Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joo kyllä itsellä on pelkästään hyvää sanottavaa mun kaverilistalla olevista pelaajista. Kaikki morjestaa jos sattuu samaan peliin tulemaan ja jotkut kyselee ihan kuulumisiakin. :) Tietysti siinä vaiheessa kun samaan servuun tulee useampi vähän alkomahoolia nauttinut pelaaja, niin jutut menee välillä vähän levottomaksi.
Kerran sain air striken ja se sattu vahingossa osumaan pienessä känässä olevaan party liideriin... No, peli loppu ja partyn pomo päätti vähän käyttää kick-ominaisuutta... :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Hyvä, että kaverit hoitaa. Ehkä ne voittaisi vielä selvemmin jos sinut vaihdettaisiin johonkin ei-pesostelijaan? Tai miksi pesostella kun et pelaa kavereidesi kanssa?

Me ei pelailla voittaaksemme, vaan pitääksemme hauskaa. Kertaakaan ei ole tullut mitään sanomisia mun teiskaamisesta. Jos haluan yrittää esim. pelkkiä heittopuukkotappoja, niin sitten yritän. Se ei ole sulta eikä keneltäkään muulta pois. Vai onko?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Me ei pelailla voittaaksemme, vaan pitääksemme hauskaa. Kertaakaan ei ole tullut mitään sanomisia mun teiskaamisesta. Jos haluan yrittää esim. pelkkiä heittopuukkotappoja, niin sitten yritän. Se ei ole sulta eikä keneltäkään muulta pois. Vai onko?

Nyt kun asiaa tarkemmin mietin, niin olet kyllä oikeassa. Jos on täysparty omia kavereita ja JOS siellä nyt joku sattuisi suuttumaan omista toilailuistani, niin voi harmi. Siinäpähän antavat kuulua (todella suuri paino siis sanalla jos). Siihen vedän kuitenkin rajaa, että jos tuollaisena yksinäisenä sutena ollaan liikkeellä, tai muutan vähemmistönä partyssa, niin silloin en näkisi järkeväksi mennä pelleilemään varsinkaan noihin pommi/lippu -peleihin. No ei kyllä TDM:nkään...

Itseasiassa tuo on ihan mielenkiintoista vastapuolellekin, että vastustajasta joku heittää aina puukkoa tai käyttää vaikka pelkkää kilpeä. Kun puukkokaverin tunnistaa, niin ehkä uskaltaa mennä pomppien lähemmäs haastamaan tms.

Mutta tosiaan omalla porukallahan sillä ei ole mitään väliä. Ja kuten sanoit: kaverit hoitaa niin jokainen voi hetken vaikka jumpata aitojen päällä. Siitä en pidä, että tuntemattomien pelikokemusta mennään varta vasten pilaamaan: joku ehkä haluaa siellä voittaa ja ainakin se oma pelaaminen muuttuu vaikeammaksi kun ollaan alivoimalla.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

ainakin se oma pelaaminen muuttuu vaikeammaksi kun ollaan alivoimalla.

Lisätään tähän vielä että se muuttuu vielä vaikeammaksi kun yleensä nämä puukonheittelijät / kilpimiehet antavat liian helppoja tappoja vihuille ja taivaalla pyörii koko ajan chopper gunner tjms.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Toi "pesostelu" on ahtaajien tai Kotkalaisten kieltä. Tarkoittaa kai jotain pelleilyä tai vastaavaa. MW2 tantereella pesosteluun törmää oikeastaan vain Wilhowerin kanssa pelatessa. Kaveri osaa kyllä tehokkaasti pesostella. Varsinkin heittopuukolla.

Joku vois khyl kertoo Wilholle ettei klaanimatseissa pesostella millään Intervention, Magnum tactical knife + heittoveitsi kombolla. Siinä käy köpelösti lähes aina. ;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sen verran oppinu mw2:sta et tää on semmonen peli mitä ei kannata edes yrittää pelata tosissaan, tai muuten on 10 min hermoraunio. Parhaan peli innon saa ku vetää vaa ihan läpällä ja kokeilee kaikkia ihme pelityylejä ja rushii vaa täysiä namikka pohjas johonki vihollisjoukkoo. Kilpi on kans mielenkiintone ase vetää ainaki hc:ssa ku putoo kerrasta ja sit joku heittopuukko siihe kylkeen tai c4.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kilvellä on kyl ihan kiva "nöyryyttää" porukkaa. Equipmentiksi C4, perkeiksi Scavenger, danger close ja commando. Pistää C4 johonkin nurkkaan ja houkuttelee vihulaisen siihen lähelle. Doubletap neliö, ja saa vihulaine ihmetellä mistä tällä kertaa tulee.

Todellakin huomaa eron pahalla päällä pelaamisen ja hyvällä tuulella pelaamisen välillä. Jos menee hyvin niin onhan sitä ihan kiva pelata. ;)

EDIT: Onko muillakin aamupelaajilla ilmennyt pelien lagimista? TDM:ssä yli 35000 pelaajaa mutta peli itse ei suostu laittamaan minua mihinkään niistä. Kestää ainakin 5 min. ennenkuin pääsee pelaamaan, ja kun pääsee, joka ikinen peli lagiaa, omat ammukset lentävät hitaasti(hitaammin) ja vaikka olisit jo (kilo)metrejä hyvän suojan takana, kuolet silti. Vai onkohan ongelma minussa kun menin lataamaan videota YouTubeen....
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Servuja ei löydä helpolla aamulla saatikka yöllä jos olet itestää, täys partyllä pääset heti pelaamaan.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

En ole seurannut tätä ketjua vähään aikaan ja juuri tuli pelattua Mw2 pitkästä aikaa ja heti olis Karachissa pari kaveria, joilla näytti olevan loppumattomat nuubituubit. Onko tämä joku uusi kikka mistä kaikki ovat tietoisia? One man army niillä oli käytössä ja koko ajan ampui kranaatinheittimillä taivaalle tarkoituksena osua varmaan A-lipulle Karachissa (domination).
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

One man army niillä oli käytössä ja koko ajan ampui kranaatinheittimillä taivaalle tarkoituksena osua varmaan A-lipulle Karachissa (domination).

Seo joku uus villitys että yrittää pelin alussa ampua lipulle ku vihut vallottaa sitä.
Ite pysyn heittopuukossa...:p
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko siinä aseen vemputuksessa joku idea, vai tekeekö jengi sitä ihan ajankuluksi? Eli siis kun tyyppi kämppää vaikka SD:ssä, niin jotkut ränkläävät kolmiota (??) ja ase veivaa ylös-alas.

Mietin vain, että minkänäköinen se heppu on tällöin ulkopuolelta katsottuna. Tänään meidän viimeinen kaveri oli Bailoutissa A-kohteen (siellä sisällä) nurkassa kökkimässä, nenä sinne flipperille, ja veivasi tuolla tavalla aseen kanssa. Siihen tuli nenän eteen kaksi vihulaista, eikä meidän miehellä ollut mitään kiirettä niitä tappaa. Näinden jälkeen tuli kolmas, ja edelleen ihan rauhassa odoteltiin, että vihu on sopivassa kohdassa, jolloin loikattiin ylös ja kuulaa kohti.

Mietin, että onko mahdollista, että tyyppi näyttää jotenkin kuolleelta tuolla tavalla veivatessa, vai eivätkö viholliset nyt vain sattuneet näkemään tätä meidän kaveria. Olihan siinä toki ruumiitakin vieressä jokunen läjä... :confused:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko siinä aseen vemputuksessa joku idea, vai tekeekö jengi sitä ihan ajankuluksi? Eli siis kun tyyppi kämppää vaikka SD:ssä, niin jotkut ränkläävät kolmiota (??) ja ase veivaa ylös-alas.

Mietin vain, että minkänäköinen se heppu on tällöin ulkopuolelta katsottuna. Tänään meidän viimeinen kaveri oli Bailoutissa A-kohteen (siellä sisällä) nurkassa kökkimässä, nenä sinne flipperille, ja veivasi tuolla tavalla aseen kanssa. Siihen tuli nenän eteen kaksi vihulaista, eikä meidän miehellä ollut mitään kiirettä niitä tappaa. Näinden jälkeen tuli kolmas, ja edelleen ihan rauhassa odoteltiin, että vihu on sopivassa kohdassa, jolloin loikattiin ylös ja kuulaa kohti.

Mietin, että onko mahdollista, että tyyppi näyttää jotenkin kuolleelta tuolla tavalla veivatessa, vai eivätkö viholliset nyt vain sattuneet näkemään tätä meidän kaveria. Olihan siinä toki ruumiitakin vieressä jokunen läjä... :confused:

Jos on käytössä Cold Blooded Pro, vihu ei nää punaista nimeä eikä autoaim auta jne. Kolmiota rämpyttämällä ja Cold Bloodedia käyttämällä näytät aivan kuolleelta :D YouTube - ‪Playing Dead on Mw2‬‎ ;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mietin, että onko mahdollista, että tyyppi näyttää jotenkin kuolleelta tuolla tavalla veivatessa, vai eivätkö viholliset nyt vain sattuneet näkemään tätä meidän kaveria. Olihan siinä toki ruumiitakin vieressä jokunen läjä... :confused:

Joskus sillä juuri esitetään kuollutta, mutta usein sitä tehdään sen takia, että pysyy pelin tempo ja refleksit kunnossa sen istumisen ajan. Siinä helposti menettää touchin jos on liian kauan paikoillaan tekemättä mitään.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Juurikin näin. Unohdin tosiaan ton nimen näkymättömyyden.
Kiitos teille
hattua.gif
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joskus sillä juuri esitetään kuollutta, mutta usein sitä tehdään sen takia, että pysyy pelin tempo ja refleksit kunnossa sen istumisen ajan. Siinä helposti menettää touchin jos on liian kauan paikoillaan tekemättä mitään.

Juuri näin. SNDtä pelatessa kun istutaan, niin on hyvä pitää ittensä hereillä ja varmistaa, että refleksit toimii. Tosin tuosta ei muuta hyötyä olekkaan. Porukka useasti nykyään tekee tuota, ilman että tietää mihin tuo auttaa. Se vaan nyt näyttää niin siistiltä. Kohtuus kaikessa tosin. Ei nyt kokoaikaa kannataa rämplätä sitä vaikka nyt niin superhienolta ja prolta näyttäiskin :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Juuri näin. SNDtä pelatessa kun istutaan, niin on hyvä pitää ittensä hereillä ja varmistaa, että refleksit toimii. Tosin tuosta ei muuta hyötyä olekkaan. Porukka useasti nykyään tekee tuota, ilman että tietää mihin tuo auttaa. Se vaan nyt näyttää niin siistiltä. Kohtuus kaikessa tosin. Ei nyt kokoaikaa kannataa rämplätä sitä vaikka nyt niin superhienolta ja prolta näyttäiskin :D

Itellä ainakin tuo kolmion rämppääminen on jäänyt aikaisemmista codeista takaraivoon, kun pulttilukkoseen ladattiin aina yksi kuti kerralla. No kai toi rämppäys toimii myös refleksien ylläpitäjänä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itellä ainakin tuo kolmion rämppääminen on jäänyt aikaisemmista codeista takaraivoon, kun pulttilukkoseen ladattiin aina yksi kuti kerralla. No kai toi rämppäys toimii myös refleksien ylläpitäjänä.

Joo siis jos istut ja teet tuota, niin se on vain refleksien ylläpitämistä ja että pysyt hereillä. MUTTA, tuo on myös latauskikka. Jos sinun lippaasi on esim puoliksi täynnä ja olet lataamassa asetta, sitten huomaat kaverin joka tulee esiin jostain kulmasta. Näpäytä 2kertaa kolmiota, niin ammut kaverin alas nopeasti ja helposti. Ei kannata odottaa, että olet ladannut klippisi. Selitinkö hyvin ?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joo siis jos istut ja teet tuota, niin se on vain refleksien ylläpitämistä ja että pysyt hereillä. MUTTA, tuo on myös latauskikka. Jos sinun lippaasi on esim puoliksi täynnä ja olet lataamassa asetta, sitten huomaat kaverin joka tulee esiin jostain kulmasta. Näpäytä 2kertaa kolmiota, niin ammut kaverin alas nopeasti ja helposti. Ei kannata odottaa, että olet ladannut klippisi. Selitinkö hyvin ?

Samaa tarkoitin itsekin, siis vanhemissa codeissa pulttilukkoseen syötettiin se yksi kuti kerralla jolloin pystyit rämpätä aseen vaihto nappia ja ampua jo esim. kahden kudin latauksen jälkeen, mw2:ssa ei sitten tuolla rämppäämisellä ole mitään muuta merkitystä kuin refleksien ylläpito ja sitten tietenkin jo mainitsemasi lataustilanne jossa vihu pääsee yllättämään mutta silloin pitää tietenkin olla lippaassa kuteja valmiina juuri sen takia, koska kuteja ei syötetä lippaaseen vaan lipas vaihdetaan kerralla kokonaan.
 
Ylös Bottom