Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kaksi "Camper!" viestiä tuli tänään taas vaihteeksi postiin. Mitäpä itse yrittävät paybackeja hommata väärää miestä vastaan...

Mullekki tuli yks päivä, mut minkäs mä sille voin että ne jätkät tulee koko ajan samasta paikasta nii tottakai mä kyttään niitä siinä ja otan helppoja tappoja :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

^Rushijat sanoo kaikkia muita kämpijöiksi ja uhoavat että tulkaa kokeilemaan one on one; snipuilijat sanovat että ligh weightillä ja ninjalla selustaan juoksevat pelaavat vääryydellä ja pilaavat koko pelin; kranaatinheittimellä boostauspiilon tavan takaa tuubittavia sanotaan pelin ärsyttävimmiksi elementiksi ... yhteinen tekijä näissä on että se vituttaa kuin pientä oravaa kun joku pääsee tappamaan sut uudestaan. Mä pelaan pelin elementtejä hyväksi käyttäen miten parhaiten saan vihuja kumoon. Sanomattakin selvää tietty että boostaajien metsästys on überhauskaa miten ikinä sen boostauskolon saakin tuhottua.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Osaisiko joku jelppiä kun mulla jumittuu tuo onlinepuoli kokoajan tuohon Online Status -ikkunaan. Yleensä tuo on ladannut nuo serverit, rankit, unlockit ym hetkessä mutta nyt jostain syystä en pääse eteenpäin.

Netti toimii ihan normaalisti, joten sen ei pitäisi olla syynä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joskus nettioperaattorin yhteyden ulkomaille tai tietylle toiselle operaattorille saattavat olla jonkun aikaa alhaalla.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nyt kun black opsin julkaisu lähestyy, on minun mielestäni kaikennäköinen perseily lisääntynyt. Lähes jokaisessa ffa:ssa puolet pelaajista boostaavat tai pelaavat OMA+Danger close+nuubituubi-yhdistelmällä. Taitaa minun kohdaltani mw2:n aika olla ohi, nyt kun viimeinkin sain sen ensimmäisen tactical nukenkin :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nyt on tämäkin nettikiista sitten kiistelty. Tuli aikanaan pelattua tätä johonkin +50 levelille, mutta sitten iski totaalinen kyllästyminen. Tähän vaikutti toki BC2:n ja MAG:n ilmaantuminen markkinoille. Nyt sain herätyksen siihen, että pelin AK on otettava kokeiluun (MOH:n AK oli sikäli mäheä). Tuli siis hakattua melkein 20 leveliä partytonta TDM:ia sekä jonkun verran SnD:ta sekä dominaatiota. Tästäkin ketjusta on saanut lukea nuubituubien ylivoimasta, maratoonarien ärsyttävyydestä ja sankoista telttametsistä. Pakko sanoa, ettei hirveästi häirinnyt. Ainut asia mikä hieman häiritsi oli merkittävä lagi aina välillä, sekä se, että porukka pelaa objekti-pelimuotoja TDM:na. Joten kiitos, päivää ja näkemiin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kyllähän näissä se "parasta ennen" menee umpeen kun uusi versio julkaistaa.

Tänäänkin sai pelata jossain formularadalla kun pari pelaajaa päätti säätää pelin juoksunopeuden ihan uudelle tasolle.....
Vähän sama juttu mikä oli cod4 kanssa wawin tullessa markkinoille. Siellä lenteli niitä supermiehiä joka servulla ja meno oli muutenkin ihan tuubaa....

Ps. tavallisten boostereiden metsästys jaksaa kuitenkin pistää viellä hymyn huulille :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Enpä tiedä oikein mihin tämän olisi postannut. Mutta laitetaan nyt tänne kun kyseinen pelaaja tuli tutuksi minulle MW2 kautta. Eli Tejbz ja upea musavideo. Varsinkin tuo eeppinen kohtaus musiikkivideon loppuosiolla. Naureskellu tässä varmaan pari tuntia tolle.. :D

YouTube - To tha Face (feat. Pierre & Gwitha) - Tejbz (Official Music Video)

Pari tuntia? Olet varsinainen velikulta kun postasit kyseisen linkin. Minua ei edes hymyilyttänyt pätkä. Melodisellisesti juoneton metelirokki ei ole muutenkaan makuuni. Spottasin kyllä reenatun ylävartalon, jolla kyseisen sälli saa pesää enemmän kun kukaan meistä.

Tullut pelailtua pari viime viikkoa suht ahkerasti pitkästä aikaa tätä. 10daytä näyttää peliaika, tai jotaa sinnepäin. Siinä on pari daytä kyllä liikaa näin vuoden mittapuulla. Kyllähän tämä oisi parempi peli ilman teleporttipuukkoa ja noita tehokkaita tuubeja. Mutta mikä vielä ikävempää, näyttää Black Opsissa olevan yhtä tehokkaat puukot, mitä olen pari videota katsellut. Joten, eikähän tämä peli ala olla teputeltu. Ensi viikolla siirrymme uuden pariin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pari tuntia? Olet varsinainen velikulta kun postasit kyseisen linkin. Minua ei edes hymyilyttänyt pätkä. Melodisellisesti juoneton metelirokki ei ole muutenkaan makuuni. Spottasin kyllä reenatun ylävartalon, jolla kyseisen sälli saa pesää enemmän kun kukaan meistä.

^^ :D:D:D Got That Right! erittäin mielikuvituksetonta p*skaa.

Tämä peli on juuri niin taputeltu että lähti meikäläisen hyllystä eilen gamestopin rivistöihin, enkä usko jääväni suremaan.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Voi pojat teitä... Eihän tuo ole nähnyt musikaalista lahjakkuutta missään, ja sitä on vaikea väittää toisin. Mutta pätkän bileet pahvimukeineen ovat kliseistä kamaa ja sen takiahan tuo juuri onkin hauska. Sille en voi mitään jos se ei jonkun huumorikuvaan avaudu, mielestäni se oli hauska ja siksi sen postasin.

Ja ettei nyt ihan offtopiciksi mene niin kai sitä voi omat viimeiset sanat heittää tälle pelillekin. Peli on tuossa hyllyssä nyt jo maannut useamma viikon lähes koskemattomana. Muutamana päivänä käynyt harjoittamassa FFA kun sitä juuri koskaan tullut pelattua. Sniper+ACOGilla ja barebonesia jos vaan mahdollista. Pienessä boostereiden toivossa mutta ei niitäkään ole enää näkynyt. Domination on täysin siinä kunnossa ettei sinne viitsi mennä kuolemaan. Puukkomiehet laitweitteineen ja OMA tuubarit ovat nähtävästi saaneet jonkun loppukilarin? CoD4 "loppua" en ollut todistamassa, mutta oliko sielläkin sama meno kun siirryttiin seuraavaan CoDiin?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Puukkomiehet laitweitteineen ja OMA tuubarit ovat nähtävästi saaneet jonkun loppukilarin?

Amen to that. Mäkään enää oikein jaksa tätä, alkaa olemaan aika tuskaa kaikki pelimuodot. Turskakuninkaan aloittama tie alkaa olemaan loppuunkuljettu, R.I.P.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Erikoinen huomio kyllä joillain on pelistä. Itse muutaman kierroksen pelanneena en ole huomannut, että pelissä olisi mitenkään poikkeuksellisen paljon maratooni miehiä tai kranaatinheitin miehiä. Pelataankohan me samaa peliä? Call Of Duty: Modern Warfare 2?
Pitääkö paikkansa? Ei nuke buustaajia tai muitakaan buustaajia yms.
Normi settii pelistä toiseen. Nyt vain ei tahdo peliä helpolla löytää. Joutuu hakemaan vaan peliä 10 kertaa peräkkäin, että pääsee semmoiseen peliin jossa viive on jossain määrin pelattavissa.
Se minkä aikaa ole pelin parissa ollut, niin jos yhteensä 10 nukea tullut niin hyvä on. Mukaan lukien oma ainukainen. Mielestäni tuossa nukessakaan ei mitään erikoista pahaa sanottavaa ole. Iso käsi sille joka sen pelaamalla saa napattua.

Saapahan nähdä kuinka paljon tulee pelaajia takaisin Black Opsin parista.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kyllähän tämä on nyt viimeistään semmoista kuraa, ja todellakin porukka vetelee nyt tuskissaan viimeiset nuubituubi + danger close tapot ja quickscopettajat kuvaavat hikihatussa materiaalia viimeiseen quickscope montageen... En ole pariin päivään pelannut varmaan yhtään S&D matsia publalla, missä puolet porukasta ei olisi röllipuvuissa tai nuubituubit kädessä. Kaiken huippu taisi olla yksi matsi, missä olin hetken aikaa ainut tyyppi, jolla ei ollut snipua kädessä... Taisihan tuossa pelissä tulla statsien puolesta TOP3-tilastot S&D:ssa Mw2:n osalta.... :rolleyes:
 
Ylös Bottom