Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

No joo onhan tuo aika helppoa jollain Barretilla metrin päästä tuo noscopetus, mutta tuurilla ensimmäinen ammus osuu. Jos ei, oletkin jo kuluttanut puolet lippaasta kun viimein saat sen tapon.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

En näe tuossa quickscopetuksessa mitään pahaa. Itse en sitä kyllä harrasta vain kuin satunnaisesti privassa. Omasta mielestäni intervention on parempi quick/noscopeen, kuin barret.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

En näe tuossa quickscopetuksessa mitään pahaa. Itse en sitä kyllä harrasta vain kuin satunnaisesti privassa. Omasta mielestäni intervention on parempi quick/noscopeen, kuin barret.

En minäkään näe siinä mtn pahaa, mutta kun porukka quickscopettaa ja noscopettaa objektiivimuodoissa ja ilman tulosta. Pilaavat vain muiden pelikokemuksen. Jos vain taitoa riittää ja pystyy planttimaan pommeja ja rynnimään snipun kanssa, niin siitä vaan, mutta harmittavan useasti sniputtajat ovat vain tiellä eikä saa mtn aikaseksi.

FFA ja Priva ovat oikeita paikkoja NOsC quickscope pelaajille, sillä siellä ei ole pommia mitä pidä planttia tai lippuja mitä hakea
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

En näe tuossa quickscopetuksessa mitään pahaa. Itse en sitä kyllä harrasta vain kuin satunnaisesti privassa. Omasta mielestäni intervention on parempi quick/noscopeen, kuin barret.

Intervention on kyllä jonkin verran parempi, koska sen tähtäin tulee ylös hitaammin kuin Barretilla. Jos tahtoo quickscopettaa, niin pistää vaan sen agocin siihen. Mutta kyllä molemmilla tulee hyvää jälkeä kunhan osaa.

Ite oon näitä hardscopaajia, ja olen ylpeä siitä. Ei edes kannata yrittää quickscopata vihua joka on mapin toisesa laidasa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Se on hyvä vaan että jengi pelaa snipuilla. Matsin voitot on aivan naurettavan helppoja. Vuosi sitten peli julkastu ja vieläkään idiootit ei tajua mitä domissa,HQ:ssa sun muissa muodoissa pitää tehdä.

Snipulle ja tuubeille pitäs olla kielto noihin pelimuotoihin ja tehdä niille oma camp/tuubi pelimuoto. Rasittavaa kun suurin osa peleistä menee siihen että vihu ei edes yritä ottaa lippuja tai muuta.

Mutta kyllähän tätä silti jaksaa pelata. Peli on loistava, pelaajat pilaavat sen:)

Ai niin toi pelimuoto missä ei ole killstreakkeja olleenkaan käytösssä,oli kyllä nautittavaa pelata ku taivas ei ollut täynnä rautaa:)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Vuosi sitten peli julkastu ja vieläkään idiootit ei tajua mitä domissa,HQ:ssa sun muissa muodoissa pitää tehdä.


Kai kuitenkin muistat että vaikka peli on julkaistu vuosi sitten, se ei automaattisesti jokaisen kotiin hyllyyn ole silloin pompannut?

Kultainen lause: Jokainen on aloittelija alussa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kai kuitenkin muistat että vaikka peli on julkaistu vuosi sitten, se ei automaattisesti jokaisen kotiin hyllyyn ole silloin pompannut?

Kultainen lause: Jokainen on aloittelija alussa.



Ei ne aloittelijoita ole, vaan ihan vaan omaksi ilokseen he sniputtavat ja yrittävät kaikenmaailman 360hyppyjä. Ongelma on se, että tiimipohjasessa pelissä jos omaa napaa ajattelee liikaa, niin huomaa kohta, että oma tiimi saa pataa ja huolella. Nosc ja quickscope pelaajat osaavat kyllä ampua AR tai SMGllä, mutta eivät he vain viitsi. Ja kaikkein typerintä on, että he valitsevat pelimuodoksi joko Dominationin tai Demolitionin, jotka ovat objektiivimuotoja
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Yleensä mennään snipulla Dominationiin tjv, kun TDM:ssä voi vihu spawnia suoraan taakse ja sitten menee se streak. Dominationissa kaikki syntyy yleensä sinne, miss äon oma lippu tai ainakin lähelle, niin selkäänampumiset vähenee, jos on paikan valinnut hyvin. Ja sniputtajat ovat hyvä osa tiimiä, kun jossain kentissä (kuten Highrise) pystyy vahtimaan snipulla melkein kaikkia kentän objektiiveja tai ainakin kahta. Se auttaa loppujen lopuks paljon. Ite en vaan ymmärrä sitä, että just esi. S&D:ssä 1vs1 ja voitot 3-3. Matkaa on noin. 25 metriä ja silti yrittää quickscopella. No saattaa se välillä onnistua, mutta kun se sit kerran menee pieleen, niin sitä sitten on pakko yrittää koko lipas, kunnes padit loppuu ja sut tapetaan. Käyttäköön ihan rauhassa lähitaisteluissa, kun ei oo aikaa vaihtaa kakkosaseelle. Yritän sillon ite myös. Ne 360 hypyt ovatkin sitten ihan naurettavia. Eivät ikinä onistu melkein ja jotkut jaksaa kokoajan yrittä äniitä. Sitten kun se tuhannes yritys onnistuu, niin äkkiä youtubeen leijuun sillä.. Keksis jo uusia temppuja
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tuli tuossa jonkin aikaa sitten vedettyä tuo yksinpeli veteranilla ja aika yllätyksenä loppu.
Ainoaksi häiritseväksi kohdaksi jäi se ensimmäien Favela tehtävä,jonka infinity ward oli pilannut täydellisesti niillä katoilla olevilla kämppääjillä.Moninpelistä vielä sen verran tuo quickscope jutusta itse vähän naureskelin kun S&D:ssä tuli 1vs1 tilanne ja vihollisella oli intervation ja yritti sitten quickscopettaa minut, ampui lippaan tyhjäksi.Sitten juoksin tämän lähelle noin 20 m päästä puukottaakseni tämä quickscopaaja sitten jatkoi lataamista,eikä älynnyt vaihtaa asettaan.Siitä helppo knife-tappo_Oli hienoa nähdä kyseinen tapahtuma uudestaan round winning killcamista.Moninpeli muuten silkkaa hupia,mutta nämä tuubi-,noscopekaverit pilaavat moninpelin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jokainen pelaa peliä tavalla, joka heille maistuu. Jos ite haluan pelleillä snipulla esim. Domissa, niin en todellakaan pelaa voittaakseni matsia sun muuta. En saa minkäänlaista kiihkon tunnetta siitä, että ravaan ACR kourassa pitkin poikin mappia keräten helppoja tappoja. Ennemmin ravaan snipulla kuollen sen sata kertaa, jos vain saan edes sen yhden hienon tapon mapissa. Ei vois enempää kiinnostaa mitkään ratiot sun muut ja toisaalta ei nappaa yhtään kenenkään randomin mielipide mun pelityylistä. Itseä varten pelataan pelejä, ei miellyttääkseen muita. Klaanimatsit sun muut on eri asia. Niissä pitää edes vähän yrittää.

Ne, jotka tosissaan vääntää publaa veren maku suussa ja menettää yöunet kun voittoja ei tullu, saa luvan katsoa itseään sisimpään ja miettiä, onko tämä oikea peli minulle ja minun hermoilleni.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ei varmasti tarvitse pelata verenmaku suussa ja itkeä itseänsä uneen kun ei tullut voittoa, kyynel. Pointtina varmaankin se, että itseä ainakin suoraan sanottuna vee-ituttaa sellanen kun menee pelaa joukkuepeliä pilatakseen muiden pelin. Ei siinä mitään, jos domia vetää ja muutama snipu-ukkeli löytyy, no mitäs sitten. Jättää ne hoitaa oman hommansa, teki sitten mitä tahansa. Se vaan on arsesta, kun sun joukkueessa 5 muuta on näitä "tosihuippusniputtajia" jotka kuvaa kännykällä 360/720/jne noscopekikkailuja ja sitten kiljuvat mikkiin kavereillensa että kuinka hienon tapon sai. Jos pelaa joukkuepeliä itselleen, pitäisikö katsoa peiliin ja miettiä onko tämä oikea peli minulle. ;)

PS. Sitäpaitsi suurin osa varmaankin jotka pelaa domia publalla (en tiedä kun itse henkilökohtaisesti pelaa kuin partyssa), hakevat sitä voitontunnetta, ja kyllähän se tunnelmaa latistaa kun taas toi Wilho ravaa kul...eikun kiikaritähtäinpyssyaseella tuolla.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kaikki näkevät pelityylit eri tavalla. Ei voi sanoa, että pilaa toisten pelit esim. Tuubittamallacommandonyyppäämällä, jos ite pelaaja ei näe siinä mitään vikaa.

Itekin 98% peleistä pelaan partyissa ja 95% voitetaan matsit ni kai mulla on vaan tullu tapa pesostella peleissä kun tiedän, että kaverit hoitaa. Ehkä yksinäisellä sudella asia on toisin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kaikki näkevät pelityylit eri tavalla. Ei voi sanoa, että pilaa toisten pelit esim. Tuubittamallacommandonyyppäämällä, jos ite pelaaja ei näe siinä mitään vikaa.

Et ehkä ymmärtänyt. Minulle on yks ja hailee noscope tai quickscopettaako joku tiimiläinen, kunhan hän auttaa tiimiö jollain tavalla ja yrittää hakea/planttia pommia. Sääli vaan, sillä yleensä noscope ja quickscopettajat varmistavat, että tiimisi häviää. Eivät he piittaa voitosta tai mstään muusta. Ja kyllä, jokainen tyylillään ja saa pelata mitä muotoa haluaa millä aseella haluaa, mutta kyllä pitäisi löytyä ne aivot. Jos haluaa niin paljon sniputtaa ja tehö upeita temppuja niin älä hyvä mies mene objektiivimuotoihin, sillä teet hallaa muille kun he yrittävät hakea/planttia ja sinä vaan kuvaat uutta youtube montage materiaalia ihan eri tavoite mielessä. Ei, se ei ole voitto vaan 10000viewsia tubessa

Mutta mtn ei voi tehdä näille tyypeille. Niitä tulee olemaan ja sen kanssa on elettävä. Mutta kyllä vatuttaa kun 2-3 kaveria hakee liput omalle tiimille ja sitten kun ei mene hyvin niin sniputtajiin ei voi turvautua. Käytännössä matsit ovat 3vs6, sillä 3 sniputtajasta ei ole mtn hyötyä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Et ehkä ymmärtänyt. Minulle on yks ja hailee noscope tai quickscopettaako joku tiimiläinen, kunhan hän auttaa tiimiö jollain tavalla ja yrittää hakea/planttia pommia. Sääli vaan, sillä yleensä noscope ja quickscopettajat varmistavat, että tiimisi häviää. Eivät he piittaa voitosta tai mstään muusta.

Jos sun elämä pilaantuu totaalisesti britti-teinin scope-toilailuista, älä pelaa randomien kanssa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itekin 98% peleistä pelaan partyissa ja 95% voitetaan matsit ni kai mulla on vaan tullu tapa pesostella peleissä kun tiedän, että kaverit hoitaa. Ehkä yksinäisellä sudella asia on toisin.

Hyvä, että kaverit hoitaa. Ehkä ne voittaisi vielä selvemmin jos sinut vaihdettaisiin johonkin ei-pesostelijaan? Tai miksi pesostella kun et pelaa kavereidesi kanssa?

Yksinäisiä susia on paljon ja välillä itsekin tulee pelattua ilman kavereita tai ei saada kun 2-3 hengen porukoita kasaan. Onneksi ei kuitenkaan youtubettajia ole osunut omaan joukkueeseen -ainakaan niin, että olisin huomannut.

Elämä ei näistä pilaannu, mutta mukavampihan se on pelata kun kukaan ei pyöri ympyrää, kiipeä kivien sisälle tahi muuten leiki.

edit: leiki on huono sanavalita, sillä koko hommahan on leikkiä...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jos sun elämä pilaantuu totaalisesti britti-teinin scope-toilailuista, älä pelaa randomien kanssa.


Väärin. Katsos kun jos luit viestini, niin siinä sanoin, että ei maha mtn, niitä on joissain matseissa ja tulee aina olemaan. On otteluita joissa näitä pellejä ei ole. Ei minun elämäni mene pilalle jonkun videopelin takia (mitä oikein ajattelit). Pelaan videopelejä, koska se on hauskaa ajanvietettä. Ja kun pelaa netissä, niin siellä on aina näitä ihmeukkeleita, mutta niitten kanssa on elettävä. Silti saan sanoa ja muutkin että kyllä vatuttaa, kun 2-3 tekee työn ja planttaa pommin tai hakee lipun, niin ne 2-3muuta ryssii koko paskan. Vatuttaa, mutta eihän nyt elämä pilalle mene. Pelasin äsken Domination ottelun ja ei yhtäkään sniputtajaa ollut tiimissä. Voitettiin ja osa kommunikoikin. Harvinaista herkkua publalla :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Väärin. Katsos kun jos luit viestini, niin siinä sanoin, että ei maha mtn, niitä on joissain matseissa ja tulee aina olemaan. On otteluita joissa näitä pellejä ei ole. Ei minun elämäni mene pilalle jonkun videopelin takia (mitä oikein ajattelit). Pelaan videopelejä, koska se on hauskaa ajanvietettä. Ja kun pelaa netissä, niin siellä on aina näitä ihmeukkeleita, mutta niitten kanssa on elettävä. Silti saan sanoa ja muutkin että kyllä vatuttaa, kun 2-3 tekee työn ja planttaa pommin tai hakee lipun, niin ne 2-3muuta ryssii koko paskan. Vatuttaa, mutta eihän nyt elämä pilalle mene. Pelasin äsken Domination ottelun ja ei yhtäkään sniputtajaa ollut tiimissä. Voitettiin ja osa kommunikoikin. Harvinaista herkkua publalla :)

aattelin vain että meneeköhän? kun niin hirveä iso asia se tuntuu olevan sinulle, olen pahoillani jos olen käsittänyt väärin. Kauhee stressi sulla vain noissa sun viesteissäs on ollut kaikesta & kaikista. hyvä se on jos se on pelkkää viihdettä, niin sen on tarkoituskin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Olipa viime yönä taas hyvät pelit s&d:ssä kun oli täys suomi party.Juuri kukaan ei käyttänyt tuubia mikä on vaihteeksi ihan mukavaa.Itellä pelikellossa vasta noin 5d ja monella jo yli 30d niin taso erot on kovia:rolleyes:Joo ja ihan kiva huomata suomi partyissa että mennään herrasmies säännöillä,osa porukasta kiittelee peliseurasta ja kaikki morjestaa kun pelit lopettavat:)Näin sen pitää mennäkin!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Aina välillä ku käväsee lukeen tätä pleikka puolen ketjua, niin huomaa että täällä on vähä fanaattisempia pelaajia.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Aina välillä ku käväsee lukeen tätä pleikka puolen ketjua, niin huomaa että täällä on vähä fanaattisempia pelaajia.

>Fanaattiinen ei riitä kuvaamaan plege pelaajien...s8uhtautumista asiaan. Ja tosiaan ainaki ne partyt missä mä oon nii kaikki käyttäytyy mallikaasti, juuri näin että morjestellaan, kehutaan ja muuteki käyttäydytään "aikuismaisesti"
 
Ylös Bottom