Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Se on kylläkin vaan private matseis (tietääkseni) ja lähtee pois ku sammuttaa pleikan.

Mikä? Jos puhut niistä huijaus servereistä niin kyllä niitä löytyy ihan sieltä publankin puolelta, ikävä kyllä :(. ja jos joudut sellaiseen niin sullekkin tulee übernopeudet sun muut hacksit.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tuli taas tänään pelattua ffa:ta :p Jokaisessa pelissä oli pari buustaavaa Xx_Qu1ckscopezz_xX-vikisijää, joiden ääni on niin korkealla että sen kuulee vain koirat :D.
:D :D
Jännä juttu, että kun pelaajatunnuksessa on sana quick, scope tai optic niin nämä yrittelee tätä huvittavaa pyörähdystään.

Joku norski sai jonkinlaisen kohtauksen sortuvasta kimityksestä päätellen kun se hävis mulle pelin yritettyään 1450 tilanteessa pyörähdyksiään ja tajus että olin vielä se joka torpedoi suurimman osan niiden boostauskoloja.

MCeazzy sanoi:
Joka pelissä olin ensimmäinen näiden boostereiden ansiosta, ja aina matsin lopuksi alkoi satelemaan uhkauksia ja vihaisia viestejä :D Mukavaa hommaa tuo boosterien metsästys :).
Täytyy myöntää, että pelamiseen tulee aina kiva lisäsäväys kun kentältä kuuluu boostauksen suhina.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jatkoin taas tänään boosterien metsästystä :D Heti ensimmäinen ffa-matsi täynnä suomalaisia boostaamassa (nickeistä muistan jorma96:n ja liinaavilan). Aika säälittävää puuhaa :p
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Aikookos monikin vielä jatkaa tämän pelaamista senkin jälkeen kun Black Ops saapuu kauppojen hyllyille? Itse ainakin aion pelata molempia vielä pitkään. Tällä hetkellä ollaan 6 prestigen lopussa ja tarkoitus olisi vielä sinne 10 asti päästä. Toivottavasti kaikki eivät tätä nyt hylkää kun uus tulee:D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Meikäläinen heittää tän ainakin melkein heti rodee kun tulee jotain muuta pelattavaa.. Viimeset pari kuukautta on ollu niin anaalista kun peli lagaa ja kaikki pelaa snipuilla ja leikkii sitä helvetin quick skopetus sontaa:mad: Menny totaalisesti peli ilo pelistä
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Meikäläinen heittää tän ainakin melkein heti rodee kun tulee jotain muuta pelattavaa.. Viimeset pari kuukautta on ollu niin anaalista kun peli lagaa ja kaikki pelaa snipuilla ja leikkii sitä helvetin quick skopetus sontaa:mad: Menny totaalisesti peli ilo pelistä

Mikäs tossa quick skopetuksessa niin jurppii? Myönnän että itseänikin ketuttaa se kun vasta puolella on joku/jotkut jotka sen osaavat. Monesti on kuitenkin niin, kuten itsekin sanoit, että moni sitä yrittää, mutta ei kuitenkaan onnistu siinä. Tämähän tarkoittaa melko helppoa tappoa sinulle. Onhan pelissä paljon ärsyttäviä asioita, mutta itseäni tämä ainakin vielä jaksaa kiinnostaa ja koukuttaa:D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Aikookos monikin vielä jatkaa tämän pelaamista senkin jälkeen kun Black Ops saapuu kauppojen hyllyille? Itse ainakin aion pelata molempia vielä pitkään. Tällä hetkellä ollaan 6 prestigen lopussa ja tarkoitus olisi vielä sinne 10 asti päästä. Toivottavasti kaikki eivät tätä nyt hylkää kun uus tulee:D
Mä tod. näköisesti jatkan viel tän pelaamista koska BO:sin saan varmaan vasta jouluna. Mut mä ainaki nautin vielä tästä pelistä, pari viikkoa sitten just pääsin 10. prestige 70 leveliseks :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mikä? Jos puhut niistä huijaus servereistä niin kyllä niitä löytyy ihan sieltä publankin puolelta, ikävä kyllä :(. ja jos joudut sellaiseen niin sullekkin tulee übernopeudet sun muut hacksit.

Mä puhuin vaan priva matsien speedhackeista jotka "tarttuu" ku joinaa sellasee. Ja sit se tulee myös split screeniin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mikäs tossa quick skopetuksessa niin jurppii? Myönnän että itseänikin ketuttaa se kun vasta puolella on joku/jotkut jotka sen osaavat. Monesti on kuitenkin niin, kuten itsekin sanoit, että moni sitä yrittää, mutta ei kuitenkaan onnistu siinä. Tämähän tarkoittaa melko helppoa tappoa sinulle. Onhan pelissä paljon ärsyttäviä asioita, mutta itseäni tämä ainakin vielä jaksaa kiinnostaa ja koukuttaa:D

Tähän sama. Ihme mussutusta koko ajan tosta skopetuksesta. Niin kauan kuin snaipereita tulee tässä pelisarjassa olemaan, niin kauan jonkin sortin quick skouppaamista on myös. Toi realistisuuteen vetoaminen on kans iha turhaa, koska ei tästä pelistä paljo muutakaa realistisuutta löydy...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Aikookos monikin vielä jatkaa tämän pelaamista senkin jälkeen kun Black Ops saapuu kauppojen hyllyille? Itse ainakin aion pelata molempia vielä pitkään. Tällä hetkellä ollaan 6 prestigen lopussa ja tarkoitus olisi vielä sinne 10 asti päästä. Toivottavasti kaikki eivät tätä nyt hylkää kun uus tulee:D

Veikkaan etten tuu enää pelaamaan tätä peliä. BOps näyttää vaan joka puolin paremmalta.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Meikäläinen heittää tän ainakin melkein heti rodee kun tulee jotain muuta pelattavaa.. Viimeset pari kuukautta on ollu niin anaalista kun peli lagaa ja kaikki pelaa snipuilla ja leikkii sitä helvetin quick skopetus sontaa:mad: Menny totaalisesti peli ilo pelistä

Lähti peli ilo tästä pelistä jo kuukausia sitten, kun aloittivat tuon ja sen lisäksi pennut vielä tuubittelee tolkuttomasti . Mukavinta ja antoisinta on ollut suomi porukalla vedetyt sessiot ihan pelin alussa jolloin penskat ei vielä raiskanneet huoneita näillä pelleilyillä.

Hieno peli muuten mutta , nämä muutamat jutut tekivät tästäkin sellaisen jota ei viitsi pelata , valitettavasti.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Veikkaan etten tuu enää pelaamaan tätä peliä. BOps näyttää vaan joka puolin paremmalta.

Sama homma. Jokainen uusi video nostaa vain entisestään hypeä.

Samalla tavalla tässäkin näköjään kävi kuin CoD4:n puolella hieman ennen Mw2:n tuloa, eli ilmestyi näitä "teräsmiehiä". Ketä kiinnostaa siis enää pelata tuollaista kuraa? :confused: Tarkoitan siis nimenomaan publa puolta, privatessa saa varmasti hyviä pelejä aikaiseksi tuttujen kans. :)

Tuo quickscpen "lopetus" tuntuu jakavan porukan mielipiteitä. SirViljam puhuu siinä suhteessa asiaa, että eihän CoD:t ole koskaan mitään sotasimulaatioita olleet, mutta itse toivon että quickscopen tekeminen vaikeammaksi vähentää näitä objektimuodoissa youtube-kamaa tekevien määrää. FFA:ssa saa mun puolesta pyöriä vaikka 720 astetta ympäri ja samalla pomppia maahan ja takaisin ylös ampuen quickscopeja. :rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sama homma. Jokainen uusi video nostaa vain entisestään hypeä.

Samalla tavalla tässäkin näköjään kävi kuin CoD4:n puolella hieman ennen Mw2:n tuloa, eli ilmestyi näitä "teräsmiehiä". Ketä kiinnostaa siis enää pelata tuollaista kuraa? :confused: Tarkoitan siis nimenomaan publa puolta, privatessa saa varmasti hyviä pelejä aikaiseksi tuttujen kans. :)

Tuo quickscpen "lopetus" tuntuu jakavan porukan mielipiteitä. SirViljam puhuu siinä suhteessa asiaa, että eihän CoD:t ole koskaan mitään sotasimulaatioita olleet, mutta itse toivon että quickscopen tekeminen vaikeammaksi vähentää näitä objektimuodoissa youtube-kamaa tekevien määrää. FFA:ssa saa mun puolesta pyöriä vaikka 720 astetta ympäri ja samalla pomppia maahan ja takaisin ylös ampuen quickscopeja. :rolleyes:

Hype on niin huipussa täällä ettei mitään rajaa.

Teräsmies? Ei kuole ollenkaan?

IMHO, Quickscopen poistaminen on erittäin hyvä asia. Minusta se korjaa asebalanssia ja korostaa aseen valintaa pelityylin mukaan. MW2:ssa nousi hirveä häly kun akimbo model 1887 teki tuhoa liian kauas. Eikö sniperillä tähtäämättä osuminen ole samankaltainen ongelma? Toki tuo vaatii harjoittelua ja hyvää ajoitusta, mutt se miten Josh Olin kuvailee quickscopetusta vaikuttaa bugilta ja on oikein että se tulee korjatuksi.

"Anyone who Quickscopes will say automatics are easier; that's human nature when defending a point. More importantly is the irrelevance of this point. It doesn't detract from how frustrating and annoying it is for every other player when a quickscoper who has crosshairs taped to his TV screen can Left-Trigger, Right-Trigger before the scope is even fully visible on the screen. That's not how Snipers operate, and is not a fair way to play.

All quickscoping kills are cheap. You're firing your bullet, getting your one-shot-kill while the screen is still BLACK from pulling up your sights. You're leveraging Aim Assist and the fact that the bullet will travel perfectly straight upon sighting in with a Sniper Rifle to get a laser-accurate, One-Shot-Kill. It's an exploit.

It requires timing, that's for sure - but it does not require aim. When considering the impact Aim Assist, and taping crosshairs on a TV monitor have on Quickscoping. "
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mä puhuin vaan priva matsien speedhackeista jotka "tarttuu" ku joinaa sellasee. Ja sit se tulee myös split screeniin.

Ja kuten mainitsin, myös publalta löytyy näitä samoja settejä.

Niin kauan kuin snaipereita tulee tässä pelisarjassa olemaan, niin kauan jonkin sortin quick skouppaamista on myös.

Väärin. ovat todella hyvin onnistuneet kitkemään Seuraavasta Call Of Dutystä tämän pois.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Imo on hyvä et quickscope ei BO:ssa luonnistu samalla tava kuin mw2:ssa. Joskus pari viikkoo sitten tuli ekan kerran kokeiltuu kyseistä touhuu privamatsissa. Ihan hauskaa se on heittopuukkojen kera, mut mun mielest kuuluu kyl tonne privapuolelle. Se vaan ei oo edes arcaderäiskinnässä mitenkään "hyväksyttävää" et tollanen luonnistuu. Eikä snipaamisen tietetenkään pidä myöskään olla täysin realistista, koska muuten joutuis kokoajan makaamaan. Commandon pois jääminen on myös mukavaa. Tosin hc snd:ta lähinnä vaan pelailen, ja nuo "epäkohdat" on vain normissa eikä hc:ssa. Ootan kyllä niin innolla BO:n wager moden/match? gun gamee, ei hirveesti qscopailla, yks tuubi tais olla ja ffa pohjanen pelimuoto.

Kertokaas joku fiksumpi mites toi wager mode/match toimii ton rankin kannalta? Jostain taisin lukee et se ois erillään normi multiplayer rankista...??? Siis cod-pojoista taidetaa pelata, mut mites se xp puoli? Ja toinen juttu, eihän bo:ssa oo stopparii vai onko? Jotkut väittää et on, mut mun mielest se hardened vaan auttaa luotei läpäsee paremmin, ja pro versio on kait sama mitä stopparissa....Korjatkaa jos olen väärässä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

@ aenvee

aika turha lähteä sanomaan "quickscopetus on kitketty todella hyvin tästä pelistä" sen perusteella, jos itse ei ole edes kokeillut (vai oletko?). Se, että tehdään vaikeammaksi ja realistisemmaksi ei tarkoita että "se on kitketty pois", se vaan vaikeutuu ja osaksi perustuu enemmän tuuriin, lähteekö se luoti sitten mihin kun "quickscopettaa".
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kaksi "Camper!" viestiä tuli tänään taas vaihteeksi postiin. Mitäpä itse yrittävät paybackeja hommata väärää miestä vastaan...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

@ aenvee

aika turha lähteä sanomaan "quickscopetus on kitketty todella hyvin tästä pelistä" sen perusteella, jos itse ei ole edes kokeillut (vai oletko?). Se, että tehdään vaikeammaksi ja realistisemmaksi ei tarkoita että "se on kitketty pois", se vaan vaikeutuu ja osaksi perustuu enemmän tuuriin, lähteekö se luoti sitten mihin kun "quickscopettaa".

Mun kuppi on kato puoliks täynnä ;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tähän sama. Ihme mussutusta koko ajan tosta skopetuksesta. Niin kauan kuin snaipereita tulee tässä pelisarjassa olemaan, niin kauan jonkin sortin quick skouppaamista on myös. Toi realistisuuteen vetoaminen on kans iha turhaa, koska ei tästä pelistä paljo muutakaa realistisuutta löydy...

no ensinnäkin jos toisella puolella kaikki on jotain quick scope tyyppejä oli peli muoto mikä vaan niin kyllä se hieman vie tuota peli ilo.. äijät ei yritäkkään tehdä kyseistä tehtävää vaan kökkii tai oikeestaan juoksee snipu kourassa..

Jos pelaisin jokaista peliä sen takia että saisin vain hirveesti tappoja niin ehkä sitten ei jurpis mutta pelaan pelejä sentakia että ne olisivat mukavaa viihdettä....
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

no ensinnäkin jos toisella puolella kaikki on jotain quick scope tyyppejä oli peli muoto mikä vaan niin kyllä se hieman vie tuota peli ilo.. äijät ei yritäkkään tehdä kyseistä tehtävää vaan kökkii tai oikeestaan juoksee snipu kourassa..

Jos pelaisin jokaista peliä sen takia että saisin vain hirveesti tappoja niin ehkä sitten ei jurpis mutta pelaan pelejä sentakia että ne olisivat mukavaa viihdettä....

Jos vastapuolella kaikki quick scopettaa niin helppoja voittojahan siitä saa. Toki pitemmän päälle se voi alkaa tylsyttämään, joten silloin vaan servun vaihto.

Ja ei se quick scopettaminen ylivertaista oo, että sillä hirveesti niitä tappoja sais (pikemminkin päinvastoin) ja sen takia kaikki sitä tekis. Ennemminki just ton viihteen takia, ite mukaan lukien.
 
Ylös Bottom