannut. Hienointahan dropshotit olivat BF2:sen aikoina kun Dolphin-dive oli mahdollista, eipä CoDikaan kaukana tästä ole. Mutta miksi sinä pystyt MW2:ssa ampumaan silloinkin kun olet menossa mahallesi. Kokeilkaapa huviksenne ja ottakaa vaikka lätkämaila käteen ja yrittäkää osoittaa sillä yhteen suuntaan ja samalla syöksyä mahallenne niin että "aseenne" osoittaa kokoajan ettenpäin. Aikamoinen sankari se joka tähän pystyy.

EDIT: Kyllä se Top 100:ssa oleminen kertoo jo jotain klaanin tasosta.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kyllä se ainakin vielä 1½ vuotta sitten tarkoitti.

PS3lla TOP100 oleminen ei ole saavutus eikä 360:llä TOP100 oleminen ole myöskään Hyvä record tosin on saavutus, sillä monet jättää reportoimasta ja suurin osa disputee tai lagswitchaa.. Hermot menee ennen kuin on ehtinyt pelata 10ottelua ja disbandaa klaanin, johtuen lukuisista disputeista sun muista ärsyttävistä asioista.

Niin ja Sami L, Itse en ainakaan mene miksikään, jos kuolen 360 scopettajan toimesta. Ensi kerralla blaastaan sen maahan ja se on HÄN joka menee joksikin ja lähtee pois
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Et selvästikkään erota hyvää huonosta.Ei millään pahalla. Kun vastassa on kova pelaaja joka tuntee samat spawnipisteet ja skillssejä on, niin sillonhan ratkaisee ainoastaan skilssit ja JOSKUS tuurikin(lägi). Erittäin monella huippupelaajalla on Turtle Beach X1,x3,x4 tai joku muu vastaava HD kuulokkeet, joilla askelten äänet kuuluu selvästi, joten dead silenciä on hyvä pitää vikana perkkinä.

Pistäkää vitutusta vaan.Tiedän GB asioista sen verran paljon, että erotan paskan oikeesta hetkessä. Kokemus merkkaa suunnattomasti.


Kai tämä viestisi on läppä? "Et erota hyvää huonosta" Anteeksi vain, mutta miksi sanoit jotain tuollaista, kun quotetit minun "Ei TOP100 oleminen tarkoita että olet hyvä"

Jos kerran tiedät niin paljon GB asioista, niin luulisi sinun tietävän, että TOP100 oleminen ei tarkoita että klaani on hyvä. :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

PS3lla TOP100 oleminen ei ole saavutus eikä 360:llä TOP100 oleminen ole myöskään Hyvä record tosin on saavutus, sillä monet jättää reportoimasta ja suurin osa disputee tai lagswitchaa.. Hermot menee ennen kuin on ehtinyt pelata 10ottelua ja disbandaa klaanin, johtuen lukuisista disputeista sun muista ärsyttävistä asioista.

Olet oikeassa hyvä toveri, mutta mielestäni hyvä record ei ole myöskään saavutus sillä pelitaisteluissa on paljon etsi&tuhoa prostituoituja ja siinä on helppo näyttää hyvältä :mad:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

360 laukauksen strateginen etu ,on siinä että sillä saadaan humiliation (eli nöyryytetään vastustajaa) jolloin psykologinen selkä ranka menee katki eikä vastustaja ole enää seuraavassa pelikartassa ,niin taidokas tekemään objectiveja (eli niitä tavoitteita ,joita on lipunkaappauksessa, dominaatiossa ,ja demolitionissa (en osaa suomentaa oikein näitä kahta) ,Eli sillä saadaan henkinen yliote kun pelin killcam on taidokas tappo ,jossa tehdään esimerkiksi 360 jollain tarkkakiväärillä ,kuten monessa youtube videossa taitavat pelaajat ovat sen tehneet ,seuraava pelikartta on sitten yleensä helpompi pelata kun vastustaja on heikko.

Tätä en ihan ymmärrä. Ainakin itse vain sisuunnun enemmän, jos vastustaja sattuu "nöyryyttämään" meikäläistä. Eli toisinsanoen pelaan tarkkaavaisemmin ja ennen kaikkea paremmin. Okei, rentous siinä tietysti vähän kärsii, mutta yleensä tilanne tasoittuu hetken päästä kun on saanut "kostettua" tapot.

Myös tiimin tasapainon kannalta nuo tarkkakiväärit ovat tärkeitä ,koska niillä pystytään ampumaan pitkiä etäisyyksiä kuin muilla aseilla jolloin objectiveja voidaan pelikartasta pitää hallussa paljon tehokkaammin ,eli nämä ovat yksi tärkeä osa monipuolista joukkuetta jossa on myös räjähde-expertti (kranaatinheitin ja iso reppu) sekä miinamies (claymore ja iso reppu), sekä yksi nopea pelaaja (sub machine gun ,ja commando) ,joka on hyvä tekemään niitä objectiveja.

MW2:ssa pystyy ampumaan aivan yhtä kauas myös assault rifleillä ja usein jopa tarkemmin ja nopeammin. Tottakai snipuilla on hauska leikkiä silloin tällöin, mutta assault rifle vie monipuolisuutensa ansiosta voiton. Tuo kranaatinheitin hommakin on vähän kaksipiippuinen. Jos vain yksi kaveri kantaisi raketinheitintä niin ehkä joukkue olisikin tasapainossa, mutta aika usein publicilla yli puolella on kranaatinheitin kannossa ja silloin meno on kaikkea muuta kuin tasapainoista.

Eipä sillä erinäisiä ärtymisen aiheita pelistä löytyy, mutta kaiken kaikkiaan kyseessä on peli, joka jaksaa koukuttaa allekirjoittanutta päivä, viikko ja kuukausi toisensa jälkeen.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tätä en ihan ymmärrä. Ainakin itse vain sisuunnun enemmän, jos vastustaja sattuu "nöyryyttämään" meikäläistä. Eli toisinsanoen pelaan tarkkaavaisemmin ja ennen kaikkea paremmin. Okei, rentous siinä tietysti vähän kärsii, mutta yleensä tilanne tasoittuu hetken päästä kun on saanut "kostettua" tapot.



MW2:ssa pystyy ampumaan aivan yhtä kauas myös assault rifleillä ja usein jopa tarkemmin ja nopeammin. Tottakai snipuilla on hauska leikkiä silloin tällöin, mutta assault rifle vie monipuolisuutensa ansiosta voiton. Tuo kranaatinheitin hommakin on vähän kaksipiippuinen. Jos vain yksi kaveri kantaisi raketinheitintä niin ehkä joukkue olisikin tasapainossa, mutta aika usein publicilla yli puolella on kranaatinheitin kannossa ja silloin meno on kaikkea muuta kuin tasapainoista.

Eipä sillä erinäisiä ärtymisen aiheita pelistä löytyy, mutta kaiken kaikkiaan kyseessä on peli, joka jaksaa koukuttaa allekirjoittanutta päivä, viikko ja kuukausi toisensa jälkeen.

No jos nyt näin tarkasti miettii niin snipa olisi aivan jumalainen ase MW2:sa jos kartat eivät olisi niin pieniä. Jos nyt vertaa vaikka BC2:seen missä snipa on varsin jumalainen sillä puskaa riittää ja kannossa on vielä kiikaritkin millä voi tykistökeskityksen kutsua. MW2:ssa snipasta on tehty turha ja rynkyn kantaja on jumala*köh köh*FAMAS*köh köh*. Mutta ei siinä mitään toivossa on hyvä elää.
 
Ylös Bottom