Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
En näe tuossa quickscopetuksessa mitään pahaa. Itse en sitä kyllä harrasta vain kuin satunnaisesti privassa. Omasta mielestäni intervention on parempi quick/noscopeen, kuin barret.
En näe tuossa quickscopetuksessa mitään pahaa. Itse en sitä kyllä harrasta vain kuin satunnaisesti privassa. Omasta mielestäni intervention on parempi quick/noscopeen, kuin barret.
Vuosi sitten peli julkastu ja vieläkään idiootit ei tajua mitä domissa,HQ:ssa sun muissa muodoissa pitää tehdä.
Kai kuitenkin muistat että vaikka peli on julkaistu vuosi sitten, se ei automaattisesti jokaisen kotiin hyllyyn ole silloin pompannut?
Kultainen lause: Jokainen on aloittelija alussa.
Kaikki näkevät pelityylit eri tavalla. Ei voi sanoa, että pilaa toisten pelit esim. Tuubittamallacommandonyyppäämällä, jos ite pelaaja ei näe siinä mitään vikaa.
Et ehkä ymmärtänyt. Minulle on yks ja hailee noscope tai quickscopettaako joku tiimiläinen, kunhan hän auttaa tiimiö jollain tavalla ja yrittää hakea/planttia pommia. Sääli vaan, sillä yleensä noscope ja quickscopettajat varmistavat, että tiimisi häviää. Eivät he piittaa voitosta tai mstään muusta.
Itekin 98% peleistä pelaan partyissa ja 95% voitetaan matsit ni kai mulla on vaan tullu tapa pesostella peleissä kun tiedän, että kaverit hoitaa. Ehkä yksinäisellä sudella asia on toisin.
Jos sun elämä pilaantuu totaalisesti britti-teinin scope-toilailuista, älä pelaa randomien kanssa.
Väärin. Katsos kun jos luit viestini, niin siinä sanoin, että ei maha mtn, niitä on joissain matseissa ja tulee aina olemaan. On otteluita joissa näitä pellejä ei ole. Ei minun elämäni mene pilalle jonkun videopelin takia (mitä oikein ajattelit). Pelaan videopelejä, koska se on hauskaa ajanvietettä. Ja kun pelaa netissä, niin siellä on aina näitä ihmeukkeleita, mutta niitten kanssa on elettävä. Silti saan sanoa ja muutkin että kyllä vatuttaa, kun 2-3 tekee työn ja planttaa pommin tai hakee lipun, niin ne 2-3muuta ryssii koko paskan. Vatuttaa, mutta eihän nyt elämä pilalle mene. Pelasin äsken Domination ottelun ja ei yhtäkään sniputtajaa ollut tiimissä. Voitettiin ja osa kommunikoikin. Harvinaista herkkua publalla
Aina välillä ku käväsee lukeen tätä pleikka puolen ketjua, niin huomaa että täällä on vähä fanaattisempia pelaajia.